دنبال کننده ها

۱۳۹۶ خرداد ۱۶, سه‌شنبه

گرد‌همایی ناشران بین‌المللی برای داوری بازی‌های ایرانی

[ad_1]



486x306_094243Development-Awards

۲۱ داور بین‌المللی، بازی‌های ایرانی را در مسابقه Development Awards، که در نخستین نمایشگاه و همایش بین‌المللی صنعت بازی‌های رایانه‌ای ایران Tehran Game Convention برگزار می‌شود، قضاوت خواهند کرد.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مسابقه Development Awards با هدف کمک به بهتر دیده شدن بازی‌های ایرانی در میان ناشران بین‌المللی و رسانه‌ها و همچنین ایجاد زمینه همکاری میان تولیدکنندگان داخلی و ناشران بین‌المللی به عنوان یکی از اهداف اصلی TGC، برگزار می‌شود.
در همین راستا هیات مشاوران و دبیرخانه برگزاری نمایشگاه TGC، ۲۱ نفر از از فعالان مطرح بین‌المللی که در حوزه انتشار و خرید بازی‌های رایانه‌ای نیز فعال هستند را به عنوان داور این رویداد برگزیده است.
در میان داوران مسابقه Development Awards، نام افرادی چون Samuel Gatte از نامکو باندای، Peter Ridgway از کینگ، Nikola Cavic از شرکت Nordeus، Robert Pantow از شرکت Active gaming media، Risa Cohen از شرکت RCProductions و Phil Elliot از شرکت Square Enix به چشم می‌خورد. برای آشنایی با تمام داوران این مسابقه می‌توانید به نشانی tehrangamecon.com/juries مراجعه کنید.
در نخستین دوره برگزاری این مسابقه، بازی‌های ایرانی که پیشتر در استورهای خارجی (Steam, App Store, Google Play,..) منتشر نشده‌اند، به داوری گذاشته می‌شوند. در پایان نیز بهترین بازی موبایل و بهترین بازی کنسول/کامپیوتر و همچنین یک بازی کامپیوتر و یک بازی موبایل به عنوان Most Innovative & Original Game معرفی می‌شوند. در مدت زمان تعیین شده برای ارسال اثر به دبیرخانه‌ی این مسابقه بیش از ۱۰۰ اثر ارسال شده است.


[ad_2]

لینک منبع

اسکریپت طراحی آنلاین تی شرت T-Shirt Designer

[ad_1]

اسکریپت طراحی آنلاین تی شرت T-Shirt DesignerReviewed by M J on Jun 6Rating: 4.5اسکریپت طراحی آنلاین تی شرت T-Shirt DesignerT-Shirt Designer نام یک اسکریپت تجاری برپایه HTML می باشد که به شما اجازه میدهد یک سایت آنلاین طراحی تی شرت راه اندازی نمائید به راحتی میتوانید با قابلیت های کشیدن و رها کردن المانت های مختلف و همچنین تصاویر دلخواه تیشرت خود را طرح و طرح مورد نظر را به چاپ برسانید. این اسکریپت قابلیت های متعددی هچون اضافه کردن کلیپ آرت ، اضافه کردن متن ، آپلود عکس ، بارگذاری از ایده های قبلی ، تغییر محصول ، ذخیره طراحی ، اشتراک گذاری طراحی ، قابلیت کشیدن و رها کردن ، انتخاب انواع تی شرت ، پشتیبانی از پشت ، جلو ، راست و چپ تی شرت ، تغییر سایز المانت ها ، تغییر فونت و … را داراست. در ادامه به برخی دیگر از امکانات این اسکریپت به صورت کلی نیز اشاره می کنیم

