دنبال کننده ها

۱۳۹۶ دی ۱۱, دوشنبه

مدیران بی انگیزه و بی برنامه باید امور محوله را واگذار کنند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمهدی مقدسی عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در اراک با اشاره به اهمیت شیوه مدیریتی اظهار داشت: فردی که خدمت صادقانه به مردم ارائه می دهد قابل تقدیر و تکریم است و از استاندار مرکزی درخواست داریم هر مدیری که خادم واقعی است و مردم از عملکرد او رضایت دارند را مورد تشویق قرار دهد و مدیران نالایق را از استان مرکزی خارج کند، زیرا این صحیح نیست که ما هزینه بی لیاقتی برخی از افراد را بپردازیم.



مقدسی تصریح کرد: مردم جامعه به انقلاب اسلامی دلگرم هستند و از ارزش های والای انقلاب عبور نمی کنند، اما اگر نارضایتی بروز می کند به سبب عملکردهای ناصحیح است که باید تصحیح شوند، حتی در مجلس شورای اسلامی هر وزیری که به وظایف خود به درستی عمل نکند مورد بازخواست قرار می گیرد و به این سبب هر مدیرکلی که انگیزه خدمت ندارد باید با پای خود برود.



وی ادامه داد: استاندار مرکزی به عنوان نماینده عالی دولت بایستی عملکرد مدیران را مورد ارزیابی قرار دهد و براساس آن مدیران خدوم و ارزشمند را مورد تقدیر قرار دهد و مدیرانی که انگیزه خدمت ندارند و سبب نارضایتی مردم شده اند را کنار بگذارد تا جای آنها با افرادی که توان و انگیزه خدمت دارند پر شود.



نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از تعداد یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر جمعیت استان مرکزی، تعداد ۹۲۵ هزار نفر دارای دفترچه تامین اجتماعی می باشند که اکثریت آنها از قشر ضعیف جامعه هستند.



مقدسی بیان کرد: باتوجه به تعداد افراد تحت پوشش تامین اجتماعی باید بگوییم که بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی(ره) شهر اراک نیازمند تعبیه یک بخش قلب داخل بیمارستان است، همچنین طرح احداث یک مجتمع خدماتی، رفاهی و تفریحی برای بیمه شدگان تامین اجتماعی تهیه شده و امیدواریم این دو درخواست اجرایی شود.



وی ابراز داشت: وزیران مربوطه وعده هایی در زمینه اجرایی شدن این دو پروژه داده اند که ما نیز این دو وعده را رها نمی کنیم، همچنین از مدیر جدید درمان تامین اجتماعی استان مرکزی درخواست داریم علاوه بر امتداد اقدامات انجام شده قبلی، بکوشند تا نتایج مطلوب تر حاصل شود.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

افشاگری عجیب در خصوص ورود منافقین به دورود

[ad_1]

افشاگری عجیب در خصوص ورود منافقین به دورود





در حال بارگذاری









































































برنامه جهان آرا




























play V7.4c0-0.5,0.3-0.9,0.8-0.9h0.1h7.7C9.6,6.5,9.6,15.2,9.6,15.2z"> H1.9c-0.5,0-0.9-0.3-0.9-0.8v-0.1v-7.8h8.6V32.5z"> h-8.6V7.4c0-0.4,0.3-0.8,0.8-0.9h0.1H38V15.2z"> h-7.7c-0.4,0-0.8-0.3-0.9-0.8v-0.1v-7.8H38V32.5z">



جایزه‌ات رو از لابه‌لای فیلم‌ها پیدا کن!



شروع بازی























شما از یک مرورگر منسوخ شده استفاده می کنید.

کاربر گرامی ؛ برای مشاهده بهتر این سایت و کارایی بهتر امکانات آن می توانید یکی از مرورگر های زیر را دانلود و نصب نمایید.

توصیه می شود برای استفاده و مشاهده وب سایت ها از این مرورگرها استفاده نمایید.



























