دنبال کننده ها

۱۳۹۶ آذر ۱۰, جمعه

راهنمای استفاده از AssistiveTouch برای گرفتن اسکرین شات از آیفون X

[ad_1]


آیفون X با تغییرات جدیدی که داشته برای کاربران اپل دردسر هایی درست کرده است. مثلا حذف دکمه هوم موجب شده که آن ها بخواهند به طور کلی، از حالت سخت افزاری به حالت نرم افزاری و کاربری نرم افزاری تغییر وضعیت دهند که این به نوبه خود کمی آزار دهنده است. در کنار این جایگزین عکس العمل های سخت افزاری مبتنی بر دکمه هوم، برخی ترکیبات سخت افزاری جدید است که عادت کردن به آن ها هم زمان بر است. 


گویا آی تی: از وقتی آیفون ایکس رونمایی شده است، می دانیم که دکمه هوم در آن وجود ندارد. این موضوع موجب شده که اسکرین شات گرفتن به روش مرسوم اپل کمی متفاوت شود. در ابتدای رونمایی از این دیوایس، به آموزشی سخت افزاری برای گرفتن اسکرین شات از نمایشگر آن پرداختیم که برای ان می بایست دکمه ولوم و ساید را درگیر می کردیم. در این باره می توانید مطلبی با عنوان چگونه از آیفون ایکس (iPhone X) اسکرین شات بگیریم؟ را مطالعه کنید.



اما اگر می خواهید روش نرم افزاری آن را هم بررسی کنید توصیه ما این است که ادامه این ماجرا را دنبال کنید:


استفاده از AssistiveTouch


AssistiveTouch ابزاری است که به شما کمک می کند برخی کارها را بر روی نمایشگر، تعیین کنید و به صورت کشیدن و درگ کردن، برخی کار ها را روی گوشی اپل خود انجام دهید.


برای اینکه مطمئن شوید که می توانید از این ویژگی استفاده کنید باید بدانید که آیا AssistiveTouch در بخش Accessibility Shortcuts فعال است یا نه؟ برای ورود به بخش Accessibility Shortcuts لازم است که از تنظیمات به Accessibility مراجعه کنید.


Accessibility


Accessibility


بعد از این از بخش Accessibility به “AssistiveTouch مراجعه کنید تا بتوانید نحوه گرفتن اسکرین شات را تنظیم کنید.


اگر قبلا این ویژگی را برای گرفتن اسکرین شات تنظیم کرده باشید لازم است که به Single-Tap بروید تا گزینه Screenshot را طبق عکس های زیر تنظیم کنید:


Screenshot


Screenshot


اگر می خواهید کماکان از منوی AssistiveTouch اصلی استفاده کنید توصیه می کنیم که Double-Tap را به Open Menu تبدیل کنید.


بعد از اینکه تنظیمات را به این صورت انجام دادید، کافی است دکمه کناری را سه بار پشت سر هم فشار دهید تا یک دکمه خاکستری رنگ روی صفحه نمایش داده شود. برای گرفتن اسکرین شات نیاز است که روی این گزینه کلیک کنید تا کار به خوبی انجام شود. دقت کنید که تا زمانی که این دکمه محو نشود اسکرین شات به طور کامل ایجاد نمی شود.


البته راه های مختلف دیگری هم وجود دارد که بتوانید نبود دکمه هوم را جبران کنید و بتوانید کارها را دنبال کنید اما بنظر می رسد که این روش راحت ترین و ساده ترین راهی باشد که با درگیر کردن دکمه ساید و یک آیکون نرم افزاری می توانید اسکرین شات بگیرید.


شما برای این کار، از چه ترفندی استفاده می کنید؟ تجربیات خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.


منبع



[ad_2]

لینک منبع

راهنمای تنظیمات صدای ویندوز به صورت Mono

[ad_1]


به طور کلی، دو نوع حالت صوتی برای دیوایس ها ارائه شده که به مونو و استریو مشهور است. در حالت استریو در هر کدام از بلند گو ها صدا های مختلفی ارائه می شود که شما آن ها را به طور مجموع و در کنار هم، خواهید شنید اما اگر بخواهید فقط از یک بلند گو استفاده کنید، کافی است که تنظیمات را به حالت مونو ببرید تا تمام خروجی ها از یک بلند گو صورت بگیرد.



