دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مهر ۱۰, دوشنبه

مک‌بوک‌ها و آی‌فون‌های اپل احتمالا به پردازنده‌های ARM مجهز خواهند شد

[ad_1]

کمپانی اپل قصد دارد تا به‌منظور کاهش وابستگی خود به دیگر شرکت‌ها در تامین قطعات مورد استفاده در دستگاه‌های خود، ساخت این محصولات را به دست مهندسان داخلی بسپارد. این قطعات شامل پردازنده‌های مورد استفاده در کامپیوترهای سری مک و همچنین دستگاه‌های موبایلی این شرکت می‌شوند.


براساس گزارش وب‌سایت ژاپنی Nikkie، مدیران اپل سعی دارند تا به‌منظور دستیابی به این هدف، دامنه فعالیت‌های خود را در صنعت محصولات نیمه‌هادی توسعه دهند. البته چند سالی است که این شرکت پردازنده‌های سری AX را برای آی‌فون‌های خود تولید می‌کند و در کنار آن، چندین چیپ مختلف را نیز به‌منظور استفاده در برخی قابلیت‌ها همانند سیستم تشخیص چهره و سنسورهای اثر انگشت، به خط تولید خود اضافه کرده است.


اما به‌نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تا حضور پررنگ‌تری در این صنعت داشته باشد؛ تصمیمی ‌که می‌تواند منجر به قطع سفارش پردازنده‌های کمپانی اینتل شود و استفاده از پردازنده‌های مبتنی بر معماری ARM را در محصولات این شرکت به دنبال داشته باشد. اخیرا پردازنده‌های سری ARM اپل، به قابلیت‌ها و توان پردازشی بالایی مجهز شده‌اند و از این‌رو، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای استفاده در لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای این شرکت باشند.


اپل


در حال‌ حاضر مدل‌های کنونی کامپیوترهای مک به پردازنده‌های x86 اینتل مجهزند و پلتفرم macOS نیز مبتنی بر این طراحی، توسعه داده شده است. استفاده از پردازنده‌های سری ARM نیازمند اعمال تغییرات زیادی در این پلتفرم خواهد بود. با این‌حال چنین تصمیمی ‌از سوی اپل دور از ذهن نخواهد بود چراکه اقدامات اخیر این شرکت همانند تغییر کانکتورهای شارژر و حذف جک هدفون نشان می‌دهد که اهالی کوپرتینو از اتخاذ این تصمیمات هیچ ابایی ندارند؛ به‌ویژه آن‌که اپل در سال 2005 نیز چنین تصمیم مشابهی را اتخاذ و پردازنده‌های اینتل را جایگزین پردازنده‌های PowerPC کرد.


اگرچه این تغییرات نیازمند زمان زیادی برای اجرایی شدن هستند، اما یکی دیگر از شرکت‌هایی که تحت تاثیر این تصمیم قرار خواهد گرفت، کمپانی کوالکام است که مودم‌های این شرکت در گوشی‌های آی‌فون مورد استفاده قرار می‌گیرد. اپل قصد دارد تا در کمتر از دو سال آینده، نسل جدید مودم‌های اختصاصی خود را تولید و در محصولات خود استفاده کند.


شنیده‌ها حاکی از آن بوده که جدای از موارد فوق، اپل قصد دارد تا تولید مدارهای مجتمع یکپارچه شده با درایور تاچ، اثر انگشت و نمایشگر را نیز به دست مهندسان داخلی خود بسپارد. تولید این قطعه می‌تواند در آزادسازی فضای خالی بیشتر درون دستگاه موثر باشد و زمینه را برای تولید نمایشگرهایی مجهز به اسکنر اثر انگشت داخلی فراهم کند. البته اپل در این راه تنها نیست و اخیرا گزارش شده که شرکت گوگل نیز در تلاش برای تولید چنین نمایشگرهایی است.







