دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مهر ۹, یکشنبه

کتاب راه شیائومی؛ راهبردهای افزایش مشتری و «دگرگونی اینترنتی»، فصل هفتم/قسمت ششم

[ad_1]


افزایش مشتری
کتاب راه شیائومی؛ راهبردهای افزایش مشتری و «دگرگونی اینترنتی»، فصل هفتم/قسمت ششم

فصل هفتم/ قسمت ششم


دفترچه‌ی اَلی


درس‌های حاصل از تجهیزات عکاسی


دگرگونی اینترنتی نیازهای شرکت: «به‌صورتی انفجاری، مسیری هموار و خشنودی


اگر پیوسته به دگرگونی خود نمی‌پردازید، پس آیا منتظرید بمیرید؟ اگر دگرگون می‌شوید، آیا در این فرآیند خود را می‌کشید؟


در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۴، با شماری از شرکت‌های صنایع سنتی مذاکره می‌کردیم که متوجه شدیم بیشتر آن‌ها مضطرب هستند. سال گذشته، همه از نگرش اینترنتی حرف می‌زدند اما انگار در این سال، همه دچار اختلالِ تشویش اینترنتی شده بودند. همه می‌پرسیدند آیا برای دگرگونی روش‌های اینترنتی ایده‌ی مناسبی در ذهن داریم؟


همه فکر می‌کنند شیائومی از فوت‌وفن‌های زیرکانه‌ای برای دگرگونی اینترنتی بهره برده است. برای مثال، از آنجایی‌که شیائومی فقط از Weibo و دیگر شبکه‌های مجازی استفاده می‌کند، این افراد هم هزینه‌های بخش تبلیغات خود را متوقف کردند و زمانی‌که شیائومی در تلویزیون ملی چین تبلیغ کرد، جا خوردند. نگرش بسیاری از این شرکت‌های قدیمی به دگرگونی اینترنتی همچون عمل جراحی است. هر عضوی را که درد می‌گیرد، جراحی و حتی کاملا قطع خواهند کرد. من، به‌شخصه، فکر می‌کنم چنین شیوه‌ای در رویارویی با مسائل درست نیست.


اما به جای اصولی عمده، فقط می‌توانم به یک نکته اشاره کنم:


دگرگونی اینترنتی باید به‌صورت درونی و بیرونی اتفاق بیفتد. از این نظر آن را «انفجاری، مسیری هموار و خشنودی» می‌نامم.


دگرگونی اینترنتی نیازهای شرکت: «به‌صورتی انفجاری، مسیری هموار و خشنودی.»


مفهوم اصلی این شیوه از سه رویکرد فکری پیروی می‌کند.



  • نخستین رویکرد «انفجاری‌بودن» است.



فنون و تدابیر مربوط به محصول و هم‌چنین ساختار آن باید انفجاری باشد. امکان ندارد با وجود صدها خط محصول بتوان ارتباط با کاربران را حفظ کرد. هیچ‌کس به این اندازه توان ندارد. چند روز پیش، با رئیس شرکتی قدیمی با حدود سی سال سابقه در تولید تجهیزات خانگی ملاقات کردم. او گفت: «از ایده‌ات خوشم می‌آید ولی ما در حال حاضر چند صد نوع کالا تولید می‌کنیم. کاربران درباره‌ی تک‌تکِ آن‌ها نظراتی دارند؛ چطور تمام آن‌ها را بررسی کنیم؟»


جواب دادم: «چرا می‌خواهید چندصد محصول مختلف ارائه دهید؟»


منطق تولید محصولات انفجاری، پایه‌ای‌ترین و ساده‌ترین منطق پشت شرکت شیائومی به‌شمار می‌رود. اگر محصولات‌مان را به‌صورت انفجاری درنمی‌آوردیم، دیگر نمی‌توانستیم کاربران را به‌هیجان بیاوریم یا به آن‌ها حس مشارکت القا کنیم. محصول انفجاری فقط به معنای تولید محصولی عالی نیست. همه می‌خواهند محصولی درجه‌یک تولید کنند اما بیشتر اوقات، آن‌ها هم‌چنین می‌خواهند که ده نوع محصول درجه‌یک عرضه کنند. چنین رویه‎ای اشتباه است. آیا می‌توانید فقط یک محصول تولید کنید؟ آیا می‌توانید فقط دو محصول تولید کنید؟ تولید یک یا دو محصول انفجاری کفایت می‌کند.



