دنبال کننده ها

۱۳۹۶ خرداد ۲۶, جمعه

تیم کوک : به میراث استیو جابز وفاداریم

[ad_1]


 حدود 10 روز قبل اپل محصولات جدیدش را معرفی کرد که یکی از مهم‌ترین آنها هوم‌پاد HomePod یا بلندگوی هوشمند این شرکت بود. محصولی که برخلاف سایر محصولات جدید اپل لقب انقلابی نگرفت و سروصدای زیادی هم به پا نکرد. با وجود اینکه اپل همچنان به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت تکنولوژی جهان مسیر موفقی را طی می‌کند بحث‌هایی پیرامون عدم نوآوری این شرکت یا آینده آن و موفق یا ناموفق بودن مدیریت آن وجود دارد. همه این بحث‌ها به همراه موضوعاتی چون میراث استیو جابز، ریاست جمهوری ترامپ، ایجاد شغل در آمریکا و... از جمله چیزهایی هستند که در گفت وگوی بلومبرگ با تیم کوک مدیرعامل اپل مطرح شده‌‌اند.


 


شما پیش از این درباره استیو جابز و احترامی که نسبت به او دارید صحبت کرده‌اید. چقدر به این موضوع فکر کرده‌اید که خودتان چه میراثی در اپل به جای می‌گذارید؟


هیچ. بخواهم صادقانه بگویم من در این دوره به این موضوع فکر نمی‌کنم و بیشتر به دنبال این هستم که کاری انجام بدهم. امیدوارم مردم من را به‌عنوان مردی خوب و نجیب به یاد بیاورند که اگر چنین کنند موفقیت است.  در اپل DNA استیوجابز همواره به‌عنوان پایه‌ای وجود خواهد داشت و این یک میراث قابل مثال است. من دلم می‌خواهد جدا از اینکه چه کسی مدیرعامل اپل باشد مدل قابل مثال ۱۰۰ سال آینده باشم. این چیزی است که شرکت بر اساس آن شکل گرفته است. صفات و شخصیت جابز باید توجهات را به سمت جزئیات، به سادگی و تمرکز روی کاربر و تجربه کاربری جلب کند. تمرکز روی ساخت بهترین‌ها. تمرکز روی اینکه «خوب» به اندازه کافی«خوب» نیست و باید عالی باشد یا به تعبیر خود جابز « به شکل دیوانه‌واری خوب» باشد که ما بتوانیم تکنولوژی‌های اختصاصی داشته باشیم که بتوانیم روی آینده شما و کیفیت محصول و تجربه کاربری کنترل داشته باشیم.


این چیزها این حفاظ‌ها پایه اپل برای صد سال آینده‌اند. چیزی شبیه قانون اساسی که محافظ کشور است نباید تغییرش داد؛ بلکه باید به آن احترام گذاشت. استیو این پایه‌ها را برای سال‌ها در اپل بنا گذاشت ولی این به آن معنا نیست که اپل تغییری نکرده است بلکه این شرکت تغییر کرده و وارد حوزه محصولات مختلفی شده است. اپل یاد گرفته و خود را تطبیق داده است. خیلی چیزها در این شرکت تغییر کرده به خصوص در شش هفت سال اخیر اما « قانون اساسی» ما نباید تغییر کند و باید همان‌گونه حفظ شود همانند «ستاره شمالی» که همواره در ذهن ماست به‌عنوان چیزی که مبنای تصمیم‌گیری است و همین تصمیم‌گیری را آسان‌تر می‌کند.


