دنبال کننده ها

۱۳۹۶ دی ۱۱, دوشنبه

امواج صوتی سرعت بهبود زخم‌ها را بالا می‌برند

[ad_1]


این طور که به نظر می‌رسد، استفاده از امواج شوک دهنده‌ی صوتی فقط هم در اورواچ نیست و به واقعیت هم راه پیدا کرده است. سازمان FDA یکی از محصولات شرکت Sanuwave را تایید کرده است؛ محصولی که بی‌شباهت به سلاح سلامتی بخش لوسیو در اورواچ نیست.


سیستم Dermapace با استفاده از امواج روی زخم تاثیر می‌گذارد و سرعت درمان آن را بالا می‌برد.

سیستم Dermapace شرکت Sanuwave برای بیماران دیابتی ساخته شده است. بیماران دیابتی به زخم‌هایی در پای خود دچار می‌شوند؛ زخم‌هایی که با صدمه زدن به رگ‌های خونی و اعصاب می‌تواند گردش خون را کاهش دهد و باعث عفونت در نهایت قطع عضو شود.



سیستم Dermapace با استفاده از امواج روی زخم تاثیر می‌گذارد و سرعت درمان آن را بالا می‌برد. این محصول بررسی‌های FDA برای عرضه در بازار را پشت سر گذاشته است.


برای آزمایش این سیستم، گروهی از بیماران از یک سیستم تقلبی و گروهی از مدل واقعی دستگاه ساخته شده برای مدت ۲۴ هفته استفاده کردند. سرعت بهبود زخم دز کسانی که امواج دستگاه واقعی را دریافت کرده بودند، ۴۴ درصد افزایش پیدا کرد. از طرف دیگر افرادی که با یک دستگاه تقلبی تحت درمان قرار گرفته بودند هم شاهد ۳۰ درصد افزایش سرعت بهبود زخم بودند.


در ادامه می‌توانید ویدیویی از نحوه‌ی کار سیستم ساخته شده را ببینید.



منبع: Engadget





[ad_2]

لینک منبع

بروز رسانی دستی وردپرس | بیست اسکریپت

[ad_1]

یکی از مهم ترین و حساس ترین بخش وردپرس انجام بروز رسانی های پی در پی میباشد, که امروزه طبق فعالیت ها و رشد فضای وب بروز رسانی های زیادی در طول مدت کوتاه در دسترس قرار میگیرد . انجام بروز رسانی صرف اینکه شما ابزار بهتر و جدیدتری در دسترس شما قرار میگیرد نیست بلکه شما در واقع به افزایش امنیت وردپرس خود کمک میکنید .چرا که این موضوع ثابت شده است و اگر محصولی بروز رسانی میشود مطمئن باشید که باگ گیری شده و ضعف سیستم کاری آن گرفته شده و در نسخه جدید آماده بهره برداری میباشد .


 


گاها در مواقعی مشکلاتی برای وردپرس بوجود می آید یا سرور اجازه بروز رسانی خودکار را به شما نمیدهد, اولین گزینه برای حل این مشکلات بروز رسانی دستی میباشد . امروز در این آموزش وردپرس برای شما بروز رسانی دستی وردپرس را تهیه کردیم تا به راحتی بتوانید بصورت دستی وردپرس خودتان را بروز رسانی کنید .


 


بروز رسانی دستی وردپرس



 


آموزش بروز رسانی دستی وردپرس


قبل از شروع بروز رسانی از وردپرس خود یک نسخه پشتیبان تهیه نمایید . آخرین نسخه وردپرس فارسی را دریافت کنید . بعد از دانلود وردپرس فایل وردپرس را از حالت فشرده خارج نمائید . و فایل wp-config-sample.php و پوشه wp-content را حذف نمائید .


طبق تصویر زیر :


بروز رسانی دستی وردپرس


در تصویر بالا ما دوفایل را حذف کردیم .


حال به هاست خود مراجعه کنید به بخش File Manager خود رفته و فایل هایی که مربوط به وردپرس میباشد بجز موارد زیر :


  • wp-content

  • wp-config.php

  • htaccess

  • robots.txt

همه را حذف نمائید .


