زیپلاین هواپیمای بدون سرنشین (پهپاد) جدیدی را معرفی کرد که به گفته این شرکت قادر است روزانه تا ۵۰۰ بار در تحویل محموله از آن استفاده شود.
به گزارش ایسنا و به نقل از بیبیسی، شرکت زیپلاین در رواندا خدمات تجاری حمل و رساندن خون به برخی مناطق را در این کشور به عهده دارد.
وزن هر یک از این پهپادها ۲۰ کیلوگرم است و توانایی انتقال ۱.۷۵ کیلوگرم محموله را دارد و میتواند بارش را با دقتی معادل مساحت جای پارک دو اتومبیل به زمین بیندازد.
این شرکت به اداره هواپیمایی فدرال آمریکا درخواست داده تا پهپاد جدید را در برنامه آینده آزمایش وسیله نقلیه بدون سرنشین آمریکا(UAS) مورد آزمایش قرار دهد. این برنامه حاصل همکاری میان اداره محلی دولتی و بخش تجاری است.
فهرست پروژههایی که قرار است در این برنامه آزمایش شود به تاریخ هفتم ماه مه سال جاری نهایی خواهد شد.
کینن ویروبک، بنیانگذار شرکت زیپلاین به سایت خبری سینت گفته است که فاصله میان انتهای بالهای این پهپاد ده متر است و میتواند "به طور چشمگیری بیشتر" از انواع معمول پهپادها پرواز کند.
این پهپاد دارای چندین موتور است که در صورت از کارافتادن یکی از آنها با کمک موتورهای دیگر میتواند به پروازش ادامه دهد.
حداکثر سرعت این پهپاد ۱۲۸ کیلومتر در ساعت است و میتواند فاصله رفت و برگشت ۱۶۰ کیلومتری را طی کند.
خون قابل انتقال در جعبههای کوچکی بستهبندی شده که دارای پاراشوتهای کاغذی است.
شرکت زیپلاین همچنین گفته است که همه دستگاه و شیوه کارشان را از نو طراحی کرده است تا بیشتر مفید واقع شود.
این شرکت در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که در نظر دارد خدماتش را به تانزانیا هم گسترش دهد.
If you’re buying it, you’re probably buying it online. So if you’re selling it, you need to know the ins and outs of digital marketing. This is no small task — it’s an ever-changing landscape, and different platforms sometimes require entirely different approaches. But that’s where the Digital Marketing Foundations Mega Bundle comes in: these eight courses will give you all the information you could ever need to properly understand digital marketing for just $39. Here's what you'll learn:
Complete Google AdWords Professional Certification Training
Google AdWords is the single most popular search advertising tool, and this course will turn you into a complete expert in utilizing its many features. The course offers 360-degree exposure to the Pay-per-Click network, providing you with a comprehensive understanding of its functionalities, including Search, Display, Mobile, and Video. These 13 hours of high-quality e-learning will help you master Google AdWords and leave all the AdWord amateurs in the dust.
Youtube and Video Marketing Certification Training
Video content is the future, so if you want people to buy your product, you should at least consider the video format. This course features four high-quality chapters all about how to produce and stream videos to market your product.
Facebook Marketing & Advertising Certification Training
Next to Google Ads, paid Facebook advertising is one of the most effective digital marketing tools available today. Luckily, what at first seems like a complex and counterintuitive interface will become second nature after this course. Learn to navigate it like a pro with seven high-quality chapters and two hours of e-learning that will teach you all the vital aspects of Facebook advertising.
Pinterest Marketing Certification Training
Pinterest might seem secondary to Facebook and Google, but it’s still a powerful tool that should be taken advantage of. Especially useful for selling art and other visual products, Pinterest marketing can drive significant traffic and sales. This certification course will teach you to generate massive website traffic and understand the intricacies of a well-rounded marketing strategy.
Certification in Twitter Advertising
Twitter is more than just a place for jokes and policy statements from prominent politicians, it’s actually a great place to raise awareness for your product and brand. Luckily, this course doesn’t just teach you how to market on Twitter, it teaches you why you should be marketing there in the first place. By the time you’re done, you’ll turn Twitter into one of your most successful marketing tools.
Display Advertising Certification Training
You likely see display ads everywhere, but you won’t know how important they are until you take this course. Through eight chapters, one and a half hours of instruction, this course will be your official intro into the world of display advertising.
