دنبال کننده ها

۱۳۹۶ اسفند ۱۱, جمعه

قابلیت دانلود ویدیوهای یوتیوب هم اکنون در 125 کشور جهان +‌ آموزش

[ad_1]






کمپانی گوگل با ارائه قابلیت دانلود ویدیوهای یوتیوب شما را قادر می‌سازد تا دیگر برای مشاهده‌ی ویدیوهای این سرویس نیازی به اتصال اینترنت نداشته و به شکل آفلاین مشاهده کنید. این قابلیت برای کاربران Youtube Red در دسترس است.


گوگل خیلی آهسته در حال اضافه کردن قابلیت دانلود ویدیوهای یوتیوب برای مصرف کنندگان این فضای آپلود ویدیویی در سراسر جهان است. البته شروع ارائه این قابلیت از ماه گذشته کلید خورده است و هنوز هم کاربران بسیاری از کشورها به آن دسترسی ندارند.


در عین حال غول جستجوی جهان به عنوان صاحب این سرویس ویدیویی، به تازگی لیستی از کشورهایی که به قابلیت دانلود ویدیوهای یوتیوب مجهز شده‌اند را در صفحه‌ی پشتیبانی این سرویس به‌روزرسانی کرده است. به نقل از این لیست، کاربران 125 کشور جهان هم اکنون می‌توانند از این مورد برای تماشای آفلانی ویدیوهای یوتیوب بهره‌مند شوند. این لیست شامل کشورهای زیادی می‌شود که خوشبختانه نام «ایران» نیز در بین آن‌ها دیده می‌شود. برای مشاهده لیست کامل کشورها در اینجا کلیک کنید.


به منظور بهره‌گیری از ویژگی‌های جدید، اکنون شما می‌توانید یک دکمه‌ی جداگانه‌ی “Download” را در زیر ویدیوهای یوتیوب مشاهده کنید که به شما اجازه خواهند داد آن ویدیو را دانلود کرده و سپس بر روی گوشی هوشمند خود به صورت آفلاین اقدام به مشاهده کردن آن‌ها کنید.


دانلود ویدیوهای یوتیوب


قابلیت دانلود ویدیوهای یوتیوب یکی از ویژگی‌های اصلی است که Youtube Red، یک سرویس گوگل که برای استفاده از آن نیازمند پرداخت حق اشتراک هستید خواهد بود. کاربران یوتیوب از سراسر جهان در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور این دکمه اختصاصی دانلود خواهند بود و می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. نکته حائز اهمیت این است که برای برخی از ویدیوها این دکمه دیده نمی‌شود. اگر شما هم به این مشکل برخوردید، این بدان معناست که قادر به دانلود آن نبوده و باید حتما به صورت آنلاین به تماشای آن بپردازید.


آموزش دانلود ویدیوهای یوتیوب


اگر کشوری که در آن ساکن هستید در لیست کشورهای پشتیبانی کننده از این قابلیت باشد، می‌توانید آن ویدیو را دانلود کرده و برای 48 ساعت آن را به شکل آفلانی مشاهده کنید. پس از آن، شما نیازمند اتصال به اینترنت خواهید بود تا یوتیوب نیاز آن ویدیو به ‌به‌روزرسانی‌های احتمالی را چک کند. چرخه‌ی مشاهده‌ی دانلود ویدیوهای یوتیوب هر 48 ساعت خواهد بود.


برای اینکار ابتدا به صفحه‌ی تماشای ویدیو بروید. در زیر ویدیو بر روی دکمه‌ی Download دانلود ویدیوهای یوتیوب کلیک کنید. سپس ویدیو که دانلود شد، آیکون به شکل آبی دانلود ویدیوهای یوتیوب درخواهد آمد.













[ad_2]

لینک منبع

تبعات جوان بودن از نظر وزیر ارتباطات

[ad_1]












تبعات جوان بودن از نظر وزیر ارتباطات























































































































در حال بارگذاری















































































































برنامه دورهمی ( 11 اسفند 1396 )






























مشترک فیلیمو باش و هزاران فیلم و سریال ببین.





































شما از یک مرورگر منسوخ شده استفاده می کنید.

کاربر گرامی ؛ برای مشاهده بهتر این سایت و کارایی بهتر امکانات آن می توانید یکی از مرورگر های زیر را دانلود و نصب نمایید.