[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

java - Pitching an App to my current employer. Can I use there logo or should I use placeholders?

[ad_1]



So I am creating an app on my free time and would like to pitch it to my current company. I would like to make it using there color schemes and logo etc. that way they can simply buy it from me as is and use it. If they do not want it, doesn't matter, I could also try to sell the app to other companies. Is this wise? Or, alternatively should I use placeholder images/colors/content that would showcase the app? Apologies if this is off topic, didn't know where else to get the right information. Everything I look up shows people contacting the business first and then making the app?




[ad_2]

لینک منبع

اصلاح اساسنامه صندوق تثبیت بازار سرمایه به ریاست روحانی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، هیات وزیران با اصلاح اساسنامه صندوق تثبیت بازار سرمایه موافقت کرد.



در این جلسه همچنین با توجه به اتمام مهلت استفاده از قرارداد خط اعتباری با صندوق توسعه صادرات هند، به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داد به منظور تمدید مهلت قرارداد مذکور، به نمایندگی از سوی دولت برای لازم ‌الاجرا شدن موافقتنامه مالی مربوط، نسبت به اصلاح ضمانتنامه آن اقدام نماید.



اعضای دولت با تصویب لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مجارستان و ارسال آن به مجلس شورای اسلامی موافقت کردند.



تحکیم همکاری‌های اقتصادی در جهت تامین منافع متقابل هر دو طرف متعاهد، قاعده‌مند نمودن سرمایه‌گذاری در درون قلمرو طرف‌های متعهد، حفظ توازن کلّی حقوق و تعهدات بین سرمایه‌گذاران و دولت میزبان و ایجاد و حفظ شرایط مساعد برای سرمایه‌گذاری‌های سرمایه گذاران طرف‌های متعاهد در قلمرو یکدیگر از جمله اهداف موافقتنامه مذکور است.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

بازاریابی چریکی | بازاریابی چریکی – تبلیغات غیر سنتی

[ad_1]

در سال 1984، جِی کُنراد لِوینسون، کتابی را به نام ” بازاریابی چریکی ” منتشر کرد که در حال حاضر کتابی افسانه ای شناخته می شود.

این کتاب در راه های غیر متعارف تبلیغات، با استفاده از بودجه کمتر و خیال پردازی بیشتر به
منظور جلب توجه مصرف کنندگان صحبت می کرد. اینکه خراج از چارچوب تعریف شده قبلی
(تلویزیون و روزنامه و . . .) فکر کنید. متفاوت باشید. به چشم بیایید. غیر منتظره باشید.

اما در طی حدود 30 سال پیش از این تاریخ، اکنون بازاریابی چریکی همانند تبلیغات رادیو و
تبلیغات محیطی دیگر به ابزاری عادی تبدیل شده است.

در واقع موارد زیر نمونه هایی از روش های ممکن برای استفاده در تبلیغات بر اساس این رویکرد است:

  • بازاریابی مخفی – معرفی محصول بصورت نامحسوس
  • بازاریابی تجربی – تعامل با محصول
  • بازاریابی با بسته دستمال کاغذی – بازاریابی دست به دست
  • نقاشی های دیواری معکوس – تبلیغات موقت در کف پیاده رو
  • بازاریابی ویروسی – از طریق شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی همهمه ای – بازاریابی دهان به دهان
  • کمپین های انتشار بدون حد و مرز پوستر
  • بازاریابی انتظار – در مکان و زمانی که مصرف کننده در انتظار ایستاده است

بازاریابی چریکی

با این وجود، با محبوبیت یافتن این دست از روش های تبلیغاتی مسئله قرار گرفتن بیش از حد در
معرض پیام های تبلیغاتی برای مصرف کنندگان هم مطرح می شود. در سال 1984 دیدن یک
تبلیغ در سرویس های بهداشتی یا کنار پیاده رو خیلی غیر عادی بود. به عبارتی رهگذر راهی جز
توجه کردن به آن نداشت. اما امروزه دیگر مردم به نوعی از این روش های متنوع خسته شده و
حتی این روش های مختلف و متنوع را زننده و مزاحم می دانند.