Search Engine Optimization Foundations Course
All gimmicks aside, your most important marketing skill may end up being SEO — the powerful use of search engine optimization to drive users to your site. Luckily, this doesn’t have to be boring, as these two hours of high-quality e-learning will help you learn on-page best practices, including how to generate relevant keywords to keep people clicking on your site.
Content Marketing Foundations Course
Social media blog posts, LinkedIn articles, and content for Facebook will get a lot of eyes on your brand. And this course will teach you how to get it all done. From keeping a consistent message to understanding basic content marketing strategy, everything you need to know is right here in this course.
Altogether, these courses have an MSRP of $992, but you can get all eight in the Mashable Store for just $39. So what are you waiting for?
پس از یکی دو ماه شایعه، شرکت بازیسازی اکتیویژن بالاخره از بازسازی مجموعهی «اسپایرو» (Spyro) رونمایی کرده است. بازسازی اسپایرو قرار است روی پلیاستیشن۴ و ایکسباکس وان عرضه شود و این بسته Spyro Reignited Trilogy نام گرفته است.
بستهی Spyro Reignited Trilogy شامل سه بازی زیر است که از پایه کاملا بازسازی شدهاند:
Spyro the Dragon
Spyro 2: Ripto’s Rage
Spyro: Year of the Dragon
این سه بازی به ترتیب در سالهای ۱۹۹۸ و ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ به صورت انحصاری روی کنسول پلیاستیشن وان عرضه شده بودند. مجموعه بازیهای اسپایرو توسط سونی و استودیوی بازیسازی اینسامنیاک گیمز ساخته شده بودند؛ استودیویی که پس از آن مجموعههای «رچت و کلنک» و «مقاومت» را برای سونی ساخت. سونی مجموعهی اسپایرو را به همراه مجموعهی کرش (Crash) به اکتیویژن فروخت و بازسازی جدید اسپایرو هم از نظر ساختاری، بیشباهت به بازسازی کرش نیست.
بیش از ۱۰۰ مرحله در مجموعه برای بازسازی اسپایرو از ابتدا ساخته شدهاند. با این حال، برای اینکه بازی به مذاق گیمر امروزی خوش بیاید، نحوهی کنترل جدیدی برای Spyro Reignited Trilogy تنظیم شده است. در قسمتهای اصلی اسپایرو دوربین با کلیدهای R1 و R2 حرکت میکرد و حتی امکان بالا و پایین بردن دوربین هم وجود نداشت؛ در نتیجه بسیار از یک سیستم کنترل جدید استقبال میکنیم.
صدا پیشهی اصلی شخصیت اسپایرو یعنی «تام کنی» برای ضبط دوبارهی تمام دیالوگها به خدمت گرفته شده است و موسیقی هر سه بازی هم دوباره نواخته شده است.
میتوانید در ادامه تریلر و تصاویرهای Spyro Reignited Trilogy را ببینید. این بازی در روز ۲۱ سپتامبر سال جاری میلادی با قیمت ارزانتر ۴۰ دلار روی پلیاستیشن۴ و ایکسباکس وان عرضه میشود.
احتمالا مثل بازسازی کرش، چند ماه پس از عرضهی نسخهی پلیاستیشن۴ و ایکسباکس وان شاهد عرضهی Spyro Reignited Trilogy روی کامپیوتر و نینتندو سوییچ هم خواهیم بود.
خبرگزاري آريا - پسر رونالدو قيچي برگردان کريستيانو رونالدو (پدرش) را تقليد کرد و سوژه رسانهها شد. به گزارش خبرگزاري فارس، کريستيانو رونالدو در ديدار مقابل يوونتوس در دور رفت مرحله يکچهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با يک ضربه قيچي برگردان گلي ديدني و تماشايي به ثمر رساند که بازتاب فراواني در رسانههاي جهان داشت. بر اين اساس پسر رونالدو به تقليد از پدرش اين حرکت را انجام داد که سوژه رسانهها شده است.
خبرگزاری تسنیم: مرحله دوم رقابتهای فصل جاری موتوجیپی با قهرمانی کال کراچلو، موتورسوار بریتانیایی تیم هوندا به پایان رسید.