گویا آی تی: پیش از این در بخش آموزش ترکیب صدای اسپیکرها یا تبدیل استریو به Mono در اندروید به این موضوع پرداختیم تا اندرویدی ها بتوانند از این قابلیت در اندروید و موبایل خود استفاده کنند اما کاربران ویندوزی، نیز از این موضوع مستثنی نیستند و می توانند تنظیمات را به صورت مونو انجام دهند.


بدین منظور ما انجام این تنظیمات را برای ویندوز های مختلف در زیر ارائه داده ایم.


make-your-windows-10-pc-use-mono-audio-so-you-can-wear-one-earbud


ویندوز ۱۰


این قابلیت در ویندوز ۱۰ مثل اندروید و ios  در منوی تنظیمات قرار گرفته است. برای این منظور می توانید در باکس جستجو settings را جستجو کنید تا این اپلیکیشن را پیدا کنید.


Ease of Access


زمانی که تنظیمات را پیدا کردید و روی ان کلیک کردید در پنجره باز شده روی  Ease of Access کلیک کنید.


Ease of Access


با انجام این کار در ساید بار گزینه Other options را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید. کمی به پایین بیایید تا آپشن Audio را مشاهده کنید. در این بخش گزینه Mono audio را مشاهده خواهید کرد.


Mono audio


در این حالت می توانید روی اسلاید کنار آن ضربه بزنید یا بکشید و آن را روشن یا on کنید. با این کار به راحتی می توانید صدای خروجی را مونو کنید و با یک هدست یک گوشی و یا با یک اسپیکر صدا ها را ادغام کرده و گوش کنید.


ویندوز ۷ و ۸


در ویندوز های قدیمی تر نظیر ویندوز ۷ به طور داخلی امکان مونو کردن بلند گو ها و خروجی های استریو وجود ندارد. به همین دلیل لازم است که از یک برنامه شخص ثالث برای رسیدن به این هدف استفاده کنید. بدین منظور کافی است که برنامه VoiceMeeter را دانلود و نصب کنید. بعد از نصب کردن این برنامه یک بار ویندوز را ریستارت کنید و ادامه ماجرا برای تنظیمات را بدین گونه دنبال کنید:


زمانی که ویندوز راه اندازی شد، در بخش نوتیفی بار در سمت راست ویندوز روی آیکون ولوم کلیک راست کنید و از میان آپشن ها Playback Devices را انتخاب کنید:


Playback Devices


در پنجره باز شده روی VoiceMeeter کلیک کنید و گزینه Set as Default را برای دیوایس مورد نظر خود انتخاب کنید. این کار موجب می شود که تمامی صدا ها در ویندوز از طریق VoiceMeeter مدیریت شود.


VoiceMeeter


پس از این از طریق استارت منو VoiceMeeter را اجرا کنید.


VoiceMeeter


در این نرم افزار مطابق آن چه در عکس زیر مشاهده می کنید یک منو به نام Hardware Out وجود دارد. در این تب بر روی  A1 یا A2  کلیک کنید تا مشخص کنید که می خواهید از اسپیکر یا هدفون استفاده کنید. توجه کنید که حتما از WDM بجای  MME استفاده کرده باشید.


MME


در ادامه روی Mono کلیک کنید.


Mono


بدین صورت همه چیز به خوبی تنظیم می شود و شما می توانید به کمک یک نرم افزار ثانویه که بر روی ویندوز ۷ یا ۸ خود نصب می کنید صدای خروجی را به صورت مونو تنظیم کنید. دقت کنید که تنظیمات شما برای کدام دیوایس خروجی نظیر هدفون یا اسپیکر ایجاد شده است.


در این باره دیدگاه ها و پیشنهاد های خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.


