دنبال کننده ها

۱۳۹۶ اسفند ۱۰, پنجشنبه

خبرگزاری آريا - شبيخون شفر به سورپرايز برانکو/ ترس مرد آلماني بر دل پروفسور/ خودنمايي چند جاهل مقابل چشمان اينفانتينو

[ad_1]



شبيخون شفر به سورپرايز برانکو/ ترس مرد آلماني بر دل پروفسور/ خودنمايي چند جاهل مقابل چشمان اينفانتينو

خبرگزاري آريا - شايد خود سرمربي پرسپوليس هم فکرش را نمي کرد که اين قدر ساده و راحت دستش براي مرد آلماني آبي ها رو شود به طوري که مهمترين بازي سال را اينطور ببازد.
به گزارش خبرگزاري فارس، تب دربي اين بار رنگ آبي به خودش گرفت تا اين بار برخلاف دور رفت اين استقلالي‌ها باشند که سرخوش از يک برد دلچسب تا دربي بعدي پرچمدار کري خواني باشند. چه بردي دل انگيز تر از اين که توانسته باشي داغ قهرماني در شهرآورد را به دل رقيب بگذاري. طبيعي است که دنيا به کام آبي دلان باشد. هر چند شايد تلخي شکست در ديدار سنتي اين بار خيلي هم براي پرسپوليسي‌ها داغ نبود چرا که در يک شرايط عادي و بدون احساس بر خود سرخ دوستان ثابت شد که اين پرسپوليس در اين بازي ببر نبود و شايد حقش هم بود که ببازد. از سويي نزديک شدن به قهرماني براي دومين سال متوالي شايد مرهمي باشد بر اين باخت ديدار سنتي.
** روزگار خوشي که به شفر چشمک مي زند
واژه دربي تهران براي شفر آن قدري که براي ايراني ها اهميت دارد خيلي مهم نبود. حداقل اينکه او در صحبت هايش در چند روز گذشته بارها به آن تاکيد کرد که دربي برايش يک بازي خيلي خيلي عادي است. حتي اگر در بدبينانه ترين حالت هم که بخواهيم به اين جمله شفر فکر کنيم از واقعيت هم خيلي دور نيست که بپذيريم شفر آلماني نبايد هم اندازه هواداران ايراني دربي در پوست و استخوانش جاري و ساري باشد اما مرد آلماني شايد زيرکانه و شايد ساده انگارانه با همان نگاه و تعريف صفر و صدي که از يک بازي مهم داشت توانست برانکو را کيش و مات کند. براي هواداران استقلال هم همين بس است و ولاغير. روزگار اين روزها به شفر روي خوش نشان داده است و شير پير آلماني به خوبي توانسته نبض استقلال را دست بگيرد. شايد اين برد کمترين حق او در اين مدتي است که آمده و توانسته شکل بازي آبي ها را جنتلمنانه و آبرومندانه کند. استقلال قبل از شفر به شدت از لحاظ شخصيتي دچار افت شده بود ولي اکنون انگيزه و شوق هم به هواداران اين تيم بازگشته هم به خانواده بزرگ استقلال از قديمي ها تا بازيکنان فعلي. براي هواداران استقلال چه لذتي از اين بالاتر که توانسته اند هم جبران شکست دور رفت را کنند و هم هواداران رقيب را در حسرت جشن قهرماني مقابل چشمان حريف سنتي گذاشتند. شفر که باعث احياي غرور از دست رفته هوادارانش شده تيمي ساخته که سخت گل مي خورد و سخت حاضر مي شود گل زده خود را از دست بدهد. هر چند که ضعف هايي در برخي پست هاي آبي پوشان ديده مي شود که در بازي هاي آسيايي شايد همين نقاط ضعف بلاي جان پسران آبي شود.
** سورپرايزي که برانکو به شفر هديه داد
شکست در دربي هر چقدر هم براي پرسپوليس تلخ باشد اما درس خوبي براي همه سرخها شد تا هم دچار غرور کاذب نشوند و هم هر چه زودتر از مسير اشتباهي که در آن افتاده اند رهايي پيدا کنند. ديروز برانکو شاگردانش از قبل بازنده وارد مستطيل سبز شدند تا بلکه تاحدودي ثابت شود آنچه در طول روزهاي قبل در محافل خصوصي بين بازيکنان حرف هايي مبني بر اينکه اين بازي ببر نيستم و خدا کند شرايطي پيش آيد که با گل هاي کم ببازيم خيلي بيراه نبوده و درون اين تيم آفتي افتاده بوده به نام ترس از نباختن و ترس از قدرت رقيب. عجيب است که چطور برانکوي متفکر به اين معضل فکري در تيمش پي نبرده و فکري براي آن نکرده است. تيمي که با اقتدار در ليگ ايران هر حريفي را پشت سر گذاشته چه شده که دچار اين خود کم بيني شده است؟ مطرح شدن سورپرايز داشتن برانکو براي دربي را بايد جزو بي مزه ترين و شايد نخ نما ترين تاکتيک هاي پرسپوليس در چند وقت اخير دانست که به نظر مي رسد همين تفکر نه چندان منطقي باعث شد تا در هفته گذشته ذهن ها بي جهت به سمت و سوهاي ديگري منحرف شود و تمرکز اصلي که همان آناليز صحيح شاگردان شفر بوده از دست گروه همکاران برانکو و خود او از دست برود. برانکو خيلي راحت از شفر رو دست خورد و در واقع اين شفر بوده که با تغييرات قابل توجه اش در استقلال به خصوص در ساختار دفاعي استقلال برانکو را مجبور کرد تا براي دربي چنان دست به تغيير بزند که خود بازيکنان پرسپوليس در طول 90 دقيقه بازي گويي هيچ چيز از تاکتيک و ترکيب جديد خود نمي‌دانستند و مثل غريبه ها با اين سورپرايز برخورد کردند. تغييرات عجيب در ترکيب پرسپوليس دومين هديه برانکو به شفر بود.شفر که پيش از اين خواسته يا ناخواسته برانکو را مجبور کرده بود تا تغيير تاکتيک دهد اين بار با ترکيب تازه اش شفر را يک قدم ديگر به برد در اين بازي هدايت کرد.