 


من یک مقداری متعجب شدم وقتی دیدم شما HomePod (بلندگوی هوشمند جدید اپل) را با محوریت یک محصول مرتبط با موسیقی رونمایی کردید در حالی که محصول رقیب شما یعنی آمازون اکو به‌عنوان یک تجربه تکنولوژی در خانه معرفی شده است. شما چطور HomePod را با دیگر محصولات تکنولوژی در زندگی کاربران تلفیق خواهید کرد؟


ما همین الان هم از طریق آی‌فون در خانه‌ها حضور داریم. محصولی که شما می‌توانید با خودتان هرجایی ببرید. می‌توانید در جیب خودتان بگذارید یا روی پایه‌ای قرار دهید. همین الان و حتی قبل از (عرضه رسمی) HomePod شما می‌توانید از طریق آی‌فون و دستیار هوشمند سیری آن خانه خود را کنترل کنید. وقتی من الان صبح با آلارم آی‌فون از خواب بلند می‌شوم و می‌گویم «صبح بخیر» تمام چراغ‌های خانه روشن و دمای خانه تنظیم می‌شود و برخی اتفاقات دیگر. ما با Apple TV الان درخانه‌ها حضور داریم خیلی از مردم الان از آی‌پد به‌عنوان کامپیوتر خانگی خود استفاده می‌کنند. کامپیوترهای دسک‌تاپ جای خود را در خانه دارنداما این چیزها به اندازه کافی برای تمرکز روی موسیقی در خانه کافی نیستند به همین دلیل ما روی موسیقی در خانه تمرکز کردیم و ترکیبی از صدای خوب و اسپیکر هوشمند را به‌عنوان یک محصول معرفی کردیم.


مرتبط : درباره هوم‌پاد اسپیکر هوشمند اپل


 


پس به سمت یک نگاه کل‌نگرانه پیش‌می‌روید که همه نقاط کلیدی کسب و کار را به هم متصل می‌کند و مردم می‌توانند تمرین کنترل همه چیز را در زندگی داشته باشند حالا چه از طریق سیری چه از طریق آی‌پد. درست است؟


هم‌اکنون ۳۷۵ میلیون درخواست از سیری در دستگاه‌های مختلف انجام می‌شود. حدس من این است که این میزان درخواست از هر نوع دستیار (هوشمند)‌دیگری بیشتر باشد. بعضی از این درخواست‌ها در خانه صورت می‌گیرد و برخی دیگر هنگام حرکت. این یک پلت‌فرمی است که ما الان داریم و خیلی با زمانی که تازه شروع به کار کرده بودیم فرق می‌کند. ما الان روی سیری چند زبان مختلف داریم و فقط به زبان انگلیسی نیست و این جایگاه ما را در جهان به خوبی تعیین کرده است. پس یک بار دیگر اگر بخواهم اشاره کنم جای چه چیزی این میان خالی است؟ ترکیبی از صدای با کیفیت و همین پایه‌های اصلی است.


 


تصور می‌کنیدکه مردم حاضرند (برای این بلندگوی هوشمند)‌ ۳۴۹ دلار بپردازند؟


اگر به یاد داشته باشید وقتی آی‌پاد معرفی شود خیلی‌ها می‌گفتند چرا مردم باید ۳۹۹ دلار برای یک پخش‌کننده موسیقی (MP3 Player) بپردازند؟ وقتی آی‌فون معرفی شد این سوال مطرح بود که آیا مردم حاضرند آن را بخرند؟ همچنین در مورد آی‌پد هم چنین پرسش‌هایی مطرح بود. ما سابقه خوبی در دادن محصولاتی به مردم داریم که خود آنها نمی‌دانستند به آن نیاز دارند. وقتی من داشتم بزرگ می‌‌شدم (تجهیزات) موسیقی در صدر لیست چیزهایی بود که شما باید حتما آن را می‌داشتید. حالا همین موسیقی همچنان یک نیاز اصلی سنین مختلف است.