توصیه می شود برای استفاده و مشاهده وب سایت ها از این مرورگرها استفاده نمایید.












































































[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

کاندلا: در کورس فتح اسکودتو، طرفدار ناپولی هستم؛ امیدوارم رم مقابل ناپولی شبیه بازی با میلان نباشد

[ad_1]

طرفداری- وینسنت کاندلا، مدافع فرانسوی سابق در مورد دیدار تیم محبوبش با ناپولی صحبت کرده است. رم امشب در سن پائولو میهمان ناپولی آماده است. کاندلا در مصاحبه ای با Il Matino گفت:


در کورس اسکودتو امسال طرفدار ناپولی هستم، حقشان بوده که چنین فصلی را پشت سر بگذارند. ساری واقعا تمایل دارد فوتبال بازی کند ولی من در پایان از آنهایی خوشم می آید که قهرمان می شوند.



دیدار رم با ناپولی؟ طرفدار رم هستم ولی بازی سختی است. امیدوارم که در دیدار با ناپولی ما شاهد عملکردی شبیه بازی با میلان نباشیم. بازیکنان حالا باید جبران کنند. بزرگان تیم مثل ادین ژکو، دنیله ده روسی و راجا ناینگولان باید تجربیاتشان را به سایر اعضای تیم بدهند. منتظرم که اوندر کارهای بزرگی انجام دهد اما فراموش نکنید که بچه کم سن و سالی است و نمی تواند بار تیم را به دوش بکشد.



این سال تغییر در رم است، بازیکنانی مهم مثل صلاح و رودیگر رفتند، در ضمن خداحافظی توتی هم بود. امیدوارم که با وجود فراز و نشیب ها بتوانند در جمع چهار تیم قرار بگیرند و برنامه هایشان بدون وقفه پیش برود. دی فرانچسکو قابلیت های لازم را دارد تا تبدیل به نقطه اتکایی برای تیم شود؛ او آدمی فروتن و منطقی است، از نظر تاکتیکی هم باهوش است.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

رحمتی، کاپیتانِ خوش بختی شفر

[ad_1]

ورزش سه: مهدی رحمتی از زمانی که شفر هدایت استقلال را برعهده گرفته، در 6 بازی به میدان رفته است که در هیچ کدام از این بازی ها آبی ها شکست نخورده اند.


مهدی رحمتی تا بدین جای فصل در بازی با پدیده، پارس جم و پرسپولیس در لیگ برتر، ایران جوان بوشهر و صنعت نفت در جام حذفی و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا در درون دروازه استقلال قرار گرفته است که در این بازی ها استقلال در 5 بازی پیروز شده است و تنها در بازی با پدیده این تیم موفق به پیروزی نشده است.


نکته جالب اینکه استقلال در این بازی ها که اتفاقا بازی های بسیار حساسی هم بوده تنها یک گل دریافت کرده که برابر صنعت نفت در جام حذفی بوده است.


نمایش مطمئن مهدی رحمتی در بازی های مهم استقلال باعث شده شفر تصمیم بگیرد در بازی های مهم از این بازیکن استفاده کند و اگر او با مشکل مصدومیت روبرو نباشد، احتمالا در بازی با العین هم در درون دروازه استقلال قرار می گیرد.


 


رحمتی، کاپیتانِ خوش بختی شفر


 


عکس: رضا سعیدی پور


[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

لایت فون 2 شما را از دنیای پرهیاهوی تلفن های هوشمند دور می‌کند

[ad_1]






لایت فون 2 (Light Phone 2) یک موبایل ساده، کوچک و البته کاربردی است که سازندگان امیدوارند با توسعه آن، کاربران کمی از دنیای پرتنش فعلی فاصله بگیرند.



لایت فون، یک گوشی موبایل کوچک با یک فرضیه‌ای جذاب بود: کنار گذاشتن تمام اجزای غیر عادی و گیج‌کننده تلفن های هوشمند مدرن همچون اینترنت، پیام‌‌های متنی، ایمیل و عکاسی برای رسیدن به ماهیت تلفن. این گوشی قادر به برقراری تماس و ذخیره کردن 9 شماره تلفن است.


این ایده‌ای جذاب بوده و وعده زندگی را می‌دهد که در آن شما می‌توانید موارد گیج‌کننده از تلفن های هوشمند معمولی را بدون جدا شدن از دنیای اطراف، حذف کنید. هرچند، نسخه اول از این گوشی بیش از حد محدود بود.