T-Shirt Designer نام یک اسکریپت تجاری برپایه HTML می باشد که به شما اجازه میدهد یک سایت آنلاین طراحی تی شرت راه اندازی نمائید به راحتی میتوانید با قابلیت های کشیدن و رها کردن المانت های مختلف و همچنین تصاویر دلخواه تیشرت خود را طرح و طرح مورد نظر را به چاپ برسانید. این اسکریپت قابلیت های متعددی هچون اضافه کردن کلیپ آرت ، اضافه کردن متن ، آپلود عکس ، بارگذاری از ایده های قبلی ، تغییر محصول ، ذخیره طراحی ، اشتراک گذاری طراحی ، قابلیت کشیدن و رها کردن  ، انتخاب انواع تی شرت ، پشتیبانی از پشت ، جلو ، راست و چپ تی شرت ، تغییر سایز المانت ها ، تغییر فونت و … را داراست. در ادامه به برخی دیگر از امکانات این اسکریپت به صورت کلی نیز اشاره می کنیم


 




 


  • بدون نیاز به نصب

  • طراحی واکنش گرا

  • دارای فونت های متعدد

  • دارای دکمه پرینت آنلاین

  • قابلیت تغییر رنگ فونت ها

  • قابلیت ذخیره تی شرت طراحی شده

  • قابلیت پیش نمایش تغییرات به صورت زنده

  • قابلیت اشتراک گذاری تی شرت در شبکه های اجتماعی

  • و..

به کانال تلگرام بیست اسکریپت بپیوندید !


جایه ویژه تبلیغ متنی


مطلب مفیدی بود ؟


[ad_2]

لینک منبع

بررسی میزان افزایش درآمد ایران از پروازهای قطر؛ کمتر از آنچه تصور می شود

[ad_1]



همانطور که احتمالا اطلاع دارید در پی تشدید مناقشه سیاسی بین کشورهای عربی و قطر در روز گذشته، شرایط برای همکاری ایران با قطر بهبود یافته است.


تمامی همسایگان قطر از جمله عربستان، بحرین و امارات این کشور کوچک اما بسیار ثروتمند را تحریم کرده و مرز های خود را به روی آن بسته اند از این رو فرصت های اقتصادی زیادی برای ایران پدید آمده است.



یکی از زمینه های مشارکت بدون شک مربوط به پروازهای شرکت هواپیمایی معروف قطر (قطر ایر ویز) است که در پی تحریم های ایجاد شده اجازه عبور از آسمان کشورهای عربستان، بحرین و امارات را ندارند و به ناچار مجبورند تا از آسمان ایران و عراق برای گذر به کشورهای منطقه شاخ آفریقا، اروپا و آفریقای جنوبی استفاده کنند.


به گفته مسئولان سازمان هواپیمایی کشورمان، در هر شبانه روز 955 پرواز از آسمان ایران عبور می کنند که در پی وقوع این شرایط احتمالا 200 پرواز به شمار فعلی افزوده خواهد شد.



از سوی دیگر براساس آمار و ارقام موجود نرخ تعرفه عبور هواپیماهای مسافربری از آسمان کشورمان بسته به مدت زمان حضور آن ها در آسمان ایران بین 50 تا 2000 دلار اعلام شده است و برای یک ساعت پرواز در آسمان ایران، دریافت رقمی در حدود 1200 دلار معمول است.


هرچند مسئولان امر از اعلام رقم دقیق درآمد ایران از این طریق به دلیل شرایط رقابتی با کشورهای همسایه خودداری می کنند اما براساس آمار های قدیمی به نظر می رسد که به ازای افزایش هر 200 پرواز در طول روز، افزایش 50 میلیون دلاری در آمد های ایران قابل پیش بینی است.



به هر روی باید گفت که علیرغم جو روانی ایجاد شده در فضای مجازی، با توجه به افزایش 200 پرواز نسبت به 955 پرواز فعلی، درآمد سالانه ایران در پی تحریم های قطر در نهایت افزایش در حدود 20 درصد خواهد داشت و مسلما چنین افزایشی نمی تواند چندان تحول ساز باشد.





[ad_2]

لینک منبع

۱۳۹۶ خرداد ۱۵, دوشنبه

اصول ارزش آفرینی در کسب و کار از طریق رسانه‌های اجتماعی

[ad_1]

ایجاد تحولی بزرگ در کسب و کار از طریق رسانه‌های اجتماعی امری بسیار سخت و حساس است. از این رو باید محتوایی که به اشتراک گذاشته می‌شود جذاب باشد. به عنوان مثال محتوای تبلیغاتی باید تاثیرگذار و متفاوت باشد. بنابراین چالش اساسی شما در این زمینه، این است که یک محتوای معمولی را به جذاب ترین شکل ممکن برای مخاطبانتان نمایش دهید. عواملی نظیر نوع محصول، مشتریان هدف و میزان ریسک پذیری شما، در این امر تاثیر دارند. ما در این مطلب در نظر داریم پایه‌های اساسی ارزش آفرینی را که در همه کسب و کارها، مشترک‌اند، با شما در میان بگذاریم.