 


بروز رسانی دستی وردپرس


نکته : مواردی که مربوط به وردپرس میباشد را حذف نمائید که در بالا فایل هایی که نیاز به حذف نبود را لیست کردیم . طبق تصویر زیر فایل های انتخاب شده را حذف نمائید :


بروز رسانی دستی وردپرس


بعد از حذف فایل در هاست خود کافیست بر روی گزینه Upload در همین بخش کلیک نمائید تا آخرین نسخه وردپرس که دانلود و ویرایش کردید را بارگذاری کنید .


 


بروز رسانی دستی وردپرس


 


حال بعد از کلیک بر روی Upload به صفحه بارگذاری هدایت میشوید . در این بخش پوشه ویرایش شده آخرین نسخه وردپرس را بارگذاری نمائید .


نکته : به پوشه وردپرسی که دانلود کردید رفته و همه فایل ها را انتخاب نمائید و بعد همه فایل ها را با فرمت (zip) فشرده کنید و بعد بارگذرای کنید .


 


بروز رسانی دستی وردپرس


بعد از اینکه بارگذاری به اتمام رسید مجدد به صفحه ای که wp-config.php میباشد مراجعه کنید و فایل zip که بارگذاری کردید را پیدا و انتخاب کنید و با گزینه Extract از حالت فشرده خارج نمائید .


بروز رسانی دستی وردپرس


 


بعد از اینکه فایل zip را از حالت فشرده خارج کردید به صفحه ادمین وردپرس خود یعنی پیشخوان مراجعه کنید که پیغام بروز رسانی دیتابیس را مشاهده میکنید با انجام مراحل بروز رسانی در پیشخوان بروز رسانی دستی وردپرس شما با موفقیت انجام میشود . حال شما توانستید بروز رسانی دستی وردپرس را به راحتی انجام دهید . موفق و پیروز باشید.


به کانال تلگرام بیست اسکریپت بپیوندید !




مطلب مفیدی بود ؟


[ad_2]

لینک منبع

کشف راز مومیایی چندهزار ساله با فناوری اسکن پیشرفته

[ad_1]


تاریخ نگاران با استفاده از یک فناوری پیشرفته اسکن توانسته اند بدون آسیب زدن به بافت یک مومیایی چندهزار ساله مصری، نوشته هایی را در لایه های زیرین آن مطالعه کنند.



استفاده از لایه های متعدد پاپیروس بر روی بدنه مومیایی ها معمولا مانعی جدی بر سر راه بررسی دقیق محتوای آنها بوده و ترس از آسیب دیدن آنها نیز باعث می شده تا دانشمندان نتوانند به بدن مومیایی شده دسترسی یابند.



اما حالا محققان دانشگاه لندن روشی منحصر به فرد برای اسکن کردن بدن مومیایی را بدون هرگونه مداخله دست ابداع کرده اند که از طریق تابش نور با فرکانس های مختلف انجام می شود و مطالعه برخی مطالب نوشته شده در تابوت یک مومیایی را ممکن کرده که می تواند در آینده به کشف جزئیاتی مهم در مورد تاریخ مصر باستان و پیوندهای خانوادگی فرعون های این کشور منجر شود.



محققان می گویند در آینده می توان از این روش برای مطالعه متون نوشته شده در اسناد و کتب قدیمی که صفحات آنها به علل مختلف و در گذر زمان به هم چسبیده و بسیار آسیب پذیر هستند نیز استفاده کرد. از این طریق می توان از آسیب زدن به این کتب خودداری کرد و در عین حال دانش تاریخی بشر امروز را در مورد گذشته خود به میزان چشمگیری افزایش داد.



مومیایی مصر









[ad_2]

لینک منبع

صالحی امیری کاندیدای ریاست کمیته ملی المپیک شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، معاون اجتماعی شهرداری تهران و قائم مقام شهردار امروز امروز سه شنبه با حضور در محل کمیته ملی المپیک و تکمیل فرم ثبت نام، کاندیداتوری خود را جهت حضور در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک اعلام کرد.



از صالحی امیری به عنوان اصلی ترین گزینه ریاست کمیته ملی المپیک یاد می شود. وی به جز سه ماه سرپرستی وزارت ورزش هیچ پیشینه  ای دیگری از مدیریت این حوزه در کارنامه ندارد با این حال به عنوان خبره ورزشی مجوز حضور در انتخابات را گرفت. 



مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک ۲۵ دی ماه برگزار می شود. صالحی امیری شانزدهمین فردی است که برای حضور در این انتخابات کاندیدا شده است.



 محمد درخشان برای عضویت در هیات اجرایی و دبیر کلی، محمد علی صبور برای  عضویت درهیات اجرایی، میترا نوری  و کیکاووس سعیدی برای پست خزانه داری، رباب شهریان برای نائب رئیسی، سید عبدی افتخاری، مجید کیهانی و علیرضا رحیمی برای عضویت در هیات اجرایی، محمود خسروی وفا برای ریاست و نائب رئیسی کمیته ملی المپیک، مهدی علی نژاد برای پست دبیر کلی و خزانه داری، صادق فرجی برای دبیر کلی و عضویت در هیات اجرایی، زهرا اینچه درگاهی برای عضویت در هیات اجرایی، فضل اله باقر زاده برای نائب رئیسی و  عضویت در هیات اجرایی، هاشم اسکندری برای نائب رئیسی، مهدی تاج برای عضویت در هیات اجرایی افرادی هستند که پیش از این برای انتخابات کمیته ملی المپیک کاندیدا شده بودند. 



ثبت نام از کاندیداهای کمیته ملی المپیک تا ۱۵ دی ماه ادامه دارد. 






[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

چهار فناوری نوین که استفاده از آنها ایمیل مارکتینگ شما را متحول می کند

[ad_1]


ایمیل مارکتینگ هنوز هم تاثیرگذار و پربازده است. ما در این مطلب از مجموعه مطالب بخش آموزش ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی به چهار مورد از نوآوری های فنی اشاره می کنیم که در صورت استفاده درست از آنها در استراتژی های ایمیل مارکتینگ خود به سوی آینده قدم بر خواهید داشت.


 


علیرغم اینکه ایمیل مارکتینگ یک تکنیک بازاریابی باسابقه به شمار می رود، اما لزومی ندارد که از روشهای قدیمی و بعضاً تاریخ مصرف گذشته استفاده کنید. امروزه پیشرفت های فنی چشمگیری در حوزه ایمیل مارکتینگ رخ داده است که روشهای استفاده بازاریاب ها از ایمیل را تغییر داده اند.


با بهره برداری از این رویکردهای جدید علاوه بر اینکه به میزان قابل ملاحظه ای در وقت خود و کارکنان تحت امرتان صرفه جویی می کنید می توانید بازگشت سرمایه بیشتری را از تلاش های خود شاهد باشید.


 


اتوماسیون (Automation)


کار اتوماسیون یا خودکارسازی در ایمیل مارکتینگ ارسال پیام در زمان مناسب است. از این طریق ایمیل های مورد نظر شما بر اساس پارامترهای مشخص شده (یا محرک) به طور خودکار ارسال می شوند و دیگر نیازی به انجام کار دستی و تعیین شرایط برای تک تک ایمیل ها نیست. این شرایط می تواند از انتخاب یک زمان خاص از روز تا اینکه آیا کاربر با کمپین های قبلی تعامل داشته یا خیر را در بگیرد.


اتوماسیون فرصت های بی نهایتی (از انتخاب مخاطب مناسب برای هر ایمیل تا ارسال ایمیل های اضافی با توجه به هدف تعیین شده) را برای بازاریاب هایی فراهم می کند که به دنبال بهره برداری از فناوری به عنوان بخشی از استراتژی ایمیل مارکتینگ خود هستند.


اتوماسیون باعث تقویت کارآمدی می شود و در هدایت مشتریان بالقوه در قیف فروش به سمت تبدیل شدن به مشتری بالفعل به شما کمک می کند. با استفاده از اتوماسیون فقط تعداد مراحلی که به صورت دستی باید طی کنید را کاهش نمی دهید، بلکه مراحلی که برای کمپین های آینده باید طی کند را به پلتفرم اتوماسیون یاد می دهید.


ارائه اطلاعات بیشتر به پلتفرم های اتوماسیون باعث کسب نتایج بهتر می شود.


استفاده از برنامه های مناسب و متناسب خودکارسازی برای هر کسب و کار می تواند باعث بهبود نرخ های بازشدن و کلیک و افزایش ترافیک وبسایت شود و مشتریان راغب را نیز به صفحات فرود مورد نظر هدایت کند.