عدم حضور بازيکني مثل سيامک نعمتي درترکيب اوليه که در بازي هاي گذشته موثر نشان داده بود خود از اتفاقات عجيب بود که بهتر از برانکو کسي نمي تواند دليل اين عدم حضور را توضيح دهد. برانکويي که تا همين چند وقت پيش سيستم 4-4-2 لوزي را در تيمش پياده کرده بود و تقريبا همه را از اين شرايط راضي نگه داشته بود چند بازي است که به روش 4-3-2-1 روي آورده که به نظر مي رسد در اين روش بازيکنان پرسپوليس هنوز آن طور که بايد و شايد جا نيفتاده اند. البته پرسپوليس با همين روش توانست بر استقلال خوزستان غلبه کند اما سرخپوشان نشان دادند در بازي‌هاي سنگين تر نيازمند يک بازنگري جدي تري براي موفقيت در اين سيستم هستند.
برانکو در دربي 86 نشان داد که با وجود فريادهاي هواداران پرسپوليس از دقيقه 65 به بعد در حمايت از مسلمان چندان اعتقادي به بازي او ندارد که البته در دنياي مربيگري به اين تصميم سرمربي پرسپوليس نميتوان چندان خرده گرفت اما مسئله اي که نميتوان به راحتي از آن گذشت اين است که برانکو باز در يک بازي حساس و بزرگ نشان داد تفکراتش قفل مي کند و نمي تواند تصميمات مهم و حياتي براي رهايي از بن بست بگيرد. او که مربي زيرکي است به شدت نيازمند اين است که احتياط و ترس را از خود دور کند. به قول يک ضرب المثل ايراني که ترسو چند بار مي ميرد شايد برانکو نياز دارد تا در پوسته تفکرات خود تغييراتي بدهد و شجاعت را چاشني تفکراتش کند. به خصوص که پرسپوليس بازي حساس تري در هفته پيش رو با الوصل دارد و جمع کردن تيم شکست خورده در دربي کار راحتي نمي تواند باشد. پرسپوليسي که بازي گذشته آسيايي خود را باخته اکنون زماني براي غصه خوردن و فروافتادن ندارد و بايد خيلي زود ريکاوري کرده تا اين طلسم شکستن دست از سر آنها بردارد.
بازيکنان پرسپوليس ديروز آني نبودند که بايد مي بودند. اين تيم در نيمه اول به معني واقعي با ترس بازي کرد و نيمه مهم نفس گيري از رقيب را از دست دادند درست در نقطه مقابل استقلالي ها هر چند در نيمه دوم به طرز وحشتناکي عقب نشيني کردند اما درست در دقيقه اي که بايد، تير خلاصي را به رقيب زدند. هميشه در بازيهاي مهم گاهي اتفاقاتي رخ مي دهد که چنان يک تيم را تحت تاثير قرار مي دهد و همان باعث موفقيت مي شود و اين اتفاق به طور ناخواسته براي اردوگاه آبي افتاد. اتفاق تلخ مصدوميت پادوواني و آن طنز تلخ شهردار بابلسر در مورد اين مصدوميت گويي استقلالي ها را طوري جري کرد که همقسم شدند تا هر طور شده 3 امتياز اين بازي بزرگ را به هم بازي روي تخت افتاده خود هديه دهند. شفر شرايطي را در مجموعه استقلال به وجود آورده که کمتر در اين چند سال در اين تيم ديده شده است و آن حلقه گمشده اتحاد است. در اين تيم فضايي به وجود آمده که از نيمکت نشينان تا آنها که فيکس هستند براي يک هدف مشخص به خوبي شرايط را درک مي کنند و به همدلي يک تيم حرفه اي رسيده اند. اين اتفاقات براي تيمي که غرق در بحران بود بدون درايت يک مربي کاربلد رخ نمي دهد اما آيا حواس مديران استقلال به اين موضوع هست؟ سابقه نشان داده که مديران سرخابي را خوب خواب مي برد. چه در روزهاي بحراني چه در روزهاي شادماني و درست در چنين شرايطي است که حاشيه ها خودجوش رو مي شوند. آيا رضا افتخاري که بعد از مدت ها رنگ و بوي ورزشگاه آزادي را به خود ديد به حرف هاي شفر در نشست خبري قبل از بازي گوش داده است؟ آيا شنيد که او خيلي صريح و بدون حرف اضافه و خيلي شفاف گفت در اين باشگاه همه چيز بايد تغيير کند حتي اينترنت ضعيف خانه او!! آيا افتخاري مي داند بازيکنان تيمش از مشکلات مالي رنج مي برند؟ آيا صداي شفر را شنيد که گفت 4 ماه است رزومه بازيکنان پايه استقلال را خواسته اما به او نرسانده اند. حيف است استقلالي که بعد از مدت ها جان گرفته با مديريت خواب و بيداري راهش کج شود. ديگر افتخاري داند و خيل عظيمي از هواداران استقلال.
** اما چند جاهلي که حرمت رئيس فيفا را هم پاس نداشتند
حضور اينفانتينو از نکات بارز و قابل توجه دربي 86 بود. از آن حوادثي که باعث ايجاد شور و ولوله خاصي در فوتبال ايران شد. به هر حال کم اتفاقي نيست در شرايطي که فوتبال ايران در آسيا تک افتاده و هر سعودي و طرفدار سعودي براي تنه زدن به فوتبال ايران کم نمي آورد حضور مرد اول فوتبال جهان حداقل مي تواند برخي از تصميمات ناجوانمردانه عليه فوتبال ايران را تلطيف کند اما صد حيف در شرايطي که مسئولان ايراني چه آنها که صادقانه و حرفه اي در تلاش هستند و چه آنها که تلاش هايشان بيشتر برد داخلي دارد تا بين المللي سعي مي کنند تا مناقشه بين ايران و عربستان را حل کنند برخي هواداران جاهل در دربي با حرکاتي بس زشت و دور از اخلاق و حرفه اي بودن تصوير زشتي از فوتبال دوستان ايراني را به رخ اينفانتينو کشيدند. واقعا عجيب است در روزگاري که فضاي مجازي حرف اول را در اطلاع رساني و آموزش مي زند هستند عده اي که هنوز در عصر جاهليت به سر مي برند و گويي به آنها هيچ نکته اخلاقي و انساني راه نفوذ نيست و قول معروف نرود ميخ آهني بر سنگ.
انتهاي پيام/



