دنبال کننده ها

۱۳۹۶ اسفند ۱۰, پنجشنبه

چری آریزو ۵ بخریم یا جک جی۵؟

[ad_1]






خودروهای چینی در ابتدا مهمان‌های اجباری جاده‌های ایران بودند که از کیفیت و ایمنی پایینی بهره می‌بردند اما با گذشت زمان شرایط این محصولات تغییر کرده است. محصولات چینی در حال حاضر از امکانات و طراحی بسیار خوبی بهره می‌برند و بنظر می‌رسد به‌زودی جایگاهی در حد و اندازه خودروسازان کره‌ای بدست خواهند آورد.


در گذشته خودروهای چینی با قیمت پایینی عرضه می‌شدند و رقبای خودروهای داخلی بودند اما حال قیمت بسیاری از این خودروها از مرز ۱۰۰ میلیون تومان عبور کرده است و رقیب خودروهای خارجی محسوب می‌شوند.



چری یکی از قدیمی‌ترین کمپانی‌های چینی حاضر در ایران است که از گذشته تنوع محصولات آن، نظرات موافق زیادی را جلب کرده است. آریزو ۵ یک محصول جدید این شرکت در جهان بشمار می‌رود که همزمان در بازارهای خارجی، در ایران نیز عرضه آن آغاز شد.


از سوی دیگر کمپانی چینی جک نیز یکی از بزرگترین خودروسازان چینی محسوب می‌شود که محصولات این کمپانی نیز تنوع قابل قبولی دارد. جک جی۵ را می‌توان یک گزینه خوب چینی در میان تعداد زیادی از گزینه‌های بد دانست و این خودرو تا حدودی نگرش مردم را نسبت به خودروهای چینی تغییر داد. امروز در سایت چرخان قصد داریم این ۲ محصول را با هم مقایسه کنیم تا مشخص شود کدام ارزش خرید بالاتری دارد. با ما همراه باشید…


طراحی



خودروسازان چینی به‌کپی‌کاران بزرگ معروف هستند اما این کپی‌کاری در حال حاضر تغییر کرده است و کاملا محافظه‌کارانه شده است. در ظاهر چری آریزو ۵ بخش‌های متعدد زیادی دیده می‌شود که ظاهر کلی خودرو را تحت تاثیر قرار داده. شباهت این خودرو به محصولات هیوندایی باعث می‌شود تا ایرانی‌ها چهره این خودرو را دوست داشته باشند و انصافا هم از لحاظ ظاهری این خودرو را می‌توان یک سدان چینی زیبا و اسپورت دانست. چری تمام تلاش خود را بکارگرفته تا به یک خودروی جوان‌پسند دست‌یابد که در بخشش ظاهری می‌توان به این تلاش چری نمره قبولی داد.



در سوی دیگر رقیبی سن دار قرار دارد که نتیجه همکاری جک با کمپانی مطرح پنین فارینا بوده و نقص زیادی در ظاهر این خودرو دیده نمی‌شود. چراغ‌های برگ مانند جلو و عقب این خودرو طراحی مناسبی دارند و ظاهر جی ۵ به‌نحوی طراحی شده که با گذشت سالها از تولید آن همچنان طرفدار دارد چیزی که در آریزو ۵ چندان صدق نمی‌کند. این خودروی چینی یک سدان خانوادگی می‌تواند باشد و با وجود ارتفاع کم و عناصر اسپرت، چندان حس یک سدان اسپرت را منتقل نمی‌کند مخصوصا در بخش عقب خودرو که طراحی ملایمی با نوارهای کرومی دارد.


در بخش ظاهری جی ۵ یک خودروی بی‌نقص بوده و آریزو ۵ از طراحی جدیدی بهره می‌برد بنابراین انتخاب این خودروها از روی ظاهر کاملا سلیقه‌ای بوده و نمی‌توان به‌طور قاطع گفت کدام خودرو برتری دارد.


طراحی داخلی



در بخش داخلی چری آریزو ۵ بسیار خوب نقش‌بندی شده است و عنصر مدرن بودن در کابین کاملا مشخص است. اگر چه در این بخش هم، باز از خودروهای هیوندایی الهام گرفته شده اما کابین نیز مانند بخش خارجی اسپرت طراحی شده است. دریچه‌های هوا، غربیلک فرمان، صفحه نمایش سرگرمی و آمپر کیلومتر شمار بسیار خوب طراحی شده‌اند و صندلی‌ها نیز از طراحی اسپرت و زیبایی بهره می‌برند. کیفیت متریال داخلی همانند خودروهای چینی دیگر چندان بالا نیست و کابین این خودرو نیز کاملا پلاستیکی است.