  • دومین رویکرد «همواری مسیر» است.



ساختار سازمانی باید پاکسازی و هموار شده باشد. در عصر اینترنت، اگر شرکت‌ها بخواهند به جمعیت زیادی از مردم دسترسی داشته باشند، باید قادر باشند به مردم انگیزه بدهند و عملکردی خلاقانه از خود نشان بدهند. به این منظور، باید مسیر پیش‌ روی خود را هموار کرد. اگر ساختار سازمانیِ چندلایه‌ای دارید که هر مرتبه‌ی شغلی باید به مرتبه‌ی بالاتر خود گزارش بدهد، چطور انتظار دارید خلاقیتی ظهور کند؟ اگر پنج یا شش، چه بسا هفت یا هشت مرتبه‌ی شغلی دارید، دو تا سه ماه طول می‌کشد تا شرکت بتواند تصمیمی بگیرد.


فرض کنید شما مهندسی هستید که ایده‌ای دارد. از آنجایی که حساب‌کتاب دست شما نیست، طرح پیشنهادی خود را ارائه می‌دهید و پیش از آنکه جوابی به شما برسد، این طرح باید از زیر دست هفت، هشت رئیس بگذرد. هیچ مهندسی نمی‌تواند هم جرأت رویارویی با چنین فرآیندی را داشته باشد و هم خلاقیت خود را حفظ کند. در شیائومی، بسیاری از کاربران ما می‌دانند که دقیقاً کدام مهندس نرم‌افزار، کدام کارایی را ساخته است و کدام بخش از برنامه‌نویسی به‌دست کدام مهندس انجام گرفته است. وقتی کسی چیزی را رد می‌کند، مهندس می‌تواند بگوید: «متوجه بازخورد این مشکل شدم.» و می‎تواند بلافاصله به اصلاح آن بپردازد. فرآیند تحقیق‌وتوسعه در شیائومی، اساسا در سه دسته سازمان یافته است. اولین دسته را کارکنان، دومینِ آن را گروه مدیریت اصلی و آخرین دسته را شرکای شرکت تشکیل می‌دهند. به‌خصوص، دفترهای تحقیق‌وتوسعه‌ی ما ساختار سازمانی بیش‌ازحد پیچیده‎ای ندارند که در آن‌ها مقام مدیر، نایب‌مدیر و غیره به‌چشم بخورد.


وقتی می‌خواهیم تغییروتحولی در زمینه‌ی دگرگونی اینترنتی صورت دهیم، قطعا آن را از درون به بیرون انجام می‌دهیم. نخست، ساختار سازمانی و ساختار محصول را پایه‌ریزی می‌کنیم تا محصولی انفجاری خلق کنیم؛ بعد از آن، ساختار سازمانی را هموار می‌کنیم.



  • سومین مرحله «خشنودی» است.



آنچه به یک گروه انگیزه می‌دهد، خشنودساختنِ کارکنان است. برای خشنودساختن کارکنان‌تان هیچ قاعده‌ی خاصی وجود ندارد. برای مثال، شاید شیوه‌ی انجام کارها در شیائومی مناسب حال شما باشد، شاید هم نباشد. اساسی‌ترین نکته، پذیرشِ پیشنهاداتِ کارمندان از جانب مدیریت است.


مدیریت باید در همان جایگاه کارمندان باشد، به نظرات کارمندان گوش بدهد، ببیند چطور حس مشارکت آن‌ها تقویت می‌شود و چطور حس پیشرفت بیشتری به آن‌ها دست می‌دهد. آیا انگیزه‌های موجود برای آن‌ها کافی است؟ تمامی این موارد به ارتباطی صادقانه، روراست و روشن برمی‌گردد. وقتی کارکنان حس خشنودی داشته باشند، برای خود انگیزه می‌سازند.


وقتی افراد را برای گروه‌های‌مان در شیائومی انتخاب می‌کنیم، از آن‌ها هم تجربه‌ی حرفه‌ای و هم روحیه‌ی کارآفرینی انتظار داریم. افزون بر این، برای اعضای گروه‌مان پاداش‌ها و مزایای عالی تدارک می‌بینیم. نه تنها به مردم پول می‌دهیم بلکه آن‌ها را به جلوی صحنه هدایت می‌کنیم. اگر کارمندان به‌‌هنگام خدمت به مشتری، نقش ستاره‌ی گروه را داشته باشند، عملکرد بسیار بهتری خواهند داشت.