[ad_2]

لینک منبع

نکته آماری؛ تا این مقطع از فصل 2017/18، هیچ بازیکنی به اندازه مسی از روی ضربات آزاد موفق به گلزنی نشده است

[ad_1]

طرفداری- گل زیبای مسی از روی ضربه آزاد به لاس پالماس، برد را به بارسلونا هدیه نداد تا این تیم با تساوی 1-1 از جزایر قناری بازگردد. این گل، چهارمین گل مسی از روی ضربات آزاد در بازی های این فصل بود تا این ستاره آرژانتینی از این نظر در بین بازیکنان شاغل در لیگ های معتبر اروپایی بالاتر از نبیل فکیر و نیمار، رکورددار باشد.


لیونل مسی - نیمار - ضربات آزاد



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

python - Tkinter Return key bind doesn't work due to class structure

[ad_1]



I understand how to bind keys when it's just on a simple frame but since I built my app in a different way, I can't seem to figure out how to bind the return key to press the button or run the function that the button is bounded to. I've been searching for a similar question by others on the website but I haven't found one similar to mine.



I've toned down the rest of my code and have it below:



import tkinter as tk
from tkinter import *

class POS(tk.Tk):
def __init__(self,*args,**kwargs):
tk.Tk.__init__(self, *args, **kwargs)

container = tk.Frame(self)
container.pack(side = "top", fill = "both", expand = True)

container.grid_rowconfigure(0, weight = 1)
container.grid_columnconfigure(0, weight = 1)

self.frames =

for F in (ErrorPage, MainPage):
frame = F(container, self)
self.frames[F] = frame
frame.grid(row=0, column = 0, sticky = "nsew")

self.show_frame(MainPage)

def show_frame(self,cont):
frame = self.frames


I understand how to bind keys when it's just on a simple frame but since I built my app in a different way, I can't seem to figure out how to bind the return key to press the button or run the function that the button is bounded to. I've been searching for a similar question by others on the website but I haven't found one similar to mine.



I've toned down the rest of my code and have it below:



import tkinter as tk
from tkinter import *

class POS(tk.Tk):
def __init__(self,*args,**kwargs):
tk.Tk.__init__(self, *args, **kwargs)

container = tk.Frame(self)
container.pack(side = "top", fill = "both", expand = True)

container.grid_rowconfigure(0, weight = 1)
container.grid_columnconfigure(0, weight = 1)

self.frames =

for F in (ErrorPage, MainPage):
frame = F(container, self)
self.frames[F] = frame
frame.grid(row=0, column = 0, sticky = "nsew")

self.show_frame(MainPage)

def show_frame(self,cont):
frame = self.frames[cont]
frame.tkraise()


class MainPage(tk.Frame):
def __init__(self, parent, controller):
tk.Frame.__init__(self,parent)
frame = tk.Frame(self)
frame.pack(fill = BOTH)

button = Button(frame, text = "OK", command = self.bindHello)
button.pack(pady=5, padx=10)

frame.bind("<Return>", self.bindHello)
self.bind("<Return>", self.bindHello)

def bindHello(self, event=None):
print("HELLO1")


