دنبال کننده ها

۱۳۹۶ اسفند ۱۲, شنبه

نگاهی به دوربین گوشی‌های سونی اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت

[ad_1]


گوشی‌های سونی از دوران اوج خود فاصله گرفته‌اند و این شرکت با عرضه‌ی مدل‌های جدید این گوشی‌ها، امیدوار است که ورق برگردد و این گوشی‌ها تا حدی شکوه گذشته‌ی خود را به دست بیاورند. اما گوشی‌های سونی هرچقدر هم بی‌کیفیت باشند، کیفیت بالای دوربین‌های آن‌ها موضوعی غیرقابل کتمان محسوب می‌شود. با توجه به این موضوع، در ادامه نگاهی به دوربین گوشی‌های اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت می‌اندازیم.


این دو گوشی با وجود تفاوت در قیمت و اندازه، از دوربین دقیقا یکسانی بهره می‌برند. سونی در مورد سیستم دوربین این گوشی‌ها تغییرات چندانی را اعمال نکرده و فقط به بهبودهای جزئی بسنده کرده است. سونی همچنان مصر به عدم استفاده از دوربین دوگانه است و به همین خاطر در این گوشی‌ها شاهد دوربین دوگانه نیستیم.



دوربین اصلی آن‌ها از نوع ۱۹ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.0 و دوربین سلفی آن‌ها هم از نوع ۵ مگاپیکسلی محسوب می‌شود. با توجه به عدم استفاده از دوربین دوگانه، سونی برای شبیه‌سازی حالت بوکه (مات کردن پس‌زمینه) به راه حل نرم‌افزاری روی آورده که گویا طبق بررسی‌های اولیه چندان قابل توجه نبوده است.


از دیگر مشخصه‌های مهم این دوربین باید به امکان فیلم‌برداری اسلوموشن با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه در رزولوشن ۱۰۸۰p اشاره کنیم که ارتقای محسوسی نسبت به مدل قبلی این گوشی‌ها محسوب می‌شود. سونی با ارائه‌ی این مشخصه توانسته گوشی‌های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس را پشت سر بگذارد که مجهز به قابلیت فیلم‌برداری اسلوموشن با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه در رزولوشن ۷۲۰p هستند.


به غیر از موارد ذکر شده، نباید امکان فیلم‌برداری HDR با رزولوشن ۴K را از قلم بیندازیم. در نهایت هم باید به اپلیکیشن ۳D Creator اشاره کنیم که کاربران با استفاده از آن می‌توانند از چهره‌ی خود مدل سه‌بعدی ایجاد کنند. پیش از این کاربران برای استفاده از این مشخصه ناچار به استفاده از دوربین اصلی بودند، اما در گوشی‌های XZ2 و XZ2 کامپکت با استفاده از دوربین سلفی هم می‌توان چنین اسکنی را انجام داد.


 





برای عضویت در خبرنامه دیجی‌کالا مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.





[ad_2]

لینک منبع

نگارش 10.22 متوسطه دوره اول دبیرستان :: همگام با مدارس سلماس

[ad_1]



دانلود در ادامه مطلب ...




راهنمای دریافت نگارش:




ابتدا فایل را دانلود کرده , سپس وارد برنامه Helper  راهنمایی  شده و در بخش بروز رسانی سیستم گزینه سوم را انتخاب و مسیر ذخیره سازی فایل نگارش را برای سیستم معرفی نمایید. 



 یاروی فایل حاصل کلیک راست نموده و با انتخاب گزینه Extract Files فایل را از حالت فشرده خارج کنید و در پوشه ایجاد شده برای برنامه مدارس ( در Program Files   گزینه Pajoohesh و پوشه راهنمایی) کپی نمایید



نکته :بعد از نصب نگارش حتما بخش بروزآوری پایگاه واقع دربخش تسهیلات را اجرا نماییدوتوجه نمایید یکبار قبل ازبروزآوری پایگاه ویکبار بعداز بروزآوری پایگاه از اطلاعات خود ذخیره سازی بگیرید.








[ad_2]

لینک منبع

تیم داوری استقلال و العین مشخص شد

[ad_1]

ورزش سه: با اعلام فدراسیون فوتبال آسیا داورانی از کشور مالزی قضاوت العین و استقلال را بر عهده خواهند داشت.