منظورم از «انفجاری، همواری مسیر و خشنودی» همین بود. وقتی یک مدیر سعی دارد تصمیماتی بگیرد باید از خود بپرسد: «چطور صد خط تولید کالا را به یکی کاهش دهم؟»، «چگونه از شر چیزهای اضافی خلاص شوم؟»، «چطور ساختار نظارتی غیرضروری برای کشمکش‌های سیاسی را کاهش دهم؟» از نقطه‌نظر کارمندان، وقتی ساختار تولید درون شرکت روشن و ساختار سازمانی خوبی برقرار باشد که به ‌آن‌ها احترام می‌گذارد، واکنش آن‌ها هم به‌طور طبیعی با بروز خلاقیت همراه خواهد بود. تنها زمانی‌که به کارمندان‌تان احترام بگذارید، آن‌ها هم به‌نوبه‌ی خود به مشتری‌ها احترام می‌گذارند. منطقی که جداً ساده است. پاکسازی درونی این مسائل خیلی ساده‌تر از نشستن و بحث‌کردن درباره‌ی بهترین شیوه‌ی دستیابی به نگرش اینترنت‌محور می‌باشد.


با در نظرداشتن اینترنت به‌عنوان کلیت ماجرا، باور دارم که ما در دورانی انفجاری و هموار به‌سر می‌بریم. این حرف در برابر واقعیت‌های ناملایم‌ و دشواری‌های آینده چه معنایی دارد؟ در گذشته، با توجه به نابرابری در پخش و انتشار اطلاعات، بسیاری از صنایع می‌توانستند با ده حتی بیست برند همراه شوند؛ اما انقلاب اینترنت، انقلابی اطلاعاتی است که یعنی با برابری و متقارن‌شدنِ اطلاعات، معادله تغییر می‌کند. نشان‌های تجاری به‌شدت مستحکم خواهند شد و هر دسته از محصولات تنها به سه الی پنج برند اجازه‌ی اظهار وجود خواهند داد. می‌دانیم در حال حاضر، محصولات پایه‌ی اینترنت در سه دسته‌ی جست‌وجو، امنیت و ویدئو قرار می‌گیرند. هر کدام از این دسته‌ها، نهایتاً، پنج برند دارند که می‌شود گفت از بین آن‌ها هم تنها سه برند کار خود را خیلی خوب انجام می‌دهند.


فرآیند دگرگون‌ساختنِ تجارتی نتیجه‌محور به تجارتی خلاقیت‌محور از پیِ نگرش «انفجاری، مسیری هموار و خشنودی» خواهد آمد؛ نکته‌ای به‌معنای رسیدن به این درک که خارق‌العاده‌ترین افراد، بیشترین تلاش و خلاقیت خود را در زمینه‌هایی به‌کار خواهند بست که نسبت به آن‌ها شور و اشتیاق دارند.


ادامه دارد…


کتاب راه شیائومی؛ راهبردهای افزایش مشتری در تجارت «دفترچه الی»، فصل هفتم


کتاب راه شیائومی؛  راهبردهای افزایش مشتری در تجارت «دوره‌ای برای تمام مدیران»، فصل هفتم/قسمت اول


کتاب راه شیائومی؛  راهبردهای افزایش مشتری در تجارت «دوره‌ای برای تمام مدیران»، فصل هفتم/قسمت دوم 


کتاب راه شیائومی؛  راهبردهای افزایش مشتری در تجارت «دوره‌ای برای تمام مدیران»، فصل هفتم/قسمت سوم 


کتاب راه شیائومی؛ راهبردهای افزایش مشتری «ایجاد شور و هیجان»، فصل هفتم/قسمت چهارم


کتاب راه شیائومی؛ راهبردهای افزایش مشتری «ایجاد شور و هیجان»، فصل هفتم/قسمت پنجم 



راه شیائومی؛ راهبردهای افزایش مشتری در تجارت (مقدمه)


راه شیائومی؛ راهبردهای افزایش مشتری در تجارت «احساس مشترک» (فصل اول)


راه شیائومی؛ راهبردهای افزایش مشتری در تجارت «محصول» (فصل دوم)


راه شیائومی؛ راهبردهای افزایش مشتری در تجارت «برندسازی» (فصل سوم)


راه شیائومی؛ راهبردهای افزایش مشتری در تجارت «رسانه‌های اجتماعی» (فصل چهارم)


راه شیائومی؛ راهبردهای افزایش مشتری در تجارت «خدمات مشتری» (فصل پنجم)


راه شیائومی؛ راهبردهای افزایش مشتری در تجارت «طراحی» (فصل ششم)






[ad_2]

لینک منبع

بخشی از باغات روستای قلعه در طارم سفلی دچار حریق شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، روز جمعه آتش بیش از دو هکتار از باغات روستای قلعه بخش طارم سفلی را خاکستر کرد.