منبع



[ad_2]

لینک منبع

ایران در جام‌ جهانی به‌ دنبال چه هست؟

[ad_1]

روزنامه اعتماد:  1- قرعه‌كشي جام‌جهاني براي ما ايراني‌ها حركت در
سطح و غافل ‌شدن از عمق ماجراست. همه بحث‌ها بر سر هم‌گروهی با تیم‌های
قدرتمندی همچون اسپانیا، پرتغال و مراکش است. گروه مرگ برای ما. غافل از
روند حرکت فوتبال ایران در همه این سال‌ها، پرسش اصلی این است: در
جام‌جهانی به‌دنبال چه هستیم؟ هیچ مدیری در فوتبال ایران، پاسخ مستدل
و‌درستی برای این سوال ندارد چون اندیشه و تفکر از این فوتبال رخت بربسته
است. بسياري از ما عادت كرده‌ايم «علت» را رها كنيم و به «معلول» بسنده
كنيم. فوتبال ايران اصل مهمِ «سيستم‌ساختن» را فراموش كرده است. فوتبالي كه
در بردن يا باختن متوقف مانده است و توجهي به زيرساخت‌ها، برنامه‌ريزي و
تلاش براي توسعه همه‌جانبه ندارد.

 

٢-
انگلستان مثال خوبي براي فوتبال ايران است. آنها يك‌بار قهرمان جام‌جهاني
شدند اما ناكامي در بسياري از دوره‌ها سرنوشت آنها بود. فوتبال براي
انگليسي‌ها در شكست يا پيروزي متوقف نماند. ليگ برتر انگلستان از بهترين
ليگ‌هاي دنياست. باشگاه‌هاي‌شان به‌ بهترين شكل در حال توليد بازيكن در
رده‌هاي پايه هستند. نوجوانان انگليسي امسال در جام‌جهاني قهرمان دنيا
شدند. اسپانسرها براي ديده‌شدن حاضرند پول‌هاي بسياري را به ليگ جزيره
سرازير كنند. بهترين مربيان دنيا براي حضور در باشگاه‌هاي انگليسي سر و دست
مي‌شكنند. بازيكنان بزرگ دنيا مي‌خواهند در ليگ جزيره به ميدان بروند.
همين مي‌شود كه ٩٠ درصد بليت بازي‌هاي ليگ برتر انگليس ماه‌ها قبل توسط
هواداران خريداري مي‌شود. همه اين موضوعات را با فوتبال ايران مقايسه كنيد.
در ايران، ٩٠ درصد تيم‌ها با ١٠ درصد سكوهايي كه هواداران اشغال كرده‌اند
به ميدان مي‌روند. فوتبالي كه بستري براي پرورش بازيكنان درنظر نگرفته و
فوتبال را در ساختار اجتماعي قرار نداده است.

 

٣-
چين هم مثال خوبي براي فوتبال ايران است. آنها در اين دوره هم
نتوانسته‌اند به جام‌جهاني صعود كنند اما سيستم ساختند و بر اساس برنامه‌اي
مشخص حركت مي‌كنند. يك شوخي معروف چيني در اين كشور وجود دارد: «مردي
مي‌ميرد و به بهشت مي‌رود. از او مي‌خواهند تنها يك آرزو كند و آن مرد
آرزويي مي‌كند كه فرشته‌ها آن را قبول نكرده و از او مي‌خواهند آرزوي ديگري
كند. سپس آن مرد مي‌گويد كه مي‌خواهد چين قهرمان جام جهاني شود و فرشته‌ها
مي‌گويند آرزوي اولت را دوباره به ما مي‌گويي؟» اما آنها دست از
برنامه‌ريزي و ساختن سيستم برنداشتند. آنها خود را براي ميزباني
جام‌جهاني٢٠٣٠ همزمان با سالگرد تاسيس مسابقات جام‌جهاني آماده مي‌كنند.
برنامه رسمي اين كشور كه به اطلاع شهروندانش رسيده حاكي از آن است كه تا
سال ٢٠٢٥ بايد ٥٠هزار مدرسه فوتبال در اين كشور ساخته و راه‌اندازي شود.
آنها براي اين هدف ٢٥٠مربي خارجي فوتبال را به مدارس ابتدايي و متوسطه اين
كشور به كار گرفتند. در سال‌هاي اخير باشگاه‌هاي چيني بازيكنان خارجي زيادي
را به كشورشان آورده و ميليون‌ها نفر را براي يادگيري دانش مربيگري و
بازاريابي به اروپا فرستاده‌اند؛ به عبارتي ديگر، چين سوار به موج رشد
اقتصادي و ايجاد شغل است.