بن یعقوب داور اول این دیدار خواهد بود و بن محمد، زین العابدین و محمد بن نور کمک های اول و دوم و داورهای چهارم دیدار استقلال والعین هستند.


عبدالهائف فرخاد از کشور ازبکستان ناظر داوری این مسابقه خواهد بود و دیلان روکناتا از کشور سریلانکا ناظر این مسابقه خواهد بود.


این دیدار روز سه شنبه در کشور امارات و به میزبانی العین برگزار می شود.


[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

نوکیا یک ژاکت هوشمند برای استفاده امداد رسان‌ها تولید می‌کند – دیجی رو

[ad_1]

ژاکت هوشمند نوکیا

در حال حاضر می‌دانیم که گوگل در پروژه Jacquard بر روی طراحی و تولید لباس‌های هوشمند کار می‌کند و برای تولید اولین محصول خود در این زمینه که یک ژاکت هوشمند است با Levi وارد همکاری شده است. با این حال گوگل تنها شرکتی نبود که در کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2018) چنین فناوری آینده نگرانه‌ای را به معرض نمایش گذاشته بود. کمپانی فنلاندی نوکیا در این رویداد اقدام به رونمایی از یک ژاکت هوشمند کرد که با همکاری برند کره‌ای فعال در زمینه پوشاک و مد به نام Kolon طراحی شده و قرار است مورد استفاده امداد رسان‌ها و کسانی که در بخش‌های اورژانس فعالیت می‌کنند، قرار بگیرد.

ژاکت هوشمند نوکیا با نام CHASE LifeTech FR معرفی شده و CHASE مخفف عبارت ” تجهیزات سلامتی و ایمنی متصل” است. اولین نکته‌ای با نگاه کردن به ظاهر این ژاکت هوشمند می‌توان متوجه شد این است که CHASE LifeTech FR برای استفاده امداد رسان‌ها طراحی شده است. ظاهر براق و روشن ژاکت در کنار بازتاب دهنده‌های نور تعبیه شده بر روی آن باعث شده تا در هنگام شب و در مکان‌هایی مانند بزرگراه‌ها به خوبی توسط خودروها دیده شده و تشخیص داده شود.

ژاکت CHASE نوکیا

با اینکه این ژاکت هوشمند بسیار کوچک و جمع و جور است اما با پوشیدن آن اطلاعات مختلفی مانند میزان ضربان قلب، دما، موقعیت مکانی را در اختیار کاربر قرار داده و حتی یک شتاب سنج داخلی هم برای آن در نظر گرفته شده است. مدلی که در MWC 2018 به معرض نمایش گذاشته شده بود، بر روی قسمت‌هایی مانند آستین و سینه، دارای قسمت‌هایی برای جاسازی ماژول‌های مختلف بود و همین مسئله نشان می‌دهد که احتمالاً این ژاکت هوشمند قابلیت سفارشی سازی برای استفاده در موقعیت‌های مختلف را خواهد داشت. به عنوان مثال کسانی که در اورژانس پزشکی فعالیت می‌کنند می‌توانند از سنسورها و ماژول‌های مورد نیاز خود استفاده کنند، در حالی که این قطعات برای یک آتش نشان کاربردی نداشته و باید با ماژول‌های مناسب تعویض شوند.

متأسفانه این طور که به نظر می‌رسد، ژاکت نمایش داده شده در MWC 2018 هنوز تکمیل نشده و محصول نهایی نیست، بنابراین در حال حاضر و یا در آینده‌ای نزدیک امکان خرید آن وجود نخواهد داشت. اما با این وجود گفته می‌شود که تولید انبوه این محصول احتمالاً ظرف 12 تا 18 ماه آینده آغاز خواهد شد.

حسین محمود زاده عاشق فناوری های نو و دنیای تکنولوژیه و از افرادی هست که ستون های دیجی رو را به پا کرده. او عاشق دنیای بازی هاست و علاقه خاصی هم به شایعات دنیای تکنولوژی داره

تا سال 2021 دو هتل فضایی شرکت Bigelow Aerospace میزبان مسافران خواهند بود

[ad_1]






ساخت هتل فضایی ایده‌ بسیار بزرگی است که شرکت Bigelow Aerospace در سر داشته و در تلاش است آن را عملی کند. هتل های فضایی این شرکت تا سال 2021 در مدارهای پایینی زمین قرار گرفته و به خاطر اقتصادی بودن سفر به آن‌ها، افرادی بیشتری می‌توانند لذت سکونت در فضا را تجربه کنند.