به گفته عباس افشار یکی از اهالی این روستا، در این آتش سوزی درختان میوه های بِه، گردو و گیلاس باغداران در آتش سوخت.



آتش به کمک اهالی روستاهای قلعه و طوینان خاموش شد.



علت دقیق آتش سوزی هنوز مشخص نشده است.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

آمریکا و روسیه برای ساخت ایستگاه فضایی ماه با یکدیگر همکاری خواهند کرد

[ad_1]






مدیران ناسا (NASA) و مسئولین آژانس فضایی روسیه به تازگی توافق‌نامه‌ای را برای احداث ایستگاه فضایی ماه و کاوش بیشتر منظومه شمسی، امضا کرده‌اند.



این توافق‌نامه مشترک بین دو ابرقدرت جهان، یعنی آمریکا و روسیه بوده و برای نشان دادن تمایل انجام پروژه‌های مشترک در ارتباط با قمر زمین، توسط مدیران ناسا و سازمان فضایی فدرال روسیه یا همان «روسکاسموس» (Roscosmos) تنظیم و امضا شده است. البته این سند برای هیچ یک از دو طرف، در مورد ساخت ایستگاه فضایی ماه (Lunar space station)، الزام‌آور نیست و شامل برنامه اقدامات آینده و بودجه‌بندی پروژه‌ها نمی‌شود.


مدارک مربوط به توافق صورت گرفته در شصت و هشتمین کنگره بین‌المللی فضایی (IAC) استرالیا و به عنوان بخشی از پروژه «گذرگاه اعماق فضا» (Deep Space Gateway) امضا شدند؛‌ این پروژه که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شد، با هدف ساخت یک پایگاه همانند ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) برای گردش به دور ماه و گسترش حضور بشر در منظومه خورشیدی توسعه یافته است.


بر اساس اطلاعات منتشرشده از ناسا، علاوه بر امکان زندگی فضانوردان در ایستگاه فضایی ماه، این سیستم به صورت پایگاهی برای عبور و مرور فضاپیماهای مختلف بین ماه و زمین بوده و به عنوان گذرگاهی برای اکتشافات فضایی و فرستادن دانشمندان به سطح قمر زمین عمل خواهد کرد. مدیران آژانس فضایی آمریکا اعلام کرده‌اند که اقدامات اینچنین در راستای آماده‌سازی بشر برای زندگی در مریخ الزامی است؛ ناسا برنامه‌هایی را برای کاوش سیاره سرخ تا دو دهه آینده، ارائه کرده است.


آمریکا و روسیه برای ساخت ایستگاه فضایی ماه با یکدیگر همکاری خواهند کرد


بر طبق توافق امضاشده، ناسا و آژانس فضایی روسیه همکاری‌هایی برای شناسایی اهداف فضایی مشترک و توسعه استانداردهایی تکنیکی برای ساخت ایستگاه‌های فضایی و سیستم‌های حفظ حیات، خواهند داشت.


در این رابطه رابرت لایتفوت (Robert Lightfoot)، یکی از مدیران ناسا، در مصاحبه‌ای گفته است که در حال حاضر پروژه گذرگاه اعماق فضا در مراحل ابتدایی قرار دارد و این موضوع که ساخت ایستگاه فضایی ماه، نه تنها توسط ‌آژانس فضایی ایالات متحده، بلکه در سطحی بین‌المللی به عنوان قدم بعدی اکتشافات فضایی در نظر گرفته می‌شود، جای امیدواری دارد.


از طرف دیگر، ایگور کاماروف (Igor Komarov) رئیس فعلی سازمان روسکاسموس هم اشتیاق خود را در مورد این توافق ابراز کرده است؛ به گفته یکی از سرویس‌های خبری روسیه، کاماورف پیشنهاد می‌کند که اولین ماژول ایستگاه فضایی ماه در بین سال‌های 1403 تا 1405 خورشیدی ساخته شود. او اعلام کرده است که در صورت توافق دو طرف، سند امضاشده بین روسکاسموس و ناسا امکان مشارکت کشورهای دیگری چون برزیل، چین،‌ هند و آفریقای جنوبی را هم برای اکتشاف ماه فراهم خواهد کرد.