 

٤- اينجا در
ايران با يك پيروزي، با يك شكست خفيف مقابل بهترين تيم‌هاي ملي دنيا، با
حضور در جام‌جهاني احساس قدرت مي‌كنيم و با يك ناكامي، با يك شكست، حس ذلت و
بدبختي داريم. هيچ‌كدام از اينها به‌معناي توانايي يا فقر نيست. مادامي كه
ماندگاري پتانسيل فعاليت در بخش ورزش مورد ارزيابي قرار نگيرد و سازماندهي
مديريتي مشخص نشود، حتي اگر قهرمان جام‌جهاني شويم، هيچ اتفاقي در فوتبال
ايران نخواهد افتاد. خواستگاه فوتبال يا هر ورزشي در دنيا، باشگاه است و
وقتي باشگاه‌داري به عنوان كاري جدي از طرف دولت دنبال نشود و سياستگذاري و
ريل‌گذاري مشخصي نداشته باشد، رشد آن منتفي است. هر توليدي در دنيا نياز
به محل مناسبي براي رشد در بستر مناسب دارد. همانطور كه نمي‌توان اتومبيلي
را در خيابان توليد كرد، فوتبال را هم نمي‌توان بدون باشگاه توسعه داد.
توليد اتومبيل نياز به كارخانه، سيستم‌هاي به‌روز، مهندس و ماشين‌آلات دارد
تا دولت بتواند با مكانيزم درست از آن حمايت كند؛ فوتبال هم نياز به
باشگاه به معناي واقعي دارد تا دولت آن را در مسير درست قرار دهد.

 

اين
توليد است كه به‌همراه خودش پول مي‌آورد و فوتبال براي توليد نياز به فكر،
اراده، قانون و برنامه‌ريزي دارد. اگر حضور در جام‌جهاني را به‌چشم فرصتي
براي برنامه‌ريزي ببينيم، قطعا مي‌توان به آينده فوتبال ايران اميدوار بود.
فوتبالي كه كي‌روش را در مشت دارد اما براي ساختن سيستم از او استفاده‌اي
نكرد. ما هميشه فرصت‌ها را به‌بدترين شكل از دست داديم. با اين ديدگاه‌،
فوتبال رشد نمي‌كند. فوتبال كالا نيست كه بخواهيم آن را در سطح كشور توزيع
كنيم. هيچ كجاي دنياي چنين مكانيزمي وجود ندارد كه بخواهيم باشگاه‌ها را
توزيع كنيم. اين تفكرات دولتي است و قطعا نتيجه نمي‌دهد. مثالي براي شما
مي‌زنم. نوزاد بعد از تولد و رشد به دبستان، دبيرستان و دانشگاه مي‌رود.
نمي‌توانيم يك بچه ۲۰ ساله به دنيا بياوريم و او را يك مرتبه راهي دانشگاه
كنيم. انتقال باشگاه‌ها به استان‌هايي كه فوتبال آنها رشد نكرده، نمي‌تواند
باعث پيشرفت شود. اين مساله از بديهيات است و نبايد به امور بديهي توجهي
كنيم. در محافل محدود تصميم‌هايي مي‌گيريم كه شكل عوام‌فريبانه آن خوب است؛
اما از نظر مديريتي ناپخته است.


[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

ماموت خودرو با محصولات فولکس واگن آلمان در نمایشگاه خودرو تهران حاضر شد

[ad_1]






سرانجام از محصولات فولکس واگن در ایران رونمایی شد. شرکت ماموت خودرو در نمایشگاه خودرو تهران، دو محصول فولکس واگن تیگوان و پاسات را به نمایش گذاشته است.