اما این به معنای پایانی برای بازاریابی چریکی نیست.

به گفته جِی کُنراد لِوینسون این روش بازاریابی همچنان روشی فوق العاده برای جلب توجه
مخاطب است. اما نکته مهم در این رابطه توجه به اصول اولیه و اساسی این نوع از بازاریابی و
اطلاع از این موضوع است که کدام یک از تاکتیک های این رویکرد دیگر نیاز تبلیغاتی این دوره را تامین نمی کند.

اصول اساسی بازاریابی چریکی

در سال 1984 و در زمان چاپ این کتاب، این رویکرد در واقع یک رویکرد پیشگامانه نسبت به
بازاریابی بود. اما زمان می گذرد و تغییر می کند. قوانین هم تغییر می کنند. اما خوب طبیعی
است که برخی اصول و نکات همچنان ثابت باقی می مانند. یکی از باورهای اصلی لِوینسون این
بود که بازاریابی خوب و موثر اصولا نباید هزینه آنچنانی در بر داشته باشد. این اصل امروز هم
صدق می کند و یک مدیر بازاریابی خوب و موثر مثلا می تواند از اخبار به بهترین نحو برای معرفی و فروش محصول خود بهره ببرد.

مثلا می توانید به عنوان نمونه ای از انواع مختلف تبلیغات چریکی با کمترین هزینه به این مورد توجه کنید.

هر چند که در آینده نمونه های دیگری از این دست را برای شما معرفی خواهیم کرد.

بازاریابی چریکی

از دیگر قوانین همچنان موثر بازاریابی چریکی

  • این نوع تبلیغات باید بیشتر از تجربه، قضاوت و حدس و گمان بر روانشناسی انسانی استوار باشد.
  • به تمرکز بر پول باید بر زمان، انرژی و خیال پردازی تمرکز داشته باشیم.
  • معیار اولیه ای که بر اساس آن باید به ارزیابی کسب و کار خود بپردازیم، سودآوری است، نه میزان فروش.
  • همچین یک بازاریاب باید بر تعداد روابط جدید شکل گرفته در طول هر ماه تمرکز داشته باشد.
  • به جای تنوع بخشیدن در سبد محصول از طریق معرفی محصولات جدید، بر شکل گرفتن
    یک استاندارد کیفی تعالی تمرکز داشته باشید.
  • به جای تمرکز بر به دست آوردن مشتریان جدید، به دنبال معرفی شدن توسط مشتریان
    قدیم و فروش بیشتر به مشتریان فعلی باشید.
  • رقابت را فراموش کنید و بر همکاری بیشتر با دیگر کسب و کارها تمرکز داشته باشید.
  • بازاریابانی که از رویکرد چریکی برای بازاریابی خود استفاده می کنند باید بر استفاده از
    ترکیبی از روش های بازاریابی در یک کمپین تمرکز داشته باشند.
  • تکنولوژی های روز را بشناسید و از آنها برای توسعه کسب و کار خود بهره ببرید.
  • پیام ها را با هدف و تمرکز گروهی کوچک از افراد ارسال کنید؛ هر قدر کوچکتر، بهتر.
  • بر کسب اجازه از افراد برای ارسال اطلاعات بیشتر برای آنها تمرکز کنید و فقط به فکر فروش به آنها نباشید.

همراهان عزیز، اگر تمایل دارید جادوی استراتژی بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط را با تمام وجود درک کنید، می توانید با خرید محصول ” دوره بازاریابی چریکی ” بیاموزید که چگونه با هزینه ای اندک و با صرف انرژی و پشتکار و تخیل تان از رقبای بزرگ پیشی بگیرید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره کلیک کنید …

برچسب ها: آموزش بازاریابی, آموزش بازاریابی چریکی, بازاریابی چریکی, تبلیغات, تبلیغات خلاقانه, تبلیغات غیر سنتی, دوره آموزشی


[ad_2]

لینک منبع

مورینیو: لینگارد درک بهتری از بازی پیدا کرده است؛ چیزی در مورد نقل و انتقالات نمی دانم

[ad_1]

طرفداری- ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد پس از برد 2-0 تیمش در زمین اورتون، از عملکرد جسی لینگارد تمجید کرد.


