دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مهر ۱۲, چهارشنبه

راهنمای حل مشکل شارژ Samsung Galaxy S6 و سایر مشکلات وابسته

[ad_1]


Galaxy S6 یکی از گوشی های قدیمی و البته دوست داشتنی و حرفه ای شرکت سامسونگ بود که بعد از گذشت دو سال از عرضه آن هنوز هم مورد پسند بسیاری از کاربران است. در واقع  Galaxy S6 بود که موجب ایجاد نسل جدیدی از گوشی های سامسونگ شد. تا پیش از  Galaxy S6 تمام گوشی ها دارای بدنه پلاستیکی بودند اما با روی کار آمدن این گوشی، مدل ها به سمت شیشه ای و فلزی، طراحی و ساخته شدند. البته این گوشی با اینکه کامل است باز هم برای برخی از کاربران مشکلاتی ایجاد کرده که ما در این مقاله می خواهیم به پاره ای از این مشکلات بپردازیم.


گویا آی تی  – گلکسی S6 یکی از گوشی های قدیمی و البته دوست داشتنی و حرفه ای شرکت سامسونگ بود که بعد از گذشت دو سال از عرضه آن هنوز هم مورد پسند بسیاری از کاربران است. در واقع  Galaxy S6 بود که موجب ایجاد نسل جدیدی از گوشی های سامسونگ شد. تا پیش از  Galaxy S6 تمام گوشی ها دارای بدنه پلاستیکی بودند اما با روی کار آمدن این گوشی، مدل ها به سمت شیشه ای و فلزی، طراحی و ساخته شدند. البته این گوشی با اینکه کامل است باز هم برای برخی از کاربران مشکلاتی ایجاد کرده که ما در این مقاله می خواهیم به پاره ای از این مشکلات بپردازیم.



مشکل:  Samsung Galaxy S6 من کامل شارژ نمی شود


من یک دستگاه گلکسی اس ۶ سامسونگ دارم که به خوبی شارژ نمی شود. برای حل مشکل، یک شارژر جدید سامسونگ خریداری کردم و پورت شارژ با با یک برس کوچک تمیز کردم. اما حالا با شارژ ۴ یا ۵ ساعته، تنها گوشی ۲ ساعت شارژ دارد. به نظر شما خرید یک گوشی مقرون به صرفه تر است یا از نظر سخت افزاری گوشی را تعمیر کنم؟


پاسخ: این خیلی خوب است که شما گوشی خود را از نظر پورت شارژ تمیز کرده اید چرا که پاره ای از مشکلات شارژ نشدن ها، و یا عدم تکمیل شارژ به این خاطر رخ می دهد. اما قبل از هر اقدام کارهای زیر را روی گوشی خود انجام دهید:


۱- از یک کابل شارژ دیگر استفاده کنید و شارژر را روی گوشی دیگر تست کنید تا مطمئن شوید که متغییر ها، نظیر شارژر و گوشی ها کدام یک به درستی جوابگو نیستند.


۲- از گوشی خود، بک آپ گیری کنید و بعد آن را ریست کارخانه ای کنید و بعد دوباره مشکل را وارسی کنید.


اگر با وجود عملیات بالا کماکان مشکل پا بر جاست، می توانید با کمک یک مرکز خدماتی باتری را تعویض کنید چون می تواند مشکل از باتری باشد. اما اگر با حذف باتری قدیمی و جایگزین باتری جدید، باز هم مشکل پا بر جاست، پس لازم است که یک گوشی جدید خریداری کنید.