#Yes this doesn't do anything but I need it for the frame container as set before
class ErrorPage(tk.Frame):
def __init__(self, parent, controller):
tk.Frame.__init__(self,parent)
frame = tk.Frame(self)
frame.pack(fill = BOTH)

button = Button(frame, text = "OK", command = self.bindHello)
button.pack(pady=5, padx=10)

frame.bind("<Return>", self.bindHello)

def bindHello(self, event=None):
print("HELLO2")


app = POS()
app.mainloop()


frame.tkraise()


class MainPage(tk.Frame):
def __init__(self, parent, controller):
tk.Frame.__init__(self,parent)
frame = tk.Frame(self)
frame.pack(fill = BOTH)

button = Button(frame, text = "OK", command = self.bindHello)
button.pack(pady=5, padx=10)

frame.bind("<Return>", self.bindHello)
self.bind("<Return>", self.bindHello)

def bindHello(self, event=None):
print("HELLO1")


#Yes this doesn't do anything but I need it for the frame container as set before
class ErrorPage(tk.Frame):
def __init__(self, parent, controller):
tk.Frame.__init__(self,parent)
frame = tk.Frame(self)
frame.pack(fill = BOTH)

button = Button(frame, text = "OK", command = self.bindHello)
button.pack(pady=5, padx=10)

frame.bind("<Return>", self.bindHello)

def bindHello(self, event=None):
print("HELLO2")


app = POS()
app.mainloop()



[ad_2]

لینک منبع

زمستان پُرگلِ وریا

[ad_1]

وبسایت نود: لیگ هفدهم برای وریا غفوری به دو بخش تقسیم می‌شود. نیم‌فصل اول که قبل از زمستان بود و نیم فصل دوم لیگ که از دی ماه استارت خورد. همه تاثیر وریا روی گل‌های استقلال، در نیم فصل دوم و فصل زمستان بود.


 وریا غفوری در دربی هم گل زد تا فصل فوق‌العاده‌اش را تکمیل کرده باشد. غفوری تا قبل از فصل زمستان، اصلا گل نزده بود و پاس گل نداده بود. ولی در دو ماه اخیر، حسابی گل کاشته است. وریا در سومین روز زمستان مقابل نفت آبادان شوت زد که توپ با برخورد به محسن کریمی وارد دروازه شد و گل به نام کریمی ثبت شد. در هفته بعد از آن، بلافاصله وریا گل زد. گل به استقلال خوزستان، اولین گل غقوری در لباس استقلال بود که در هفته هفدهم این فصل به ثمر رسیذ. پنجمِ بهمن وریا غفوری مقابل پارس‌جم‌جنوبی پاس گل داد. باز هم در هفته بعد از آن گل زد. وریا غفوری به ذوب آهن گل زده بود. حالا در دهمین روز از آخرین فصل زمستان هم وریا گل در دربی را تجربه کرد. غفوری به پرسپولیس گل زد و استقلال با تک گل او برنده دربی شد. مسابقه‌ای که باز هم وریا غفوری نمایشی فوق‌العاده داشت.


غفوری در نیم فصل دوم متحول شده است. وی در نیم فصل اول هیچ گلی نزده بود و پاس گلی نداده بود. ولی در نیم فصل دوم، دو پاس گل داد و حالا سومین گل‌اش را هم زد.


 


زمستان پُرگلِ وریا


[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

آمریکا ۲۱۰ فروند موشک ضد تانک به اوکراین می فروشد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه خبری هیل، پنتاگون روز پنج شنبه اعلام کرد که وزارت امور خارجه آمریکا بطور رسمی فروش احتمالی ۲۱۰ فروند موشک ضد تانک و تجهیزات مربوطه به کشور اوکراین را با ارزشی بالغ بر ۴۷ میلیون دلار تأیید کرد.



از دیدگاه تحلیلگران، این اقدام دولت ترامپ نشاندهنده رشد چشمگیر کمکهای مخرب آمریکا به اوکراین در بحبوحه تشدید تنشها میان واشنگتن- مسکو است.



«آژانس همکاری امنیت دفاعی آمریکا» در اطلاعیه رسمی خود اعلام کرد: «این قرارداد فروش [موشک ضد تانک] با ارتقای امنیت اوکراین، به سیاست خارجی و امنیت ملی آمریکا یاری می رساند».



در بخشی دیگر از این اطلاعیه آمده است که «این سامانه موشکی به اوکراین کمک خواهد کرد تا توان پدافندی بلندمدت خود را برای دفاع از حاکمیت و یکپارچگی سرزمینی اش پایه گذاری کند. و اینکه اوکراین در بکارگیری این سامانه توسط نیروهای مسلح خود با هیچ مسئله ای مواجه نخواهد شد».



طبق این اطلاعیه، کنگره آمریکا روز پنج شنبه انعقاد این قرارداد فروش را بطور رسمی اعلام کرد.



با آنکه کنگره آمریکا از مهلتی ۳۰ روزه برای لغو یا تأیید این قرارداد فروش برخوردار است؛ قانونگذاران کنگره از هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات از فروش این گونه تسلیحات پدافندی مرگبار به اوکراین، به طور گسترده ای حمایت می کنند.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

برد پرگل منچستر سیتی مقابل آرسنال/ شاگردان پپ در نزدیکی قهرمانی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های فوتبال آرسنال و منچستر سیتی دیدار خود را پنجشنبه شب در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس برگزار کردند که طی آن منچستر سیتی با نتیجه ۳ بر صفر میزبان خود را شکست داد.


هر سه گل منچستر سیتی در نیمه نخست به ثمر رسید. برناردو سیلوا (۱۵)، داوید سیلوا (۱۸) و لروی سانه (۳۳) زننده گل این تیم بودند.