به گزارش BBC، آقای خاص گفته است:


تلاش و تعهدمان، همه در سطحی بسیار بالا بود و مهم تر این که ما خیلی خوب بازی کردیم. با توجه به بدترین تقویم ممکنی که نصیب ما شده، این نمایشی از سوی پسران خسته نبود. 



کنترل بر بازی 


اورتون برای 5 الی هشت دقیقه واکنش نشان داد ولی ما همواره کنترل بازی را در دست داشتیم. چون روملو لوکاکو را در اختیار نداشتیم، شیوه متفاوتی را به کار گرفتیم و من از این بابت واقعا خوشحال هستم.



جسی لینگارد 


در مورد جسی لینگارد یک مسئله استعدادی خوب بودن است و دیگری بازیکنی خیلی خوب بودن. برخی از بازیکنان قادر نیستند جهش داشته باشند. آن ها از استعدادی بالا به بازیکنانی عادی تبدیل می شوند. لینگارد اما چنین جهشی را دارد. او حالا بیشتر ثبات دارد، خود را با شرایط وفق می دهد و بازی را بهتر درک می کند و در مسیر خوبی نیز قرار دارد.



نقل و انتقالات 


در مورد نقل و انتقالات چیزی نمی دانم. در این برهه به دردسر افتاده ایم و شاید طی 2-3 هفته ریکاوری کنیم و بار دیگر نفسی به راحتی بکشیم. آیا می توانیم خودمان را الان تقویت کنیم یا تا تابستان صبر خواهیم کرد؟ نمی توانم در این باره چیزی بگویم.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

اعتراض شدید تراکتورسازى به راى کمیته انضباطی

[ad_1]

 خبرگزاری تسنیم: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از تشکیل جلسه خود در مورد اتفاقات دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی، هواداران تیم میزبان را به مدت یک جلسه از حضور در استادیوم محروم کرد.

این رای، اعتراض شدید باشگاه تراکتورسازی را به همراه داشت و آنها با صدور بیانیه ای، اعتراض شان را به حکم کمیته اخلاق اعلام کردند.

در این بیانیه که در سایت رسمی باشگاه تراکتورسازى منتشر شده، آمده است:

در پى صدور حکم کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال پیرامون مسابقه تیم هاى پرسپولیس و تراکتورسازی، باشگاه تراکتورسازى مراتب اعتراض رسمى و قانونى خود را جهت تجدید نظر در این حکم عجیب و غیرمنصفانه اعلام مى کند.

بررسى مستندات و تصاویر تلخ مسابقه روز جمعه نشان مى دهد که بدون تردید فحاشى و توهین هاى ناشایست هواداران میزبان به صورت منظم و سازمان یافته با برنامه ریزى قبلى صورت پذیرفته و امکان مسامحه و مماشات در قبال چنین بى اخلاقى وسیع و گسترده اى وجود ندارد.

حکم کمیته انضباطى که مى بایست موجب اصلاح فضاى مسموم فعلى و پیشگیرى از تکرار چنین وقایع تلخى شود، مع الاسف نسبت به باشگاه متخلف بسیار مهربانانه و نسبت به مردم شریف آذربایجان دور از انصاف و عدالت است.

سوال اینجاست که وقتى وقوع جرم واضح و روشن بوده و مجرم معین و مشخص است چگونه احکام صادره شامل مجرمین و مرتکبین مسلم این اتفاق نگردیده است؟

مباشرت کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در این اتفاق قابل انکار نبوده و نیست، اما در قبال چنین تخلف بزرگى که موجب توهین به میلیون ها نفر از مردم شریف ایران شده صدور چنین حکم مهربانانه اى چه معنى و مفهومى دارد؟!