نمایشگاه خودرو تهران 96 در روز 5 آذر با حضور مسئولان و خبرنگاران افتتاح شد و مردم نیز می‌توانستند از روز ششم آذر در شهر آفتاب از این نمایشگاه بازدید کنند. این رویداد که مهم‌ترین نمایشگاه خودرویی کشورمان محسوب می‌شود، روز گذشته به پایان رسید.


یکی از شرکت‌هایی که در تهران اتو شو حضور داشت، ماموت خودرو بود که روزهای شلوغی را در نمایشگاه تجربه کرد. ماموت خودرو که پیش از این بیشتر با کانتینرهای معروفش شناخته می‌شد این بار با سواری‌های فولکس واگن، روزهای جدیدی را تجربه می‌کند.


محصولات فولکس واگن


ماموت خوردو سرانجام از محصولات فولکس واگن آلمان در ایران رونمایی کرد و دو خودروی فولکس واگن تیگوان (Volkswagen Tiguan) و فولکس واگن پاسات (Volkswagen Passat) را با خود به شهر آفتاب آورد. مدت‌ها بود که زمزمه‌های واردات محصولات فولکس واگن به ایران شنیده می‌شد، اما هر بار به دلایل مختلف، این موضوع به تعویق افتاد و اکنون با حضور خودروهای تیگوان و پاسات در نمایشگاه خودرو تهران، به نظر می‌رسد فصل تازه‌ای در قرارداد این شرکت آلمانی با ماموت خودرو آغاز شده است.


محصولات فولکس واگن


ثبت سفارش محصولات فولکس واگن به زودی انجام می‌شود


مسئولان شرکت ماموت خودرو اعلام کرده‌اند که به زودی ثبت سفارش واردات این خودروها انجام می‌شود. یکی از مسئولان ماموت خودرو که در نمایشگاه خودرو حاضر شده بود، ادعا کرد که این مدل‌ها سفارش بازار ایران هستند و آپشن‌ها و پیشرانه‌های آن‌ها طبق سلیقه بازار داخل کشور انتخاب شده‌اند. با توجه به کیفیت همیشگی محصولات فولکس واگن و طراحی زیبا و شکیل و در عین حال ساده این خودروها، در صورت قیمت‌گذاری مناسب قطعا شاهد موفقیت و فروش فوق‌العاده این آلمانی‌های پرابهت در بازار کشورمان خواهیم بود.


محصولات فولکس واگن













[ad_2]

لینک منبع

مظاهری: تقابل با رونالدو و موراتا جذاب است :: ورزش سه

[ad_1]




کد خبر: 1478016/7

زمان: 08:22  
1396/09/11

بازدید: 1,473




می توانیم کاستاریکا 2014 باشیم





دروازه بان تیم ملی ایران می گوید مطمئنا بازیکنان تحت تاثیر هیچ نامی قرار نمی گیرند و برای موفقیت خواهند جنگید.



به گزارش"ورزش سه"، رشید مظاهری دروازه بان تیم ملی ایران در گفت و گو با خبرنگار ما درباره قرعه تیم ملی ایران گفت: فکر کنم بهتر باشد ابتدا ما با امکانات، بازی های تدارکاتی و کمپ تمرینی خوب، در ایده ال ترین فرم خود باشیم تا بتوانیم در این مسابقات حاضر شویم. این اولویت کی روش و تیم ملی خواهد بود و ما هیچ وقت نمیخواهیم در هیچ دیداری زنگ تفریح باشیم، همه ما برای موفقیت می جنگیم تا نام ایران را بتوانیم سرافراز کنیم. 