جی ۵ از طراحی قدیمی‌تری در بخش کابین بهره می‌برد و کیفیت کابین این خودرو از لحاظ طراحی بی‌شک کمتر از آریزو ۵ است. در بخش دکمه‌های سخت‌افزاری طراحی قابل قبول و خوبی دارد اما متریال داخلی بسیار ضعیف انتخاب شده است. طراحی دریچه ورودی هوا شبیه به خودروهای قدیمی ژاپنی بوده اما بکار گیری تریم چوبی کمی باعث بهتر شدن اوضاع شده است.


در طراحی داخلی بدون شک چری آریزو ۵ بهتر از جک جی ۵ است و نظرات موافق بیشتری را به خود جلب نموده.


بخش فنی



در این مقایسه ما چری با پیشرانه تنفس طبیعی را هدف قرار داده‌ایم که مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۱۱۶ اسب بخار قدرت و ۱۴۱ نیوتن متر گشتاور است. قدرت ۱۱۶ اسب بخاری برای خودرویی با این ابعاد و وزن بسیار کم است و با اولین سواری این ضعف مشخص می‌َشود. گیربکس CVT نیز وظیفه انتقال قدرت را در مدل اتومات برعهده دارد و شتاب صفرتا صد آریزو ۵ نیز ۱۱ ثانیه اعلام شده اما در واقعیت شرایط و زمان تفاوت زیادی خواهد داشت.



پیشرانه ۱.۸ لیتری جی ۵ حتی قدرت بیشتری از مدل توربو آریزو ۵ تولید می‌کند. این خودرو مجهز به یک موتور ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری با قدرت ۱۴۰ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۱۶۵ نیوتن متر است که گیربکس ۴ دنده تیپ ترونیک وظیفه انتقال قدرت را در آن به عهده دارد. از لحاظ قدرت جی ۵ شرایط خوبی دارد و برای سفرهای خارج شهری نیز مناسب به‌نظر می‌رسد البته نباید انتظار شگفتی از این خودرو داشت اما موتور ۱.۸ لیتری میتسوبیشی در این خودرو بسیار خوب پاسخ داده است.


در بخش فنی آریزو ۵ بسیار عملکرد ضعیفی دارد این عملکرد ضعیف در جاده‌های شهری نیز  دیده می‌شود و در شرایط کوهستانی بسیار آزاردهنده خواهد بود.


تجهیزات



خودروهای چینی معمولا از لیست کامل تجهیزات بهره می‌برند و آریزو ۵ نیز تجهیزات خوبی دارد از جمله امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو در مدل فول آپشن می‌توان به ABS ، EBA ، سیستم ضد لغزش TCS، سیستم پایداری الکترونیکی ESP، سیستم کمکی HHC، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای، سیستم نمایش میزان باد لاستیک های TPMS، استارت بدون کلید، سیستم ورود بدون کلید، ۴ شیشه بالابر برقی، تنظیم برقی آینه ها، کروز کنترل، سانروف، روکش چرمی صندلی ها، سنسور عقب، چراغ های LED، وضعیت رانندگی ECO اشاره کرد.  



جک جی ۵ خودرویی قدیمی‌تر است و کاملا طبیعی خواهد بود که امکانات کمتری داشته باشد. این خودرو از تجهیزات ایمنی و رفاهی مانند کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم خودکار تهویه مطبوع، آینه‌های جانبی برقی، روکش چرمی صندلی‌ها و فرمان، آینه‌های جانبی دارای گرمکن، سنسور نور، اخطار دهنده فشار باد لاستیک‌ها، سانروف، خروجی سیستم تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب، ریموت کنترل  بهره می‌برد. البته نمی‌توان گفت از لحاظ تجهیزات این مدل خیلی ضعیف‌تر از آریزو ۵ است.


معایب و مزایا



برای جمع‌بندی لیست معایب و مزایای این خودروها را فراهم کرده‌ایم که با مقایسه سریع بین ۲ محصول ذکر شده می‌توان به این نکته رسید که کدام ارزش خرید بیشتری دارند.


