دنبال کننده ها

۱۳۹۶ شهریور ۱۰, جمعه

◀◀◀◀◀◀◀ فروش فوری ممبربگیر TurboMember (آخرین تخفیف - آخرین کسب و کار)▶▶▶▶▶▶▶

[ad_1]



[​IMG]

فروش اپلیکیشن توربوممبر: اپلیکیشن افزایش ممبر واقعی تلگرام

اطلاعات کلی:

  • مارکت ها: برای مارکت معروف کافه بازار و مایکت و 1 نسخه بدون نیاز به مارکت متصل به زرین پال

  • نحوه پرداخت: اینتنت (درون پرداخت)

  • سورس تحویل میشود در 3 نسخه جداگانه

  • هاست یکساله رایگان و دامنه ir رایگان 1 ساله برای اتصال به وب سرور

  • سکه های درون اپلیکیشن نامحدود برای مدیریت

  • طراحی قالب و کدنویسی 100% اختصاصی

  • پنل مخصوص ضدهک سکه ها منظور میشود

  • طراحی سایت دانلود اپلیکیشن: رایگان انجام میشود!!! (به تنهایی 500 هزار تومان هزینه این موضوع هست ولی فقط برای آخرین مورد رایگان انجام میشود)

  • کار تائید در مارکت ها و انتشار و ثبت توضیحات: با ما میباشد - رایگان

  • کار خرید هاست و دامنه و اتصال دامنه: با ما میباشد - رایگان

  • کار طراحی لوگو و فیکس کردن طرح و قالب اپلیکیشن: با ما میباشد - رایگان

  • کارکرد اپلیکیشن: تمام اتوماتیک هست و نیاز نیست هیچکاری جز مدیریت کاربرا انجام بدید!!! فقط از فروش سکه و ممبر کسب درآمد میکنید!


قیمت، پشتیبانی، تحویل، پرداخت:
  • قیمت اصلی: 9 میلیون تومان

  • قیمت نقدی برای اعضای پرشین تولز: 6 میلیون تومان - فقط تا ساعت 12 شب 9 شهریور 4.5 میلیون تومان!!!

  • قیمت اقساط برای اعضای پرشین تولز: 7 میلیون تومان

  • نحوه پرداخت نقدی: 5 میلیون پرداخت برای شروع کدنویسی و آماده سازی و تحویل

  • نحوه پرداخت اقساط (پیش پرداخت پایین): 3 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت - 4 میلیون باقی مانده - 12 ماهه - ماهانه 500.000 تومان

  • نحوه پرداخت اقساط (شرایط شما): شرایط پیش پرداخت و اقساط ماهانه خودتونو میتونید با توجه به درآمدی که دارید پیغام خصوصی کنید، گفتگو میکنیم و به توافق میرسیم

  • تعداد فروش: فقط به 1 نفر

  • پشتیبانی فنی و مشکلات احتمالی: 1 ماه رایگان

  • پشتیبانی خدمات و امکانات اضافه: 6 ماه

  • مدت زمان تحویل: 3 الی 4 روزه

  • لینک در سایت: http://khunires.com/content/73


ارتباط با ما:
  • از طریق ایمیل همیشه آنلاین: khunires[@]yahoo.com

  • از طریق پیغام خصوصی پرشین تولز

  • آی دی تلگرام: https://t.me/khunires

  • شماره تماس: 5722-132-0921

نکته مهم: دوستان این "پنجمین" اپلیکیشنی هست که به صورت "ممبربگیر تلگرام" داره به فروش میرسه و درآمد خیلی خوبی هم داره! نمونه خوبش که به فروش رسیده جدیدا اددممبر بوده که به همراه درآمدی که داشته (15 روز 150.000 تومان) به فروش رسیده و این میشه گفت آخرین نمونه فروش ازین دست هست که چنین قیمت و تخفیفی براش در نظر گرفتیم و تخفیف هم موقت هست. فروش بعد از 30 روز منقضی میشه و خودمون اپلیکیشن رو دوباره اجرا میکنیم و زمانی که به درآمد رسید دوباره به فروش میزاریمش با قیمت مسلما خیلی بالاتر - به معنی کلی شما هزینه میکنید که اپلیکیشن رو در مارکت های ایرانی (که خیلی هم سختگیر هستند) به صورت کامل و منتشر شده تحویل بگیرید.