البته در حال حاضر این سند تنها به عنوان برنامه‌ای ابتدایی قلمداد می‌شود و بر اساس صحبت‌های مدیران ناسا، انجام پروژه‌ای مشترک و مشخص برای ساخت یک ایستگاه فضایی جدید، نیاز به اقدامات گستره‌تری دارد.













[ad_2]

لینک منبع

زنده؛ بارسلونا 2 - 0 لاس پالماس :: ورزش سه

[ad_1]


 



به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش اعلام شد که این بازی لغو شده ولی سپس اعلام شد که نه لالیگا و نه فدراسیون فوتبال اسپانیا چنین تصمیمی نگرفته اند و احتمالا این بازی بدون حضور هواداران برگزار می شود.



 



دقیقه 70: گل برای بارسا .... لیونل مسی .... ستاره آرژانتینی با دروازه بان حریف تک به تک شد و بعد از دریبل او گل دوم بارسا را به ثمر رساند.



 



دقیقه 69: در شلوغی محوطه مسی می توانست زننده گل دوم باشد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.



 



دقیقه 65: حرکت دیدنی مسی با ضربه او همراه بود که با عکس العمل چیچیزولا مواجه شد.



 



دقیقه 60: بارسا توپ و میدان را در اختیار دارد اما قادر به خلق موقعیت نیست.



 



 



استعفای غیرمنتظره نایب رئیس بارسلونا

 



 



دقیقه 54: روی حرکت زیبای سوارز، لیونل مسی فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه سر او به بیرون رفت.



 



 





 



 



دقیقه 49: گلللل برای بارسا .... با ارسال کرنر مسی از جناح راست بوسکتس موفق شد با ضربه سر قفل دروازه حریف را باز کند.



 



دقیقه 46: ضربه خطرناک ایستگاهی مسی با عکس العمل چیچیزولا همراه بود.



 



 



تهدید هواداران بارسا به حضور در زمین ورزشگاه نوکمپ





 



پایان نیمه اول با تساوی بدون گل



 



دقیقه 43: لاس پالماس در آستانه گلزنی بود اما ضربه کالری به دیرک دروازه برخورد کرد.



 



 





 



 



دقیقه 39: یک بار دیگر مسی با حرکت انفرادی به سمت دروازه لاس پالماس رفت اما در آخرین لحظه مدافعان مانع پیشروی او شدند.



 



دقیقه 33: فرصت گلزنی برای بارسا اما ضربه سر پائولینیو از کنار دروازه به بیرون رفت.



 



 





 



 



دقیقه 29: فرصت عالی برای لاس پالماس روی حرکت تانانه که با عکس العملا به موقع تراشتگن همراه بود



 



شورش به سبک پیکه؛ مدافع بارسا نمی خواست بازی کند



 



دقیقه 24: حرکت تانانه و ضربه او توسط تراشتگن مهار شد.



 



 





 



 



دقیقه 20: ضربه دیدنی مسی با عکس العمل گلر لاس پالماس مواجه شد و در ریباند دنیس سوارز در گلزنی ناکام ماند.



 



دقیقه 19: حرکت انفرادی مسی در نهایت با دفاع خوب مدافعان لاس پالماس مواجه شد



 



دقیقه 14: شاگردان والورده قادر به ایجاد موقعیت نیستند و جریان بازی کاملا تحت تاثیر اتفاقات پیش از شروع مسابقه است.



 



دقیقه 8: بارسا حملات نصفه و نیمه ای را روی دروازه حریف زردپوش ترتیب داد که تا به حال به خلق موقعیت منجر نشده است.



 



 





 



 



دقیقه 4: بازی در شرایطی در میانه میدان دنبال می شود که مهم ترین و عجیب ترین نکته سکوت حاکم بر استادیوم همیشه شلوغ نوکمپ است.