معایب





























جک جی ۵چری آریزو ۵
عملکرد ضعیف گیربکسپیشرانه نا امید کننده
نفوذ صدای بیش از حد به کابینشتاب بسیار کند
کیفیت ضعیف متریال داخلیفضای داخلی کم
مصرف سوخت بالامتریال داخلی ضعیف
 —-عملکرد نا مطمئن ترمزها

مزایا


 

































جک جی ۵چری آریزو ۵
پیشرانه مناسبظاهر زیبا
طراحی قابل قبولطراحی کابین مناسب
ایمنیایمنی
فضای کابینتجهیزات قابل قبول
تجهیزات قابل قبول—–
قیمت مناسب‌تر—–

کلام آخر



آریزو ۵ و جی ۵ هر کدام ضعف‌های خاص خود را دارند اما در مجموع جک جی ۵ به دلیل بخش فنی قوی‌تر، ظاهر مناسب، سواری بهتر و البته قیمت کم‌تر، می‌تواند گزینه خوبی باشد. اما اگر به‌دنبال ظاهر یک محصول هستید می‌توانید چری آریزو ۵ را انتخاب کنید.






[ad_2]

لینک منبع

حضور اینفانتینو «گونی‌ها» را برداشت/ افزایش عجیب ورودی پارکینگ! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر می خوانید:


* با توجه به فروش بلیت کاغذی در ورزشگاه باز هم شاهد بازار سیاه بلیت بودیم و بلیت های ۲۵ هزار تومانی به قیمت ۸۰ هزار تومان فروخته می شد.


* با توجه به اینکه قرار است اینفانتینو برای دیدار سرخابی ها به ورزشگاه بیاید، ورودی CIP رنگ و لعاب خاصی پیدا کرده بود و شب گذشته تغییرات اساسی در ورودی CIP به وجود آمده بود. عوامل ورزشگاه آزادی با رنگ کردن دیوارها، گل کاری و برداشتن داربست و گونی که همیشه قبل از دربی نصب می شد شکل و شمایل بهتری به ورودی ورزشگاه داده بودند.


* گرانی ورودی پارکینگ باعث شده بود تا درگیری بین هواداران و مسئولین پارکینگ به وجود بیاید که با دخالت نیروی انتظامی ماجرا به پایان رسید. همیشه بهای پارکینگ ۱۵۰۰ تومان بود اما به یک باره برای این دیدار به ۳۵۰۰ افزایش پیدا کرده بود.


* طرفداران استقلال، فرهاد مجیدی و هواداران پرسپولیس علی کریمی را تشویق می کردند.


* طرفداران دو تیم بدون هیچ مشکلی وارد ورزشگاه شده و با توجه به اینکه بلیت فروشی از ساعت ۸ صبح آغاز شده بود ازدحام شدیدی مقابل گیشه های فروش بلیت وجود نداشت.


* تعدادی از لیدرهای دو تیم از هوادارانی که بیرون ورزشگاه بودند می خواستند با یکدیگر درگیر نشده و فقط به تشویق تیم خود بپردازند.


* با توجه به حضور رئیس جهانی فدراسیون فوتبال مرتب از بلندگوی ورزشگاه از هواداران خواسته می شد هنگام بازی از پرتاب اشیا و مواد محترقه خودداری کنند تا مبادا سوژه دست مخالفان فوتبال ایران بیفتد.


* عوامل اورژانس تهران هم در تمامی ورزشگاه حضور داشته و چند تن از هواداران را که شرایط خوبی نداشتند مورد مداوا قرار دادند.


* اتوبوس سازمان انتقال خون هم در ورزشگاه حاضر بود و از هواداران می خواست قبل از شروع بازی با اهدای خون در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

بازاریابی ویدیویی و 8 نکته برای استفاده‌ی بهینه از ویدیو برای بازایابی رویدادتان

[ad_1]



چرا بازاریابی ویدیویی اهمیت دارد؟ تصور کنید که در عرض ۳ ماه باید غرفه خود را در بزرگترین کنفرانس صنعتی که در آن فعال هستید، برپا کنید. آنجا مکانی است که در میان هزاران نفر از شرکت‌کنندگان که مخاطبان هدف‌تان هستند قرار می‌گیرید و می‌خواهید به آنها نشان دهید که چرا شرکت شما همان راه‌حلی است که در جستجوی آن می‌باشند.