نکته درآمدی: کسب و کار خودتونو از یک جایی شروع کنید! همیشه نمیتونید برای دیگران کار کنید و همیشه هم نمیتونید مبلغی که دارید رو بدون سرمایه گذاری افزایش بدید! لازمه افزایش سرمایه اینه در جای صحیحی سرمایه گذاری بشه، اینکه شما نتونید نه در این اپلیکیشن بلکه در هیچ کار دیگه ایی مبلغی که دارید رو سرمایه گذاری برمیگرده به اینکه علاقه ندارید رشد پولی و مالی داشته باشید، وضعیت اقتصادی خودتونو فقط خودتون میتونید تغییر بدید، نه دولت نه جامعه نه خانواده این موضوعو نمیتونن براتون تغییر بدن.

سعید رضایی
تشکر از پرشین تولز


 




[ad_2]

لینک منبع

خبرگزاری آريا - العين جايگزين الاهلي در ليگ قهرمانان آسيا شد

[ad_1]



العين جايگزين الاهلي در ليگ قهرمانان آسيا شد

خبرگزاري آريا - کنفدراسيون فوتبال آسيا العين را با وجود ناکامي در کسب سهميه به فهرست تيم‌هاي راه يافته به ليگ قهرمانان آسيا اضافه کرد.
به‌ گزارش ‌ ‌"ورزش سه" و ‌به نقل از ايسنا، العين امارات در فصلي که گذشت نتوانست عملکرد خوبي در ليگ امارات از خود نشان دهد و سهميه ليگ قهرمانان آسيا را به دست آورد. کنفدراسيون فوتبال آسيا در بيانيه‌اي اعلام کرد که باشگاه الاهلي امارات که فصل قبل توانست سهميه ليگ قهرمانان آسيا را به دست آورد شرايط حضور در اين رقابت بزرگ را ندارد.
ظاهرا باشگاه الاهلي با يک باشگاه ديگر اماراتي ادغام شده و به لحاظ ساختاري شرايط لازم براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا در فصل آينده را ندارد. به اين ترتيب AFC تصميم گرفت که العين را با وجود ناتواني در کسب سهميه در فهرست تيم‌هاي راه يافته به ليگ قهرمانان آسيا قرار دهد.
العين در فصل جاري ليگ قهرمانان آسيا وضعيت خوبي دارد و توانسته به يک چهارم نهايي راه پيدا کند. ديدار رفت اين تيم برابر الهلال در اين مرحله با تساوي بدون گل به پايان رسيده است.


[ad_2]

لینک منبع

ستارگان درجه یک در لیگ های درجه دو

[ad_1]

ستارگان درجه یک در لیگ های درجه دو





در حال بارگذاری

























شما از یک مرورگر منسوخ شده استفاده می کنید.

کاربر گرامی ؛ برای مشاهده بهتر این سایت و کارایی بهتر امکانات آن می توانید یکی از مرورگر های زیر را دانلود و نصب نمایید.

توصیه می شود برای استفاده و مشاهده وب سایت ها از این مرورگرها استفاده نمایید.



























[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

غافلگیری صبحانه مشتریان یک بانک/حساب‌های درگردش با پیامک،سپرده شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، از امروز(شنبه یازدهم شهریورماه) مطابق با بخشنامه بانک مرکزی، نرخ سود سپرده‌های بلندمدت یکساله به ۱۵ درصد و کوتاه مدت روزشمار به ۱۰ درصد کاهش یافته است. این بدان معناست که بانکها برای پول هایی که مردم از امروز در بانکها سپرده گذاری می کنند موظف هستند نرخ های جدید را مبنای پرداخت سود قرار دهند و بدیهی است سپرده های پیشین، تا سررسید خود، مشمول نرخ سودهای قبلی خواهد بود.