شما در مورد واقعیت مجازی قبلا صحبت کردید و گفتید که این تکنولوژی در آینده در قلب شرکت خواهد تپید. به نظرتان این تکنولوژی در آینده چقدر پیشرفت خواهد کرد؟


بسیار زیاد. من واقعا از این تکنولوژی شگفت زده می‌شوم و در قدم نخست تجربه آن را با سیستم عامل iOS11 ترکیب کردیم و آن را در اختیار برنامه‌نویس‌ها قرار دادیم تا اپلیکیشن‌های مختلفی برای آن بسازند. طبیعتا نمی‌توانیم حدس بزنیم چه چیزهایی تولید خواهد شد. مثلا با IKEA صحبت کردیم و آنها تصویرهای سه بعدی از محصولاتشان ساختند. این تکنولوژی می‌تواند تجربه خرید محصولات شما را از فروشگاه متحول کند و مثلا در مورد همین IKEA تمام مبلمان خانه را می‌توانید قبل از خرید به‌طور مجازی در داخل خانه قرار دهید و آن را ببینید و تصمیم بگیرید. ایده‌های مربوط به واقعیت مجازی از مشتریان عادی گرفته تا شرکت‌های بزرگ می‌تواند گسترش پیدا کندو شما خواهید دید وقتی واقعیت مجازی پایه بسیاری از شرکت‌ها قرار گیرد آنها چه کارهایی با آن انجام خواهند داد. این تکنولوژی البته الان هنوز کامل نشده، اما وقتی مردم قابلیت‌های این تکنولوژی را ببینند شگفت زده خواهند شد همان‌طور که ما شده‌ایم.


 


اپل به‌طور سنتی روی مصرف‌کنندگان و اشخاص تمرکز کرده نه فروش به شرکت‌ها. آیا بازار محصولات شرکتی را رو به رشد می‌بینید؟


محصولات شرکتی فرصت‌های بیشماری دارد. زمانی بود که شما باید انتخاب می‌کردید محصولات خود را به شرکت‌ها بفروشید یا به اشخاص، اما واقعیت‌های امروزه متفاوت است. الان شرکت‌ها مجموعه‌ای از اشخاص هستند. در گذشته تقریبا تمام نرم‌افزارها برای ویندوز نوشته می‌شد و مک جایگاه قابل توجهی در بین شرکت‌ها نداشت اما الان اوضاع فرق کرده است برای بسیاری از شرکت‌ها پلت‌فرم iOS بر سایر سیستم‌های عامل ارحجیت دارد. الان بسیاری از شرکت‌ها اپلیکیشن دارند.  نکته دیگر اینکه هم اکنون در بسیاری از شرکت‌ها بحث مربوط به رضایتمندی کارکنان مهم است و مدیران ارشد به دنبال این هستند که کارکنان خودرا خوشحال‌تر کنند.


وقتی شما می‌خواهید کارکنانتان خوشحال‌تر باشند به آنها اختیار بیشتری می‌دهند که ابزارهای مورد نیازشان را داشته باشند. اگر به آنها اجازه انتخاب بدهید آنها خواهند گفت که من آی‌فون می‌خواهم یا من مک می‌خواهم. این بحث الان فقط مخصوص آمریکا نیست و بسیاری از کشورهای دیگر هم همین‌طور است. از منظر دیگر ما سرمایه‌گذاری‌های هوشمند و شراکت‌‌های هوشمندی را هم با برخی از شرکت‌های بزرگ مانند سیسکو، SAP، Deloitte و آی‌بی‌ام داشته‌ایم. ما به این نتیجه رسیده‌ایم‌ که باید با دیگران رابطه خوبی داشته باشیم و نمی‌توان فقط تنها بگویید فقط من یکی هستم. ما از رابطه هوشمندانه با دیگران خیلی چیزها به دست آورده‌ایم.