توجه داشته باشید که شما همزمان در میان عده کثیری از دیگر غرفه‌داران که با هدفی مشابه در آنجا حضور دارند، قرار دارید. پرسش اصلی اینجاست که چگونه باید توجه کسب و کارهای حقیقی هدفتان را به غرفه‌تان جلب کنید؟


ساختن یک تجربه خاطره‌انگیز پیش از حضورتان در رویداد آغاز می‌شود و بازاریابی ویدیویی یکی از بهترین ابزارهایی است که شما را در رسیدن به این هدف یاری می‌کند.


در ادامه به شرح هشت نکته می‌پردازیم.


بازاریابی ویدیویی در رویدادها




  • بازاریابی ویدیویی پیش از رویداد




در این قسمت، ۳ نوع از انواع ویدیو را مشاهده می‌کنید که می‌توانید آنها را حدودا ۶ هفته پیش از یک رویداد تهیه و توزیع نمایید. شما می‌توانید این ویدیو‌ها را به صورت زنده از شبکه‌های اشتراک ویدیو یا رسانه‌های اجتماعی پخش کنید، اما هدف اصلی این است که این ۳ نوع ویدیو را برای لیست هدفمندترین شرکت‌کنندگان ثبت نامی خود، به صورت مستقیم و به ایمیل‌شان ارسال کنید (این لیست را می توانید زمانی که در یک رویداد ثبت نام کردید از مسئولین برگزارکننده رویداد دریافت کنید). از هر نوع ویدیو می‌توانید، ۲ یا ۳ ویدیو بسازید و برای افراد مربوطه ارسال نمایید.


۱) ویدیوهای ارزشی value videos


در روند برگزاری رویداد، دیگر غرفه‌داران در رقابت برای جلب توجه مشتریان احتمالی، ممکن است از روش ارسال ایمیل پیش از برگزاری رویداد، هم استفاده کنند.


این مانع را به کمک ارزش افزوده‌ای که در اختیار دارید کنار بزنید. دقت کنید! نیازی به فرستادن ۵۰ ایمیل و ویدیو درباره اینکه شرکت شما چقدر خوب عمل می‌کند و اینکه بازدیدکنندگان می‌بایست از غرفه شما در ۶ هفته آینده دیدن کنند، نیست.


در عوض ویدیوهایی بسازید که محتوای آنها، آموزش چند نکته در ارتباط با صنعت مربوطه به مخاطبان هدفتان باشد البته این کاری است که باید همیشه انجام دهید. حتی بهتر از آن، برایشان ویدیوهایی درباره‌ی ترفندهایی بخصوص در ارتباط با رویداد مربوطه بفرستید. برای نمونه:


چگونه بهترین بهره را از نمایشگاه امسال ببریم
نقشه راهنمای سالن‌های نمایشگاه
۵ نکته برای ایجاد ارتباطات مفید در کنفرانس امسال
نکته قابل توجه این است که تمامی این تلاش‌ها می‌بایست در راستای نیازهای مخاطبان هدفتان و رضایت آنان باشد، نه شخص شما! از ابتدا به عنوان یک منبع دیده شوید، خواهید دید که شرکت‌کنندگان ایمیل‌های ارسالی را باز کرده و به تماشای آن ویدیوها می‌پردازند و بازایابی ویدیویی شما موثر واقع شده است.


۲) ویدیوهای “درباره شما”


اگر قرار است که شما در غرفه باشید، می‌بایست حداقل در ۳ ویدیو از ویدیوهایی که قرار است برای فهرست شرکت‌کنندگان منتخب بفرستید، حضور داشته باشید. آن‌ها باید شما را ببینند. این کار رسمیت بیشتری به ایمیل‌ها داده و شما را متمایز می‌کند. اینکه تنها ۳ تا از ویدیوها حاوی تصویر شما هستند اصلا نگران‌کننده نیست. هنگامی که شرکت‌کنندگان در حال قدم زدن از میان غرفه‌ها هستند با دیدن شما، چهره‌تان را می‌شناسند و ناخودآگاه به سوی غرفه شما کشیده می‌شوند.