شرکت Bigelow Aerospace، از زمان تاسیس خود در سال 1999 همواره به دنبال ساخت ماژول‌هایی فضایی به عنوان محلی برای سکونت انسان‌ها در مدارهای پایینی زمین بوده است. این شرکت اکنون Bigelow Space Operations را راه‌اندازی کرده است که طرحی به منظور بازاریابی برای اجرایی کردن پروژه مسکن دادن انسان در اطراف کره زمین است.


حاصل نهایی طرح BSO را می‌توان دو هتل فضایی دانست. آن‌ها فقط درسال 2018، میلیون‌ها دلار به منظور ارزیابی جزییات موقعیت‌‌های موجود و شرایط اطراف کره زمین خرج خواهند کرد. شرکت تصمیم دارد دو زیستگاه فضایی قابل گردش خود را تا سال 2021 ارسال کند.


نتیجه تلاش آن‌ها دو زیستگاه فضایی قابل گردش با نام B330-1 و B330-2 بوده و هر دو برای قرار گرفتن در مدارهای پایینی زمین طراحی شده‌اند. هر کدام قادر است حداکثر شش نفر را درون فضای 330 مکعب متری خود جای دهد. شرکت Bigelow Aerospace می‌‌خواهد آن‌ها را تبدیل به پایگاه‌هایی اقتصادی برای انجام اعمال مطالعاتی و تحقیقاتی کند. به عقیده آن‌ها، توانایی دسترسی به مدارهای پایینی زمین به کشورهای خارجی اجازه می‌دهد برنامه‌های فضایی مخصوص به خود را طرح‌ریزی کنند.


هتل فضایی


ناسا در سال 2016، یکی دیگر از ماژول‌های Bigelow Aerospace را به ایستگاه فضایی بین‌المللی متصل کرد. این سازمان فضایی، در سال 2017 یک قرارداد سه ساله با شرکت عقد کرد و قرارداد قبلی تحت عنوان Bigelow Expandable Activity Module را گسترش داد.


ایده اولیه ساخت هتل فضایی


همکاری بین Bigelow Aerospace و ناسا تعجب‌آور نیست، چرا که موسس این شرکت یعنی رابرت بیگلو (Robert Bigelow)، ایده زیستگاه فضایی قابل گردش را برای نخستین مرتبه در سال 1999 از پروژه TransHAB خود ناسا به دست آورد! با این حال این شرکت اهدافی جداگانه از چشم‌اندازهای سازمانی فضایی ناسا دارد. با توجه به سابقه و فعالیت‌های درخشان Bigelow Aerospace می‌توانیم مطمئن باشیم ایده راه‌اندازی هتل فضایی در مدارهایی پایینی زمین، سرانجام توسط آن عملی خواهد شد.


هتل فضایی


اما نباید فراموش کرد ایده هتل فضایی این شرکت، تنها برنامه بردن انسان به فضای اطراف زمین نیست. شرکت‌های افراد بزرگی همچون ایلان ماسک (اسپیس ایکس)، جف بزوس (بلو اوریجین) و ریچارد برانسون (ویرجین گالاکتیک) مدت‌ها است در حال برنامه‌ریزی برای امکان‌پذیر کردن سفرهای فضایی برای افراد بیشتری هستند و تاکنون چند طرح عملی نیز ارائه کرده‌اند.



هتل فضایی


با این حال با توجه به ایده هتل فضایی Bigelow Aerospace که گفته شده تا سال 2021 عملی می‌شود، این شرکت از دیگر رقبای خود جلوتر است. شرکت‌های دیگر، بیشتر در حال برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه‌هایی هستند که سفر انسان به مدارهای پایینی زمین را امکان‌پذیر می‌کند، اما Bigelow Aerospace چند قدم از آن‌ها جلوتر بوده و ایده سکونت دادن انسان‌ها در همین مدارها را در سر می‌پروراند. مزیت دو هتل فضایی آن، قابل دسترس بودن برای تعداد بیشتری از مردم است. با این حال همچنان انتظار داریم عده انگشت شماری از پس هزینه‌های جاری آن بر بیایند!