 


شما گفته‌اید که یک میلیارد دلار روی تکنولوژی‌های پیشرفته در داخل آمریکا سرمایه‌گذاری می‌کنید. اپل چگونه می‌تواند باعث ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر در داخل آمریکا و در جهان شود؟


من به‌عنوان مدیرعامل این شرکت مهم برای افزایش تعداد شغل در آمریکا احساس مسوولیت می‌کنم. ما همین الان هم با شرکت‌های مختلفی در آمریکا کار می‌کنیم که به‌طور طبیعی این کار به ایجاد شغل بیشتر منجر می‌شود، مثلا کاری که با شرکت Corning انجام می‌دهیم. همین الان اپل حدود 2 میلیون شغل در آمریکا ایجاد کرده است که یک میلیون و نیم آن برنامه‌نویسانی هستند که در سراسر آمریکا پراکنده‌اند.ما زبان برنامه‌نویسی اپل را به شکل گسترده‌ای در بخش‌های آموزشی داریم گسترش می‌دهیم موضوعی که باعث می‌شود در آینده تعداد قابل توجهی شغل خوب ایجاد شود.


 


تجربه شما از کار کردن با دونالد ترامپ (عضویت در مجمع مشورتی که ترامپ از مدیران عامل چندین شرکت بزرگ تکنولوژی درست کرده) چه بود؟


به‌عنوان مدیرعامل اپل در قبال کشوری که در آن زندگی می‌کنم احساس مسوولیت دارم. تاکید قابل توجهی روی موضوع مهاجرت کرده‌ام. به‌طور واضح ما (من و ترامپ) تفاوت دیدگاه زیادی در موضوعات مختلف داریم. تمرکز ترامپ روی موضوع شغل خوب است، اما کنار کشیدن از پیمان پاریس خیلی ناامید‌کننده بود و به نظرمن تصمیم اشتباهی بود. اما من از آن اشخاص نیستم که بگویم چون این کار مطابق میل من پیش نمی‌رود پس من کنار می‌کشم.


 


شمابه این انتقاد که می‌گوید اپل دیگر نوآور نیست چگونه پاسخ می‌دهید؟


سرمایه‌گذاری ما برای درازمدت است. ما نمی‌خواهیم به هر شکلی اولین باشیم برای مثال شما اگر نگاه کنید آی‌پاد به‌عنوان اولین MP3 Player نبود آی‌فون هم اولین تلفن هوشمند نبود و آی‌پد هم نخستین تبلت نبود. ما عجله‌ای نمی‌کنیم محصولی بسازیم صرفابه این دلیل که دیگران آن را زودتر ساخته‌اند هدف ما این است که محصولی بسازیم که تحولی در زندگی افراد ایجاد کند. چند روز پیش ایمیلی از شخصی گرفتم که در یک تصادف خودرویش به شکلی آسیب دیده بود که دیگر دسترسی به تلفنش نداشت و قادر به بیرون آمدن از ماشین نبود. او سرانجام توانسته بود از طریق ساعت هوشمندش تماس بگیرد و همین راه خلاصی او از آن خودرو بود. اینها چیزهایی است که تفاوت ایجاد می‌کند.


این مطلب را هم بخوانید : 


- برترین اپلیکیشنهای سال به انتخاب اپل




[ad_2]

لینک منبع

ژاپنی‌ها یک ربات ماری برای جستجوی نیروگاه هسته‌ای فوکوشیما ساختند!

[ad_1]

اخیرا، اخبار بسیاری مربوط به ربات‌ها شنیده می‌شود. از ربات‌هایی که باغبانی می‌کنند تا پهبادی که جان انسان‌ها را با رساندن دستگاه شوک در سوئد نجات می‌دهد.


اما در ژاپن، مهد ربات‌ها، یک تیم متخصص که از دانشگاه‌های مختلف گلچین شده‌‌ و حتی در بین آن‌ها متخصصین کمپانی توشیبا نیز دیده می‌شود، در حال تولید نوع جدیدی از ربات‌ها هستند که می‌توانند مناطق هسته‌ای و رادیواکتیو در حادثه نیروگاه هسته‌ای فوکوشمیا را کاوش بکنند.