در زیر چند روشی که می توانید برای این نوع ویدیوها به کار گیرید را بیان می کنیم:


ویدیوهای “معرفی سریع” و “منتظر شما در غرفه شماره x هستیم”، معمولترین نوع ویدیو بوده و ارزش زیادی ندارند.
ویدیوهای نحوه آموزش (همانطور که در بالا ذکر شد، شما، خودتان باید تاکتیک‌ها را توضیح دهید).
می‌توانید از یک نفر درخواست کنید تا با شما مصاحبه‌ای انجام دهد یا اینکه شما با یک نفر مصاحبه کنید. در هر صورت، موضوع می‌بایست در ارتباط با موضوع رویداد باشد و اینکه شرکت‌کنندگان مطالب مفیدی از آن بیاموزند.
همچنین می‌توانید یک مجموعه ویدیو بسازید که در آنها شما به عنوان شخص مصاحبه‌کننده دیده شوید و به شرکت‌کنندگان آتی نشان دهید که چه غرفه فوق‌العاده‌ای داشته‌اید.



۳) ویدیوهای تبلیغاتی جایزه‌دار


با به همراه داشتن یک تبلت، یک قدم از دیگران جلوتر باشید. مطمئن شوید که همه راجع به آن می‌دانند و حسابی سر و صدا به پا کنید. حتی از این هم فراتر بروید و یک مسابقه پیش از موعد رویداد، در فیس بوک و توییتر و بقیه شبکه‌های اجتماعی به راه بیاندازید و برای مخاطبان سرگرمی ایجاد کنید تا برند شما پیش از رویداد توسط کاربران به اشتراک گذاشته شود.


در ویدیویی که درباره مسابقه می‌باشد، به بینندگان اطلاع دهید که مراسم معرفی برنده مسابقه در ساعات اولیه روز اول نمایشگاه معرفی خواهد شد و اینکه حضور شخص برنده برای دریافت جایزه الزامی است، در غیر این صورت جایزه به ایشان تعلق نخواهد گرفت. اگر بتوانید به درستی این مسابقه را مدیریت کنید، به محض باز شدن درهای نمایشگاه، تعداد زیادی بازدیدکننده در غرفه شما حضور خواهند یافت. خودتان را برای اعلام نتایج آماده کنید و آن را به یک جشن باشکوه تبدیل کنید.


بازاریابی ویدیویی در رویداد




  • بازاریابی ویدیویی در حین رویداد




خب، کار شروع شده است. شما نباید فقط با افراد عادی که از غرفه‌تان دیدن می‌کنند صحبت کنید، بلکه می‌بایست اطلاعات بیشتری از آنان بدست آورده و به بازاریابی‌تان ادامه دهید. شما می‌توانید از جمعیت و شلوغی نمایشگاه برای ساخت ویدیو در حین برگزاری رویداد بهره ببرید و آرشیو ویدیوهای بازاریابی‌ ویدیویی تان را غنی‌تر کنید. با افراد مصاحبه کرده و ویدیوی آن را بر روی وبلاگتان قرار دهید، از تاثیرگذاران حوزه صنعت که به غرفه‌تان سر می‌زنند، سوالاتی بپرسید و یا از ویدیو برای دریافت توضیحاتی از جانب مشتریان احتمالی درباره‌ی چرخه‌های خاص خریدتان استفاده کنید. در هنگام رویداد، محتوای مرتبط بسازید و از آن برای ارتقا غرفه خود در سال‌های آتی بهره ببرید.


۴) کانال غیر رسمی باشید


آیا گروه فیلمبرداری‌تان همانند یک خبرنگار در تمام قسمت‌های نمایشگاه در حال گشت و گذار و تهیه گزارش می‌باشند؟ و اینکه آیا یکی از افراد تیم فروش‌تان، حتی اگر در مقابل دوربین ظاهر نشود، آنان را همراهی می‌کند؟ فرآیند مصاحبه ویدیویی می‌تواند برای شما تولید سرنخ کرده همچنین اگر یکی از اعضای تیم فروشتان نیز گروه فیلمبرداری را همراهی کند می‌تواند راجع به برندتان صحبت کرده و مردم را به سوی غرفه‌تان هدایت کند.