در این مرحله که به خاطر شرایط بد جوی در پیست آرژانتین با تاخیر آغاز شد، طی دور سیزدهم مارکو مارکس اسپانیایی با یک برخورد، والنتینو روسی، موتورسواری مشهور ایتالیایی را موقتا از دور خارج کرد و در نهایت به خاطر این برخورد عمدی به عنوان جریمه 30 ثانیه از زمانش کاسته شد و عملا امتیازی به دست نیاورد. گفته شده جریمههای متعاقبی هم برای او در نظر گرفته خواهد شد.
در نهایت در پایان 25 دور رقابت، کال کراچلو جلوتر از زارکو از یاماها و رینس اسپانیایی از سوزوکی به خط پایان رسید و قهرمان شد.
به این ترتیب در پایان 2 مرحله از رقابتهای این فصل، کراچلو 35 امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت.
با حمله گسترده سایبری به سوئیچهای سیسکو در چند کشور از جمله ایران ، اختلال ارتباطاتی ایجاد شد و چندین دیتاسنتر همزمان از کار افتاد.
به گزارش خبرآنلاین، تالوس سکیوریتی پیشتر نسبت به وجود حفره ناشناخته در سوئیچهای سیسکو خبر داده بود و به سازمانهای استفاده کننده نسبت به حمله سایبری هشدار داده بود.
29 مارس اسکن انجام شده روی 8.5 میلیون دستگاه حکایت از وجود حفره روی 250 هزار سوئیچ داشت که به مالکان آن هشدار امنیتی داده شد.
سوء استفاده از پروتکل Smart Install، هنگام نصب از طریق کنسول روی دستگاه کلاینت Client توسط هکرها روی سوئیچهای سیسکو اعمال شده و پیشتر هکرهای دولتی روس از این روش برای حمله به تاسیسات هستهای و انرژی آمریکا بهره برده بودند.
ظاهرا پورت 4786 روی سوئیچها(مدلهای 2960، 4500، 3850، 3750،3560، 2975) به صورت دیفالت باز بوده و ادمینها نیز از موضوع خبر ندارند. هکرها نیز از طریق این پورت حمله تعریف شده را انجام داده و سوئیچها را به حالت کارخانهای بازگردادند و ادمینهای حمله شده را مجبور کردند تا تنظیمات بک آپ خود را استفاده کرده تا مشکل را حل کنند.
اواخر جمعه شب 17 فروردین اغلب دیتاسنترهای ایرانی که از سوئیچهای سیسکو استفاده میکنند، به دلیل در معرض حمله قرار گرفتن، به ناچار از کار افتاده یا به دستور ادمین برای جلوگیری از نابودی، دستور خاموش کردن را صادر کردند.
همیشه شنیدهایم که هیچ وقت برای انجام هر کاری دیر نیست اما تصمیم به انجام کار، آغاز فعالیت و دنبال کردن این رویا تنها نیمی از نبرد به شمار میرود. شما احتیاج دارید که تعهد کافی نشان داده و در انجام آن فعالیت دقت کرده و روی آن تمرکز کنید.
آیا در انجام فعالیتهایتان نیازمند سخن بزرگانی هستید که راه سخت را طی کرده و به قلههای موفقیت دست یافتهاند؟ جالب است که بزرگان تمامی رشتهها دربارهی تمرکز، تفکرات مشابهی دارند و میتوان میان کلمات و صحبتهای متفاوت ۱۴ نفر فعال در حوزههای مختلف، از آنها مفهوم یکسانی دریافت کرد؛
۱. «بروس لی» هنرپیشه فیلمهای رزمی و مربی بسیاری از رزمیکاران درجه یک میگوید: «یک جنگجوی موفق، در واقع مردی عادی است که تمرکزی لیزری دارد.»
۲. «کارن سلمانسون» نویسنده معروف کتاب Self-help میگوید: « سعی کنید که روی زمان، انرژی و صحبت با کسانی که به شما انگیزه میدهند، از شما حمایت میکنند و به شما برای موفقتر شدنتان کمک میکنند، تمرکز کنید.»
۳. «گرگ اندرسون» نوزاندهی معروف معتقد است: «روی مسیر تمرکز کنید نه روی مقصد. شادی از به پایان رساندن یک عمل به دست نمیآید بلکه در حین انجام ان شکل میگیرد.»
۴. «تئودور ایساک روبین» روانشناس و نویسندهی معروف بیان میکند: « خوشبختی از انجام کارهای آسان بدست نمیآید. خوشبختی، احساسی است که پس از انجام فعالیتی سخت که ما را به چالش میکشد بدست میآید.»