 



دروازه بان تیم ذوب آهن افزود: مطمئنا دیدار با اسپانیا و پرتغال سخت خواهد بود اما ما باید پله پله به مسابقات فکر کنیم، در اولین پله باید خودمان بهترین تیم ملی ممکن باشیم و ابتدا به بازی با مراکش فکر کنیم، فکر می کنم این دیدار و همچنین نبرد اسپانیا - پرتغال بسیاری از شانس هارا مشخص می کند. اگر ما بتوانیم برنده شویم و آن دیدار برنده داشته باشد، فکر می کنم بتوانیم با 2 تساوی دیگر به مرحله بعد صعود کنیم، شاید ابتدا خوش بینانه به نظر برسد اما تجربه نشان داده که تیم ملی ما می تواند در لحظات سرنوشت ساز نتایج خوبی بگیرد. در جام جهانی 2014 تیم کاستاریکا با اروگوئه، ایتالیا و انگلیس همگروه بود و در نهایت به عنوان تیم اول بالا آمد و سپس یونان را حذف کرد و برابر هلند در ضربات پنالتی شکست خورد، رمز موفقیت کاستاریکا خط دفاع مستحکمشان بود که ما ان را با حضور آقای کی روش در اختیار داریم.



 



دروازه بان تیم ملی ایران همچنین افزود: فکر می کنم شناخت آقای کی روش از پرتغال در این دوره بسیار به ما کمک کند، حضور این سرمربی حرفه ای برگ برنده تیم ما در روسیه خواهد بود و مطمئن باشید همه بازیکنان برای آبرو و حیثیت ایران به میدان می روند.



 



مظاهری درباره تقابل با ستارگانی چون رونالدو، موراتا، ایسکو،نانی، ادر، آسنسیو و .. گفت: مطمئنا تقابل با بازیکنانی چون رونالدو و موراتا چه برای بازیکنان و چه برای هواداران تیم ملی  جذاب و دیدنی است، چه من و چه دروازه بان دیگری در جام جهانی به میدان برود از هیچ اسمی نخواهد ترسید و همه ما در کنار 70 میلیون ایرانی برای بزرگی نام و پرچم خود می جنگیم.



 



گلر ملی پوش تیم ذوب اهن همچنین درباره تقابل با پرسپولیس گفت: بالاخره روز بد ما بود و شکست خوردیم، مطمئن باشید روزهای بد ذوب اهن تمام می شوند و ما بازهم در فوتبال ایران خواهیم درخشید.





[ad_2]

لینک منبع

کاراته‌کاهای ۵ کشور در جام ایران زمین شرکت می کنند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، با همکاری فدراسیون کاراته و موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان مسابقات کاراته جام ایران زمین همانند سالهای گذشته به عنوان باثبات ترین تورنمنت بین المللی کاراته طی روزهای ۳۰ آذر و اول دی ماه در تهران برگزار می شود.



این رقابتها با همت احمد صافی و حمایت تربیت بدنی دانشگاه آزاد برگزار می شود که برای حضور در این مسابقات تاکنون کشورهای ارمنستان، گرجستان، کره جنوبی، عراق و آذربایجان اعلام آمادگی کرده اند. از سوی کمیته برگزاری این مسابقات قهرمانانی از ازبکستان، ترکیه، اوکراین و ژاپن برای مبارزه روی تاتامی ایران زمین دعوت شده اند.



همچنین «هیتوشی کاسویا» بنیانگذار فدراسیون جهانی شوتوکان از کشور ژاپن به عنوان ناظر در این مسابقات در این رقابتها حضور خواهد داشت. ضمن اینکه قبل از آغاز این مسابقات سمنیار فنی با تدریس وی برگزار می شود. ضمن اینکه بعد از پایان مسابقات کمپ تمرینی با حضور کلیه شرکت کنندگان برپا خواهد شد.