بر این اساس همه بانکها ملزم به رعایت این بخشنامه بوده و اگر خلاف آن عمل کنند؛ حتما باید جرایم سنگین آن را بپردازند. به همین دلیل، طی روزهای گذشته، سریال نظام بانکی در پرداخت نرخ سود، وارد قسمت جالبی شد و حتی برخی بانکها، حاضر شدند که به کارمندان خود اضافه کار بپردازند، تا بلکه سپرده بیشتری جذب کنند.



البته برخی خبرهای غیررسمی حکایت از آن داشت که تعداد اندکی از شعب، زیرپوستی روز جمعه را هم مشغول به کار بوده و با پیامک‌هایی که با مشتریان خاص خود رد و بدل کردند، به صورت ویژه آنها را در روز جمعه برای دریافت پول و سپرده گذاری دعوت نموده بودند.



اما امروز، مشتریان یکی از بانکها با غافلگیری اولین صبح از آغاز اجرای بخشنامه بانک مرکزی برای کاهش نرخ سود سپرده بانکی، مواجه شدند؛ به نحوی که برخی در ابتدا تصور کردند که این یک دستبرد اینترنتی است و حسابهای آنها به تور یک هکر افتاده است.



در پیامکی که از سوی این بانک به مشتریان ارسال شده آمده است: « مشتری گرامی برابر بخشنامه بانک مرکزی مقرر شد از تاریخ ۱۳۹۶/۰۶/۱۱، سود کلیه سپرده های روزشمار به نرخ ۱۰ درصد تغییر یابد؛ لذابرای جلوگیری از کاهش نرخ سود فعلی شما، از تاریخ مزبور حساب تان، به سپرده یکساله غیرقابل دریافت و پرداخت تبدیل گردید.»



در ادامه این پیامک آمده است: « در صورت عدم موافقت با این اقدام، عدد ۱ را تا ساعت ۱۲ ظهر ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ به همین شماره ارسال نمایید تا حساب شما به کوتاه مدت ۱۰درصد تبدیل شود.»



نکته جالب اینکه مشتریان این بانک صبح امروز که برای برداشت وجه به خودپردازهای بانک مذکور مراجعه کردند، با پیام «حساب شما خالی است»، مواجه شدند و تصور کردند حسابشان مورد دستبرد اینترنتی قرار گرفته است؛ اما واقعیت آن است که بدلیل انتقال سپرده در گردش آنها به حساب سپرده یکساله، وجوه آنها غیرقابل برداشت شده است و این مساله بویژه برای کسانی که برای امور روزانه و گذران معیشت به برداشت این وجوه نیاز دارند، مشکلات متعددی را ایجاد خواهد کرد.



با این حال، به نظر می رسد که باید منتظر سناریوهای جدید نظام بانکی برای دور زدن بخشنامه بانک مرکزی و اجرای نرخ های سود سپرده بود. اما سوال اینجا است که نظارت بانک مرکزی چقدر بر این موضوع قوی خواهد بود و آیا این بخشنامه، صرفا یک بخشنامه نمایشی است؟




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

سونی یک بلندگوی هوشمند بر پایه دستیار صوتی گوگل عرضه می‌کند

[ad_1]




بلندگوی هوشمند سونی

این طور که به نظر می‌رسد سونی هم به شرکت‌های تولید کننده بلندگوی هوشمند، که تعداد آن‌ها روز به روز در حال افزایش می‌باشد، اضافه خواهد شد. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، بلندگوی هوشمند سونی فعلاً با شماره مدل LF-S50G شناخته می‌شود. موج تولید بلندگوهای هوشمند، از سال 2015 و با عرضه اکو (Echo) توسط آمازون آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد. علاوه بر آمازون و گوگل، که بلندگوهای هوشمند خود را از مدت‌ها قبل روانه بازار کرده‌ و بیشترین تعداد فروش در این حوزه را نیز به خود اختصاص داده‌اند، شرکت‌هایی همچون مایکروسافت، اپل، سامسونگ و حالا سونی نیز از اواخر سال جاری میلادی، مدل‌های جدیدی از این نوع بلندگوها را عرضه خواهند کرد.