Samsung Galaxy S6


مشکل: گلکسی اس ۶ من خود به خود خاموش می شود


مشکل گوشی گلکسی اس ۶ من این است که به خوبی کار می کند اما اگر ان را برای چند ساعت حتی یک ساعت به حال خود رها کنم متوجه می شوم که خاموش شده است. امیدوارم برای مشکل من راه حلی داشته باشید. البته من فکر نمی کنم عامل این مشکل نرم افزاری باشد چرا که یک بار گوشی را ریست کرده ام اما به نظر شما می تواند مشکل از باتری باشد؟ دلیل اینکه گوشی هنگام کار کردن داغ می شود چیست؟ آیا این ها به هم ارتباطی دارند؟


پاسخ: اگر شما قبلا گوشی را factory reset کرده اید و مشکل پا بر جا است، این می تواند از دو مشکل ناشی شود.


۱- باتری معیوب


۲- power IC معیوب


بهترین کاری که می توانید کنید این است که گوشی را نزد یک سرویس دهنده ببرید تا اجزای گوشی را مورد بررسی قرار دهد تا بفهمید که کدام اجزا با هم به درستی کار نمی کنند.


مشکل: گوشی گلگسی S6 من صدا ندارد


گوشی S6 من که با سیستم عامل Android Ver 6.0.1 کار می کند، صدا ندارد البته وقتی به کمک بلوتوث آن را در خودرو راه اندازی می کنم صدای آن شنیده می شود. چون تمایلی به انجام ریست کارخانه ندارم، فقط کش حافظه را پاک کرده ام اما همچنان مشکل باقی است.


راه حل: برای شروع کار به شما پیشنهاد می کنیم که با کمک دکمه های ولوم صدای گوشی را زیاد کنید و ببینید باز هم مشکل وجود دارد؟ اگر مشکل پا برجاست باید گوشی را در حالت Safe Mode راه اندازی کنید. وقتی گوشی در این حالت راه اندازی می شود، اپلیکیشن هایی که خودتان روی گوشی نصب کرده اید غیر فعال می شود.


در این حالت صدای گوشی را تست کنید اگر مشکل حل شده است، باید اپلیکیشنی که این اشکال را ایجاد کرده پیدا کنید و بعد آن را حذف کنید. در غیر اینصورت factory reset تنها راه درمان گوشی شماست. از آنجا که factory reset کلیه ی دیتاهای شما را پاک می کند پس ضروری است که قبل از هر چیز اطلاعات را بک آپ گیری کنید. اگر مشکل نرم افزاری باشد با عملیات یاد شده مشکل حل خواهد شد اما اگر مشکل کماکان باقی است، و factory reset مشکل را حل نکرد، باید گوشی را نزد یک سرویس دهنده ببرید تا از نظر مشکلات سخت افزاری ان را بررسی کند.


 


مشکل: بعد از اینکه گوشی گلکسی اس ۶ من خیس شد، دیگر شارژ نمی شود


چند هفته پیش گوشی من در آب افتاد و سعی کردم آن را خشک کنم. برای ۲۴ ساعت آن را در برنج قرار دادم تا رطوبت آن گرفته شود و بعد از آن اقدام به شارژ کردم و متوجه شدم که گوشی شارژ نمی شود. شارژر را عوض کردم تا مشکل شارژ حل شود و متوجه شدم که باز هم شارژ نمی شود. در حال حاضر گوشی من بدون شارژ است و هیچ شارژی قادر به شارژ کردن باتری آن نیست من چکار کنم؟


راه حل: از آن جا که قبلا گوشی را در کیسه ای از برنج قرار داده اید، پس باید راه حل را در موارد زیر جستجو کنید.


۱- پورت شارژر را به کمک اسپری هوا، تمیز کنید و اطمینان حاصل کنید که در ان هیچ چیزی حتی دانه های برنج، فضایی اشغال نکرده باشند.


۲- سیم شارژر را عوض کنید و با یک سیم دیگر آن را شارژ کنید و وضعیت را بررسی کنید


۳- هنگام شارژ گوشی از طریق شارژر دیواری، از دیوار دیگری استفاده کنید.


۴- برای شارژ گوشی از پورت USB لپ تاپ خود استفاده کنید و وضعیت را بررسی کنید.