باشگاه تراکتورسازى در این موضوع مطالبه اى بیش از حق قانونى خود نداشته، اما بر مبناى قانون و عطف به مقررات بین المللى فوتبال که شدیدترین برخورد را با جرایم مرتبط با موضوع نژادپرستى و توهین به اقوام پیش بینى کرده، خواستار تجدید نظر موثر و منصفانه در این حکم عجیب است.

لذا از مسئولین محترم فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطى درخواست مى شود که ضمن برخورد شدید با باشگاه متخلف که قطعاً فراتر از یک محرومیت کوتاه تشریفاتى است، ضمن معرفى عاملان و مسببان این واقعه مجازات این اشخاص نیز بر اساس وسعت جرم اعلام شود .همچنین در صورتى که نسبت به خواسته به حق این باشگاه توجهى صورت نگیرد از ظرفیت هاى قانونى جهت احقاق حق خود در محاکم داخلى و بین المللى بر اساس مقررات و ضوابط استفاده خواهیم کرد.


[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

آلمان خواستار احترام ایران به حقوق آشوبگران شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «زیگمار گابریل» وزیر خارجه آلمان امروز دوشنبه از اغتشاشگران در ایران حمایت کرد.



وزیر خارجه آلمان خواستار احترام دولت ایران به حقوق آشوبگرانی شد که وی آنها را مردم ایران دانست.



«زیگمار گابریل» در این باره ادعا کرد: از دولت ایران می‌خواهیم تا به حقوق تظاهرات کنندگان برای تجمع و بیان خواسته هایشان احترام بگذارد.



وی در ادامه افزود: پس از رویارویی‌ های روزهای اخیر، مهم‌ ترین چیز این است که همه طرف‌ ها از اقدامات خشن بپرهیزند!




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

آخرین تغییرات روسای دانشگاه ها در دوره جدید/ ۱۶ انتصاب؛ ۱۲ ابقا - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

ردیف
دانشگاه
رئیس و سرپرست دانشگاه
تاریخ معرفی
تاریخ تائید در شورا
مدت فعالیت/وضعیت حال حاضر
۱
بوعلی سینای همدان
یعقوب محمدی‌فر
۱۰ آبان ۹۶
هنوز تایید نشده
حدود ۲ماه /سرپرست
۲
دانشگاه پیام نور
محمدرضا زمانی
۲۲ آذر ۹۶
هنوز تایید نشده
کمتر از یک ماه / سرپرست
۳
دانشگاه فنی و حرفه ای
ابراهیم صالحی عمران
۱۸ آذر ۹۶
هنوز تایید نشده
کمتر از یک ماه / سرپرست
۴
خواجه نصیرالدین طوسی
علی خاکی صدیق
۱۴ آذر ۹۶
 تائید اولیه، شورا،   ۶ اسفند ۹۲
حدود۳ سال  و نیم /ابقاء /رئیس دانشگاه
۵
علم و صنعت
محمد علی برخورداری
۲۹ آذر ۹۶
تائید اولیه ۲۰ اسفند ۹۲
حدود ۳ سال و نیم /ابقاء/رئیس دانشگاه
۶
گیلان
احمد رضی
۵ دی ۹۶
تائید اولیه ۲ اردیبهشت ۹۳
حدود ۳ سال و نیم /ابقاء/رئیس دانشگاه
۷
ادیان و مذاهب
سید ابوالحسن نواب
سال ۸۴
-
از سال ۸۴ تا کنون/ابقاء/رئیس دانشگاه
۸
صنعتی جندی شاپور
محمدرضا عصاری
۴ دی ۹۶
تائید اولیه ۱۱ شهریور ۹۳
حدود 3سال و نیم  /ابقاء/رئیس دانشگاه
۹
فردوسی مشهد
محمد کافی
۲ دی ۹۶
تائید اولیه ۲۰ اسفند ۹۲
حدود ۳ سال و نیم /ابقاء/رئیس دانشگاه
۱۰
صنعتی اصفهان
محمود مدرس هاشمی
۱۰ آذر ۹۲
۶تائید اولیه در شورا  اسفند ۹۲
حدود ۳ سال و نیم /ابقا/رئیس دانشگاه
۱۱
علم و فناوری مازندران
حمید محمدزاده
۸ بهمن ۹۲
۲۰تائید اولیه  در شورا اسفند ۹۲
حدود ۳ سال و نیم /ابقا/رئیس دانشگاه
۱۲
اراک
سعید حمیدی
۱۰ بهمن ۹۲
۲۰تائید اولیه در شورا اسفند ۹۲
حدود ۳ سال ونیم /ابقا/ رئیس دانشگاه
۱۳
ارومیه
رحیم حب‌نقی
۱۰ بهمن ۹۲
۲ تائید اولیه در شورا اردیبهشت ۹۳
حدود ۳ سال و نیم/ابقا/ رئیس دانشگاه
۱۴
یزد
محمدصالح اولیا
۲۱ اسفند ۹۲
۱۶تائید اولیه در شورا اردیبهشت ۹۳
حدود ۳ سال و نیم /ابقا/رئیس دانشگاه
۱۵
شیراز
حمید نادگران
۶ دی ۹۶
هنوز تائید نشده
کمتر از یک هفته انتصاب/سرپرست
۱۶
تبریز
محمدرضا پورمحمدی
۲۱ اسفند ۹۲
تائید اولیه در شورا ۱۶ اردیبهشت ۹۳
حدود ۳ سال و نیم/ابقا/ رئیس دانشگاه