از هر فرد، این ۳ پرسش را بپرسید:


محبوب‌ترین غرفه، تکنولوژی، و یا ایده‌ای که تا به حال دیده‌اید، چیست؟
هدف شما از بازدید از نمایشگاه امسال چیست؟
بزرگترین مشکل کسب و کارتان در حال حاضر چیست؟
دیدید چه کار کردیم؟ پاسخ به پرسش‌های ۲ و ۳ می‌تواند به شما دید خوبی از اینکه شرکت و در نهایت غرفه‌تان چه مواردی را به بازدیدکنندگان ارائه کند، میدهد. راه بروید و مصاحبه کنید. اگر کوچکترین تمایلی دریافت کردید، آنان را مستقیما به سوی غرفه‌تان بکشانید.


در نهایت می‌توانید این ویدیوها را بر روی کانال یوتیوب‌تان آپلود کنید و یا اینکه یک کانال جدید مخصوص این رویداد ایجاد کنید و آنها را بر روی وبسایتتان آپلود کنید. پس از انجام مصاحبه، به افراد یک فرم بدهید و از آنها اطلاعات کلی را بگیرید. بعد از ویرایش ویدیوها، آن را برایشان ایمیل کرده و از آنان بخواهید که ویدیو را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.


۵) رضایت نامه‌ها


اگر اطلاع دارید که برخی از مشتریانتان در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد، از آنان بخواهید که در زمانی مشخص به غرفه‌تان آمده و یک ویدیوی رضایتمندی از آنان ضبط کنید. این نوع ویدیو با مواردی که پیشتر توضیح دادیم اندکی متفاوت است، زیرا هدف از ویدیو در اینجا، صحبت‌هایی کوتاه درباره‌ی برندتان است که در آینده بتوانید آنها را بر روی وبسایت و دیگر شبکه‌های اجتماعی آپلود کنید.


اما از آن دسته از افراد که مشتری‌تان نیستند، بخواهید که میزان رضایتشان را از توضیحاتی که درباره محصولاتتان داده‌اید، در چند جمله بیان کنند.


بازاریابی ویدیویی در رویداد




  • بازاریابی ویدیویی پس از رویداد




شما تلاش‌های زیادی برای بازاریابی ویدیویی پیش و در حین رویداد داشته‌اید. پس زمان را از دست ندهید! همانطور که تیم فروش‌تان در حال انجام کارهای معمول می‌باشند، سعی کنید که رویداد خود را در معرض دید قرار دهید.


در ادامه به ۳ نوع ایده‌ی بازاریابی ویدیویی در این خصوص می‌پردازیم که می‌تواند بر روی وبسایتتان قرار گیرد.


۶) ویدیوی خلاصه رویداد


آیا تا بحال شما و یا کسی که با شما مصاحبه کرده است، مستقیما در مقابل دوربین گفته است که “این یک رویداد فوق العاده بود” و سپس نشان داده است که “چگونه شما و برندتان در طول مدت رویداد همه جا حضور داشتید؟” این حضور پر رنگ راه دیگری برای اعمال قدرت در صنعت‌تان می‌باشد.


۷) بهترین نتایج تحقیقات


تمام ویدیوهایی که از افرادی که در حال توضیح دادن درباره‌ی غرفه، ایده و تکنولوژی مورد علاقه‌شان در هنگام رویداد می‌باشند را ویرایش کرده و آنها را در قالب یک ویدیو درآورید.


۸) آن‌ها را با یک برگزارکننده رویداد به اشتراک بگذارید


اگر این رویداد، رویدادی است که قصد دارید در آینده، دوباره در آن شرکت کنید، تمام محتوایی را که ساخته‌اید با مردم به اشتراک بگذارید. بگذارید احساس کنند که آزادانه می‌توانند این محتواها را به اشتراک گذاشته و از آنها استفاده کنند.


شما حتی می‌توانید بخش‌هایی از مصاحبه‌ها را انتخاب کرده و دوباره ویرایش کنید و با رویکرد بازاریابی ویدیویی یک ویدیو جدید برای ارتقای آن رویداد بسازید. با این کار پیشرفت زیادی خواهید کرد و برای رویدادهای سال‌های آتی نیز توجه زیادی را به خود جلب می‌کنید و باری دیگر شما به عنوان لیدر و شرکتی مطرح در صنعت خود شناخته خواهید شد، البته در صورتی که شرکت برگزارکننده رویداد، ویدیوهای شما را به اشتراک بگذارد.