اصول ارزش آفرینی در کسب و کار از طریق رسانه‌های اجتماعی

به یاد داشته باشید که رسانه‌های اجتماعی بهترین ابزار بازاریابی عصر حاضر هستند. زیرا شما از این طریق به راحتی می‌توانید محتوای پیام تبلیغاتی خود را کنترل کنید. با توجه به این‌که حضور قوی در رسانه‌های اجتماعی برای کسب و کار بسیار مهم و حیاتی است. متخصصان امر ارزش آفرینی، معتقدند:

آمار بینندگان تلویزیون در حال کاهش است. ۸۰ درصد از کسانی که از اینترنت استفاده می‌کنند، تلفن همراه هوشمند دارند. صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ می‌توانند از این فرصت بزرگ استفاده کنند و برای نام برند خود از طریق اینترنت و تلفن‌های هوشمند، ارزش آفرینی کنند.

اگر نگاهی به اطرافیانتان بیندازید، می‌بینید که تقریبا همه اعضای خانواده از اینترنت استفاده می‌کنند و عضو شبکه‌های اجتماعی هستند. مشتریان شما درگیر دنیای مجازی هستند، پس شما نیز باید در این فضا فعالیت کنید. اگر با استفاده از اینترنت برای کسب و کارتان ارزش آفرینی نکنید، سود بسیاری را از دست خواهید داد. در این مطلب، راه‌هایی برای برقراری ارتباط ساده با مشتریان احتمالی و ترویج کسب و کار را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بازنگری در شبکه‌های اجتماعی شرکت و لیست مخاطبان

به این سوالات پاسخ دهید:

  • مخاطبان کنونی شما چه کسانی هستند؟
  • مخاطبان شما به چه چیزهایی علاقه دارند؟
  • این مخاطبان با چه مشکلاتی روبرو هستند؟
  • شما چگونه می‌توانید راهی برای حل کردن این مشکلات به آنها ارایه کنید؟
  • چه افرادی را می‌خواهید به لیست مخاطبانتان اضافه کنید؟

پاسخ به این سوالات، ایده‌های جدیدی ایجاد می‌کند. از این طریق می‌توانید تعداد مخاطبانتان را افزایش دهید و روش‌های جذابی برای ارزش آفرینی محصولتان پیدا کنید. از تبلیغات هوشمند برای جذب هرچه بیشتر مشتریان احتمالی استفاده کنید. ایمیل‌هایی با محتوای مناسب بنویسید و به مشتریان احتمالی بفرستید. همچنین می‌توانید کمپین‌های مختلفی برای ارزش آفرینی در کارتان راه اندازی کنید.

همچنین به منظور موفقیت در فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی خود همواره مطالب منتشر شده از طریق شبکه‌های اجتماعی‌تان را بازرسی کنید. و سعی کنید همیشه آن را به روز نگه دارید.

باید دانش خود را در زمینه رسانه‌های اجتماعی افزایش بدهید. برای ارزش آفرینی هرچه بیشتر برای برند و محصولتان تلاش کنید. مطالعات اخیر کارشناسان نشان می‌دهد: کارآفرینانی که اجتماعی‌تر هستند، ۸۹ درصد بهتر از سایر افراد، توانمندی ایجاد می‌کنند. همپنین آنها ۴۶ درصد پرنفوذتر هستند و در تصمیم گیری‌ها ۱۶ درصد کاراتر بوده و بهتر عمل می‌کنند.

ارزش آفرینی

به منظور موفقیت در فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی خود همواره مطالب منتشر شده از طریق شبکه‌های اجتماعی‌تان را بازرسی کنید. و سعی کنید همیشه آن را به روز نگه دارید.