کیان یعقوبی


دانش‌آموخته روزنامه‌نگاری و علاقه‌مند به جدیدترین تحولات دنیای تکنولوژی








[ad_2]

لینک منبع

زنان در فیلم های «بهرام بیضایی»

[ad_1]

زن در سینمای بهرام بیضایی جایگاهی ویژه داشته. او از اولین فیلمش «رگبار» تا آخرین آن «وقتی همه خوابیم» برای زن شأنی متمایز در نظر گرفته. این اتفاق را در نمایش و نمایشنامه های بیضایی هم شاهدیم. زنان در آثار او منفعل نیستند و در مرکز درام قرار دارند. گاهی زن ها معمولی اند و گاهی نمادین.
در فیلم- نمایش «آینه های رو به رو» زن در ظاهر نماد نیست اما می توان تعابیری سمبلیک از سرنوشت او داشت. نزهت در این اثر زنی زخم خورده روزگار است؛ درست مثل زن هایی که در فیلم های بهرام بیضایی در دنیای مردانه مورد ظلم واقع شده اند. در این مطلب هشت شخصیت زن آثار او را مورد بررسی قرار داده ایم تا موقعیت شان را در هر داستان پیدا کنیم. روی نوشته، زن های معاصر آثار بیضایی است.

رعنا

بازیگر نقش: پروانه معصومی

کجا آن را دیدید: غریبه و مه

چه سالی خلق شد: ۱۳۵۳

شمایل کاراکتر: بهرام بیضایی در «غریبه و مه»، داستانی پیچیده و رازآلود همراه با رویکرد به آیین های اساطیری و مایه های نمادین ساخت. اینجا هم زن پویا است و نقشی تاثیرگذار دارد. رعنا که دریا، شوهر ماهیگیرش را به کام مرگ کشیده و پس نداده است، به مردی به نام آیت شک کرده و برای انتقام در کمین او می نشیند.

همسر سوسن تسلیمی همسر بهرام بیضایی نقد فیلم ایرانی مجله نقد سینما کارگردان ایرانی فیلمهای بهرام بیضایی بیوگرافی مژده شمسایی بیوگرافی سوسن تسلیمی بیوگرافی جمیله شیخی بیوگرافی پروانه معصومی بیوگرافی بهرام بیضایی

سبک فیلم «غریبه و مه» شاعرانه و فلسفی است. بیضایی در این فیلم به زن نگاهی استعاری دارد و درواقع رعنا نماد عشق و زندگی است؛ او در عین تلخکامی زندگی روزانه را وا نمی گذارد و از صبح تا شب مشغول انجام کاری است؛ از نخ ریسی و بچه داری تا غذا پختن و… که همگی پایبندی او به زندگی را نشان می دهد. اما در عین حال فیلم به جهان های موازی اشاره دارد که همین ویژگی «غریبه و مه» را در رده فیلم های متفاوت بیضایی جای می دهد.

آسیه

بازیگر نقش: پروانه معصومی

کجا آن را دیدید: کلاغ

چه سالی خلق شد: ۱۳۵۶

شمایل کاراکتر: داستان معماگونه «کلاغ» ظاهر فیلم است. بهرام بیضایی در پس این پوسته، مفهوم هویت و گمشدگی نسل ها را به چالش می کشد (حتی نام کاراکتر مرد اصالت است). او برای این منظور بخشی از داستان را برپایه سرنوشت بازیگر اصلی فیلم (آسیه با بازی پروانه معصومی) می گذارد. او زنی امروزی است که در مدرسه کر و لال ها مشغول آموزش  آن هاست و  در منزل خاطرات مادرشوهرش را می نویسد. در جمع دوستانه پی می برد دختری گم شده و به ماجرا علاقه مند می شود.

همسر سوسن تسلیمی همسر بهرام بیضایی نقد فیلم ایرانی مجله نقد سینما کارگردان ایرانی فیلمهای بهرام بیضایی بیوگرافی مژده شمسایی بیوگرافی سوسن تسلیمی بیوگرافی جمیله شیخی بیوگرافی پروانه معصومی بیوگرافی بهرام بیضایی

داستان فیلم بر کند و کاو برای دختر گمشده بنا شده و آسیه با کنار هم قرار دادن اتفاقات پی می برد، دختر گمشده همان مادرش است. بیضایی در «کلاغ» نگاهی ویژه به مفهوم هویت دارد و این نگرانی را در بازی پروانه معصومی به نمایش می گذارد. زن به نوعی در این فیلم مظهر هویت است و بازگشت به اصالت.