امیدواریم مطالب فوق برایتان مفید واقع شده باشد. چکیده مطلب فوق این است که استفاده از ویدیو و تکنیک های بازاریابی ویدیویی در واقع به منظور جذب، جلب توجه و تبدیل بازاریابی رویداد به یک اتفاق زنده، حتی مدت‌ها بعد از تاریخ رویداد اصلی می‌باشد.


منبع


https://www.vidyard.com/blog/۸-ways-to-use-video-marketing-to-make-the-most-out-of-industry-events/








[ad_2]

لینک منبع

پوسته چندمنظوره و خدماتی EasyWeb وردپرس نسخه 2.2.8

[ad_1]


EasyWeb نام پوسته کاربردی و زیبای وردپرس می‌باشد که از آن می‌توانید در ایجاد وبسایت خدماتی و شرکتی خود خود استفاده کنید. این پوسته دارای دموهای متعددی می‌باشد که به آسانی می‌توانید هرکدام از آن‌ها را بر روی پوسته خود نصب کنید. همچنین از این پوسته می‌توانید در وبسایت های در موضوعاتی مانند: هاستینگ، خدمات سئو، خدمات طراحی سایت و موضوعات مرتبط دیگر استفاده کنید.


پوسته چندمنظوره EasyWeb با دارا بودن فایل RTL به کاربران فارسی زبان این امکان را خواهد داد تا بتوانند از امکانات این پوسته به صورت راستچین استفاده نمایند. همچنین این پوسته از افزونه های کاربردی وردپرس مانند: ووکامرس و ویژوال کامپوسر پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از امکانات آنها در وبسایت خود استفاده کنید. با استفاده از افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوسر می‌توانید صفحات دلخواه خود را با کشیدن و رها کردن فیلدها و عناصر مورد نظر طراحی کنید.


در ادامه پوسته شرکتی EasyWeb با پشتیبانی از سیستم WHMCS به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید این سیستم پشتیبانی را با وبسایت خود به صورت کاملا حرفه ای ادغام کنید. همچنین پوسته ایزی وب کاملا واکنش گرا می‌باشد و به خوبی در دستگاه‌های همراه مانند موبایل و تبلت نمایش داده خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این پوسته را مطالعه کنید.


پوسته چندمنظوره و خدماتی EasyWeb وردپرس


قابلیت های پوسته چندمنظوره و خدماتی EasyWeb وردپرس نسخه 2.2.8



  • کاملا راستچین سازی

  • کاملا واکنش گرا

  • سازگار با سیستم پشتیبانی WHMPress

  • سازگار با فروشگاه ساز ووکامرس

  • مدیریت رویدادها

  • نصب دمو ها به آسانی

  • دارای جستجو زنده Ajax

  • بی نهایت رنگبندی و طرح

  • سازگاری با WPML

  • سازگاری با افزونه Contact Form 7

  • دارای انواع ابزارک های مختلف

  • سئو بهینه سازی شده

  • دارای کنترل پنل حرفه ای

  • امکان ویرایش زنده

  • استفاده از تکنیک پارالاکس در پس زمینه

  • دارای فایل راهنما

  • و امکانات دیگر…







دانلود و اطلاعات بیشتر











[ad_2]

لینک منبع

سمند فیس لیفت از سال آینده وارد بازار می‌شود

[ad_1]






شرکت ایران خودرو قصد دارد خودروی سمند را با تغییراتی در طراحی ظاهری و کابین خودرو از سال آینده وارد بازار کند. در ادامه با ویژگی‌ها و تغییرات سمند فیس لیفت آشنا می‌شویم.


خودروی سمند فیس لیفت با ظاهر بیرونی و داخلی جدید در سال 1397 توسط شرکت ایران خودرو وارد بازار می‌شود. سمند از سال 1381 در خط تولید ایران خودرو قرار گرفت و پس از آن مدل‌های مختلفی شامل SE، ال ایکس، EL و سریر روانه بازار شد. مدل LX را می‌توان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل سمند دانست و حالا قرار است فیس لیفت جدیدی از این مدل به بازار عرضه شود.


تغییرات ظاهری سمند فیس لیفت


در نمای روبروی سمند فیس لیفت شاهد تغییر فرم چراغ‌ها، مشکی شدن رنگ کاسه داخلی، اضافه شدن چراغ روشنایی در روز، تغییر فرم جلو پنجره و کرومی شدن آن هستیم. در نمای جانبی خودرو تغییرات زیادی دیده نمی‌شود و فقط دستگیره درها همرنگ بدنه شده‌اند و ظاهر رینگ‌ها نیز دچار تغییر شده است.