به روز رسانی مستمر شبکه‌های اجتماعی

هیچ چیز بدتر از این نیست که وارد صفحه شخصی یک کسب و کار در شبکه‌های اجتماعی شوید و ببینید ماهها و یا سالهاست که به روز رسانی نشده است. این کار به دور از معیارهای ارزش آفرینی برای کسب و کار می‌باشد.

همواره فعال باشید. کار خود را استوار و محکم ادامه دهید. هر مخاطبی، محتوای مناسب خودش را دنبال می‌کند. بنابراین از همه مخاطبان خود انتظار نداشته باشید تمام پیام‌های شما را بخوانند. سعی کنید خبرهای جدید درباره شرکت و محصولاتتان را با مردم به اشتراک بگذارید. و با بهره‌گیری از امکانات موجود برای ارزش آفرینی بیشتر تلاش کنید.

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که ارزش آفرینی چه مفهومی دارد؟ ارزش آفرینی تنها به معنی تبلیغ برای محصول تولیدی شما نیست. به عنوان مثال، کسب و کاری را در نظر بگیذید که در زمینه‌ی تندرستی و تناسب اندام فعالیت می‌کند. در این صورت باید نکات مفیدی را در رابطه با ورزش و سلامتی با مخاطبانتان به اشتراک بگذارد. همچنین اگر کسب و کاری در حوزه امنیت سایبری باشد، بهتر است پیام هایی راجع به امنیت در فضای مجازی منتشر کند. اگر به دنبال ارزش آفرینی هستید، این نکته را به یاد داشته باشید که هدف اصلی کسب و کار شما، بهبود شرایط زندگی مردم است.

تهیه تقویم محتوایی

هیچگاه بدون برنامه و هدف گذاری مشخص، اقدام به تولید محتوا نکنید. فعالیت بدون برنامه، پیشرفت زیادی با خود به همراه نخواهد داشت. در قدم اول باید تصمیم بگیرید که در چه فاصله زمانی، شبکه اجتماعی خود را به روز رسانی خواهید کرد. برای برنامه‌ریزی می‌توانید از تقویم های ساده‌ای مثل گوگل داک و … نیز استفاده کنید. البته برخی از صاحبان کسب و کار، بودجه کافی برای استخدام یک تیم مجرب بازاریابی محتوایی ندارند؛ به همین دلیل از تولید محتوا اجتناب می‌کنند و سرمایه خود را در قسمت‌های دیگری به کار می‌گیرند. اما این کار اشتباه بزرگی است. زیرا با انجام ارزش آفرینی، نسبت به برند و شرکت خود، حس خوبی را در جامعه ایجاد کنید. بنابریان باید محتوای پیام‌هایی را که در مورد کسب و کار شما در رسانه‌های اجتماعی منتشر می شود را با دقت مدیریت کنید.



[ad_2]

لینک منبع

مهمترین معرفی‌های رویداد شب گذشته اپل

[ad_1]


کنفرانس برنامه نویسان اپل با معرفی‌های تازه‌ای همراه بود تیم کوک مدیرعامل اپل و دیگر مدیران ارشد این شرکت مجموعه‌ای از مهمترین تغییرات در محصولات بزرگترین شرکت تکنولوژی جهان را به نمایش گذاشتند در ادامه مروری داریم بر آنچه شب گذشته در این کنفرانس معرفی شد. 


 


آی مک پرو 


کامپیوتر دسکتاپ آی مک پرو با رنگ خاکستری –Space Gray –در دسامبر سال میلادی جاری با قیمت 5 هزار دلار توسط شرکت اپل به بازار عرضه خواهد شد. این محصول همراه با صفحه نمایش 27 اینچی و حداکثر 128 گیگابایت حافظه ECC، اترنت 10 گیگابایتی و پردازنده 18 هسته ای Xeon ارائه می‌شود.



John Ternus، مدیر ارشد بخش سخت افزاری اپل دیشب در کنفرانس برنامه نویسان WWDC اپل که در شهر سن جوزه  کالیفرنیا برگزار شد، اعلام کرد:" این محصول حقیقتا قدرتمندترین آی مکی است که تا کنون تولید کرده‌ایم.”