کیان

بازیگر نقش: سوسن تسلیمی

کجا آن را دیدید: شاید وقتی دیگر

چه سالی خلق شد:  ۱۳۶۶

شمایل کاراکتر: سوژه اصلی فیلم «شاید وقتی دیگر» برای زمان ساختش موضوعی جسورانه محسوب می شود. شک، خیانت و خانواده بستر داستانی «شاید وقتی دیگر» را شکل می دهد، با این تفاوت که با رویکردی روان شناختی پرداخت و روایت می شود. وجه روان شناختی فیلم در ارتباط با ادبیات نمایشی آن و نشانه شناسی های تصویری فیلم نهفته است. از آن طرف «شاید وقتی دیگر» هیچکاکی ترین اثر بهرام بیضایی است که در لا به لای آن کاملا به هیچکاک آن هم از نوع ایرانی اش وفادار می ماند؛ صحنه های رویا و روانکاوانه فیلم یادآور فیلم «طلسم» هیچکاک و صحنه های پوشاندن لباس و خرید برای کیان و تبدیل کردن او به شکل زنی که در فیلم دیده است یادآور فضای فیلم «سرگیجه» اوست. در این فیلم کار سوسن تسلیمی برای جان دادن به شخصیت زن، ویژه است.

همسر سوسن تسلیمی همسر بهرام بیضایی نقد فیلم ایرانی مجله نقد سینما کارگردان ایرانی فیلمهای بهرام بیضایی بیوگرافی مژده شمسایی بیوگرافی سوسن تسلیمی بیوگرافی جمیله شیخی بیوگرافی پروانه معصومی بیوگرافی بهرام بیضایی

نایی جان

بازیگر نقش: سوسن تسلیمی

کجا آن را دیدید: باشو غریبه کوچک

چه سالی خلق شد: ۱۳۶۴

شمایل کاراکتر: بیضایی در «باشو غریبه کوچک»، یک زن مقتدر اما با احساسات مادرانه را به تصویر کشید. زنی که از انجام سخت ترین کارها ابایی ندارد و نم یگذارد کسی برایش تصمیم بگیرد. باشو، پسر جنوبی که از جنگ و بمباران نجات پیدا کرده، خیلی اتفاقی پشت کامیونی پنهان می شود که به سمت شمال کشور حرکت می کند. او وقتی چشم هایش را باز می کند در شمال ایران است و هیچ کس را نمی شناسد.

همسر سوسن تسلیمی همسر بهرام بیضایی نقد فیلم ایرانی مجله نقد سینما کارگردان ایرانی فیلمهای بهرام بیضایی بیوگرافی مژده شمسایی بیوگرافی سوسن تسلیمی بیوگرافی جمیله شیخی بیوگرافی پروانه معصومی بیوگرافی بهرام بیضایی

نایی جان او را پیدا می کند و به او نان و غذا می دهد و از او مراقبت می کند. درعوض باشو برای او کار می کند. همسایه ها با این کار مخالف هستند و شوهر نایی جان هم که در جبهه است او را از این کار باز می دارد اما نایی جان کوتاه نمی آید. با زور کتک هم که شده باشو را باسواد می کند و مثل بچه هایش از او نگهداری می کند. تا اینکه نهایتا شوهرش راضی می شود تا او را پیش خودشان نگه دارند.

 

خانم بزرگ

بازیگر نقش: جمیله شیخی

کجا آن را دیدید: مسافران

چه سالی خلق شد: ۱۳۷۰

شمایل کاراکتر: یکی از فیلم های پراستعاره بهرام بیضایی است که همچنان درباره اش حرف می زنند. «مسافران» داستان مسافرانی است که یک آینه قدیمی را برای یک مجلس عروسی عمل می کنند و عده زیادی در تهران، منتظر آنها هستند. مسافران در تصادف اتومبیل می میرند. اما بزرگ خانواده، مرگ آنها را باور ندارد. در نهایت مسافران با آینه سرمی رسند و عروسی برگزار می شود.