اگر با موارد یاد شده باز هم گوشی مشکل دارد توصیه من به شما این است که گوشی را به یک مرکز خدماتی نشان دهید تا از نظر سخت افزاری  باتری و پورت را مورد بررسی قرار دهند.


مشکل: گیر افتادن گوشی در چرخه بروز رسانی


من تصمیم گرفتم گلکسی اس ۶ خود را بروز رسانی کنم. فرآیند بروز رسانی شروع شد و تا ۳۲ درصد پیش رفت اما بعد از این، متوقف شد و گوشی ریستارت شد و عملیات بروز رسانی از اول شروع شد. حالا این مشکل پیاپی رخ می دهد، برای این که از شر این مشکل رها شوم و بروز رسانی را متوقف کنم چکار کنم؟


راه حل: شما باید گوشی خود را در حالت recovery mode راه اندازی کنید و کش دستگاه را در این وضعیت پاک کنید. بعد از این کار گوشی را ریستارت کنید و ببینید که آیا بوت به خوبی انجام می شود یا نه. اگر باز هم گوشی شما وارد مرحله آپدیت شد، باید دوباره در حالت ریکاوری گوشی را فعال کرده و بعد دوباره در همان حالت factory reset را انجام دهید. بعد از راه اندازی ببینید گوشی چگونه عمل می کند. اگر وارد بوت معمولی شد که گوشی مشکلش حل شده اما اگر باز هم آپدیت صورت گرفت، باید گوشی را به یک سرویس دهنده نشان دهید.


مشکل: گوشی گلکسی اس ۶ من روشن نمی شود!


گوشی من روشن نمی شود. وقتی که آن را به شارژر وصل می کنم فقط علامت شارژر شدن که همان رعد و برق مرسوم است نمایش داده می شود اما روشن نمی شود. برای این کار از شارژر دیگری استفاده کرده ام ولی مشکل حل نشده، حتی چند بار تلاش کرده ام که آن را ریست کنم اما باز هم جوابگو نیست. لطفا راه حل بدهید


مشکل مشابه: من حالت saving power mode را روی گوشی فعال کردم و با این کار صفحه نمایش گوشی گلکسی اس ۶ من سیاه شد، بعد از یک روز هنوز نمایشگر گوشی من سیاه و سفید است. با این حال نه می توانم تنظیمات را تغییر دهم و حتی نمی توانم گوشی را ریستارت کنم و ریست کارخانه ای انجام دهم.حتی نمی توانم باتری را عوض کنم چون قابل تعویض نیست. چکار کنم؟


راه حل: برای ریستارت کردن، دکمه پاور و کاهش صدا را به مدت ۱۰ ثانیه بگیرید و بعد رها کنید تا عملیات ریستارت صورت بگیرد. اگر انجام نشد گوشی را به مدت ۲۰ دقیقه قبل از این کار به شارژ بزنید و بعد دوباره همین کار را تست کنید.


اگر گوشی شارژ نشد، راه های زیر را تست کنید:


۱- به کمک هوای فشرده پورت شارژ را تمیز کنید


۲- با شارژر دیگر گوشی را شارژ کنید


۳- به کمک USB توسط لپ تاپ گوشی خود را شارژ کنید


۴- گوشی را روشن کنید


اگر روال یاد شده در حل مشکل موثر نبود می توانید گوشی را به یک سرویس دهنده نشان دهید تا مشکل را حل کند.


آیا شما در این باره و در مورد سوال های یاد شده تجربه ای موفق دارید؟ آن چه که به ذهنتان می رسد را روی این مطلب نشر دهید و آن را روی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.