 



رسمی؛ بارسا-لاس پالماس پشت درهای بسته

 



 



حمایت گواردیولا از استقلال طلبان کاتالونیا

 



 



اعتراضات تند پیکه و ژاوی به اقدامات پلیس اسپانیا

 



 



اقدام جالب لاس پالماس در مخالفت با رفراندوم(عکس)

 



 



* استادیوم خالی از تماشاگر نوکمپ 



 





 





 



*شرایط پرآشوب اطراف استادیوم پیش از آغاز بازی:



 





 





 



ترکیب اصلی دو تیم:



 



 



بارسا: تراشتگن، سرجی روبرتو، پیکه، ماسکرانو، آلبا، بوسکتس، پائولینیو، دنیس سوارز، ویدال، مسی، سوارز



 



 



لاس پالماس: چیچیزولا، میچل، لموس، بورخا، ژیمو، هرنان، آکیلانی، ویرا، تانانه، اوساما، کالری





[ad_2]

لینک منبع

تصاویری از عزاداری عاشورای حسینی در سراسر کشور

[ad_1]

تصاویری از عزاداری عاشورای حسینی در سراسر کشور





در حال بارگذاری









































































مراسم عزاداری عاشورای حسینی در شهرهای ایران اسلامی ، پس از نماز صبح و با قرائت زیارت های امین الله و عاشورا آغاز شد . 

















































شما از یک مرورگر منسوخ شده استفاده می کنید.

کاربر گرامی ؛ برای مشاهده بهتر این سایت و کارایی بهتر امکانات آن می توانید یکی از مرورگر های زیر را دانلود و نصب نمایید.

توصیه می شود برای استفاده و مشاهده وب سایت ها از این مرورگرها استفاده نمایید.



























[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

استاندارد USB 3.2 رسماً معرفی شد؛ فایل هایتان را با سرعت 2 گیگابایت در ثانیه جابجا کنید!

[ad_1]













































































































  1. AMD.POWER






    AMD.POWER
    مدیر بخش سخت افزار
    مدیر انجمن









    تاریخ عضویت:

    ‏26 جولای 2009

    نوشته ها:

    18,986

    تشکر شده:

    22,627

    محل سکونت:

    طهران



















    اتحادیه به‌کارگیرندگان USB (به اختصار USB-IF) رسماً استاندارد USB 3.2 را با توانایی ارائه سرعت انتقال 2 گیگابایت بر ثانیه معرفی کرد.

    آنچه که این استاندارد جدید به ارمغان می‌آورد، پشتیبانی از عملیات چند خطی یا چند بانده (multi-lane) از طریق کابل‌های USB نوع C موجود برای ارائه نرخ تبادل 2 گیگابایت بر ثانیه (16 گیگابیت بر ثانیه) است. ماه ژوئیه بود خبر از اعلام مشخصات استاندارد جدید USB 3.2 دادیم که می‌توانست پهنای باند USB نوع C را دو برابر افزایش دهد، حالا این کار ممکن شده است. اصلی‌ترین تغییر USB 3.2 تبدیل کردن کابل‌های USB نوع C موجود به یک راهکار چند خطی با برخورداری از بیش از یک خط ارتباطی است. نسخه‌های فعلی USB همگی یک راهکار تک خطی هستند. در حقیقت این استاندارد جدید از سیم های اضافی موجود در کابل های USB نوع C برای ارتباط دو طرفه بهره می گیرد.

    ویژگی‌های کلیدی USB 3.2:


    • عملیات دو خطی با استفاده از کابل‌های USB نوع C موجود

    • تداوم استفاده از نرخ داده لایه فیزیکی SuperSpeed USB و تکنیک‌های رمزنگاری موجود

    • به‌روزرسانی جزئی در مشخصات هاب برای پشتیبانی از افزایش کارایی و اطمینان از امکان سویچ آسان میان حالت تک و دو خطی (برای پشتیبانی از نسل های پیشین)


    درست همان‌طور که با معرفی هر استاندارد تازه‌ای شاهد آن هستیم، USB 3.2 نیز به دستگاه‌های سازگار با خود نیاز دارد، با این حال به کابل یا درگاه جدید نیاز نیست و می‌توان از کابل‌های USB نوع C فعلی منطبق بر استاندارد +SuperSpeed با پهنای باند 10 گیگابیت بر ثانیه استفاده کرد.