اگر بخواهیم به طور خلاصه توضیح دهیم، هر بلندگوی هوشمند از دو بخش اصلی، شامل یک بلندگو و یک دستیار مجازی، تشکیل شده است. در اکو، آمازون دستیار صوتی الکسا (Alexa) را معرفی کرد که یکی از پرطرفدارترین محصولات سال 2017 نیز بوده است. الکسا در همین مدت کمی که از شروع فعالیتش گذشته، توانسته جای خود را به خوبی در بازار فناوری باز کند و در حال حاضر بر روی دستگاه‌هایی مانند گوشی هوشمند «اچ تی سی یو 11» (HTC U11)، نیز به کار گرفته شده است. در کل به نظر می‌رسد آینده روشنی درانتظار دستیار مجازی آمازون است. اما گوگل در بلندگوی هوشمند اختصاصی خود با نام «گوگل هوم» از گوگل اسیستنت به عنوان دستیار مجازی استفاده کرده و مایکروسافت نیز از دستیار صوتی محبوب کورتانا در بلندگوی هوشمند اینوک (Invoke) کمک گرفته است. از دیگر نمونه‌ها نیز می‌توان به دستیار صوتی مشهور سیری در هوم‌پاد اپل (HomePod) و همچنین دستیار مجازی بیکسبی (Bixby) در بلندگوی هوشمند معرفی نشده سامسونگ، نام برد.


سونی LF-S50G


چند وقت پیش گوگل نیز به پیروی از آمازون، اعلام کرده بود که انتظار دارد دستیار مجازی گوگل اسیستنت در بلندگوهای هوشمند دیگری نیز به کار گرفته شود و اکنون سونی رسماً خبر از تولید بلندگوی هوشمند LF-S50G بر پایه این دستیار صوتی داده است. این محصول جدید سونی که به لطف دریافت گواهینامه IPx3، در مقابل ضربه نیز مقاوم است، از گوگل اسیستنت جهت پخش آهنگ از اسپاتیفای (Spotify)، سرویس پخش موسیقی گوگل پلی و پاندورا (Pandora)، بهره خواهد گرفت. دارندگان بلندگوی هوشمند سونی همچنین قادر خواهند بود تا از آخرین نتایج مسابقات ورزشی و همچنین وضعیت آب و هوا، به سهولت مطلع شده و تمامی دستگاه‌های هوشمند موجود در خانه خود را به ساده‌ترین شکل ممکن و تنها از طریق دستورات صوتی، روشن یا خاموش کنند. کاربران همچنین می‌توانند گوشی تلفن خود را از طریق اتصال NFC یا بلوتوث با این بلندگوی هوشمند جفت کنند.


LF-S50G ساعت را بر روی بلندگو نشان می‌دهد و به علاوه، به گفته سونی از قدرت کافی برای پخش اصوات در یک اتاق متوسط برخوردار بوده و یک تجربه صوتی 360 درجه‌ای را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. این ابزار هوشمند از ماه اکتبر سال جاری (مهر – آبان) با قیمت 200 دلار و در رنگ‌های مشکی و خاکستری در دسترس خریداران خواهد بود. به عنوان مقایسه بد نیست اشاره کنیم که بلندگوی هوم‌پاد اپل هم ازماه دسامبر (آذر – دی) با قیمت 349 دلار عرضه خواهد شد.



تاکید آمریکا و کره بر ادامه فشارها به پیونگ یانگ

[ad_1]

خبرگزاری مهر: ترامپ و همتای وی در کره جنوبی وعده دادند به فشارها علیه کره شمالی ادامه دهند.