سمند فیس لیفت


در نمای عقب سمند جدید از طرح جدیدی برای چراغ‌ها استفاده شده و در بالای قاب پلاک نیز یک نوار کرومی‌رنگ اضافه شده است. سپر عقب تغییری نکرده و همچنان همان ظاهر قدیمی را مشاهده می‌کنیم.


سمند فیس لیفت


کابین سمند فیس لیفت نیز دچار تغییر شده و فرم داشبورد و رو دری‌های کرم‌رنگ، ظاهری شبیه به سورن را ایجاد کرده است. استفاده از پلاستیک خشک در متریال داخل کابین کاملا مشهود است و به نظر نمی‌رسد کیفیت بالایی داشته باشد. صندلی‌ها نیز تغییری نکرده‌اند و همچنان همان صندلی‌های مدل‌های قبلی سر جای خود هستند.


سمند فیس لیفت


فعلا خبری در مورد پیشرانه این خودرو منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که ایران خودرو در سمند جدید از پیشرانه 1.8 لیتری پژو یا 1.7 لیتری EF7 استفاده کند. همچنین در مورد قیمت سمند فیس لیفت نیز پیش‌بینی می‌شود این خودرو با قیمت 35 تا 38 میلیون تومان در سال آینده وارد بازار کشورمان بشود.













[ad_2]

لینک منبع

ادامه غیبت کولیبالی در تمرینات استقلال خوزستان :: ورزش سه

[ad_1]




کد خبر: 1508441/2

زمان: 12:53  
1396/12/10

بازدید: 635









مدافع اصلی تیم استقلال خوزستان کماکان به‌دلیل اختلافات مالی با مدیران این تیم در تمرینات شرکت نمی‌کند.



به گزارش "ورزش سه" موسی کولیبالی مدافع اصلی تیم استقلال خوزستان که از مدتی قبل در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات مالی‌اش در تمرینات آبی‌پوشان دیار کارون شرکت نمی‌کرد، بعد از بازی با پرسپولیس هم در تمرینات حضور نیافته است و به نظر می‌رسد که در دیدار مهم برابر نفت تهران جزو غایبین مهم تیمش باشد.



 



این مدافع اهل مالی آخرین بار در دربی خوزستان برابر تیم فولاد به میدان رفت و در مسابقه مقابل پرسپولیس حضور پیدا نکرد تا عقیل کعبی در کنار ابوالفضل علایی به‌عنوان مدافع میانی انجام وظیفه کنند. این دو بازیکن توانستند جای خالی کولیبالی را در آن بازی پر کنند؛ اما نگرانی استقلالی‌ها از نداشتن مدافع میانی تخصصی غیر از این دو بازیکن است که ممکن است در بازی‌های آینده محروم یا مصدوم شوند.



 



استقلال خوزستان روز شنبه در ورزشگاه غدیر میزبان نفت تهران است و باید دید مشکل موسی کولیبالی با مدیران تیم آبی‌پوش تا روز بازی برطرف خواهد شد یا خیر.





[ad_2]

لینک منبع

سرباز سپاه عسلویه مقام دوم مسابقات قرآن کشور را کسب کرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

مدیر تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه به خبرنگار مهر گفت: یوسف روستایی از سپاه عسلویه در رشته حفظ ۱۰ جزء سی‌وششمین دوره سراسری قرآن کریم در بین کارکنان وظیفه و پاسدار در کل سپاه به مقام دوم دست پیدا کرد.


سروان اصغر بحرینی‌فرد خاطرنشان کرد: این سرباز وظیفه از طرف تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه به این مسابقات اعزام شده است.


وی تصریح کرد: این جوان پاک و مومن اهل سنت به عنوان یک پاسدار وظیفه در رشته حفظ الگویی برای همه کارکنان سپاه عسلویه است.


بحرینی فرد اضافه کرد: با توجه به این موفقیت بزرگی که برای استان و شهرستان عسلویه انجام شده مراسم درخوری برای این سرباز عزیز در سپاه عسلویه برگزار خواهد شد.


وی گفت: این مسابقات توسط تبلیغات نمایندگی ولی فقیه  کل سپاه در مجتمع ولایت تهران برگزار شد.



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]