همسر سوسن تسلیمی همسر بهرام بیضایی نقد فیلم ایرانی مجله نقد سینما کارگردان ایرانی فیلمهای بهرام بیضایی بیوگرافی مژده شمسایی بیوگرافی سوسن تسلیمی بیوگرافی جمیله شیخی بیوگرافی پروانه معصومی بیوگرافی بهرام بیضایی

«مسافران» با نگاهی خاص به عینیت بخشی به باور جمعی، پیش آگاهی مادربزرگ از تصادف جمعی از خانواده در راه سفر، با تکثیر باور او از بازگشت آنها ادامه می یابد. جمیله شیخی ایفاگر نقش بزرگ خانواده است که در بازی او اقتدار می بینیم و اقتدار. اینجا هم زن به تعبیری نماد امید به زندگی است که مرگ را باور ندارد و به زندگی عینیت می بخشد.

گلرخ کمالی

بازیگر نقش: مژده شمسایی

کجا آن را دیدید:  سگ کشی

چه سالی خلق شد: ۱۳۸۰

شمایل کاراکتر: بیضایی در «سگ کشی»، چهره واقعی یک زن فداکار را به تصویر می کشد. گلرخ کمالی بعد از جنگ به ایران بر می گردد و متوجه می شود شوهرش ورشکست شده و به خاطر چک هایی که دست طلبکارها دارد فراری است. او برای نجات شوهرش، طلب همه طلبکارها را صاف می کند و چک ها را می گیرد. در این راه بارها تهدید می شود، مورد پیشنهادهای بی شرمانه قرار می گرد، کتک می خورد و… اما برای اینکه شوهرش را نجات دهد از تلاش دست نمی کشد.

همسر سوسن تسلیمی همسر بهرام بیضایی نقد فیلم ایرانی مجله نقد سینما کارگردان ایرانی فیلمهای بهرام بیضایی بیوگرافی مژده شمسایی بیوگرافی سوسن تسلیمی بیوگرافی جمیله شیخی بیوگرافی پروانه معصومی بیوگرافی بهرام بیضایی

گلرخ کمالی به مرور از شمایل یک زن مرفه شیک پوش خارج می شود و تصویر زنی تحقیرشده را پیدا می کند. درست لحظه ای که چک ها را به همسرش تحویل می دهد، متوجه می شود رودست خورده است. شوهرش با منشی شرکتش پول ها را بالا کشیده اند و حالا او را مجبور کرده اند تا رضایت طلبکارها را جلب کند. بیضایی همزمان با اینکه تصویری فداکار و محکم از زن نشان می دهد، جایگاه مرد را پایین می آورد.

رخشید فرزین

بازیگر نقش: مژده شمسایی

کجا آن را دیدید: نمایش مجلس شبیه در ذکر مصائب استاد نوید ماکان و همسرش، مهندس رخشید فرزین

چه سالی خلق شد: ۱۳۸۴

شمایل کاراکتر: رخشید فرزین تداوم منطقی کاراکتر گلرخ کمالی است. خانم مهندسی از طبق متوسط و روشنفکر جامعه که حالا در موقعیتی خطیر قرار می گیرد. موقعیتی که در آن باید باز هم یک تنه برای نجات همسرش به دل جامعه پرتنش بزند. اما اینجا جنس آدم هایی که رخشید به مصافشان می رود کاملا متفاوت از آن آدم هایی است که گلرخ درگیرشان می شد. رخشید باید برای نجات نوید با آدم هایی مواجه شود که به قدرت وصل اند. اینجا دیگر خبری از صاف کردن طلب ها نیست، رخشید باید جلوی فاجعه ای بزرگ را بگیرد و آن جلوگیری از سر به نیست شدن همسرش است. او هرچند پخته تر از گلرخ حرکت می کند و تصمیم می گیرد، اما مشکلش اینجاست که زورش به سیستم و آدم هایش نمی رسد و عملا مغلوب قدرت می شود.