در نیمه دوم تیم آرسنال صاحب یک ضربه پنالتی شد اما این موقعیت را اوبامیانگ در دقیقه ۵۲ از دست داد. آرسنال در ادامه نتوانست به گلی برسد تا شکست این تیم برابر سیتی در جام حذفی تکرار شود.


شاگردان پپ گواردیولا با این برد ۷۵ امتیازی شدند و در آستانه قهرمانی زودهنگام قرار گرفته اند.



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

شرکت هواوی تا 2 سال دیگر جای اپل را در جدول بهترین گوشی سازها می‌گیرد

[ad_1]






مدیرعامل شرکت هواوی آقای ریچارد یو ادعا کرده است که آن‌ها تا دو سال دیگر می‌توانند جای اپل را در جدول بهترین گوشی سازهای جهان بگیرند. آیا این ادعا با عرضه هواوی پی 20 شدنی است یا بیشتر به طول خواهد انجامید؟


غول گوشی ساز چینی، هواوی اینک به یکی از بزرگترین گوشی سازها در سراسر جهان تبدیل شده است. با این حال وقتی به لیست برترین‌ها نگاه می‌کنیم، تجارت موبایلی آن‌ها هم اکنون پس از اپل و سامسونگ قرار گرفته است. اخیرا و در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا، هواوی از کامپیوتر انقلابی میت بوک ایکس پرو (Matebook X Pro) خود پرده برداری کرد و زمان معرفی گوشی های پرچمدار هواوی پی 20 آن‌ها نیز 7 فروردین ماه اعلام شده است.


رونمایی از گوشی های هواوی پی 20


ریچارد یو، مدیرعامل هواوی ادعای بسیار بزرگی را داشته است و در مصاحبه‌ای عنوان کرده که گوشی های هواوی پی 20 آن‌ها از جدیدترین پرچمدار شرکت اپل، یعنی آیفون ایکس به مراتب بهتر خواهند بود. وی همچنین عنوان کرده است که این شرکت چینی ظرف یک الی دو سال آینده، می‌تواند جای اپل را در جدول بهترین گوشی سازهای جهان بگیرد.


ریچارد یو البته توضیحات بیشتری را در مورد گوشی های سری P20 این شرکت ارائه نکرده است، اما طبق گفته‌های او می‌توان حدس زد که با قیمتی کمتر از آیفون 10 هزار دلاری روانه بازار خواهد شد. وی در این باره می‌گوید:


ما به برخی از تکنولوژی‌های بزرگ و جسورانه نوآورانه در بخش دوربین دست پیدا خواهیم کرد. آن‌ها از تمام گوشی های هوشمند بهتر خواهند بود. شاید من فروتن نباشم، اما ما بهتر هستیم. میزان آن کم نیست، خیلی بهتر هستیم.


شرکت هواوی هم اکنون سومین تولیدکننده بزرگ گوشی جهان است


در حال حاضر سامسونگ پیشروترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان است و به ترتیب اپل و شرکت هواوی آن را به عنوان دومین و سومین تولیدکننده بزرگ تعقیب می‌کنندو هدف نهایی هواوی تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده گوشی در جهان و گرفتن جای اپل است. غول چینی برای اثبات این ادعای خود با چالش‌های بزرگی روبرو است که یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها عدم اجازه‌ی ورود گوشی هایش به بازار آمریکا است.














[ad_2]

لینک منبع

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Rip Tide 2017

[ad_1]



Rip Tide 2017

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Rip Tide 2017
خلاصه داستان: مدل نوجوانی به اسم کورا دختر رئیس یک سازمان مدلینگ سازی بزرگ است و همواره تلاش کرده است تا به انتظارات مادرش بپردازد. هنگامی که یک فیلم شخصی از کورا لو می رود، او برای گذراندن وقت با عمه مارگو به استرالیا می رود. مارگو نیز با مشکلات خود دستو پنجه نرم می کند و هم زمان هر دو آنها درس هایی از زندگی یاد میگیرند…






[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

مدیران مشکل پرداخت مطالبات کارکنان را در ارگان خود حل کنند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، گودرز امیری روز پنجشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی استان ضمن تاکید بر بررسی و تائید اهلیت مالی و فنی سرمایه گذاران متقاضی برای سرمایه‌گذاری در استان خواستار دقت مدیران دستگاه‌های مرتبط برای تحقق این موضوع شد و اظهار داشت: بعضی از کارخانجات و واحدهای صنعتی به علت پاره‌ای از مشکلات مالی به تامین اجتماعی بدهکار هستند.



وی اضافه کرد: این مشکل به شدت در حال سرایت به بعضی از دستگاه‌های اجرایی است و تاکنون ۹۰ درصد ادارات دولتی به سازمان تامین اجتماعی بدهکار هستند.



امیری با بیان اینکه انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی، پیگیری و نظارت جدی بر این موضوع داشته باشند، گفت: در صورت مشاهده این مشکل با مدیران برخورد جدی می‌شود.



معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: مدیرانی که مشکل پرداخت مطالبات کارکنان و کارگران خود را دارند باید مشکل را در ارگان خود حل کنند و این موضوع به حاشیه دیگری کشیده نشود؛ در صورت مشاهده چنین مشکلاتی مدیر دستگاه باید پاسخگو باشد.



وی به لزوم ارائه آموزش‌های تخصصی به کارگران در کارگاه‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: همچنین مدیر قبل از پرداخت حقوق پرسنل باید کسورات قانونی را کنار بگذارد و چنانچه احساس می‌کند توان مدیریت ندارد باید از مسئولیت خود کناره‌گیری کند.



معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان بر حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران تاکید کرد و افزود: در مقابل عملکرد بعضی مدیران باید از این واحدها حمایت کرد.



امیری با بیان اینکه باید تسهیل‌گر سرمایه‌گذاری باشیم و قدم موثری در این راستا برداریم، ادامه داد: باید به دنبال راهکاری برای برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی باشیم نه اینکه مشکلی به آنها اضافه کنیم.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

پست اینستاگرامی متفاوت ده‌نمکی برای روز مهندس

[ad_1]








دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1396




پست اینستاگرامی متفاوت ده‌نمکی برای روز مهندس


















";
}

blogsky.ajax.onCommentSubmitFailure = function(e)
document.getElementById("comment-errors-message").innerHTML = e.error;


blogsky.ajax.onCommentRateBegin = function(e)
switch (e.rateType)
case "plus":
var commentRatePlus = document.getElementById("comment-rate-plus-count-" + e.id);
commentRatePlus.innerHTML = parseInt(commentRatePlus.innerHTML) + 1;
break;
case "minus":
var commentMinusPlus = document.getElementById("comment-rate-minus-count-" + e.id);
commentMinusPlus.innerHTML = parseInt(commentMinusPlus.innerHTML) + 1;
break;



blogsky.ajax.onCommentRateFailure = function(e)
switch (e.rateType)
case "plus":
var commentRatePlus = document.getElementById("comment-rate-plus-count-" + e.id);
commentRatePlus.innerHTML = parseInt(commentRatePlus.innerHTML) - 1;
break;
case "minus":
var commentMinusPlus = document.getElementById("comment-rate-minus-count-" + e.id);
commentMinusPlus.innerHTML = parseInt(commentMinusPlus.innerHTML) - 1;
break;

var commentRateErrorMessage = document.getElementById("comment-rate-error-message-" + e.id);
commentRateErrorMessage.innerHTML = e.error;
commentRateErrorMessage.style.display = "block";
setTimeout(function () commentRateErrorMessage.style.display = "none"; , 3000);


function insertCommentSmiley(smiley)
var inputComment = document.getElementById("comments").getElementsByTagName("TEXTAREA")[0];
blogsky.general.insertAtCursor(inputComment, smiley);
document.getElementById("smiley-box").style.display = "none";























[ad_2]

لینک منبع

برخورد جالب ظریف با وزیر خارجه بلغارستان

[ad_1]












برخورد جالب ظریف با وزیر خارجه بلغارستان























































































































در حال بارگذاری















































































































خودداری ظریف از دست دادن با ظریف با وزیر خارجه بلغارستان






























مشترک فیلیمو باش و هزاران فیلم و سریال ببین.





































شما از یک مرورگر منسوخ شده استفاده می کنید.

کاربر گرامی ؛ برای مشاهده بهتر این سایت و کارایی بهتر امکانات آن می توانید یکی از مرورگر های زیر را دانلود و نصب نمایید.

توصیه می شود برای استفاده و مشاهده وب سایت ها از این مرورگرها استفاده نمایید.












































































[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

Metal Gear Survive Review - Big E Tek

[ad_1]

It’s fitting that one of the recurring themes of Metal Gear Survives making do with what you have. In Konami’s follow-up to Metal Gear Solid 5, you, as a nameless hero, band together with a group of survivors amid the wreckage of Mother Base with the hope of returning home. In this article we have a Metal Gear Survive review, stay with Bigetek.

Bigetek Metal Gear Survive Review

Series creator Hideo Kojima, who made Metal Gear games with publisher Konami for close to 30 years, wasn’t involved in the making of Metal Gear Survive. That makes Konami’s latest game, which recycles many of the locations, assets and gameplay mechanics from The Phantom Pain, akin to sacrilege to longtime Metal Gear fans. Metal Gear Survive trails a fantastic but flawed game that closed the loop on the three-decade-long Metal Gear saga and the result turns out to be an inessential entry in the series.

Set somewhere alongside the events of 2014’s Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes and 2015’s The Phantom Pain, Metal Gear Survive serves as a sort of side story for those two games. While seemingly canonical, the events of Metal Gear Survive are unimportant to the series’ overall arc.

After revisiting a key moment from Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes, this time from a different perspective, players find themselves thrust into a strange world called Dite, a barren version of Earth infected by a zombie-like plague and choked with a toxic dust. Players must quickly scavenge for food, water, and weapons to protect themselves from monsters called Wanderers, walking dead soldiers transported to Dite from Mother Base.

 


A survivor defends a base against Wanderers and a Bomber with, what else, a flaming bat.
A survivor defends a base against Wanderers and a Bomber with, what else, a flaming bat.

The early hours of Metal Gear Survive, when food and water are scarce, and infectious diseases are potentially just a gulp away, are grueling. I was armed with little but a spear and other crude defenses, and forced to subsist on raw meat and dirty water until I could scavenge the resources needed to build a base with the basics: a campfire to cook, a pot to boil clean water, workbenches at which to build gadgets and increasingly powerful weapons. Early missions are a mix of desperately scrounging for food and hunting down memory boards for your talking computer ally, Virgil, a wackier, split personality version of HAL-9000.