تلاش‌های زیاد و شکست‌های پیاپی بسیاری صورت گرفت تا ربات‌های این تیم متخصص به هسته مرکزی مذاب ناحیه رادیواکتیو رسیده و موقعیت را ارزیابی کنند. در نهایت، این برنامه‌ریزی‌ها برای عملیات پاک‌سازی به آینده موکول شد و بسیاری از ربات‌ها در میانه راه متوقف شده و یا گیر کردند.


امری بدیهی است که ربات‌ها در وارد شدن و بررسی موقعیت‌های مرگ‌آوری که در سطح رادیواکتیو بالایی قرار دارند و یک انسان را در کمتر از 1 دقیقه از پای در می‌آورند، تواناتر هستند.
یک ربات طراحی شده در دانشگاه توکیو، که شباهت بسیار زیادی با یک مار هشت متری دارد، می‌تواند توسط برس‌های لرزاننده‌ای که بر روی بدنش دارد با سرعت 10 سانتیمتر بر ثانیه حرکت کرده و با دمیدن هوا سرش را بالا بیاورد. ترسناک است نه؟



بر روی سر این ربات‌ ماری یک دوربین نصب شده و از راه دور کنترل می‌شود. متخصصین ژاپنی امیدوارند که تا سه سال آینده این ربات را تکمیل کنند. این مار می‌تواند به درون رآکتور هسته‌ای نفوذ کرده و محل سوخت‌های هسته‌ای ذوب شده را پیدا کند، سپس مسئولین ژاپنی می‌توانند برنامه‌های خود را برای چگونگی مقابله با مواد رادیواکتیو بالا شروع کنند.


کمپانی توشیبا نیز اخیرا یک ربات طراحی کرده که به اندازه یک قرص نان بوده و می‌تواند آوار حاصل از تخریب نیروگاه هسته‌ای را جستجو کند. توشیبا این ربات را در تابستان امسال برای نیروگاه هسته‌ای فوکوشیما تولید نمود. با این حال، ربات‌ ماری می‌‌تواند برای زلزله‌های احتمالی آینده و عملیات جستجو نیز مورد استفاده قرار گیرد. این ربات می‌تواند با خزیدن در بین سنگ‌ها، بازمانده‌ها را پیدا کند.



اگر این تلاش‌ها در مورد ربات‌ها و در این زمینه خاص نبود، مسئولین ژاپنی به علت حفظ جان کارگران در محیط‌های پر خطر و کم‌توجهی به عملیات پاکسازی تحت فشار قرار می‌گرفتند.







[ad_2]

لینک منبع

$ $ $ $ بکلینک+رپرتاژ ارزان قیمت $ $ $ $

[ad_1]



با سلام به کاربران انجمن بزرگ پرشین تولز
چند پکیج مختلف بکلینک داریم که برای راحتی بیشتر وبمستران عزیز زمان را سه ماهه و دائمی گذاشته ایم و قیمتها را رو هم بسیار پایین در نظر گرفته ایم فلذا جایی برای تخفیف بیشتر نیست.
1-پکیج اول:یک بکلینک یا یک رپرتاژ (یک پست که حاوی حداکثر 5 لینک است) سه ماهه 20 تومن ...... دائمی 30
2-پکیج دوم : یک بکلینک یا یک رپرتاژ(یک پست که حاوی حداکثر 5 لینک است)سه ماهه 20 تومن ...... دائمی ماهه 30 تومن
3-پکیج سوم:یک بکلینک یا یک رپرتاژ(یک پست که حاوی حداکثر 5 لینک است) سه ماهه 20 تومن ......دائمی ماهه 30 تومن
4- پکیج چهارم:یک بکلینک یا یک رپرتاژ(حداکثر 5 لینک در متن)دائمی در لیست وبلاگهای قدیمی،انبوه،ایندکس دار، آتوریتی دار 40 تومن
5- بکلینک در پرتال خبری سه ماهه 10 تومن ...... دائمی ماهه 20 تومن
(پیج آتوریتی 29 +بازدید کننده از گوگل+هزاران صفحه ایندکس شده در گوگل)

6-پرتال خبری بولد سه ماهه 15 تومن ........دائمی 25 تومن (پیج آتوریتی 35 + ایندکس فراوان+آپدیت +بازدید کننده از گوگل)
7- پرتال ورزشی سه ماهه 10 تومن...دائمی 25 تومن (پیج اتوریتی 31+ایندکس فراوان+آپدیت +بازدید کننده از گوگل)
......................................................................................................................................