لایت فون 2 به عنوان جایگزین نسخه اصلی و با همان ایده‌های اولیه توسعه یافته، اما حالا سازندگان ویژگی‌های جدیدی را اضافه کرده‌اند تا استفاده از آن به عنوان یک موبایل معمولی امکان‌پذیر باشد.


لایت فون 2


لایت فون 2 با ظاهری مشابه نسل اول طراحی شده، ولی به جای یک پد شماره 10 رقمی، این‌بار از نمایشگر لمسی E-Ink در آن استفاده شده است. به علاوه، این گوشی از شبکه 4G پشتیبانی کرده و با ویژگی‌های جدیدی همچون امکان نوشتن متن به دست کابران می‌رسد. سازندگان در تلاش هستند تا قابلیت‌های جذاب‌تر و کاربردی‌تری همچون استفاده از نقشه‌های ساده، پخش موسیقی یا درخواست خودرو از کمپانی‌هایی مثل اوبر را به این موبایل اضافه کنند تا لایت فون 2، کامل‌تر از نسل قبلی باشد.


بر خلاف گوشی اصلی Light Phone که تنها با تماس‌های تلفنی کار می‌کرد و ارسال چیزهای مختلف به آن از طریق موبایل «اصلی» آسان‌تر بود، لایت فون 2 به منظور ارائه یک دستگاه مستقل ساخته شده است. شاید تصور کنید این ایده مخاطبان زیادی ندارد، اما بسیاری از افراد هنگامی که می‌خواهند ارتباط کمتری با اینترنت و یا دنیای هوشمند داشته باشند، از طرفداران لایت فون 2 هستند.


لایت فون 2


لایت فون 2 سال آینده عرضه خواهد شد


توسعه لایت فون 2 هم‌چنان در مراحل اولیه بوده و سازندگان هنوز مشغول نهایی کردن مشخصات فنی، سخت افزار و ویژگی‌ها هستند و حتی انتظار نمی‌رود این گوشی تا آوریل 2019 هم به دست کاربران برسد. بهتر است به یاد داشته باشیم که بعد از معرفی این پروژه در سال 2015 و اعلام عرضه تا می 2016، لایت فون در ژانویه 2017 به دست خریداران رسید. به همین جهت، عرضه لایت فون 2 در آوریل 2019 احتمالا کمی خوش‌بینانه خواهد بود.


هم‌اکنون علاقه‌مندان با پرداخت 225 دلار از طریق Indiegogo می‌توانند از این گوشی جدید حمایت کنند. لایت فون 2 در زمان عرضه با قیمت 400 دلار به فروش خواهد رسید.













[ad_2]

لینک منبع

ستاره بارسلونا و توجیه جدایی جنجالی از دورتموند :: ورزش سه

[ad_1]




کد خبر: 1508872/42

زمان: 20:36  
1396/12/11

بازدید: 23,231









عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا در مورد روزهای جنجالی جدایی خود از دورتموند توضیح داد.



 



به گزارش "ورزش سه"، درگیری، غیبت در تمرینات و رفتارهای پرحاشیه، بخشی از تلاش دمبله در تابستان برای جدایی از دورتموند و انتقال به بارسلونا انجام داد که در نهایت این انتقال نهایی شد و دمبله با مبلغ 105 میلیون یورو به اضافه بندهای پاداش راهی نوکمپ شد. دمبله معتقد است توجیه رفتارهای او در تابستان، احتمال لغو شدن معامله و بر باد رفتن آرزوهای او بوده است.



 





 



دمبله گفت: "دیگر باید چه کاری می کردم؟ اگر بارسلونا برای بار دوم درخواست جذب من را لغو کرد، انتقال به این تیم برای من غیرممکن بود. بسیار علاقمندم بدانم افرادی که من را در این رابطه مورد انتقاد قرار می دهند، اگر خودشان جای من بودند چه رفتاری نشان می دادند.



 



من در آن مقطع فکر می کردم ممکن است رویای خود را از دست بدهم و به همین مجبور به بروز چنین رفتارهایی شدم."





[ad_2]

لینک منبع

نمونه ای از پختگی دهه شصتی ها از نظر وزیر ارتباطات!!