کاخ سفید جمعه اعلام کرد دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و رئیس جمهور کره جنوبی در تماسی تلفنی وعده دادند به اعمال فشار دیپلماتیک و اقتصادی علیه کره شمالی ادامه دهند.

سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید نیز در نشست روز جمعه خود با خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره موضع ترامپ در برابر کره شمالی و تاکید کره جنوبی بر گفتگو برای حل و فصل بحران گفت: « ما موضوع کره شمالی را بسیار جدی دنبال می کنیم.

 

همه گزینه ها روی میز است و چیزی تغییر نکرده است.»


[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

نگاهی به تاریخچه‌ی موتورهای جست‌وجو

[ad_1]


نگاهی به تاریخچه‌ی موتورهای جست‌وجو

به نظر می‌رسد که این روزها زندگی بدون موتورهای جست‌وجو ممکن نیست. هرچقدر که به اینترنت وابسته‌تر می‌شویم، به همان اندازه وابستگی ما به این موتورها هم افزایش پیدا می‌کند. این وابستگی آن‌قدر زیاد شده که فعل «گوگل کردن» به فرهنگ لغات معروف جهان راه پیدا کرده است. با توجه به نزدیک شدن به سالگرد تولد یکی از اولین موتورهای جست‌وجو، تصمیم گرفتیم که به‌صورت خلاصه و مفید، تاریخچه‌ای از آن‌ها ارایه دهیم. در ادامه با دیجیکالا مگ همراه باشید.


اولین موتور جست‌وجو؛ یک پروژه‌ی دانشجویی


بسیاری از کاربران نمی‌دانند که اولین موتور جست‌وجو در حقیقت یک پروژه‌ی دانشجویی بوده است. در سال ۱۹۹۰، این پروژه توسط «آلن امتیج» در دانشگاه مک‌گیل تحت عنوان «آرچی» (Archie) توسعه پیدا کرد. این موتور جست‌وجو اطلاعات ذخیره‌شده در کامپیوترهای تحت شبکه را بررسی می‌کرد. در ادامه، پروژه‌ای دانشجویی به نام «گوفر» (Gopher) از جانب «مارک مکیل» در دانشگاه مینسوتا توسعه یافت. گوفر مبنایی برای توسعه‌ی موتورهای جست‌وجو امروزی شد.


اکسایت؛ اولین موتور جست‌وجوی تجاری


چند سال بعد، موتورهای جست‌وجو به‌جایی رسیدند که می‌توانستند به‌صورت تجاری مورد استفاده قرار بگیرند. «اکسایت» (Exite) در سال ۱۹۹۳ خلق شد که این هم یک پروژه‌ی دانشجویی بود. در سال ۱۹۹۵، اکسایت به‌عنوان یک موتور جست‌وجوی تجاری عرضه شد و راه را برای غول‌هایی مانند یاهو و گوگل هموار کرد. قسمتی از شهرت اکسایت به خاطر کمک به توسعه‌ی موتور جست‌وجوی مایکروسافت در اواخر دهه‌ی ۹۰ است. هم‌زمان با اوج گرفتن گوگل، سقوط اکسایت هم شروع و درنهایت با مبلغی نه‌چندان زیاد به یک شرکت دیگر فروخته شد.


تولد یاهو در ۱۹۹۴


یاهو در سال ۱۹۹۴ به‌عنوان یک فهرست راهنما افتتاح شد. در آن زمان، اگر کسی می‌خواست موردی را به این لیست اضافه کند، باید مبلغی پرداخت می‌کرد. تا انتهای دهه‌ی ۹۰، یاهو برای جست‌وجو از موتورهای گوگل و دیگر شرکت‌ها بهره می‌برد. این شرکت در سال ۲۰۰۲ «خزنده‌ی وب» (Web crawler) مختص به خودش را معرفی کرد و به جرگه‌ی موتورهای جست‌وجو پیوست. در طی این سال‌ها، یاهو چندین موتور جست‌وجوی کوچک را برای تقویت سرویسش خریداری کرده است. یاهو این روزها از دوران اوج فاصله گرفته و فقط حدود ۵ درصد این بازار را در اختیار دارد.