برخی از دوستان که افتخار همکاری با انان را داشتیم:

فلزیاب tiwa.ir
بازی goodgame.ir
بازی دخترانه goodgame.ir
جراحی واژن drshirinshams.com
مکمل بتن betonchimi.ir
افزودنی بتن betonchimi.ir
مدل لباس زنانه cafemod.ir
مدل لباس cafemod.ir
تور استانبول eligasht.com
آموزش فروش tbs.ir
مدیریت کسب و کار tbs.ir
دوره tbs.ir mba
دوره tbs.ir dba
پخش عمده کیف tolid.co
طراحی موشن گرافیک reza-graph.ir
تعمیر تبلت tamirtablet.ir
فروش گل و گیاه bazrco.ir
آموزش تعمیرات ای سی یو iran-tamir.ir
فروش بانک پروژه fileee.com
لبخند پیروزی victorysmile.ir
آچار همه کاره snapngrip.shikweb .ir
آگهی رایگان خوزستان khz-agahi.net
شلوارک لاغری tebpars.com
آتلیه عکاسی کودک pakoota.ir
فروش بانک پروژه fileee.com
اسکنر سه بعدی pazzzle.com
هاست سی پنل پرسرعت datapardaz.ir
اخبار کوتاه ایران hawzah.net
دانلود بازی کامپیوتر par30dl.com
انجام پایان نامه radmoshaver.ir
انجام پایان نامه ارشد radmoshaver.ir
ترخیص کالا tarkhis724.com
قیمت روز خودرو khabarkhodro.com

______________ ___________
معرفی پکیج اول و پیج آتورتی تقریبی و پیج رنک آنها :
روی خط خدا | پیج آتوریتی= 45 | رنک سه
هنر سفره آرائی |پیج آتوریتی=31 | رنک یک
احادیث رضوی | پیج آتوریتی=29 | رنک یک
خودرو | پیج آتوریتی= 32 | رنک دو
اخبار سینما | پیج آتوریتی= 29 | رنک یک
دانلود نرم افزار | پیج آتوریتی=27 | رنک سه
نصیحت ها | پیج آتوریتی= 27 | رنک سه
روزهای شیدایی | پیج آتوریتی= 26 | رنک سه
رویداد ورزشی | پیج آتوریتی= 26 | رنک سه
سخنان بزرگان | پیج آتوریتی= 26 | رنک سه
خاطرات خنده دار | پیج آتوریتی= 26 | رنک سه
کتاب و کتابخوانی | پیج آتوریتی=21 | رنک دو
نهج البلاغه | پیج آتوریتی=21 | رنک دو
کودک و نوجوان | پیج اتوریتی =27 | رنک دو
مقالات | پیج آتوریتی= 26 | رنک سه
سرگرمی | پیج آتوریتی= 31 | رنک سه
داستان آموزنده | پیج آتوریتی= 26 | رنک دو
عشق نو | پیج آتوریتی=25 | رنک دو
دلشاد | پیج آتوریتی= 30 | رنک دو
فصل نو | پیج آتوریتی= 26 | رنک یک
روبیک | پیج آتوریتی= 26 | رنک یک
تحلیل اقتصادی | پیج آتوریتی= 26 | رنک یک
تحولات منطقه | پیج آتوریتی= 24 | رنک یک
طنز و سرگرمی | پیج آتوریتی= 26 | رنک یک
آموزش آشپزی | پیج آتوریتی= 26 | رنک یک
غم تنهایی | پیج اتوریتی=26 | رنک یک
پندها | پیج اتوریتی=26 | رنک یک
دانلود رمان | پیج آتوریتی= 26 | رنک سه
اس ام اس | پیج آتوریتی=25 | رنک دو
گردشگری کیش | پیج آتوریتی= 25 | رنک سه
اخبار بانکی | پیج آتوریتی=25 رنک سه