همسر سوسن تسلیمی همسر بهرام بیضایی نقد فیلم ایرانی مجله نقد سینما کارگردان ایرانی فیلمهای بهرام بیضایی بیوگرافی مژده شمسایی بیوگرافی سوسن تسلیمی بیوگرافی جمیله شیخی بیوگرافی پروانه معصومی بیوگرافی بهرام بیضایی

چکامه چمانی

بازیگر نقش: مژده شمسایی

کجا آن را دیدید: وقتی همه خوابیم

چه سالی خلق شد: ۱۳۸۷

شمایل کاراکتر: در «وقتی همه خوابیم»، بیضایی به شرایط ناسالم فروش نقش ها در سینما انتقاد کرده و این بار بازیگر زن را قربانی این شرایط معرفی کرده است. بازیگر زنی که مدت هاست برای ایفای یک نقش وقت گذاشته و انرژی صرف کرده، حالا درست زمانی که قرار است کنار سایر اعضای گروه کار را تکمیل کند، از کار برکنار می شود او آنقدر به نقش داخل فیلمش دلبستگی دارد که به نوعی آن را در زندگی واقعی اش هم لمس می کند و حالا باید به همین راحتی نقش را به بازیگر دیگری بسپرد. بازیگری تازه کار که تمام اجزای صورتش را عمل کرده و چهره ای کاملا مصنوعی دارد و حتی نمی تواند درست دیالوگ بگوید. این بار زن فیلم بیضایی، قربانی سیاست ها و بده بستان های اشتباه در پشت صحنه فیلم ها می شود و مجبور است از عشق همیشگی اش به سینما و نقشی که تا جایی که توان داشته برایش زحمت کشیده، دل بکند.

همسر سوسن تسلیمی همسر بهرام بیضایی نقد فیلم ایرانی مجله نقد سینما کارگردان ایرانی فیلمهای بهرام بیضایی بیوگرافی مژده شمسایی بیوگرافی سوسن تسلیمی بیوگرافی جمیله شیخی بیوگرافی پروانه معصومی بیوگرافی بهرام بیضایی

 



[ad_2]

لینک منبع

فرمان تولید محتوا را بدهید دست مشتری!

[ad_1]

وب سایت شنبه: محتوای تولیدی کاربر (UGC) به هر چیزی که مشتریان یک شرکت تولید می‌کنند و به بازاریابی محتوا کمک کند، اشاره دارد. پست‌های شبکه‌های اجتماعی، عکس‌ها، پادکست‌ها و حتی نظرات، محتوای تولیدی کاربر محسوب می‌شوند. به نظر می‌رسد کسب‌وکارهای B2C در استفاده از این نوع محتوا بسیار موفق عمل کرده‌اند ...

زیرا آن سوی پلتفرم مصرف‌کننده نهایی قرار دارد. اما آیا امکان استفاده از مزایای این محتوا برای کسب‌وکارهای B2B نیز وجود دارد و اینکه چگونه می‌توان کسب‌وکارهای دیگر را تشویق به تولید محتوا برای کسب‌وکار خود کرد؟ در بازاریابی محتوا مرزهای بین کسب‌وکارهای B2C و B2B در حال از بین رفتن است چرا که آنچه ما با آن روبه‌رو هستیم (P2P  (Person to Personاست. انسان‌ها فارغ از نقش‌های اجتماعی که پذیرفته‌اند، نیاز به شخصی‌سازی دارند. سازمان‌ها دیگر از ساختارهای خشک خارج شده و هویت و شخصیتی انسان‌گونه گرفته‌اند.

ما با برندهایی در ارتباط هستیم که بیش از اینکه سازمان باشند، یک انسان هستند. در حالی که برخی بازاریابان به تحلیل مشکلات استفاده از محتوای تولیدی کاربر برای کسب‌وکارهای B2B متمرکز شده‌اند، بسیاری از برندها از فرمول جالبی استفاده کرده‌اند و آن را «از B2B به B2C» نامیده‌اند.