معرفی جست‌وجوی تمام متن از جانب وب‌کراولر در ۱۹۹۴


«وب‌کراولر» (WebCrawler) کمی بعد از یاهو در سال ۱۹۹۴ معرفی شد. نکته‌ی حائز اهمیت در مورد این موتور جست‌وجو این است که برای اولین بار، امکان جست‌وجوی تمام متن را ارایه کرد. این رویکرد موجب موفقیت سریع این شرکت شد و در کمتر از یک سال موفق شدند که درآمد خوبی را از تبلیغات کسب کنند. وب‌کراولر درنهایت به شرکت اکسایت و سپس به «اینفو اسپیس» (InfoSpace) فروخته شد. این سایت حالا به‌عنوان یک موتور جست‌وجوی چندگانه فعالیت می‌کند که نتایج دریافتی از موتورهای جست‌وجوی مختلف را نمایش می‌دهد.


معرفی لایکاس در حوالی ۱۹۹۴


سال ۱۹۹۴ سال خیلی مهمی در تاریخچه‌ی موتورهای جست‌وجو بوده است. «لایکاس» (Lycos) سومین موتور جست‌وجو بود که در سال ۱۹۹۴ معرفی شد و در طی سال‌های بعد از آن به موفقیت زیادی رسید. لایکاس بعد از اینکه ناچار به رقابت با شرکت گوگل پرداخت، تصمیم گرفت که زمینه‌ی فعالیت‌هایش را به موارد مختلفی گسترش دهد. این سایت هنوز هم پابرجا است.


اینفوسیک؛ آخرین عضو ۱۹۹۴


«اینفوسیک» (Infoseek) چهارمین و آخرین موتور جست‌وجویی بود که در ۱۹۹۴ عرضه شد. در همان اوایل فعالیت توانست موفقیت خوبی را کسب کند و توسط شرکت دیزنی خریداری شد. این موتور جست‌وجو تا سال ۲۰۰۱ به فعالیت موفقیت‌آمیزش ادامه داد ولی درنهایت به دلیل افولی که داشت، دیزنی تمام کارمندان این شرکت را اخراج کرد. بعد از این اخراج، کارمندان اینفوسیک تلاش کردند که این شرکت را خریداری کنند که موفق نشدند. حالا اگر به این سایت سر بزنید، به سایت Go.com منتقل می‌شوید.


 


آلتاویستا؛ از عرش به فرش


«آلتاویستا» (AltaVista) در سال ۱۹۹۵ معرفی شد و از همان ابتدا به موفق گسترده‌ای رسید. آلتاویستا در زمان خوبی عرضه شد، زیرا از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۵، استفاده از اینترنت به‌صورت قابل‌توجهی افزایش یافت. آلتاویستا تا سال ۲۰۰۳ توانست کم‌وبیش موقعیت خود را حفظ کند ولی درنهایت با یاهو تلفیق و به جزئی از موتور جست‌وجوی یاهو تبدیل شد.



گوگل؛ ۱۹۹۷


با وجود اینکه گوگل خیلی دیر وارد این عرصه شد، ولی خیلی زود بیشتر رقبای خود را از دور خارج کرد. گوگل سال‌هاست که مقام اول موتورهای جست‌وجو را از آن خود کرده است. موفقیت این موتور جست‌وجو سبب شد که گوگل از یک شرکت ساده، به یکی از بزرگ‌ترین غول‌های دنیای تکنولوژی تبدیل شود. درباره‌ی گوگل حرف چندان جدیدی نمی‌توان زد، چون به‌اندازه‌ی کافی این شرکت در سرخط خبرها حضور دارد.