[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

با تم Eve Xperia سونی به استقبال سال 2018 بروید!

[ad_1]

سونی‌موبایل به مناسبت فرا رسیدن سال جدید اقدام به عرضه تم Eva Xperia سال نو در فروشگاه گوگل‌پلی نموده است.


این تم شامل پس‌زمینه‌های چرخشی از رویداد آتش‌بازی در شهرهای مختلفی از جمله لندن و پاریس است. تم رایگان اکسپریا واقعا ارزش دانلود را دارد.


امیدواریم که اوقات خوشی را در جشن سال جدید سپری نمایید.







امیرکیوان گوهری


از زمان تحصیل در رشته کامپیوتر، به مطالعه و تحلیل اخبار حوزه‌های فناوری‌اطلاعات، کامپیوتر، هوش‌مصنوعی و گجت‌های هوشمند علاقه ویژه‌ای پیدا کردم. همیشه به دنبال یافتن فضایی تعاملی، علمی و دوستانه بودم تا بتوانم اطلاعات خود را با سایرین به اشتراک بگذارم. از اینکه وب‌سایت آی‌تی‌رسان، این فرصت را در اختیار من قرار داد، بسیار خوشحالم.









[ad_2]

لینک منبع

برد دقیقه ۹۴ لیورپول در زمین برنلی/۳ امتیاز شیرین برای یورگن کلوپ - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های فوتبال برنلی و لیورپول روز دوشنبه در دیداری حساس از رقابتهای لیگ برتر انگلیس برابر هم قرار گرفتند که در پایان پیروزی ۲ بر یک لیورپول ثبت شد.



در این بازی ابتدا سادیو مانو گلی دیدنی را در دقیقه ۶۱ برای لیورپول به ثمر رساند ولی یوهان گودمونسن در دقیقه ۸۷ کار را به تساوی کشاند.



لیورپول که از دست دادن این برد را در آخرین دقایق باور نداشت به حملات خود ادامه داد و در دقیقه ۹۴ توسط رانار کلاوان به گل دوم خود رسید.



شاگردان یورگن کلوپ با این برد ۴۴ امتیازی شدند و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به منچستر یونایتد در رده چهارم جدول ایستادند.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]