Later, Survive tasks the player with rescuing other characters who have been transported to Dite through a trans-dimensional wormhole and reclaiming abandoned bases, which house wormhole transporters that enable fast travel. This is where Survive plays its best when stealthily approaching bases and dispatching enemies with silent kills. It’s the closest the game comes to the enjoyable open-world sandbox Kojima Productions crafted for The Phantom Pain. Unfortunately, much of the remaining gameplay centers around building defenses and fending off waves of Wanderers. This is accomplished by building walls and fences that block the zombie-like creatures from forcing their way into bases and destroying the precious wormhole generators (or energy-mining drills) that you need to protect to progress.

These moments, when you’re fighting for your life with limited ammunition and supplies against a flood of angry zombies, can be thrilling. But as the game progresses, and even as your abilities and arsenal evolve, the action doesn’t change much, and the fight for survival starts to feel repetitive. While your survivor eventually learns how to build new tools and develop new resources — acquired by finding recipes and raw materials throughout Dite — the mechanics never progress in the same interesting fashion they did in The Phantom Pain. In that game, the player has a wealth of weapons, tools, and tactics at their disposal. Enemy forces learn to counter your evolving weapons and strategies in The Phantom Pain, something not replicated in Survive, which has only a handful of enemy types.

While Metal Gear Survive doesn’t offer the same allure of ever-evolving tactics that The Phantom Pain gave players, it certainly borrows plenty from Kojima Productions’ last game. Dite lifts elements of The Phantom Pain’s Afghanistan and Angola maps wholesale. The map is populated by the same flora and fauna, and Konami reused certain structures that will look very familiar. There’s an in-game justification for these repurposed assets reappearing, naturally, but too much of the game feels like a copy of another work.

 


Building your base in Metal Gear Survive requires navigating some clumsy menus.
Building your base in Metal Gear Survive requires navigating some clumsy menus.

Survive also revisits the Mother Base-building and personnel management elements of The Phantom Pain, letting players customize their base with resource production facilities. They can assign staff, composed of other survivors the player rescues in Dite, to manage it while they’re away on missions. Base management alleviates some of the aggravation that comes from hunting for food — you can build vegetable farms, rainwater tanks, and medicinal herb gardens — but I found the mechanic didn’t really open up until after I’d completed the main story, at which point I was happy to end my visit to Dite.

Metal Gear Survive’s single-player campaign is a bewildering, cheesy trip. It’s full of twists and turns, some of them genuinely surprising. Others are earnestly bizarre. But Survive’s story is also often lazy and hamfisted, feeling like a multipart episode of a desert island sci-fi show (a la Star Trek: Voyager or Lost), as the game dangles the promise your crew will make it home only to repeatedly yank the rug out just as rescue feels imminent. The story ends in such a way that the events of Survive feel completely pointless, and though you accomplished a seemingly impossible task, nothing’s changed.

There was at least one major surprise in Metal Gear Survive, however, that helped me overlook the game’s narrative silliness: the game’s chief antagonist. Designed by artist Masahiro Ito, the creator of the Silent Hill’s iconic Pyramid Head and bobblehead nurses, the big bad of Metal Gear Survive is an unexpected terror that establishes the game as more of a stealth-horror hybrid. That enemy is also the justification for inserting an actual Metal Gear into a game that otherwise barely warrants the series’ namesake.

Metal Gear Survive’s single-player is only part of the experience. A few hours into the game, players unlock co-op Salvage missions with teams of up to four players. The goal in Salvage missions is similar to many of the base defense missions in the campaign: protect a drill as it extracts energy from Dite, while hundreds of zombies claw their way toward it. Teaming up with other players in a frenzy of building, defending and zombie-killing feels rewarding and empowering. It’s an enjoyable diversion from the lonely monotony of Survive’s story, where you spend much of your time simply trying to stay alive against difficult odds, but doesn’t feel essential.

 


Up to four players can take on Salvage missions for glory and loot.
Up to four players can take on Salvage missions for glory and loot.

For a game that was originally presented as an online multiplayer survival game, the cooperative portion of Metal Gear Survive feels like the less interesting half of the experience. It’s inextricably linked to the single-player side — whatever you’ve earned in the campaign carries over to co-op, including your hunger and thirst levels, and vice versa — and is, at times, an enjoyable way to quickly earn heaps of loot. But after roughly 20 hours of repetitive base defense gameplay during the campaign, doing the same thing again in a multiplayer session held little appeal for me.

Metal Gear Survive’s greatest fault is its lack of variety. It’s built on the bones of The Phantom Pain’s broad and deep gameplay structure but does little to improve or remix that formula in interesting ways. Players have a small selection of weapons to choose from, and the game’s character upgrade tree mainly focuses on developing skills based on melee weapons and close quarters combat techniques. I played most of the game using either a spear or a bow and arrow to slay thousands of zombies, so many of the weapon and gear upgrades I received felt useless to me.

Konami has also stuffed the game with a dozen or more ways to spend in-game currency, which players can buy for the real-world money. Some of those in-game purchases are commonplace upgrades, like emote animations or experience boosters, but others feel more onerous, including locking additional save slots behind a paywall. Others border on being gross: Players can only send out one deployment crew — a detachment of survivors who scour the wasteland for materials — for free. If you want to a slot for another crew, that’s 1,000 SV Coins, which roughly translates to a $10 in-game purchase.