۵. «استیو جابز» بنیانگذار معروف اپل درباره تمرکز گفته بود: « تمرکز و سادگی مهترین علل موفقیت هستند. رسیدن به سادگی از پیچیدگی سختتر است چرا که باید بسیار تلاش کنید تا بتوانید ذهنتان را پاک کرده و ساده بیندیشید. اما این کار سخت در پایان جواب خواهد داد چرا که زمانی که به این درجه برسید خواهید توانست کوهها را هم تکان دهید.»
۶. «دیوید کمرون» نخست وزیر اسبق انگلستان میگوید: « من به زندگی باور دارم، شما باید تمام تلاشتان را به کار ببندید، باید روی آنچه قرار است انجام شود تمرکز کنید و کار درست را انجام دهید، نه کاری که عموم مردم میکنند.»
۷. «کانر مک گریگور» رزمیکار مشهور و رکوردشکن UFC، دربارهی تمرکز میگوید: « همه نیاز دارند که روی خودشان تمرکز کنند. نباید منتظر باشید تا کسی به کمک شما بیاید. همه، موفقیت را مجانی میخواهند. باید تلاش کنید. باید زجر بکشید و سختی را تحمل کنید. اگر بتوانید با این مسائل کنار بیاید، آنگاه موفق خواهید شد.»
۸. «برایان کرانستون» بازیگر مشهور فیلمها و سریالهای مختلف نظیر Breaking Bad معتقد است : « خیلی وقت پیش متوجه شدم که بهتر است سعی کنم بر آنچه میتوانم کنترلش کنم، تمرکز کرده و به دیگر چیزها توجهی نکنم.»
۹. «پائولو کوئلیو» نویسندهی معروف کتابهایی مانند کیمیاگر باور دارد : « زمانی که میخواهید به چیزی دست یابید، چشمهای خود را باز کرده، تمرکز کنید و مطمئن شوید که دقیقا آن چیزی است که میخواهید به آن برسید. هیچکس نمیتواند با چشمانی بسته هدفش را نشانه رود.»
۱۰. «الکساندر گراهام بل» مخترع تلفن درباره تمرکز گفته بود: « روی فعالیت فعلی خود بسیار تمرکز کنید. پرتوهای خورشید هم تا زمانی که در یک مکان جمع نشوند، قادر نخواهند بود گرما و سوزشی ایجاد کنند.»
۱۱. «ونوس ویلیامز» تنیسور معروف و برتر آمریکایی هم در مصاحبههایی تفکراتش را در این زمینه بیان کرده است: « من هیچگاه روی حریفانم تمرکز نمیکنم. من روی اهدافم تمرکز کرده و سعی میکنم دیگر مسائل را نادیده بگیرم.»
۱۲. «زیگ زیگلر» نویسنده و سخنرانی معروف درباره تمرکز میگوید: « مهم نیست که چقدر قدرت، استعداد و انرژی دارید، اگر نتوانید آن را مهار کنید و روی یک هدف مشخص متمرکزشان کنید، هیچگاه نخواهید توانست توانایی خود را اثبات کنید.»
۱۳. «دنیس ویتلی» یک سخنران دیگر هم اعتقاد دارد: « اتفاقات بد و اشتباه را نادیده بگیرید. در عوض، روی آنچه قرار است انجام دهید تمرکز کنید. تمام انرژی خود را در راه پیش رفتن و پیدا کردن جواب صرف کنید.»
۱۴. «تونی رابینز» سخنران و نویسنده معروف سری کتاب های به سوی کامیابی درباره تمرکز میگوید: « بیشتر مردم از ظرفیت خود باخبر نیستند و نمیدانند که اگر تمام تمرکز خود را در انجام کاری صرف کنند، خواهند توانست به موفقترین فرد در آن مبحث بدل شوند.»