منبع




[ad_2]

لینک منبع

آیا پرخوری استرس را کاهش می دهد؟ 

[ad_1]


آیا پرخوری استرس را کاهش می دهد؟


استرس



 


آیا پرخوری واقعا استرس را از بین می برد؟
شمار زیادی از افراد وقتی که استرس دارند, شروع به پرخوری میکنند, افزایش وزن نتیجه نهایی اینکار هست. اما سوال این جاست که آیا پرخوری استرس را آرام میکند؟ حتماً شنیده اید که برخی از مردم برای تسکین استرس های خود به خوردن غذا و غذایی روی می آورند. احتمالا حتی خودتان هم یکی از این افراد باشید که هنگام ناراحتی,


نگرانی یا تجربه استرس و فشار فکری سریعا سراغ شیرینی, بستنی, فست فود یا غذایی های دیگر می‌روند تا بدین روش, فکرشان را به چیزی بهتر معطوف کنند.شمار اشخاصی که به این ترتیب کوشش در رفع استرس های خود دارند, کم نیست. اما آیا واقعا این ولع و در پی آن پرخوری کردن, می‌تواند مشغله های فکری را تسکین ببخشد؟


این رفتار تکانشی که باعث می‌شود تا فرد به سمت مصرف غذایی های شیرین روی بیاورد, در نتیجه گرسنگی روحی ایجاد می‌گردد.«ریچل گولدمن», کارشناس روانشناسی و متخصص عارضه های ناشی از پرخوری در این ارتباط بیان داشته که برخی از انسانها هنگام مواجهه با شرایط پراسترس, ناراحتی, عصبانیت و غم دچار نوعی «گرسنگی روحی» میشوند که باعث میشود به پرخوری روی بیاورند.


وی برای ثابت این ادعا, روی اشخاصی که جدیدا عمل جراحی چاقی انجام داده بودند, آزمایشاتی انجام داد. برای این منظور, عکس هایی از غذا های ساده به این افراد نمایش داده شد. افرادی که پس از جراحی, موفقیت کمتری در راستای لاغری کسب کرده بودند, پس مشاهده تصویر ها ذهن شان به سرعت هوس غذا کرد.


این در حالی بود که دسته دوم, یعنی افرادی که جراحی لاغری را با موفقیت پشت سر گذاشته بودند, بعد از مشاهده عکس های, هیچ حسی به غذاها پیدا نکردند.این آزمایش نشان میدهد که غذا هم می‌تواند خاصیت اعتیادگونه داشته باشد.لازم هست اشاره کنیم که بین پرخوری عصبی و پرخوری عادی تفاوت زیادی وجود دارد.


در پرخوری عادی, فرد با سرعت بسیار بالا, حجم زیادی از غذا را می بلعد و هیچ کنترلی هم روی این رفتار ندارد. گرچه ممکن هست پس از افراط کردن در مصرف غذا, دچار عذاب وجدان بشود.اما در پرخوری عصبی, غذاخوردن از روی هوس انجام میشود و پس از آن هم ممکن هست هیچ پشیمانی یا عذاب وجدانی به فرد دست ندهد.


پرخوری عصبی و ناشی از استرس زمانی نگران کننده خواهد بود که فرد از روی هوس اینکار را انجام بدهد, در حالی‌که هیچ کنترلی روی آن ندارد. در این صورت, این رفتار میتواند به پرخوری بیمارگونه تبدیل شود.یکی از راه های پیشگیری از ابتلا به چنین رفتار پرخطری, این هست که پیش از خوردن غذا یا غذایی, به آن فکر کنید.


وقتی در نتیجه استرس, پرخوری می‌کنید, دچار احساسات منفی شده و احتمالاً برای رفع آن دست به دامن رفتار منفی و اشتباه دیگری بشوید. در این حالت, ذهن, افکار و رفتارهای شما همۀ تحت تاثیر این فرمایش قرار می‌گیرند که ممکن هست نتیجه ی ناخوشایندی به دنبال داشته باشد.


لازم به تذکر هست که حتی فکر کردن به غذا پس از انجام یک کار سخت نیز بعنوان پرخوری ناشی از استرس شناخته میشود. هرگونه مصرف غذا و غذایی به دنبال احساسات منفی, عصبانیت, نگرانی, مشغله فکری و دشواری های روحی که در نتیجه گرسنگی جسمانی نباشد, یک مکانیزم ناسالم آرامش‌بخش هست که پیامدهای بدی در زندگی فرد به دنبال خواهد داشت.