مدت‌ها بود که نسخه جدید مرتبط با با کامپیوترهای دسکتاپ اپل منتشر نشده بود و این شرکت به مدت سه سال تغییر بزرگی در مک پرو قدرتمند خود اعمال نکرد. سری مک پرو برای هنرمندان گرافیست ودیگر کاربرانی که نیاز به کامپیوترهای قدرتمند و حرفه‌ای دارند، بسیار محبوب است.


 


هوم پاد 


تقریبا همه حدس می زدند که اپل در این رویداد هوم پاد یا اسپیکر هوشمند خودش را معرفی خواهد کرد و چنین هم شد. اسپیکری که شکل و شمایلی شبیه به مک پرو ( کمی تپل تر! ) دارد. "فیل شیلر" مدیر بازاریابی اپل گفته کمپانی اپل به‌دنبال تلفیق اسپیکرهای امروزی با دستیار صوتی هوشمند خود بود تا از این طریق کاربران بتوانند با دستگاه خود صحبت کرده و تعامل داشته باشند.


 



او گفته که این اسپیکر با صدای بلند خود قادر است خانه را بلرزاند و همچنین با آگاهی از محیط اطراف خود می‌تواند موزیک را با کیفیت مناسب و بدون توجه به سایز اتاق‌ها، به گوش شنونده انتقال دهد. همچنین اپل معتقد بود که استفاده از این اسپیکر باید لذت بخش باشد.


البته پخش موزیک تنها کارایی این اسپیکر محسوب نمی‌شود. کاربران می‌توانند از این اسپیکر بخواهند که دستگاه‌های هوشمند منزل از جمله تهویه و حتی چراغ‌ها را تنظیم و کنترل کنند. ضمنا هوم پاد قادر است اخبار، وضعیت آب و هوا، ترافیک، نتایج مسابقات ورزشی را اعلام کنند و همچنین می‌تواند از طرف شما برای مخاطبین پیام متنی ارسال کرده و یا قرارهایتان را در موعد مقرر به شما اعلام کند.


شیلر اعلام کرد که اپل به فضای خصوصی کاربران اهمیت زیادی می‌دهد و هیچ حرف و دستوری تا قبل از گفتن فرمان "هی سیری " (Hey Siri) ضبط و اجرا نخواهد شد. در ضمن سیستم سیری به‌کارگرفته شده در این اسپیکرها  از یک آی‌دی ناشناس استفاده می‌کند که جستجوهای کاربران را غیر قابل ردیابی خواهد کرد.


اسپیکر هوشمند اپل دسامبر امسال با قیمت 349 دلار و در رنگ‌های سفید و خاکستری به بازار خواهد آمد. ضمنا رقیب اصلی هوم پاد، یعنی آمازون اکو که از دستیار صوتی هوشمند الکسا بهره می‌برد، 179.99 دلار قیمت دارد.


 


آی پد پرو جدید 


اولین نسخه 12.9 اینچی آی پد پرو برای اولین بار در نوامبر 2015 عرضه شد. اندازه و قابلیت‌های حرفه‌ای این محصول خیلی زود آن را تبدیل به یک تبلت استثنائی کرد و به علاوه عرضه Apple Pen نیز زمینه مناسبی برای طراحی برنامه‌های خلاقانه توسط برنامه نویسان را ارائه می‌کرد. حالا بعد از گذشت یک سال از معرفی آی پد پرو 9.77 اینچی، شرکت اپل مدل جدید و با صفحه نمایش 10.5 اینچی از سری آی پد پرو را نیز معرفی کرده است.



صفحه نمایش آی‌پدپرو جدید 20 درصد از نسل قبل خود بزرگ‌تر است و به علاوه حاشیه‌های صفحه آن 40 درصد کمتر است. وزن این محصول سبک‌تر است و به همراه یک کیبورد تمام صفحه مجازی و یک صفحه کلید هوشمند Full Size عرضه می‌شود که به صورت جداگانه به فروش می‌رسد و قابلیت پشتیبانی از 300 زبان مختلف را دارد.  همچنین برای اولین بار زبان ژاپنی نیز در این صفحه کلیدها تعبیه شده است.صفحه نمایش این مدل مجهز به قابلیت True Tone است که طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها را ارائه می‌دهد. قابلیت Ultralow Reflectivity و 600 Nit Brightness نیز تماشای فیلم‌ها را لذت  بخش‌تر از قبل می‌کند.