طبق برنامه اعلام شده، ۳۰ آذرماه در روز نخست مسابقات رقابتهای رده های سنی و بخش بانوان برگزار می شود و اول دی‌ماه نیز کاراته کاهای رده سنی بزرگسالان به روی تاتامی می روند.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

مزایده - فروش پردازنده Core I7 6950x سوکت x99

[ad_1]



سلام به همه دوستان عزیزم

یک فروند پردازنده Core I7 6950x سوکت x99 برای فروش موجوده
این پردازنده low voltage هست و براحتی روی 4.5 با دمای عالی ست میشه

قیمت پایه 3699
فروش فوری 4199
گام 100

فروش قطعی 3 روز پس از بالاترین پیشنهاد
تصاویر در انتهای پست

علت فروش برای عزیزانی که براشون مهمه کوچ به نسل جدید هست
تعویض فقط با لامبورگینی گالاردو
برد براش ندارم
عجله ایی هم برای فروش ندارم :دی

 




[ad_2]

لینک منبع

تمام ادارات و دانشگاهها امروز در استان کرمانشاه دایر است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

رضا محمودیان در گفتگو با خبرنگار مهر، از دایر بودن تمام ادارات و دانشگاه ها طی امروز شنبه ۱۱ آذر خبر داد.



مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: در پی زلزله شب گذشته کوزران کلیه مدارس در تمامی مقاطع در شهرستان کرمانشاه و اسلام آباد غرب امروز ۱۱ آذر تعطیل است.






[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

خبرگزاری آريا - جنگنده هاي رژيم صهيونيستي براي حمله به خاک سوريه از آسمان لبنان استفاده کردند

[ad_1]



جنگنده هاي رژيم صهيونيستي براي حمله به خاک سوريه از آسمان لبنان استفاده کردند

خبرگزاري آريا - بيروت-ايرنا-روزنامه الاخبار لبنان در شماره امروز (شنبه) نوشت که حمله بامداد امروز جنگنده هاي رژيم صهيونيستي به خاک سوريه از طريق آسمان لبنان صورت گرفته است. اين براي چندمين بار است که صهيونيست ها دست به چنين اقدامي مي زنند.

الاخبار گزارش داد که هواپيماهاي جنگنده رژيم صهيونيستي بر فراز لبنان پرواز کردند که يکي از آنها مواضع ارتش سوريه در نزديکي شهر «الکسوه» در 15 کيلومتري جنوب دمشق را هدف قرار داد.
اين روزنامه به نقل از منابع رسانه اي و ميداني افزود که در اين حمله مخازن يکي از واحدهاي ارتش سوريه هدف قرار گرفت.
انبارهايي که هدف قرار گرفته در يک منطقه وسيع نظامي واقع شده است که مساحت آن به اندازه شهر بيروت است.
بر اساس اين گزارش سامانه ضدموشکي سوريه نيز به سمت موشک هاي رژيم صهيونيستي و جنگنده هاي آن شليک کرد.
رژيم صهيونيستي بارها مناطقي را در سوريه بمباران کرده است و در بيشتر اين موارد اين اقدام با تجاوز به حريم هوايي لبنان همراه است.
خاورم**2054
انتشاردهنده: محمد خواجوئي
انتهاي پيام /*


[ad_2]

لینک منبع

oracle - Need help determining if SQL*PLUS procedure call is correct (PHP)

[ad_1]



my professor asked us to do a project using PHP and SQL (Oracle) and I've never done PHP before in class or outside of it. I keep getting an error on the execute line that says my inputs are not correct. Is there something I'm doing wrong in the input area, or is there something else wrong. I'm trying to execute a stored procedure.(Error code is ORA-06550).



function makeReservation($conn, $roomNo, $custID, $cardNo, $startDate, $startTime, $endDate, $endTime)
$procedure = oci_parse($conn, 'BEGIN makeReservation(:roomNo, :custID, :cardNo, TO_DATE(:startDate, 'month dd YYYY'), :startTime, TO_DATE(:endDate, 'month dd YYYY'), :endTime); END;');
oci_bind_by_name($procedure, ':roomNo', $roomNo);
oci_bind_by_name($procedure, ':custID', $custID);
oci_bind_by_name($procedure, ':cardNo', $cardNo);
oci_bind_by_name($procedure, ':startDate', $startDate);
oci_bind_by_name($procedure, ':startTime', $startTime);
oci_bind_by_name($procedure, ':endDate', $endDate);
oci_bind_by_name($procedure, ':endTime', $endTime);
oci_execute($procedure);




[ad_2]

لینک منبع