اگر به هر علتی نمی‌توانید بر این نوع ولع خوردن خود غلبه کنید, بهتر هست به جای مصرف غذا های زیان آور, میوه و سبزی ها تندرست مصرف کنید تا حداقل از عواقب غمگین کننده ی آن امثال چاقی, دیابت یا فشارخون پیشگیری کرده باشید.اما برای غلبه بر ولعِ ناشی از استرس, می‌توانید به کارهای ساده ای امثال پیاده روی, تمیز کردن منزل یا تماس با رفقا بپردازید.


پزشک گودمن در این ارتباط بیان داشته اگر پس از گذشت ۱۰ دقیقه هوس شما از بین رفت, ممکن هست احساس گرسنگی شما عصبی بوده باشد. اما اگر هم چنان احساس گرسنگی داشته باشید, پس حتماً بدن تان واقعا به صرف غذا نیاز دارد.گفتنی هست که پرخوری عصبی در هر حالت برای سلامت فرد ضرر خواهد داشت و هیچگونه جنبه سلامتی به دنبال ندارد.


اگر هر چند وقت یک بار و با فواصل زمانی طولانی, پس از تجربه عصبانیت یا ناراحتی دست به دامن غذا یا شیرینی جات می‌شوید, عمده جای نگرانی وجود ندارد.اما اگر انسانی عصبی بوده و برای تسکین مشغله های فکری خود دایما بستنی, شکلات, پیتزا, شیرینی و … مصرف میکنید,


بارزترین مشکلی که خیلی زود به آن دچار خواهید شد, چاقی هست; که چاقی نیز خود, پیامدهای ناخوشایندی دارد و به این ترتیب, یک چرخه ی ناسالم در زندگی فرد ایجاد می‌شود.برای پیشگیری از صدمه هایی که پرخوری ناشی از استرس ایجاد می نمایند, بهتر هست فعالیت فیزیکی داشته باشید. ورزش در حد تعادل میتواند به پایین آوردن هورمون کورتیزول در بدن کمک کند.


استرس طولانی مدت باعث می‌شود سطح هورمون کورتیزول در بدن بالا برود. تحقیقات بسیاری نشان داده کورتیزول باعث تحریک به خوردن غذا در افراد میشود که اکثر این غذاها را نیز غذایی های چرب و شیرین تشکیل داده اند.گفتنی هست, در یک پژوهش مشخص شد بانو هایی


که هنگام استرس به فست فود روی می آورند استرسشان کم میشود. علت آن نیز ترشح دوپامینی هست که به واسطه خوردن این غذاها در مغز آزاد می‌شود. اما دشوار اینجاست که فرد برای رسیدن به دوپامین باید مقدار زیادی غذا مصرف کند که نتیجه اش پرخوری میشود.


در پایان هم اشاره کنیم اگر غذا خوردن پس از استرس تاثیر تسکین دهنده نداشت, انسان اینکار را انجام نمی داد. اما باید بدانید که خوردن فقط یک مسکن موقتی هست; برای نمونه در یک پژوهش مشخص شد که شکلاتِ خلق و خوی افراد را بهتر می‌کند, اما فقط برای سه دقیقه.


دوست عزیز از مطالب جذاب زیر نیز دیدن فرمایید





[ad_2]

لینک منبع

آخرین تمرین تیم ملی پیش از بازی با توگو برگزار شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه در زمین پژوهشگاه نفت با حضور کارلوس کی روش آغاز شد و بازیکنان تیم ملی آخرین تمرین خود را پیش از دیدار دوستانه با تیم ملی توگو انجام دادند.



*میلاد محمدی به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف در تمرین امروز حضور نداشت.