بر اساس نتایج یک بررسی، ایمیل هایی که از طریق اتوماسیون ارسال می شوند به طور متوسط ۷۰٫۵ درصد نرخ بازشدن بیشتر و همچنین ۱۵۲ درصد نرخ کلیک بیشتری نسبت به سایر ایمیل ها دارند.


اتوماسیون محتوای مناسب را در زمان مناسب در اختیار مخاطب مناسب قرار می دهد و می تواند نتایج کمپین های ایمیل مارکتینگ شما را به طرز چشمگیری بهبود ببخشد. اتوماسیون غالباً در کنار بخش بندی اجرا می شود.


 


بخش بندی (Segmentation)


ایمیل مارکتینگ فقط هنگامی می تواند موثر باشد که ایمیل های شما به دست مخاطبان مناسب برسد. کار بخش بندی فهرست ایمیل مارکتینگ تقسیم بندی مخاطبان به بخش ها یا گروه های مختلف و ارسال متناسب ترین ایمیل ها برای هر گروه است تا به این وسیله، علاقه و تعامل بیشتری را شاهد باشید.


شخصی سازی (personalization) ایمیل ها نیز یکی از مولفه های مهم در بخش بندی است. شخصی سازی می تواند جذبه و اعتماد پذیری محتوا را افزایش بدهد و از این طریق مزایای متعددی را شامل حال ایمیل مارکتینگ شما کند.


معمولاً واکنش مردم نسبت به پیام های متناسبی که با آن احساس نزدیکی می کنند مثبت تر است. لذا، به وسیله شخصی سازی اطمینان پیدا می کنید که کمپین شما آنقدر برای مخاطب هدف اهمیت دارد که وقت بیشتری را روی آن صرف کند.


چالش پیش روی شما برای بخش بندی و شخصی سازی شناخت مخاطب هدف تا اندازه ای است که بتوانید متناسب ترین ایمیل ها را برای وی تهیه و ارسال کنید. اینجاست که اطلاعات و تحلیل گری به کمک شما می آید تا سلایق و رفتار مخاطبان و اینکه به چه محتوایی بهتر واکنش نشان می دهند و دلیل آن را درک کنید.


همینطور که ایمیل های مختلف را برای گروه های گوناگون از مخاطبان خود تست می کنید، اطلاعاتی که از این بررسی ها به دست می آورید را جمع آوری کنید و از آن برای تغذیه اطلاعاتی استراتژی های آینده خود بهره برداری کنید. به یاد داشته باشید که فقط تولید محتوای هدفمند نیست که باعث تقویت ایمیل مارکتینگ شما می شود، بلکه لازم است که درک مناسبی هم از مخاطبان خود به دست بیاورید.



ادغام با CRM


نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به بازاریاب ها این امکان را می دهند که تعاملات خود با مشتریان شان را به ساختارمندترین روش ممکن سازماندهی کنند. نتایج یک گزارش نشان می دهد که ۴۵ درصد از بازاریاب های B2B به CRM به عنوان مهم ترین فناوری بازاریابی خود نگاه می کنند.


استفاده از فناوری CRM به عنوان بخشی از استراتژی ایمیل مارکتینگ فرصتی را برای کسب یک چشم انداز کامل از اهداف کسب و کار و نتایج کمپین فراهم می کند.


استفاده درست از بخش بندی در کنار دسترسی همه جانبه به مخاطب هدف در تقویت استراتژی ایمیل مارکتینگ و ایجاد کمپین های موثر به بازاریاب کمک می کند. به عنوان مثال، تجزیه و تحلیل متناسب ترین مخاطب برای یک کمپین خاص با استفاده از فناوری CRM ساده تر می شود. در این حالت با ارزشی که مخاطب هدف برای متناسب بودن ایمیل با علایق خود قائل می شود شانس موفقیت کمپین افزایش خواهد یافت.


علاوه بر این، استفاده از فناوری CRM در کنار اتوماسیون نیز می تواند سودمند واقع شود، چرا که کمکی که بازاریاب ها در هنگام تلاش برای هدایت مخاطب به سمت قیف فروش لازم دارند را در اختیار آنها قرار می دهد.