______________ ___________

معرفی پکیج دوم: پیج آتوریتی تقریبی هر مورد ذکر شده است.
علم | پیج آتوریتی= 31 | رنک دو
حج و زیارت | پیج آتوریتی= 25 | رنک یک
یادداشت ها | پیج آتوریتی= 25 | رنک یک
با ولایت | پیج آتوریتی= 24 | رنک یک
خبر اجتماعی | پیج آتوریتی= 28 | رنک دو
خانواده ایرانی | پیج آتوریتی= 32 | رنک سه
آریامو | پیج آتوریتی= 26 | رنک یک
دانلود فارس | پیج آتوریتی= 36 | رنک دو
پرتو | پیج آتوریتی= 25 | رنک دو
حسینیه | پیج آتوریتی= 24 | رنک دو
سلامتی | پیج آتوریتی= 27 | رنک یک
ارتباطات | پیج آتوریتی= 27 | رنک سه
سینما تلویزیون | پیج آتوریتی= 48 | رنک سه
کاریکاتور | پیج آتوریتی= 21 | رنک یک
فناوری روز | پیج آتوریتی= 24 | رنک یک
فرهنگ پایداری | پیج آتوریتی= 20 | رنک سه
دانشنامه | پیج آتوریتی= 26
مطالب مذهبی | پیج آتوریتی= 22
ولایت | پیج آتوریتی= 34 | رنک سه
ساخت و ساز | پیج آتوریتی= 21 | رنک دو
جملک | پیج آتوریتی= 23 | رنک سه
طنز هفت | پیج آتوریتی= 25 | رنک دو
مقالات وب | پیج آتوریتی= 21 | رنک یک
____________ ___________
معرفی پکیج سوم: پیج آتوریتی تقریبی هر مورد ذکر شده است.
ساینو | پیج آتوریتی= 35 | رنک سه
پرتال | پیج آتوریتی= 33 | رنک سه
اطلاعات عمومی | پیج آتوریتی= 22 | رنک دو
دانش و زندگی | پیج آتوریتی= 28 | رنک دو
مطالب گوناگون | پیج آتوریتی= 24 | رنک دو
فرهنگ | پیج آتوریتی= 23 | رنک یک
عکسهای دیدنی | پیج آتوریتی= 22 | رنک یک
خبرکوتاه | پیج آتوریتی= 23 | رنک یک
جهان سیاست | پیج آتوریتی= 18 | رنک یک
گردشگری | پیج آتوریتی= 22 | رنک یک
ایرانسل | پیج آتوریتی= 20 | رنک سه
طلا و جواهر | پیج آتوریتی= 29 | رنک سه
اینترنت | پیج آتوریتی= 22 | رنک یک
فواید خنده | پیج آتوریتی= 20 | رنک یک
اخبار تهران | پیج آتوریتی= 21 | رنک سه
ترفند کامپیوتر | پیج آتوریتی= 19 | رنک یک
علم ورزش | پیج آتوریتی= 20 | رنک یک
سازه | پیج آتوریتی= 23 | رنک دو
مطالب شیرین | پیج آتوریتی= 22 | رنک یک
خاطره ها | پیج آتوریتی= 23 | رنک یک
سپهرنت | پیج آتوریتی= 25 | رنک سه
گل لبخند | پیج آتوریتی= 25 | رنک دو
_____________ ___________
معرفی پکیچ چهارم : (بکلینک یا رپرتاژ دائمی)