[ad_1]












نمونه ای از پختگی دهه شصتی ها از نظر وزیر ارتباطات!!























































































































در حال بارگذاری















































































































برنامه دورهمی ( 11 اسفند 1396 )






























مشترک فیلیمو باش و هزاران فیلم و سریال ببین.





































شما از یک مرورگر منسوخ شده استفاده می کنید.

کاربر گرامی ؛ برای مشاهده بهتر این سایت و کارایی بهتر امکانات آن می توانید یکی از مرورگر های زیر را دانلود و نصب نمایید.

توصیه می شود برای استفاده و مشاهده وب سایت ها از این مرورگرها استفاده نمایید.












































































[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

خبرگزاری آريا - « 4 جي» به ماه رسيد

[ad_1]



« 4 جي» به ماه رسيد

خبرگزاري آريا - دو شرکت تصميم دارند در سال آتي ميلادي شبکه اينترنت «4جي» را در ماه احداث کنند. با کمک اين شبکه مي‌توان ويدئوهاي باکيفيت از ماه به زمين فرستاد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از مهر، دو شرکت ودا فون و نوکيا قصد دارند سال آينده شبکه اينترنت 4G را در ماه نصب کنند.
شرکت اکتشافات فضايي PTScientists اين ماموريت را برنامه ريزي کرده که نخستين فرود يک شرکت خصوصي در ماه نيز به حساب مي‌آيد.
قرار است نوکيا پست‌هاي مخابراتي را به وسيله موشک اسپيس ايکس در 2019 ميلادي به ماه بفرستد. احداث شبکه اينترنت در ماه به کاوشگرهاي Audi امکان مي‌دهد با يکديگر و همچنين مقر خود در زمين ارتباط برقرار کنند.
اين کاوشگر‌ها سطح ماه را براي امکان زندگي انسان در اين ستاره بررسي مي‌کنند. همچنين با کمک شبکه مذکور مي‌توان ويدئويي باکيفيت بالا از سطح ماه ارسال کرد.



[ad_2]

لینک منبع

اظهارات جنجالی رایولا تمامی ندارد؛ او دوباره اعلام کرد ایجنت اینسینیه است

[ad_1]

طرفداری- در تابستان گذشته شایعاتی مبنی بر استخدام شدن مینو رایولا از سوی اینسینیه مطرح شد که این موضوع از سوی آنتونیو اوتایانو، ایجنت رسمی اینسینیه تکذیب شد. کار به جایی رسید که دی لورنتیس به رایولا هشدار داد برای انتقال وینگر ناپولی به تیمی دیگر باید از روی جنازه اش رد شود. با این حال رایولا در مصاحبه ای دیگر به طور غیرمستقیم، اینسینیه را موکل خود خواند.


رایولا در مصاحبه ای با رای اسپورت گفت:


بسیار ناامید کننده است که جام جهانی بدون حضور ایتالیا برگزار می شود. از این بابت برای موکلانم یعنی دوناروما، بوناونتورا، وراتی و اینسینیه ناراحتم. سرزنش اصلی برای ونتوراست اما بالاتر از او کسانی هستند که وی را به عنوان سرمربی ایتالیا انتخاب کردند. شرمندگی واقعی اینجاست که با گذشت چند ماه از آن اتفاق، هنوز کوچکترین تغییری در فوتبال ایتالیا دیده نمی شود. 



اسکودتو؟ بسیار فوق العاده می شود که ساری با این ترکیب کوچک در رقابت با یوونتوسی شگفت انگیز قهرمان شود.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

c++ - Weird glitch where program will refuse to progress ( hangman assignment)

[ad_1]



How this program should work is that it will ask the user to guess a randomly selected word. The user will do this by placing in letters that could be within that word. The code would randomly select 3 words, and, when the user guesses one of those words right, it will move on to the next word. If the user gets all 3 words right, then the program congratulates them and if they get it wrong then the program just ends. The program will check if the user is trying to put in a letter that they already used, and will stop them from doing so. The program will also check to see if the letter was right/wrong, and, if wrong, will give the user a warning and will increment the number of tries they have.



I have coded out pretty much everything that is needed, but I am running into an error where, after the first word, if the user was to type in one of the letters that were within the second word, the program would say that the word was wrong. For example, let's say the second word was CIA. I would type in the letters I and A into the console and it would accept it, but when I would type in C it would tell me that C isn't in the selected word and will increment me and if I was to try to type in C again it will prevent me from doing so. Tried debugging but I couldn't pinpoint the problem specifically.