[ad_2]

لینک منبع

رنگ های سفارشی موبایل Essential بسیار جذاب و دلفریب است!

[ad_1]


رسانه کلیک – از زمانی که موبایل Essential معرفی شده است، رنگ های کله غازی (Teal) و مسی (Copper) آن باعث شده تا کاربران تلفن های هوشمند به نوعی دیگر به آنها نگاه کرده و این محصول، خود را جور دیگری در دل مردم جای دهد.


روزها و ماه ها گذشت و این سوال همواره در ذهن کاربران وجود داشته که آیا کسی سراغ گوشی اسنشال (Essential) می رود؟ اما زمانی که خبرنگاران و تیم های فنی وب سایت های مطرح دنیا موفق شدند این اسمارت فون را از نزدیک ببینند، بازی عوض شد (فروش گوشی Essential بعد از مدت‌ها انتظار آغاز شد).


به گفته کسانی که برای مدت مدیدی با گوشی های مختلف کار کرده اند، هیچ یک از این هندست های جور واجور تا این اندازه زیبا و جذاب نبودند. رنگ اقیانوسی (Ocean Depth) موبایل Essential جلوه زیبایی به قاب می بخشد. از طرفی، رنگ سبز آبی (Ocean Depth) بسیار براق و اشباع شده است و ضمن کار با آن، احساس می کنید با دستگاهی مشغول به کار هستید که مدت هاست به دنبال آن بودید.


موبایل Essential
رنگ اقیانوسی یا Ocean Depths

در کنار انواع و اقسام گوشی های سیاه و سفیدی که این روزها در بازار موجود است، رنگ های جدید مطمئنا به مذاق کاربران خوش می آید.


مشخص نیست که شرکت Essential به چه دلیل زمان زیادی را صرف این گوشی کرده و نمی دانیم آیا از نظر فروش، ارزشی برای آنها داشته است یا خیر. اما از دید طراحی، این گوشی هوشمند فوق العاده ارزشمند است. اگر نمایشگر بدون حاشیه و برش صفحه نمایش (Notch) کوچک بالای آن را به عنوان اولین سورپرایز آقای اندی رابین، خالق اندروید در نظر بگیریم، مطمئنا رنگ بندی زیبا و فوق العاده این اسمارت فون را باید دومین ویژگی حیرت انگیز اسنشال فون به حساب آورد.


موبایل Essential
رنگ Ocean Depth در کنار مشکی مسی (Copper Black)

مسئولان شرکت اسنشال تعداد محدودی گوشی با رنگ Ocean Depth را تولید کرده و ظاهرا قصد ادامه این روند را ندارند. عرضه این تلفن هوشمند با رنگ یاد شده حدود دو هفته پیش آغاز گردید و به زودی نیز پایان یافت. بد نیست بدانید که این کمپانی سال گذشته، تنها موفق به فروش 90 هزار دستگاه موبایل شد.


موبایل Essential
رنگ Ocean Depths

در کنار رنگ Ocean Depth، دو مدل دیگر از موبایل Essential به صورت محدود وارد بازار شد؛ Copper Black و Stellar Gray. همچنین رنگ Halo Gray نیز تولید شده که به صورت اختصاصی، در فروشگاه آمازون به فروش می رسد.



  • رنگ Copper Black: بدنه مشکی به همراه اجزایی با رنگ مسی

  • رنگ Stellar Gray: بدنه مشکی مات به همراه نوار دور خاکستری تیره

  • رنگ Halo Gray: بدنه مشکی مات نوار دور تیتانیومی (مانند رنگ سفید این محصول)


موبایل Essential
رنگ Copper Black

رنگ Copper Black  اسنشال فون با توجه به نوار مسی رنگ دور آن، زیبایی خاصی دارد. اما مطمئنا به اندازه رنگ Ocean Depth دلفریب به نظر نمی رسد. رنگ Stellar Gray نیز در نوع خود بسیار شیک و شکیل است.


حدود 6 ماه از عرضه گوشی Essential می گذرد و در کنار عرضه رنگ های جدید، مسئولان Essential در حال بهبود دوربین، تست آپدیت سیستم عامل اندروید Oreo و برطرف کردن باگ ها هستند.