هر کسب‌وکار B2B در حال ارائه خدمات و محصولاتی به کسب‌وکارهایی است که در نهایت به مصرف‌کننده نهایی ختم می‌شود. از این رو، یکی از راه‌حل‌های این فرمول آن است که کسب‌وکارهای B2B می‌توانند مصرف‌کنندگان نهایی مشتریان خود را تشویق به تولید محتوایی کنند که تمرکز بر راهکار شما برای مشتری خود دارد. به عبارت دیگر، چگونه حضور شما منجر شده است که آنها با کسب‌وکار واسط ارتباط بهتری داشته باشند. علاوه بر این، ممکن است راهکارهایی وجود داشته باشد که کسب‌وکارهای هدف شما نیز به تولید محتوای تشویق شوند:


یک انجمن تخصصی ایجاد کنید

 بسیاری از شرکت‌های B2B انجمن‌هایی ایجاد کرده‌اند که متخصصان می‌توانند از طریق آن روندهای تولید محصولات را مورد بحث قرار دهند و از همکاران و مخاطبان خود مشاوره بگیرند. نتیجه این است که شرکت‌ها می‌توانند راهکارهایی برای بهبود روندها کشف کنند و درعین‌حال ارتباط عمیقی با مخاطب برقرار کنند.

 با مشتریان همکاری کنید

 شرکت‌های B2B می‌توانند با مشتریان خود برای تولید محتوا کار کنند، مشتریان با تلاش کمتر نقطه‌نظرت خود را منتقل می‌کنند. به عبارت دیگر، مطالعات موردی موفق از مشتریان خود را در قالب‌های اثربخش مانند ویدئو و یا کتاب الکترونیک تهیه و منتشر کنید.

     هنگامی که عبارت محتوای تولیدی کاربر را می‌شنوید، اولین چیزی که به ذهنتان خطور می‌کند، شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، اسنپ چت و غیره است که از محبوبیت زیادی برخوردارند؛ اما روش‌های دیگری هم  برای میزبانی محتوای تولیدی کاربر وجود دارد

مسابقه برگزار کنید

مسابقه یک روش مؤثر و کارآمد است که مخاطب را تشویق می‌کند کاری انجام دهد. در این روش کسب‌وکارهای هدف شما برای بهره‌مندی از جوایزی که شما در نظر گرفته‌اید، برای تولید محتوا تلاش می‌کنند. این کمپین باید بسیار دقیق طراحی شود، جوایز آن به اندازه کافی انگیزاننده باشد و از روش‌های ارتباطی مؤثر مانند تماس تلفنی و یا ایمیل شخصی به اطلاع کسب‌وکارهای مشتری شما برسد.

نظرسنجی اجرا کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای گنجاندن مشتریان موجود و مشتریان آینده در خروجی بازاریابی محتوا، نظرسنجی از آنهاست. نظرسنجی باید در رابطه با صنعت شما باشد. با استفاده از نظرسنجی، پاسخ‌ها جمع‌آوری، تحلیل و به آمار تبدیل می‌شوند. شما از این طریق یک گزارش پژوهشی و یا کتاب الکترونیک جدید دارید. این کار یک تاکتیک بازاریابی محتوای تولیدی کاربر یا جذب مشتری مناسب برای شماست.

کمپین‌های هشتگ را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنید

 این تکنیک یکی از بهترین راه‌های برقراری ارتباط با مشتریان است. علاوه بر این، شرکت‌های B2B می‌توانند از طریق محتوای تولیدی کاربر، اعتبار حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود را افزایش دهند. با این کار می‌توان به طیف متنوعی از مخاطبان کانال‌ها دست یافت. نزدیک به ۹۹درصد محتوای تولیدی کاربر متعلق به شبکه‌های اجتماعی است. اگر می‌خواهید شهرت خود را افزایش دهید و مالکیت محتوای تولیدی کاربر اولویت شرکت شما نیست، کمپین هشتگ روشی مؤثر و کارآمد برای بازاریابی محتواست.