*اشکان دژاگه که با مصدومیت مواجه است همچنان زیر نظر فیزیوتراپ تیم تمرینات خود را دنبال می کند. سیدجلال حسینی که او را در تمرینات انفرادی همراهی می کرد امروز پا به پای بازیکنان تمرین کرد.



* شاگردان کارلوس کی روش ابتدا به گردم کردن بدنهای خود پرداختند و سپس پاس های کوتاه  را بین یکدیگر رد و بدل کردند.



* آیتم بعدی تمرین استارت های سرعتی بازیکنان بود که کارلوس کی روش آن را به دقت زیر نظر گرفت.



* ۴ دروازه بان تیم ملی به طور اختصاصی زیر نظر لوپز تمرین کردند.



* در حالی که قرار بود ۳۰ دقیقه ابتدایی تمرین برای اصحاب رسانه و عکاسان قابل رویت باشد اما حراست فدراسیون فوتبال پس از گذشت ۱۵ دقیقه از تمرین از خبرنگاران و عکاسان خواست تا زمین چمن پژوهشگاه نفت را که آخرین تمرین شاگردان کی روش پیش از بازی با تیم ملی توگو در آنجا برگزار می شد، ترک کند.



* تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه فردا پنجشنبه در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی توگو می رود.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

جذب پزشک و متخصص برای بیمارستان قائم اسدآباد در دستورکار است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

محمد محبوبی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شایعات مبنی بر عدم رسیدگی کادر پزشکی بیمارستان قائم (عج) به بیماران تصادفی، اظهار داشت: این شایعه را تکذیب می کنم چراکه ۱۱ تخت اورژانس در این بیمارستان دایر بوده و به طور شبانه روزی آماده خدمات رسانی به بیماران است.



رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد عنوان کرد: شهرستان اسدآباد با مشکل کمبود پزشک و پرستار مواجه است که با رایزنی های به عمل آمده در انتظار رفع این مشکل خواهیم بود.



وی عنوان کرد: دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نهادی نوپا است که برای رسیدن به موقعیت مطلوب راه بسیاری باید طی کند.



محبوبی تاکید کرد: بیمارستان قائم اسدآباد در مرحله ای قرار گرفته که می تواند در بین شهرستان های اطراف به عنوان یکی از قطب های پزشکی مطرح شود.



وی به تعطیلات اخیر و آمار تصادفات جاری اشاره و عنوان کرد: در روز عاشورا و محورهای منتهی به اسدآباد ۲۰ مورد تصادف به وقوع پیوسته که تعداد زیادی از مصدومین این سوانح در بیمارستان اسدآباد درمان شده و برخی نیز به بیمارستان بعثت همدان منتقل شده اند.

 




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

چهار دلیل قانع کننده برای اینکه گوشی آیفون x را خریداری نکنید

[ad_1]


زمان کوتاهی از انتشار گوشی های جدید شرکت اپل میگذرد، گوشی های آیفون ۸و ۸پلاس گوشی هایی بودند که در طی ماه جاری به بازار عرضه شدند و کاربران در حال حاضر از آنها استفاده می‌کنند.


شرکت اپل خود برای اسمارت فون جدیدش خیلی تبلیغ کرده است و آن را گوشی تمام عیار معرفی کرده است، حال ما در اینجا میخواهیم چند دلیل برای ثابت کردن اینکه این گوشی به حدی که شرکت سازنده اش میگوید هم تمام عیار نیست.


۱.نمایشگر کوچک تر و از نظر کیفیت تصویر، پایین تر از حد انتظار


اپل امسال بر خلاف عادت های همیشگیش به جای استفاده از صفحه نمایش LCD از صفحه نمایشsuper amoLED استفاده کرده است که با نگاهی دقیقتر به آن نسبت به سایر همتایان خود در بازار از این لحاظ اندکی عقب تر است. اپل برای این گوشی جدید خود یک صفحه نمایش۵.۸ اینچی در نظر گرفته است که تراکم پیکسل ۴۴۸ در هر اینچ برای کاربران فراهم کرده است که نسبت به رقیبان خود یعنی نوت ۸ و ال جی وی ۳۰ که دارای صفحه نمایشی به مراتب بزرگتر و با وضوح بیشتر دارند ضعیف تر است.