کارکنان شما یکی از مهمترین نقاط تماس برای مشتریان شما هستند. در ادامه چندین مرحله مختلف را برای اطمینان از نحوه نمایندگی آنها از برند شما یادآوری می کنیم:
1- یک فلسفه شرکت تشکیل دهید
یک فلسفه با فکر و تعمق برنامه ریزی شده که چگونگی کار و فعالیت شرکت را هدایت بکند، اولین قدم برای تقویت برند شما در بین نیروهای کاری شما است. در این رابطه هتل معتبر ریتز کارلتون نمونه ای مثال زدنی است. آنها برای خود 5 استاندارد طلایی زیر را برای فعالیت های خود تدارک دیده اند که موجب تقویت برند شده و وظایف هر یک از کارکنان در قبال برند با جزئیات مشخص می کند:
یک چشم انداز برای ایجاد تغییرات اساسی در روند پذیرش مهمان از طریق ایجاد فضایی لوکس برای مهمان ها و اعتبار و ارزشی که بیانگر تعهد شرکت نسبت به مراقبت و راحتی واقعی مهمانان خودش است.
شعاری که نمونه و مثالی از سطح خدمات برای مشتریان است: ما بانوان و نجیب زادگانی هستیم که از بانوان و نجیب زادگان پذیرائی می کنیم.
سه گام ارائه خدمات:
یک سلام گرم و صمیمانه و در صورت امکان با استفاده از نام مهمان
پیش بینی و انطباق با نیازهای مهمان
یک خداحافظی گرم و صمیمانه و در صورت امکان با استفاده از نام مهمان
“20 اصل بنیادین” که مسئولیت ها و انتظارات برای چگونه ارائه شدن خدمات توسط شرکت را شرح می دهد (که در شماره 13 آن به هرگز از دست ندادن یک مشتری اشاره شده است).
قول و تعهد کارکنان (در هتل ریتز، بانوان و نجیب زادگان ما مهمترین منابع در خدمات ما به مهمانان ما هستند).
2- حافظ و نگهدار یکپارچگی برند باشید
این گام برای ساختن یک برند قدرتمند بسیار حیاتی است. با این وجود، یکپارچگی همیشه یکی از اولین خصوصیاتی است که مشخص می شود. یکپارچگی موضوعی است که در سراسر یک شرکت و سازمان باید بر قرار شود، اما فقط و فقط تعیین استانداردهای این حوزه کفایت نمی کند. بلکه همواره باید عملکرد مورد ارزیابی قرار بگیرد و نقاط کنترلی برای هر قسمت مرتبط با مشتری در نظر گرفته شود. هر یک از کارکنان باید آموزش های لازم برای تشخیص کمبودها در هر زمینه در رابطه با یکپارچگی برند را دیده باشند. عدم توانایی در ارائه پیام و عمل کردن به عنوان یک نماینده برند، می تواند به قیمت فراموش شدن برند توسط آن مشتری ختم شود. اگر این موضوع برای یک مشتری دیگر تکرار شود، آن مشتری ممکن است فقط فراموش نکند، بلکه موجب مطلع شدن افراد بسیار زیاد دیگری در این رابطه شود.
3- به چیزی که می گوئید عمل کنید
بهترین راه برای رهبری عمل کردن به گفته ها و آموزش های رهبر توسط خود رهبر است. اگر برند شما شرکت و سازمان شما را به عنوان برندی معرفی می کند که از کارکنان خود حمایت می کند، اما در عمل اینگونه نباشد، برند و در ادامه فروش شما متوجه ضررهایی در این رابطه می شود. مثلا شرکت اعلام می کند که : “ما باور داریم که یکی از کلیدهای موفقیت ما افراد و کارکنان ما و چگونگی رفتار ما با آنها است.” با این وجود در عمل شاهد وجود پرونده های مختلف شکایت از مدیریت در رابطه با رفتار غیر بی طرفانه با کارکنان هستیم.
4- دستورالعمل های تعیین شده برای برند را اجرا کنید
به منظور اطمینان از یکپارچگی برند، سازمان باید یک چارچوب یا مجموعه ای از دستورالعمل ها را تعیین کند که همه از آنها پیروی کنند. منظور از این بخش فقط لوگو یا دستورالعمل های هویتی نیست، بلکه منظور دستورالعمل هایی است که به بیانیه جایگاه برند، پیام های کلیدی، ارزشهای اصلی، خصوصیات برند، معیارهای موفقیت و فرایندهای رسیدگی به مسائل مشتری و بازخورد می پردازند. برند فدرال اکسپرس یکی از پیشگامان این ایده بوده است. این حمل کننده بین المللی از یک برنامه اینترنت محور استفاده می کند که دستورالعمل های برند این سازمان را خلاصه می کند. این رویکرد دقیق راهنمایی در رابطه با هر جنبه از کار شرکت از استانداردهای گرافیکی برای استفاده در لوگو شرکت گرفته تا چگونگی تاثیرگذاری تفاوت های فرهنگی بر برند را مد نظر قرار داده است.