در مدل های جدید آی پد پرو از تراشه A10X Fusion و  سی پی یو 6 هسته‌ای بهره برده شده ست که سرعت و کیفیت بالایی را عرضه می‌کند. همچنین GPU 12 هسته‌ای نیز، کیفیت عملکرد گرافیک را تا میزان 400 درصد افزایش می‌دهد. تمامی این تغییرات در مدل 12.55 اینچی آیپد پرو نیز تعبیه شده است که با قیمت متفاوت‌تری عرضه می‌شود.


مدل‌های جدید پرو از قابلیت‌های شارژ سریع  و USB 3 پشتیبانی می‌کنند. کمترین میزان حافظه عرضه شده در این محصولات 64 گیگابایت خواهد بود. دوربین 12 مگاپیسکلی( دوربین سلفی 77 مگاپیکسل)  نیز همراه با قابلیت تثبیت کننده تصویر نوری و سنسور پرسرعت 1.8 Apterture عرضه می‌شود. به علاوه، دوربین همراه با دیگر قابلیت‌ها از جمله لنز six-element lense، فلاش Quad-LED True Tone ، دریافت طیف بیشتری از رنگ‌ها، ضبط فیلم 4K عرضه می‌شود. همپنین نسخه جدید سیستم عامل آی‌او‌اس IOS 11، قابلیت‌های فراوانی مخصوص آی پد پرو دارد.


 


آی او اس ۱۱ 


و بالاخره سیستم عامل جدید iOS11 یکی از مهمترین رونمایی‌های شب گذشته رویداد اپل بود 


برخی از امکانات سیستم عامل جدید آی او اس عبارتند از :‌


·        امکان پرداخت‌های دو طرفه از طریق Apple Pay در بخش آی‌مسیج


·        امکان خرید اینترنتی و انتقال وجه بین بانکی


·        استفاده از اثر انگشت برای تایید پرداخت‌


·        امکان استفاده بر روی دستگاه‌های مجهز به آی‌او‌اس و همچنین اپل واچ 2



اضافه شدن گزینه Do Not Disturb به سرویس Apple Car Play


هنگامی که رانندگی می‌کنید هیچ پاسخ اتوماتیکی از آیفون شما به مخاطبین ارسال نمی‌شود


اگر قبلا مایل بودید موزیک‌هایتان را از اتاق‌ها و اسپیکرهای مختلف پخش کنید، در آی‌اواس جدید و با استفاده از ایرپلی 2 (AirPlay 2) این امکان وجود خواهد داشت. ضمنا در سرویس اپل موزیک جدید شازم (Shazam) نیز به‌کار گرفته شده است. 


 


 



 




[ad_2]

لینک منبع

آی‌مک پرو اپل | ITIRAN

[ad_1]


کامپیوتر دسکتاپ آی مک پرو با رنگ خاکستری –Space Gray –در دسامبر سال میلادی جاری با قیمت 5 هزار دلار توسط شرکت اپل به بازار عرضه خواهد شد. این محصول همراه با صفحه نمایش 27 اینچی و حداکثر 128 گیگابایت حافظه ECC، اترنت 10 گیگابایتی و پردازنده 18 هسته ای Xeon ارائه می‌شود.


John Ternus، مدیر ارشد بخش سخت افزاری اپل دیشب در کنفرانس برنامه نویسان WWDC اپل که در شهر سن جوزه کالیفرنیا برگزار شد، اعلام کرد:" این محصول حقیقتا قدرتمندترین آی مکی است که تا کنون تولید کرده‌ایم."



اپل با وجود اینکه فروش بالایی در بازار کامپیوتر دارد، اما اخیرا توجهی که به دیگر محصولات خود مانند آیفون و اپل واچ داشت را در مورد سری مک خود نشان نمیداد. در ماه اکتبر، اپل نسخهای جدید از لپ تاپ مک بوک پرو خود را با طراحی متفاوت بعد از 4 سال معرفی کرد که تغییرات بزرگی در آن اعمال کرده بود مانند نوار لمسی، صفحه نمایش با قابلیت مالتی تاچ و غیره.