آیفون x۲.باتری ضعیف آیفون x هیچ حرفی برای گفتن ندارد


طبق روتین همیشگی شرکت اپل وقتی حرف از جزئیات باتری گوشی هایش میشود با حرف نزدن درباره ی آن و جمله ی همیشگی اش، باتری آیفون بهترین در نوع خودش است، روبرو می شویم. به جرات میتوان گفت که باتری گوشی های اپل حرفی برای گفتن ندارند و در این مورد پشت سر حریف های اندرویدی اش قرار میگیرد. درحالی که گوشی های اندرویدی الان از باتری های ۳۰۰۰میلی آمپری استفاده میکنند ولی آیفون x از یک باتری ۲۷۱۶ میلی آمپری انرژی میگیرد که با توجه به صفحه نمایش نسبتا بزرگ و سخت افزارهای قدرتمندی که استفاده میکند محال است که برای یک روز کامل دوام بیاورد و اگر زیاد از آن استفاده کنید ممکن است که وسط زود در حین استفاده خاموش بشود برای همین کاربرانی که زیاد از گوشی استفاده میکنند ترجیح می‌دهند که به گوشی های اندرویدی عادت کنند و شکست خورده ی میدان آیفونx خواهد بود.


آیفون x۳.قیمت بالای این گوشی دلیل خوبی برای نخریدن آن است.


همواره همه ی ما میدانیم که اولین سوال مان برای خرید یک گوشی موبایل قیمت آن است و خیلی وقت ها پیش آمده که به خاطر قیمت بالا ی یک گوشی از خرید آن منصرف شده ایم و به دنبال خرید یک گوشی ارزان قیمت تر رفته آیم.


طبق عادت همیشگی شرکت اپل قیمت گوشی هایش افزایش پیدا کرده است. آیفون ۱۰ یا همان x به قیمت ۱۰۰۰ دلار روانه ی بازار خواهد شد و شایعات اخیر نشان داده که قیمت این گوشی در بازار کشورمان با قیمت باور نمردنی ۱۱ میلیون تومان به فروش خواهد رسید در خالی که طبق گزارشات موجود قیمت تمام شده ی این گوشی برای شرکت سازنده اش تنها ۴۱۲ دلار بوده است.


حال انتخاب با شماست، اگر مقدار زیادی پول بی استفاده دارید می توانید با خیالی آسوده این گوشی را تهیه کنید.


۴.گوشی جدید اما ناقص تر از همیشه


اگر به مشخصات گوشی آیفون ۱۰ نگاهی بیاندازیم در بخش باتری پشتیبانی از سیستم شارژر سریع توجه‌تان را به خودش جلب میکند، اما این گوشی  زمانی شما را ناامید میکند که میدانید حتی با هزینه کردن۱۱۵۰  دلار  باز هم برای بهره بردن از شارژر سریع می بایست هزینه ی جداگانه ای را برای خرید شارژر مناسب بپردازید.


از دیگر نقص های این گوشی پشتیبانی نکردن از کارت حافظه ی خارجی است که برای کاربرانی که از بازی های حجیم استفاده میکنند مثلیک کابوس است چون می‌بایست هر از چند گاهی حافظه گوشی خود را خالی کنند.


شکی نیست که این گوشی بهترین دست آورد شرکت اپل است ولی باز هم نقص هایی در آن دیده میشود، پیشنهاد ما این است که قبل از خرید این گوشی نیم نگاهی به رقیب های اندرویدی اش داشته باشید.


 


در ادامه با زوم تک همراه باشید….









[ad_2]

لینک منبع