#include "stdafx.h"
#include<iostream>
#include<cstdlib>
#include <string>
#include<vector>
#include<ctime>
#include<algorithm>
#include<cctype>
using namespace std;
using std::cout;
using std::cin;
using std::endl;
using std::string;

int main()

string user;
// Display Title of program to user
cout << "Keywords" << endl;
// Ask the recruit to login using thier name
cout << "Log in using your name" << endl;
// Hold the recruit's name in a var, and address them by it throughout the simulation.
cin >> user;
// Display an overview of what Keywords II is to the recruit
cout << " Hello " << user << ". This program is to test out your code breaking skills." << endl;
// Display an directions to the recruit on how to use Keywords
cout << "The program will load a random word, and it is your job to guess what that word is." << endl;
cout << "In order to guess a word, you must guess the letters that are in the word. Use your keyboard to type in the letter that you think is in the word" << endl;
cout << "Every time you guess a right letter, the program will congratulate you. Every time you guess wrong, however, you will lose a turn. When you lose too many turns, the program will end" << endl;
cout << "Remember, the aim is to guess enough right letters to make up the word that was randomly chosen for you." << endl;
// Create a collection of 10 words you had wrote down manually
vector<string>words;
words.push_back("PRESIDENT");
words.push_back("FILES");
words.push_back("INFORMATION");
words.push_back("COUNTRY");
words.push_back("SECURITY");
words.push_back("CIA");
words.push_back("SECRETS");
words.push_back("DATA");
words.push_back("SERVICE");
words.push_back("WANTED");

// Create an int var to count the number of simulations being run starting at 1
int tries = 3;
// Display the simulation # is staring to the recruit.
srand(static_cast<unsigned int>(time(0)));
random_shuffle(words.begin(), words.end());
// Pick new 3 random words from your collection as the secret code word the recruit has to guess.
const string word1 = words[0];
const string word2 = words[1];
const string word3 = words[2];
string soFar1(word1.size(), '-');
string soFar2(word2.size(), '-');
string soFar3(word3.size(), '-');
string used = "";
int game = 1;
// While recruit hasn’t made too many incorrect guesses and hasn’t guessed the secret word
//Start of first word
while ((tries != 0) && (soFar1 != word1) && (game == 1))
// Tell recruit how many incorrect guesses he or she has left
cout << "You have " << tries;
cout << " more tries until the program ends. Keep on at it!" << endl;
// Show recruit the letters he or she has guessed
cout << "The following letters were used:n" << used << endl;
// Show player how much of the secret word he or she has guessed
cout << "Here is the progress you are making with this word:" << soFar1 << endl;
// Get recruit's next guess
char guess;
cout << "Enter the letter that you want to use:";
cin >> guess;
guess = toupper(guess);
//While recruit has entered a letter that he or she has already guessed
while (used.find(guess) != string::npos)
cout << "The letter" << guess << "was already used. Use another letter." << endl;
//Get recruit ’s guess
cin >> guess;
guess = toupper(guess);

//Add the new guess to the group of used letters
used += guess;
//If the guess is in the secret word
if (word1.find(guess) != string::npos)
//Tell the recruit the guess is correct
cout << "The letter you used is in this word ";
// Update the word guessed so far with the new letter
for (int i = 0; i < word1.length(); ++i)
if (word1[i] == guess)
soFar1[i] = guess;



//Otherwise
else
//Tell the recruit the guess is incorrect
cout << "You guessed the wrong letter. " << guess << " is not in the word.n";
// Increment the number of incorrect guesses the recruit has made
--tries;

//End of first word

if (soFar1 == word1)
cout << "Congrats, you got that code right. Here comes the next one." << endl;
used = "";
++game;


//Start of second word
while ((tries != 0) && (soFar2 != word2)&&( game == 2))
// Tell recruit how many incorrect guesses he or she has left
cout << "You have " << tries;
cout << " more tries until the program ends. Keep on at it!" << endl;
// Show recruit the letters he or she has guessed
cout << "The following letters were used:n" << used << endl;
// Show player how much of the secret word he or she has guessed
cout << "Here is the progress you are making with this word:" << soFar2 << endl;
// Get recruit's next guess
char guess;
cout << "Enter the letter that you want to use:";
cin >> guess;
guess = toupper(guess);
//While recruit has entered a letter that he or she has already guessed
while (used.find(guess) != string::npos)
cout << "The letter" << guess << "was already used. Use another letter." << endl;
//Get recruit ’s guess
cin >> guess;
guess = toupper(guess);