موبایل Essential
رنگ Stellar Gray

گوشی Essential در حال حاضر، اوضاع بهتری نسبت به زمان عرضه خود دارد؛ این در حالی است که طراحان این شرکت، در حال توسعه نسل دوم آن هستند. اما زمان عرضه آن مشخص نیست و از طرف دیگر، معلوم نیست مسئولان Essential چه سورپرایزهای دیگری برای جلب توجه کاربران و طرفداران دنیای تکنولوژی در سر دارند.


موبایل Essential
رنگ Halo Gray







[ad_2]

لینک منبع

بازدید اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان از دیجی‌کالا

[ad_1]


گروهی از اعضای اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه از دیجی‌کالا و مرکز پردازش دانش بازدید کردند. در ابتدای این بازدید بابک فتاحی  مدیر ارشد امور مشتریان دیجی‌کالا درباره این شرکت صحبت کرد و اطلاعات مختلفی را در اختیار اعضای اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان قرار داد.


فتاحی در ابتدای صحبت‌هایش گفت:«دیجی‌کالا هیچ وقت بلند پروازی و ایده بزرگ خودش را برای اینکه بتواند تجربه خرید بهتری به مشتریان منتقل کند را فراموش نکرده است. دیجی‌کالا در مدت زمان کمی توانست راه حلی پیدا کند تا مشتریان بتوانند تجربه خرید بهتری داشته باشند. دیجی‌کالا یک پرتال نقد و بررسی برای کالاهای دیجیتالی راه اندازی کرد. این اتفاق در ابتدا برای دوربین‌ها دیجیتال، موبایل و لپ‌تاپ رخ داد.ز سپس سرویس ارسال رایگان سفارش‌ها راه اندازی شد. دیجی‌کالا برای پیشرفت، نیاز به سرمایه‌گذاری و تجربه افراد مختلفی که در بازار خارجی فعالیت کرده بودند، داشت. چنین افرادی شرکت سراوا را تاسیس کردند تا دیجی‌کالا بتواند مسیرش را با موفقیت ادامه دهد.»



مدیر ارشد امور مشتریان دیجی‌کالا  در ادامه صحبت‌هایش گفت:«دیجی‌کالا سرویس دیگری برای تشویق کاربرانش به وجود آورد. یک تخفیف برای محصولات و خرید‌ّهای مختلف که به صورت نقدی پرداخت نمی‌شد. بعد از هر خرید مقداری بن یا دیجی‌بن به کاربران داده می‌شد تا بتوانند از آن‌ها برای خرید‌ّهای بعدی استفاده کنند.  در سال ۲۰۱۳ قسمت پیشنهاد شگفت‌انگیز به دیجی‌کالا اضافه شد. در این قسمت هر روز چند کالا با تخفیف خوبی برای فروش قرار میگرفتند. در همان زمان ما فکر کردیم که به چه صورت می‌توانیم تجربه خوبی به مشتریان بدهیم. به همین دلیل امکان برگرداندن کالا در مدت زمان ۷ روز را راه اندازی کردیم. پس از مدتی دیجی‌کالا تصمیم گرفت که مرکز پردازش خودش را راه اندازی کرد. دیجی‌کالا در سال ۲۰۱۴ فروش محصولات غیر الکترونیکی را هم شروع کرد. در این زمان دیجی‌کالا تغییر کرد و خودش را به عنوان یک فروشگاه اینترنتی بسیار بزرگ معرفی کرد. در سال ۲۰۱۵ دیجی‌کالا، دیجی‌کالا مگ را راه اندازی کرد. از آنجایی که دیجی‌کالا تصمیم گرفت کالای غیر دیجیتال هم بفروشد، برخی از کاربران وفادار ما فکر کردند که دیگر تمرکز روی کالای دیجیتال وجود ندارد. دیجی‌کالا مگ برای این راه اندازی شد که به کاربران بگوید هرچیزی که درباره محصولات دیجیتالی می‌خواهید را می‌توانید در اینجا پیدا کنید. در سال ۲۰۱۵ اپلیکیشن دیجیکالا هم برای اندروید و iOS به وجود آمد. در سال ۲۰۱۶ ما یک سایت مخصوص برای مد و لباس راه اندازی کردیم. مد و لباس قبلا در دیجی‌کالا به فروش می‌رفت، اما دیجی‌استایل برای افرادی راه اندازی شد که به شکل خاص مد و لباس را دنبال می‌کردند.»