یک صفحه پرسش و پاسخ پویا ایجاد کنید

 هنگامی که عبارت محتوای تولیدی کاربر را می‌شنوید، اولین چیزی که به ذهنتان خطور می‌کند، شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، اسنپ چت و غیره است که از محبوبیت زیادی برخوردارند؛ اما روش‌های دیگری هم  برای میزبانی محتوای تولیدی کاربر وجود دارد. صفحات پرسش و پاسخ وب‌سایت شما یکی از آنهاست. همیشه جایی مناسب برای دریافت پاسخ وجود دارد ولی سعی کنید با استفاده از ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه یک صفحه پرسش و پاسخ زیبا و مفید بسازید. بدین منظور، شما همیشه می‌توانید از مشتریان خود برای ایجاد آن صفحه با پرسیدن نظرات آنها از طریق نظرسنجی، تحقیق و غیره استفاده کنید.


اگرچه محتوای تولیدی کاربر ابتدا در حوزه بازاریابی B2C آغاز شد اما دلیلی وجود ندارد که بگوییم این نوع بازاریابی محتوا برای شرکت‌های B2B مفید نیست. تمام کاری که باید انجام دهید این است که کمی خلاقانه‌تر بیندیشید و به یاد داشته باشید که بازاریابی محتوای تولید کاربر یک راه ارتباط بسیار عالی و خوب با مشتریان است و یک سلاح جدید و قدرتمند در مجموعه بازاریابی محتوای شرکت B2B شما خواهد بود.


[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

۹۳ درصد رشته های دانشگاه آزاد توسط وزارت علوم تأیید شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

مجتبی شریعتی نیاسر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ساماندهی آموزش های مهارتی گفت: قرار است با ساماندهی موسسات مهارتی، وضعیت آموزش های مهارتی شکل بهتری پیدا کند.



وی ادامه داد: آموزش مهارتی علیرغم آنکه ما دو دانشگاه مهم مهارتی در کشور داریم آن گونه مورد توجه نبوده و باید در داخل کشور به این مساله بیشتر توجه شود تا هم هدفمند و هم ماموریت گرا شود.



معاون آموزشی وزیر علوم در خصوص بررسی رشته های دانشگاه آزاد نیز گفت: تمام رشته های دانشگاه آزاد در دفتر گسترش بررسی شده و با توافق و تفاهم جمع بندی شده، مشکلی هم در این زمینه نداریم.



وی افزود: ۳ الی ۴ هزار رشته دانشگاه آزاد در دفتر گسترش وزارت علوم بررسی شده یعنی حدود ۹۳ درصد رشته های این دانشگاه تایید شده و کاملا هم در تفاهم هستیم.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

منصوریان نسخه نماینده آمریکا را پیچید/ هاشمی فینالیست شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، چهاردهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جهان از جمعه به میزبانی شهر کازان روسیه آغاز شده است.



در رقابت های نوبت صبح امروز (دوشنبه) «شهربانو منصوریان» در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف «شنون مارتون» از آمریکا رفت و با ضربات متعدد و در همان راند نخست به دلیل اختلاف امتیاز بالا برنده اعلام شد.



منصوریان در اولین مبارزه خود نیز حریفش را ناک اوت کرده بود. وی امشب در مرحله نیمه نهایی با «دوی کیشام» از هند مصاف می دهد.



سانداکار وزن منهای ۷۰ کیلوگرم ایران با پیروزی درخشان مقابل نماینده هلند به فینال مسابقات جهانی ووشو راه یافت. مریم هاشمی در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم با «ماریا شنپربورگ» از هلند مبارزه کرد و در حالیکه تنها یک دقیقه از آغاز رقابت گذشته بود به دلیل اختلاف بالای امتیازات از سوی داوران برنده اعلام شد تا نخستین فینالیست ایران لقب بگیرد.

وی فردا برای کسب مدال طلا با «هرگی باکایدون» دارنده چند مدال جهان و آسیا از فیلیپین روبرو می شود. هفت سانداکار دیگر ایران نیز امشب در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفان می روند.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]