//Add the new guess to the group of used letters
used += guess;
//If the guess is in the secret word
if (word1.find(guess) != string::npos)
//Tell the recruit the guess is correct
cout << "The letter you used is in this word ";
// Update the word guessed so far with the new letter
for (int i = 0; i < word2.length(); ++i)
if (word2[i] == guess)
soFar2[i] = guess;



//Otherwise
else
//Tell the recruit the guess is incorrect
cout << "You guessed the wrong letter. " << guess << " is not in the word.n";
// Increment the number of incorrect guesses the recruit has made
--tries;

//End of second word

if (soFar2 == word2)
cout << "Congrats, you got that code right. Here comes the next one." << endl;
used = "";
++game;


//Start of first word
while ((tries != 0) && (soFar3 != word3) && (game == 3))
// Tell recruit how many incorrect guesses he or she has left
cout << "You have " << tries;
cout << " more tries until the program ends. Keep on at it!" << endl;
// Show recruit the letters he or she has guessed
cout << "The following letters were used:n" << used << endl;
// Show player how much of the secret word he or she has guessed
cout << "Here is the progress you are making with this word:" << soFar3 << endl;
// Get recruit's next guess
char guess;
cout << "Enter the letter that you want to use:";
cin >> guess;
guess = toupper(guess);
//While recruit has entered a letter that he or she has already guessed
while (used.find(guess) != string::npos)
cout << "The letter" << guess << "was already used. Use another letter." << endl;
//Get recruit ’s guess
cin >> guess;
guess = toupper(guess);

//Add the new guess to the group of used letters
used += guess;
//If the guess is in the secret word
if (word1.find(guess) != string::npos)
//Tell the recruit the guess is correct
cout << "The letter you used is in this word ";
// Update the word guessed so far with the new letter
for (int i = 0; i < word1.length(); ++i)
if (word3[i] == guess)
soFar3[i] = guess;



//Otherwise
else
//Tell the recruit the guess is incorrect
cout << "You guessed the wrong letter. " << guess << " is not in the word.n";
// Increment the number of incorrect guesses the recruit has made
--tries;

//End of second word

// If the recruit has made too many incorrect guesses
if (tries == 0)
// Tell the recruit that he or she has failed the Keywords II course.
cout << "You have failed. Your director shall hear about this" << endl;

// Otherwise
else
// Congratulate the recruit on guessing the secret words
cout << "You guessed all words right. Congrats!" << endl;

cout << "n The words were: " << word1 << "n" << word2 << "n" << word3 << endl;


// Ask the recruit if they would like to run the simulation again

// If the recruit wants to run the simulation again

// Increment the number of simiulations ran counter

// Move program execution back up to // Display the simulation # is staring to the recruit.

// Otherwise

// Display End of Simulations to the recruit

// Pause the Simulation with press any key to continue

cin >> user;
return 0;




[ad_2]

لینک منبع

پاسخ قاطعانه داور جنجالی به بازیکن بارسلونا

[ad_1]

ورزش سه: مکالمات متئو لاهوز و بازیکنان بارسلونا بعد از اتفاقات بازی دیشب برابر لاس پالماس منتشر شده است.

 بارسلونا دیشب با تساوی 1-1 برابر لاس پالماس، 2 امتیاز مهم را از دست داد تا دیدار عصر یکشنبه این تیم به اوج حساسیت برسد.


 


پاسخ قاطعانه داور جنجالی به بازیکن بارسلونا



بازیکنان بارسا در این دیدار به شدت به داوری معترض بوده و عقیده داشتند لاهوز در مورد اعلام پنالتی به سود لاس پالماس و اخراج نکردن گلر این تیم دچار اشتباه شده است.

لاهوز گفت: "داوری مسئولیت من است و من صحنه مورد نظر شما را ندیده ام پس من اگر قادر به دیدن صحنه ای نباشم نمی توانم در خصوص آن تصمیم گیری کنم. در مورد داوری مسئولیت همه اتفاقات به طور 100% بر عهده من است."


[ad_2]

منبع لینک by [author_name]