مایکروسافت؛ ادامه‌دهنده‌ی راه گوگل


این بار مایکروسافت ادامه‌ی دهنده‌ی راه گوگل بوده است. ۱۹ سال پیش، یک سال بعد از ظهور گوگل،MSN Search متولد شد. موتور جست‌وجوی مایکروسافت از آن زمان نام‌های زیادی گرفته است. نام این موتور در ابتدا MSN Search بود؛ سپس به Windows Live Search تغییر یافت و بعد از آن به Live Search و درنهایت به نام امروزی‌اش یعنی Bing رسید. این موتور جست‌وجو نسبت به رقیبان گوگل چندان ناموفق نیست و حدود ۷ درصد بازار جهانی را به خود اختصاص داده است.



آینده‌ی موتورهای جست‌وجو


با توجه به سرعت زیاد پیشرفت تکنولوژی، پیش‌بینی دقیق در مورد آینده‌ی آن کار چندان عاقلانه‌ای نیست. موتورهای جست‌وجو هم از این قاعده مستثنا نیستند. البته می‌توان حدس‌هایی زد.


با توجه به استفاده‌ی گسترده از گوشی‌های هوشمند، در چند سال اخیر هم موتورهای جست‌وجو خودشان را با نیازهای این سری از کاربران تطابق داده و می‌دهند. دیگر گرایش روبه رشد این روزها، استفاده از دستیارهای هوشمند است. از دستیار گوگل و کورتانا و بیکسبی گرفته تا سیری و الکسا، این دستیارهای هوشمند بخش اعظمی از زندگی کاربران را به خود اختصاص داده‌اند. موتورهای جست‌وجو هم در تلاش‌اند از این گرایش به نفع خود استفاده کنند و استفاده از موتورهای جست‌وجو را بیش‌ازپیش ساده‌تر و هوشمندتر کنند.


 


شما چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما موتورهای جست‌وجو در آینده چه رویکردی را اتخاذ می‌کنند؟ نظرات خودتان را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.


البته اگر به شکل کار کرد موتورهای جست‌وجو علاقه‌مند هستید، می‌توانید کتاب صوتي گوگل چگونه کار مي کند اثر اريک اشميت را هم خریداری کنید. گوگل در حال حاضر بزرگ‌ترین موتور جست‌وجوی دنیا را دارد و روند کارکردن آن قطعا برای خیلی‌ها هیجان‌انگیز خواهد بود.  کتاب صوتی «گوگل چگونه کار می‌کند؟» اثری از «اریک اشمیت» و «جاناتان روزنبرگ» و برگردان «فاطمه مشایخی» با روایتی از «منوچهر زنده‌دل» است.



البته اگر به شکل کار کرد موتورهای جست‌وجو علاقه‌مند هستید، می‌توانید کتاب صوتي گوگل چگونه کار مي کند اثر اريک اشميت را هم خریداری کنید.



اشمیت و روزنبرگ به‌عنوان سردمداران این شرکت، در ۵۶ فصل، درِ تجربیات و ناگفته‌های خود را از تاریخچه‌ی گوگل و شیوه‌های مدیریتشان در این سال‌ها به روی علاقه‌مندان می‌گشایند. یکی از امتیاز‌های این کتاب صوتی، گوینده‌ی آن است. مطالب کتاب صوتی حاضر را با صدایی گیرا و شنیدنی از گوینده و مترجم متبحر در عرصه‌ی گویندگی و دوبله در رادیو، فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها، منوچهر زنده‌دل می‌شنویم. از آثار زنده‌دل می‌توان به «مدار صفر درجه»، «روشن‌تر از خاموشی»، «خانه‌ی عروسک» و «دشمن مردم» اشاره کرد. همکاری او جزو امتیاز‌های این کتاب صوتی به شمار می‌رود. این کتاب صوتی به همت انتشارات «نوین کتاب گویا» در قالب دو عدد CD با فرمت MP3 با انتخاب موسیقی از «سپهر عباسی» عرضه شده است.


‌‌‌‌




telegram_ad2_1




[ad_2]

لینک منبع