بابک فتاحی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره جعبه‌باز و فیدیبو هم صحب کرد. او به این موضوع اشاره کرد که:«بعضی‌ها می‌گفتند کالای خرابی که مشتری پس می‌دهد را دوباره می‌فروشید. وقتی کالایی با یکسری مشکلات بر می‌گشت، آن کالا مورد بررسی قرار می‌گرفت و مشکلات آن مشخص می‌شد. سپس همه این اطلاعات در سایت جعبه‌باز قرار می‌گرفت تا کاربران با دانستن مشکل کالا بتوانند آن را با قیمت کمتر خریداری کنند. دیجی‌کالا کمی بعد فیبدیبو را خریداری کرد.  سرویسی برای خرید کتاب دیجیتالی که به کاربران اجازه می‌داد کتاب دیجیتالی و کتاب صوتی خریداری کنند»


فتاحی سپس به این موضوع اشاره کرد که دیجی‌کالا در سال ۲۰۱۶ بیش از ۲ هزار کارمند داشت و رنک الکسای سایت در سال ۲۰۱۶ به ۳ رسید. براساس گفته‌های بابک فتاحی روند موفقیت دیجی‌کالا در سال ۲۰۱۷ سرعت بیشتری به خودش گرفت و این فروشگاه اینترنتی بزرگ‌ترین مرکز پردازش کالای خاورمیانه را تاسیس کرد.



مدیر ارشد امور مشتریان دیجی‌کالا در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت:«ایران کشوری است که ۸۰ میلیون جمعیت دارد و که ۷۵ درصد آن‌ها در شهر زندگی می‌کنند و ۷۰ درصد این جمعیت هم از اینترنت بهره می‌برند. این مردم بیشتر با گوشی به اینترنت متصل می‌شوند. گوشی‌های هوشمند باعث شده‌اند که همه بتوانند با آن خرید کنند. بالا رفتن سرعت اینترنت هم باعث شده که مردم راحت‌تر بتوانند خرید کنند. دیجی‌کالا نزدیک به ۹۰ درصد بازار آنلاین ایران را در اختیار دارد. ما قصد داریم که به مردم شانس دسترسی آسان به محصولات را بدهیم.  دیجي‌کالا همیشه مشتری محور بوده است و به همین دلیل در تمام بخش‌ها به صورتی هدف گذاری می‌شود که همه چیز مشتری محور باشد. مشتری به سرعت بالا، سرویس با کیفیت و اخلاق و رفتار خوب نیاز دارد.  ما بزرگ‌ترین مرکز پردازش کالا را در خاورمیانه راه اندازی کردیم. مدت زمان اماده کردن کالا از زمان ثبت سفارش تنها ۲۰ دقیقه است. تمام سرویس‌های دیجی‌کالا ۲۴ ساعته کار می‌کنند و تنها در چند روز تعطیل هستند. مردم از طریق تلفن، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی می‌توانند با دیجی‌کالا در تماس باشند. اکثر ایمیل‌ّها در کمتر از ۸ ساعت پاسخ داده می‌شوند و ۹۰ درصد آن‌ها در ۲۴ ساعت جواب داده می‌شوند. ۸۰ درصد افرادی که به مرکز تماس زنگ می‌زنند تنها ۲۰ ثانیه منتظر می‌مانند. ما سعی کردیم که بیشترین تماس را دریافت کنیم. در واقع تماس‌های قطع شده ما کمتر از ۱۰ درصد است. همچنین در ۸۰ درصد مشکلات در همان تماس اول برطرف می‌شوند. ما توانسته‌ایم ۹۵ درصد رضایت مشتریان را داشته باشیم که این موضوع را از نظر سنجی‌های مختلف به دست آورده‌ایم.»



پس از این صحبت‌ها اعضای اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان به بازدید از مرکز پردازش دانش که بزرگ‌ترین مرکز پردازش در خاورمیانه و شمال آفریقا به حساب می‌آید، پرداختند و روند ثبت سفارش‌ها و ارسال کالاها را از نزدیک مشاهده کردند.




برای عضویت در خبرنامه دیجی‌کالا مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.





[ad_2]

لینک منبع