http://shoara.mihanblog.com
http://nooreman.mihanblog.com
http://st-2012.mihanblog.com/
http://news2016.mihanblog.com/
http://kingman.mihanblog.com/
http://doosti-ha.mihanblog.com
http://sokhan-rooz.mihanblog.com
http://anjoman-ha.mihanblog.com
http://mataalebnew.mihanblog.com
http://tahavlat.mihanblog.com
http://negah-ha.mihanblog.com
http://jameheai.mihanblog.com
http://ss501love5.mihanblog.com
http://shermemari.mihanblog.com
http://mhfarzin.mihanblog.com
http://bankmagalat.mihanblog.com
http://motavaseline-haram.mihanblog.com
http://jok2.mihanblog.com
http://0monarch0.mihanblog.com
http://noorasaa68.mihanblog.com
http://lionel-messi-100.mihanblog.com
http://religiousandreligion.mihanblog.com
http://admizad.mihanblog.com
http://topsms4u.mihanblog.com
http://masbi1forosh.mihanblog.com
http://royal8.mihanblog.com/
http://tekken-a.mihanblog.com
http://turk-music7.mihanblog.com
http://aliberooz7.mihanblog.com
http://rayanwebdl.mihanblog.com
http://aghd9.mihanblog.com
http://2016n.mihanblog.com
http://sib-news.mihanblog.com
http://etelat8.mihanblog.com
http://tazeha7.mihanblog.com
http://news-worls.mihanblog.com
http://mdialog.mihanblog.com/
http://zarbolmasalha.mihanblog.com
http://negahsepid.mihanblog.com/
http://jshad.mihanblog.com/
http://roozahaeeshad.mihanblog.com
http://new-sara.mihanblog.com
http://mtab.mihanblog.com
http://taat.mihanblog.com
http://atlasee.mihanblog.com
http://miram.mihanblog.com
http://keyhan-n.mihanblog.com
http://1000sokhan.rozblog.com
http://razmee.rozblog.com
http://book5.blogsky.com
http://tanz7.blogsky.com
http://tohidd.rozblog.com
http://sabt22.rozblog.com
http://love10.blogsky.com
http://1ghand.blogsky.com
http://salamat24.blogsky.com
http://damnuush.blogsky.com
http://yuii.blogsky.com
http://10108.blogsky.com
http://ya-rasoul.blogsky.com
-------------------------------------------------------------------------------------------
* ما تعهدی نسبت به موارد فیلترینگ،حذف،محتوی غیرمجاز و ...نداریم
*کلمات دانلود فیلم ،قندشکن قابل درج نیستند.

 




[ad_2]

لینک منبع

دانلود هر گیگ 200 تومان - فروش دیتا : بیش از 200 ترابایت

[ad_1]




سلام ، هیچ مشکلی نیست بنده هم همین چند وقت پیش تو فروم پولم رو خوردن و بهتون حق میدم که شکاک باشید

تا به حال برای کسی دانلود انجام ندادم و تازه تصمیم گرفتم بخشی از ترافیکمو اختصاص بدم به دانلود دوستان
در مورد اعتماد سازی هم شما میتونید برای سفارش اول 100 یا 200 گیگ سفارش بدین اگر راضی بودین میتونید باز هم سفارش بدین چرا که پول 100 یا 200 گیگ دانلود به اندازه پولی که بنده برای معتبر شدن و مهم کردن تاپیک دادم نمیشه

و دیگه اینکه میتونید منو مهمون کنید بریم یه قهوه خونه بشینیم با هم یه دست قلیون بکشیم (به حساب شما :D) بعدش سفارشتون رو بدین

شما چند گیگ سفارش دارید، اگر روی هارد بخواید یک یا دو روزه ولی اگر روی دی وی دی بخواید باید وقت رایت کردنشون رو داشته باشم که اونم بستگی به حجم سفارش شما داره

 




[ad_2]

لینک منبع