مدتها بود که نسخه جدید مرتبط با با کامپیوترهای دسکتاپ اپل منتشر نشده بود و این شرکت به مدت سه سال تغییر بزرگی در مک پرو قدرتمند خود اعمال نکرد. سری مک پرو برای هنرمندان گرافیست ودیگر کاربرانی که نیاز به کامپیوترهای قدرتمند و حرفه‌ای دارند، بسیار محبوب است.







کنفرانس برنامه نویسان اپل یا WWDC، محلی است که اپل هر ساله برنامه‌های نرم افزاری محصولات یک سال آینده خود را معرفی می‌کند. این شرکت که بیشتر به دلیل تولید سخت افزارهای استثنائی شناخته شده است، به دلیل تلفیق هوشمندانه سخت‌افزاری با نرم افزارهای پیشرفته، از دیگر رقبا متمایز است. اپل این قدرت را دارد که تمام جنبه‌های محصولات تولیدی خود را تحت کنترل داشته باشد واین روند که با نبوغ استیو جابز و استیو وزنیاک دقیقا 41 سال پیش پایه ریزی شد، هنوز هم به عنوان اصلی‌ترین هدف این شرکت برای حضور در بازار پر رقابت تکنولوژی محسوب می‌شود.


 




[ad_2]

لینک منبع

هوم پاد اپل | ITIRAN

[ad_1]


اپل در جریان کنفرانس WWDC 2017که دیشب برگزار شد اسپیکر هوشمند خود را رونمایی کرد. این دسستگاه که "هوم پاد" (HomePod) نام‌گذاری شده رقابت تنگاتنگی با اسپیکرهای هوشمند قدرتمند بازار از جمله آمازون اکو و گوگل هوم خواهد داشت.


"فیل شیلر" مدیر بازاریابی اپل گفته کمپانی اپل به‌دنبال تلفیق اسپیکرهای امروزی با دستیار صوتی هوشمند خود بود تا از این طریق کاربران بتوانند با دستگاه خود صحبت کرده و تعامل داشته باشند. او گفته که این اسپیکر با صدای بلند خود قادر است خانه را بلرزاند و همچنین با آگاهی از محیط اطراف خود می‌تواند موزیک را با کیفیت مناسب و بدون توجه به سایز اتاق‌ها، به گوش شنونده انتقال دهد. همچنین اپل معتقد بود که استفاده از این اسپیکر باید لذت بخش باشد.


البته پخش موزیک تنها کارایی این اسپیکر محسوب نمی‌شود. کاربران می‌توانند از این اسپیکر بخواهند که دستگاه‌های هوشمند منزل از جمله تهویه و حتی چراغ‌ها را تنظیم و کنترل کنند. ضمنا هوم پاد قادر است اخبار، وضعیت آب و هوا، ترافیک، نتایج مسابقات ورزشی را اعلام کنند و همچنین می‌تواند از طرف شما برای مخاطبین پیام متنی ارسال کرده و یا قرارهایتان را در موعد مقرر به شما اعلام کند.


شیلر اعلام کرد که اپل به فضای خصوصی کاربران اهمیت زیادی می‌دهد و هیچ حرف و دستوری تا قبل از گفتن فرمان "هی سیری " (Hey Siri) ضبط و اجرا نخواهد شد. در ضمن سیستم سیری به‌کارگرفته شده در این اسپیکرها  از یک آی‌دی ناشناس استفاده می‌کند که جستجوهای کاربران را غیر قابل ردیابی خواهد کرد.



اسپیکر هوشمند اپل دسامبر امسال با قیمت 349 دلار و در رنگ‌های سفید و خاکستری به بازار خواهد آمد. ضمنا رقیب اصلی هوم پاد، یعنی آمازون اکو که از دستیار صوتی هوشمند الکسا بهره می‌برد، 179.99 دلار قیمت دارد.






موارد موضوعی مرتبط





[ad_2]

لینک منبع