    با نهایی شدن مشخصات استاندارد USB 3.2، حالا باید منتظر به‌کارگیری این استاندارد از سوی سازندگان تراشه‌های کنترلر و عرضه وسایل جدید مجهز درگاه های سازگار با آن ماند.
    منبع: سایت شهر سخت افزار


     





































































 






















zarpopخرید بک لینک









[ad_2]

لینک منبع

هفته بیست و ششم لیگ سوئد؛ تساوی اوسترشوند در حضور 90 دقیقه ای قدوس

[ad_1]

طرفداری- در هفته بیست و ششم لیگ سوئد تیم اوسترشوند که سامان قدوس، ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد به مصاف تیم هاکن رفت.


در پایان این دیدار دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. در این دیدار سامان قدوس، ملی‌پوش تیم ملی ایران90 دقیقه در ترکیب تیم اوسترشوند حضور داشت اما نتوانست برای تیمش کاری انجام دهد.


اوسترشوند با این تساوی  40 امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر سوئد قرار گرفت.



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

رند‌ر‌های گوشی شیائومی Redmi Note 5 با دوربین دوگانه منتشر شد

[ad_1]

گوشی‌های شیائومی معمولا به دو گروه تقسیم می‌شوند. دسته اول سری گوشی‌های Redmi بوده که متعلق‌ به گوشی‌های پایین‌رده و میان‌رده‌ است. دسته دوم نیز سری گوشی‌های Mi بوده که به‌عنوان گوشی‌های پرچم‌دار و بالارده این شرکت شناخته می‌شوند. البته گوشی‌های Mi Max جزو سری Mi نبوده و به‌عنوان گوشی‌های میان‌رده شناخته می‌شوند.


سری گوشی‌های Redmi اکنون به نسل پنجم خود رسیده‌ و به‌تازگی گوشی Redmi Note 5A به‌عنوان اولین گوشی‌ از این نسل معرفی شده است. در روز‌های گذشته تصاویری منتسب به گوشی Redmi 5 Plus منتشر شده بود و انتظار می‌رود که این گوشی در آینده نزدیک به‌صورت رسمی معرفی شود. البته بیشتر کاربران، مشتاق از راه رسیدن گل سرسبد این سری یعنی گوشی Redmi Note 5 هستند.



به‌تازگی رند‌رهایی از این گوشی منتشر شده که در آن‌ها طراحی گوشی قابل مشاهده است. البته این تصاویر قابل اعتماد و واقعی نیستند و امکان دارد که طراحی گوشی با این تصاویر تفاوت داشته باشد، اما این رندر‌ها نمای بسیار خوبی را از این گوشی در اختیار ما قرار می‌دهد.


همان‌گونه که در این تصاویر مشاهده می‌کنید، طراحی این گوشی به‌غیر از موارد جزئی شباهت بسیار زیادی به گوشی Redmi Note 4 دارد. بدنه دستگاه فلزی بوده و اندازه نمایشگر نیز همانند سری گذشته 5.5 اینچ خواهد بود و براساس رندر‌ها، نسبت‌ تصویر آن 18 به 9 نیست. علاوه‌بر نمایشگر، دکمه‌های خازنی نیز در این تصاویر قابل مشاهده هستند.



محل قرار‌گیری کلید‌های فیزیکی همانند نسل گذشته بوده و انتظار می‌رود که این گوشی با USB نوع C به‌ بازار عرضه شود‌. پردازنده این دستگاه هنوز مشخص نبوده اما احتمال به‌کار‌گیری پردازنده اسنپدراگون 630 در این گوشی بسیار زیاد است. Redmi Note 5 به رم 3 گیگابایتی و 4 گیگابایتی مجهز شده و حافظه ذخیره‌سازی آن نیز به‌ترتیب 32 و 64 گیگابایت خواهد بود.


طراحی دوربین این گوشی شباهت بسیار زیادی به گوشی Redmi Pro دارد، با این تفاوت که محل قرارگیری فلش LED در گوشی Redmi Pro بین دو سنسور دوربین قرار داشت اما در گوشی Redmi Note 5 بین سنسور دوربین و سنسور اثر انگشت قرار گرفته است.



دوربین دوگانه‌ اصلی 16+5 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز در جلوی گوشی قرار خواهد گرفت. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری 4000 میلی‌آمپری، پشتیبانی از شبکه 4G و NFC، رابط‌کاربری MIUI 9 و اندروید نوقا 7.1 اشاره کرد.


این گوشی تا پایان سال جاری به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد و امیدواریم که Redmi Note 5 نسبت‌ به نسل قبلی خود تغییرات مثبتی را به‌همراه داشته باشد.




[ad_2]

لینک منبع