Metal Gear Survive doesn’t offer enough for players to do over the course of the 20-hour campaign and lacks much of the complexity of its predecessor. There are no helpful “buddies” to take along with you on missions to tailor the game to fit your play style. There is little in the way of empowering weapons or gear to offer a meaningful sense of progression. There’s no quirky competitive multiplayer in the vein of The Phantom Pain’s fascinating but flawed FOB invasions. There’s not much of a reason Metal Gear Survive deserves the Metal Gear name.

WRAP-UP

METAL GEAR SURVIVE IS A DISAPPOINTING DIVERGENCE FOR THE FRANCHISE
There’s a weird, enjoyable story in Metal Gear Survive for players who make it past the game’s grueling opening hours, and there are flashes of a great survival game. But with a threadbare connection to the 30-year history of Metal Gear and a comparatively shallow game made in the shadow of The Phantom Pain, it’s hard to recommend enduring the whole thing.

The creative spark that fueled Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes and The Phantom Pain no longer burns in Metal Gear Survive. The end result feels like little more than an effort to amortize the cost of the Fox Engine and a pair of very expensive Metal Gear Solid games.



[ad_2]

لینک منبع

مبلغ درخواستی بوردو برای مالکوم مشخص شد؛ توافقات نهایی بایرن مونیخ با وینگر برزیلی

[ad_1]

طرفداری - پس از حدود یک هفته از شروع شایعات درباره علاقه بایرن مونیخ به مالکوم وینگر برزیلی بوردو، به نظر می رسد دو طرف به هم بسیار نزدیک شده اند. اگر مذاکرات همانند چند روز قبل موفقیت آمیز دنبال شود می توان از هم اکنون انتظار داشت که مالکوم وینگر 21 ساله برزیلی فصل آینده با پیراهن بایرن مونیخ در میادین حاضر شود. بنا به گزارش بیلد، باشگاه بایرن مونیخ با این بازیکن به توافقات نهایی دست یافته و مذاکرات با باشگاه بوردو هم آغاز شده است. گفته می شود باشگاه بوردو مبلغ جدایی این بازیکن را حداقل 50 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو پاداش تعیین کرده است؛ رقمی که باورایایی ها انتظار آن را داشتند. رسانه های مختلف آلمان و فرانسه توافق کامل بایرن مونیخ با مالکوم بر سر امضا قرارداد 5 ساله را تایید کرده اند و اگر دو باشگاه بر سر رقم انتقال به توافق برسند این انتقال می تواند خیلی زود نهایی شود.


بایرن مونیخ مدت هاست به دنبال پیدا کردن جانشینی مناسب برای زوج روبری می گردد و به نظر می رسد جذب مالکوم اولین گام آن ها باشد. استفان مارتین رئیس باشگاه بوردو در مصاحبه با بیلد درباره مالکوم گفت:


مالکوم جثه ای کوچک دارد اما قوی و غیر قابل کنترال است. او ترکیبی از آرین روبن و داگلاس کاستا است.



ویلی سانیول سرمربی سابق بوردو که در جذب مالکوم نقش عمده ای را ایفا کرده بود در مصاحبه ای اعلام کرد که این باشگاه فرانسوی به دلیل نیاز مالی با فروش این بازیکن موافقت می کند



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

داور یک خطای نامرئی را پنالتی گرفت

[ad_1]

ورزش سه: بارسلونا امشب در زمین لاس پالماس با تساوی 1-1 متوقف شد تا دو امتیاز حیاتی را از دست بدهد.



 با این تساوی حالا اتلتیکو به 5 امتیازی بارسلونا رسیده و بازی روز یکشنبه بین این دو تیم در نوکمپ حساسیتی مضاعف پیدا خواهد کرد. بارسا ابتدا توسط مسی پیش افتاد ولی در نیمه دوم داور یک پنالتی به سود لاس پالماس اعلام کرد که به گل تساوی این تیم منجر شد.


 


والورده: داور یک خطای نامرئی را پنالتی گرفت


ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« انگیزه های بسیاری برای کسب سه امتیاز این بازی داشتیم. در نیمه اول بارها به گل نزدیک شدیم و تمام لاس پالماس در زمین خودی تجمع کرده بود. به گل هم رسیدیم ولی با اندوخته نامطمئنی به رختکن رفتم.



در نیمه دوم یک پنالتی عجیب به ضرر ما اعلام شد و گل تساوی را دریافت کردیم. پس از این گل، لاس پالماس به خوبی دفاع کرد و ما تداوم خوبی در برنامه های مان نداشتیم. روی پاس های آخر و تصمیم نهایی دقت کافی را نداشتیم.



با این تساوی فاصله ما با اتلتیکو کاهش یافت با این حال حتی اگر امشب پیروز هم می شدیم، حساسیت بازی پیش رو با اتلتیکو در جای خود بود. حالا انگیزه های مضاعفی برای افزایش فاصله با اتلتیکو داریم.»


داوری:« معمولا در مورد داوری حرف نمی زنم ولی بین دو نیمه با او حرف زدم و گفتم که گلر لاس پالماس بیرون محوطه جریمه با دست به توپ ضربه زد.



آن موقعیت یک اخراج واضح بود. روی پنالتی ای که به ضرر ما اعلام شد، هنوز هم بازیکنان من نمی دانند روی خطای کدام یک، داور اعلام پنالتی کرد. همین پنالتی ضربه روحی شدیدی به ما زد چون روی یک خطای نامرئی بر علیه ما پنالتی گرفتند.»


[ad_2]

منبع لینک by [author_name]