5- به تفاوت های فرهنگی و قومیتی توجه کنید
با توسعه و پیشرفت در عرصه فن آوری، ارتباطات و اینترنت؛ در واقع در حال تبدیل شدن به یک اقتصاد بین المللی هستیم. لحاظ کردن تفاوت های فرهنگی در زمان برندینگ از هر زمان دیگری مهم تر است، خصوصا اگر برند شما در عرصه بین الملل هم فعالیت هایی را دارد. مثلا کلمات و عبارت مورد استفاده از آمریکا ممکن است در یک کشور دیگر معنای دیگری داشته باشند یا چیزی که برای آمریکائیان ارزش تلقی می شود، در نقطه دیگری از دنیا یک ضد ارزش در نظر گرفته شود. در گذشته همه در سراسر دنیا می خواستند نمونه یا نسخه ای از فرهنگ و … آمریکایی باشند، اما امروزه دیگر روال جهانی به این صورت نیست و این موضوع و صدها موضوع دیگر در عرصه فرهنگ از جمعه مواردی است که برندهای جهانی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.
6- برند و برندینگ بسیار فراتر از تلاش ها و فعالیت های بازاریابی شما است
برند شما در واقع به خوبی و کیفیت افراد حاضر و فعال در پشت صحنه آن – و افراد حاضر در برابر مشتریان شما می باشد. پس زمان مناسب و مکفی برای ایجاد یک فرهنگ سازمانی قوی صرف کنید که بازتاب دهنده برند شما باشد. به کارکنان خود آموزش دهید که نماینده خوبی برای آن برند باشند. با انجام این کارها در واقع ارزش برند خود را بهبود بخشیده و آن را در جایگاه مناسبتری برای موفقیت قرار داده اید.
همراهان عزیز، اگر تمایل دارید بطور حرفه ای مدیریت استراتژیک برند را بشناسید و مفاهیم پایه و اصولی برندسازی، همچون تعریف برند و هویت و معماری برند را آموزش ببینید، و به شکلی خاص استراتژی های خلق برند، پیاده سازی و توسعه برند را درک کنید، می توانید محصول دوره مدیریت استراتژیک برند را که توسط مدرسه بازاریابی چیستا تهیه شده است، خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره کلیک کنید …
whay i can not add that values on database. i can add use /session.save(gorev) except id. kullaniciid is my foreign key, refecance table is kullanici and referanced fields is id.
به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه توافق با گروهک مسلح موسوم به «جیش الاسلام» برای ترک شهر «دوما» واقع در «غوطه شرقی» سوریه را تایید کرد.
طبق این توافق، جیش الاسلام باید سلاح خود را بر زمین گذاشته و شبه نظامیان این گروهک باید دوما را ترک کنند.
وزارت دفاع روسیه از حصول توافق با گروه مسلح جیش الاسلام خبر داده و تأکید کرد این توافق شامل آتش بس، تحویل تسلیحات و از سرگیری خروج آنان از دوما در غوطه شرقی می شود.
وزارت دفاع روسیه همچنین ادعای کشورها و رسانههای غربی در خصوص استفاده از تسلیحات شیمیایی توسط دولت سوریه در دوما را رد کرده است.
WooCommerce Lottery نام افزونه کاربردی فروشگاه ساز ووکامرس میباشد که با استفاده از آن میتوانید قرعه کشی های های خود را ایجاد و مدیریت کنید. این افزونه با ایجاد بستری مناسب برای ایجاد قرعه کشی محصولات و امکان شرکت کردن مشتریان در آن به شما کمک خواهد کرد تا با فروش بلیط قرعه محصولات خود را برگزار کنید.
افزونه WooCommerce Lottery به کاربران شما نیز این امکان را میدهد تا همانند سیستم های همکاری در فروش، قرعه های خود را در وبسایتتان ایجاد کرده و از این ریق قرعه کشی خود را برگزار کنند. این افزونه با استفاده سیستم اطلاع رسانی ایمیلی خود، اخبار قرعه های جدید و همچنین اطلاعات دیگری مانند لغو قرعه کشی ها را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.در ادامه میتوانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.