CRM می تواند هم به عنوان یک ابزار ساده برای مدیریت مشتریان بالقوه و بالفعل در کنار ایمیل مارکتینگ مورد استفاده قرار بگیرد، یا اینکه پلتفرم کاملی باشد که ایمیل مارکتینگ، شاخص ها، برنامه ریزی و اتوماسیون را در یک جا در هم می آمیزد.


دیگر موضوع فقط درک مخاطب نیست، بلکه باید بهترین روش برای استفاده از فناوری برای تسهیل تحقق اهداف بازاریابی و فروش را نیز پیدا کنید. فناوری CRM سالهاست که یاور بازاریابی بوده و علیرغم چالش های موجود برای ادغام با ایمیل هنوز هم یک ابزار ارزشمند در استراتژی بازاریابی ایمیلی به شمار می رود.


 


هوش مصنوعی (AI)


هوش مصنوعی یک روند در حال رشد در ایمیل مارکتینگ به حساب می آید و بازاریاب های جسور به دنبال روشهایی برای ادغام آن در بازاریابی خود هستند. هوش مصنوعی با قابلیت خود برای یادگیری از کمپین های قبلی و عملکرد آنها و جرح و تعدیل کمپین های بعدی به تناسب نتایج حاصله پتانسیل بالایی برای بهبود شخصی سازی، بخش بندی و اثربخشی کلی کمپین های ایمیل مارکتینگ دارد.


به عنوان مثال، هوش مصنوعی این پتانسیل را دارد که اطلاعاتی از این دست را استنتاج کند:


  • بهترین زمان برای ارسال ایمیل

  • مخاطب ایده آل برای کمپین

  • واکنش های مورد انتظار

به کمک هوش مصنوعی می توانید نرخ بازشدن، کلیک و همچنین تبدیل را افزایش بدهید و از طریق استفاده از فناوری رفتار مخاطب را پیش بینی کرده و بهترین نتایج را کسب کنید.


علاوه بر این، هوش مصنوعی می تواند به بازاریاب کمک کند تا استراتژی ایمیل مارکتینگ خود (از اهداف گرفته تا قالب و بهینه سازی محتوا) را طراحی کند.


 


حرف آخر


با استفاده صحیح از فناوری های نوین می توانید ایمیل مارکتینگ موثرتر و مثمر ثمرتری را تجربه کنید تا کسب و کار شما به بازگشت سرمایه مطلوبی دست پیدا کند و همگام با پیشرفت های جاری به پیش بروید.


هیچ کس نمی تواند تاثیر چشمگیر فناوری بر ایمیل مارکتینگ را نادیده بگیرد و ظهور روزافزون ابزارهای جدید حاکی از علاقه فعالان این حوزه به فناوری های نوین است.


علیرغم دشواری یادگیری کار با برخی از فناوری های نوین و بهره گیری از آنها در استراتژی بازاریابی، زمان آن فرا رسیده که پتانسیل موجود در بهره برداری از شخصی سازی، بخش بندی، اتوماسیون، ادغام با CRM و هوش مصنوعی برای ایجاد یک کمپین ایمیل مارکتینگ موفق را درک کنید.


 



[ad_2]

لینک منبع

احداث بیمارستان ۶۶ تختخوابی شهرستان مهرستان مصوب شده است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

محمد باسط درازهی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت : بیمارستان ۶۶ تختخوابی شهرستان مهرستان مصوب و در سال ۹۷ کلنگ زنی می شود.



وی افزود: همچنین در خصوص پروژه خط انتقال آب شرب به شهرستان مهرستان و بخش «هیدوچ» از سد «ماشکید علیا» رایزنی های لازم انجام شده و در صورت تامین اعتبار در سال آینده اجرایی می شود.



نماینده مردم شهرستانهای سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سال ۹۶ احداث ۳ سالن ورزشی در شهر «گشت»، دهستان های «کنت» و «کهن ملک» مصوب شده بود، خاطر نشان کرد: در سال ۹۷ هم جهت احداث سالن ورزشی در این حوزه انتخابیه درخواست ارسال شده که امیدواریم مصوب شود.



وی گفت: برای تکمیل پروژه پل «ماشکید» مهرستان ۲ میلیارد تومان تامین اعتبار شده که امید است به سازمان برنامه و بودجه استان اعلام شود.



عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همچنین پیشنهاد ارتقاء محورهای مواصلاتی مهرستان به ایرانشهر و مهرستان به سرباز به محور اصلی در ردیف ماده ۲۳ به سازمان برنامه و بودجه ارائه شده که در صورت تصویب برای این منطقه و شهرستان های همجوار مفید و موثر است.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

شرایط پیش فروش بسترن بی 30 توسط شرکت بهمن موتور اعلام شد (دی 96)

[ad_1]



شرایط پیش فروش بسترن بی 30





























شرکت بهمن موتور در دی‌ماه 1396، شرایط پیش فروش بسترن بی 30 (Besturn B30) را با قیمت قطعی و سود مشارکت 16 درصدی اعلام کرد. در ادامه، جزئیات این بخشنامه را مشاهده می‌کنید.


جدیدترین شرایط پیش فروش بسترن بی 30 توسط شرکت بهمن موتور اعلام شد. این خودروی چینی که محصولی از شرکت خودروسازی فاو (FAW) است، با قیمت قطعی 59 میلیون و 460 هزار تومان و سود مشارکت و سود انصراف 16 و 12 درصدی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.


بسترن B30 به پیشرانه 1.6 لیتری با قدرت 107 اسب بخار، گشتاور 155 نیوتن‌متر و گیربکس 6 سرعته آیسین ژاپن مجهز شده و از کیفیت مناسبی برخوردار است. در جدول زیر، جزئیات شرایط پیش فروش با قیمت قطعی بسترن بی 30 را مشاهده می‌کنید:


شرایط پیش فروش بسترن بی 30 – دی‌ماه 1396































موعد تحویلودیعه اولودیعه دومتاریخ پرداخت ودیعه دومقیمتسود مشارکتسود انصراف
اسفند 9628 میلیون تومان59 میلیون و 460 هزار تومان16 درصد12 درصد
فروردین 9725 میلیون تومانقیمت روز
15 میلیون تومان10 میلیون توماننیمه دوم بهمن 96
اردیبهشت 9725 میلیون تومان
15 میلیون تومان10 میلیون توماننیمه دوم اسفند 96


بسترن بی 30 بهمن موتور















[ad_2]

لینک منبع

ال‌جی از یک تلویزیون ۸۸ اینچی 8K رونمایی کرد

[ad_1]


نمایشگاه CES بزرگترین رویداد تکنولوژی سال است. در این نمایشگاه محصولات جدید و پیشرفت‌های تکنولوژی شرکت‌های مختلف را می‌بینیم و تلویزیون‌ها هم بخشی از این محصولات هستند. بدون شک در نمایشگاه CES 2018 که تا ده روز دیگر شروع می‌شود، شاهد رونمایی صفحه‌های نمایش جدیدی خواهیم بود. شرکت ال‌جی زودتر از شروع این نمایشگاه از اولین تلویزیون ۸۸ اینچی با وضوح تصویر ۸K رونمایی کرده است.


تلویزیون ۸۸ اینچی جدید ال‌جی تمام و کمال در CES 2018 به نمایش گذاشته می‌شود.

با اینکه مطمئن هستیم استاندارد فعلی تلویزیون‌های وضوح تصویر ۴K است و به این زودی‌ها قرار نیست به وضوح تصویر ۸K کوچ کنیم، ولی عجیب نیست از همین حالا شاهد عرضه‌ی تلویزیون‌های ۸K هم باشیم. تلویزیونی که ال‌جی معرفی کرده است، وضوح تصویر ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل دارد؛ این وضوح تصویر ۱۶ بار از تلویزیون‌های Full HD بیشتر است.


LG Oled 8K


ال‌جی هم‌چنین می‌گوید با توجه به اینکه از تکنولوژی OLED در ساخت تلویزیون استفاده شده، آن‌ها توانسته‌اند ضخامت تلویزیون را بسیار پایین بیاورند؛ چون OLED نیاز به چراغ پس زمینه ندارد. تلویزیون‌های OLED هم‌چنین مصرف انرژی پایین‌تری در مقایسه با LCD دارند.


تلویزیون ۸۸ اینچی جدید ال‌جی تمام و کمال در CES 2018 به نمایش گذاشته می‌شود.


منبع: Ubergizmo





[ad_2]

لینک منبع