دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۱۹, یکشنبه

جان مک آفی چطور از هر تبلیغ ارزهای دیجیتال درآمدی 100 هزار دلاری دارد؟

[ad_1]



«جان مک آفی» موسس شرکت مک آفی و توسعه دهنده آنتی ویروس تجاری به همین نام، به واسطه هر پستی که برای تبلیغ عرضه اولیه سکه پول های دیجیتالی در توییتر منتشر کند به میزان 105 هزار دلار مبلغ دریافت می کند.


عرضه اولیه سکه به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که پیش از اینکه یک پول دیجیتالی روانه بازار شود، روی آن سرمایه گذاری کنند و به این ترتیب سرمایه اولیه برای توسعه آن توسط ارائه دهندگان فراهم شود.


به طور معمول کمپانی های تبلیغاتی علاقه ای به اعلام میزان هزینه ای که برای بازاریابی عرضه اولیه سکه های ارز مجازی انجام می دهند، ندارند، ولی به نظر می رسد این موضوع در مورد مک آفی متفاوت است زیرا تیم McAfee Crypto که به منظور بازاریابی عرضه اولیه سکه، خدمات بهینه سازی وبسایت ها، پیشنهادهای راهبردی و ... را ارائه می دهد، اعلام کرده که با دریافت  105 هزار دلار عرضه اولیه سکه ارزهای مجازی را در توییتر خود تبلیغ می کند؛ اکانت توییتری که اکنون بیش از 811 هزار دنبال کننده دارد.



به عبارتی می توان گفت این کمپانی از هر کلمه توییتی که به این منظور ارسال شود، مبلغ 437 دلار درآمد کسب می کند. وبسایت McAfee Crypto ادعا می کند: «توییت های جان مک آفی در زمینه ارزهای دیجیتالی با اختلاف بسیار زیاد [نسبت به سایر رقبا] بیشترین تأثیر را دارد». بنا بر ادعای این وبسایت، رهبران معدودی در جامعه رمزنگاری می توانند به اندازه جان مک آفی در جامعه سرمایه گذاران ارزهای دیجیتالی نفوذ کنند.


می توان این گونه گفته که هزینه ارسال این تبلیغات از سوی توسعه دهندگان پول های دیجیتالی، تنها 0.13 دلار به ازای هر کاربر خواهد بود که به این ترتیب میزان بسیار کمی است و به نظر می رسد روشی به صرفه برای آگهی دهندگان باشد.


بر اساس ادعای این وبسایت هر توییت می تواند تا میلیون ها دلار سرمایه را برای آگهی دهندگان جذب کند و همچنین در برخی موارد موجب افزایش ارزش برخی از ارزهای دیجیتالی به میزان بیش از 100 درصد شده. در بررسی هایی که حدود سه ماه قبل توسط وبسایت مادربورد روی اکانت توییتر جان مک آفی انجام شده بود، مشخص شد که ارزش یکی از ارزهای مجازی به واسطه توییت او به میزان 350 درصد رشد کرده است.


یادآوری می کنیم که اخیراً توییتر از تصمیم  خود مبنی بر ممنوعیت تبلیغ عرضه اولیه سکه، فروش توکن و کیف های ارز مجازی خبر داده بود. به این ترتیب شاید در آینده این موضوع برای مک کافی محدودیت هایی را ایجاد کند.





[ad_2]

لینک منبع

آیا ترلان پروانه با فرشاد احمد زاده ازدواج کرده است ؟

[ad_1]


ماجرای ازدواج ترلان پروانه با فرشاد احمد زاده چیست ؟



 


 



 


 


ترلان پروانه و فرشاد احمد زاده بازیگر و بازیکن مشهور ایرانی رابطه عاشقانه ای را با هم شروع کردند، این رابطه حالا با لو رفته فیلمی از این دو قابل تکذیب هم نمی باشد.


 


 


خبری از ازدواج یا نامزدی این دو اعلام نشده است ؛قبل از این هم اخباری از ارتباط ترلان پروانه و سعید عزت اللهی دیگر بازیکن تیم ملی که لژیونر هم است به گوش می رسید، که بعدها طبق اعلام سعید عدم تفاهم باعث جدایی آنها شد


 

 


 


ترلان پروانه متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز، بازیگر است،در حال تحصیل رشته گرافیک است، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است


 


 


 


فرشاد احمدزاده متولد ۱ مهر ۱۳۷۱ در ارومیه، بازیکن فوتبال است؛دانشجوی لیسانس رشته فیزیولوژی ورزشی دانشگاه آزاد می باشد یک برادر بزرگ تر از خود بنام فرشید دارد که دکترای دامپزشکی دارد می باشد


 





[ad_2]

لینک منبع

آمادگی کره شمالی برای مذاکره با آمریکا درباره خلع سلاح هسته ای - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رویترز یکشنبه شب مدعی اعلام آمادگی کره شمالی برای بررسی خلع سلاح هسته ای در شبه جزیره کره با ایالات متحده آمریکا شد.


بنا بر اعلام رویترز، یک مقام آمریکایی مدعی شد کره شمالی برای اولین بار آمادگی خود را برای گفتگو درباره عاری‌سازی شبه‌جزیره کره از سلاح‌های هسته‌ای به طرف آمریکایی اعلام کرده است. 



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

دانلود اسکریپت codecanyon – Advanced Security – PHP Register/Login System

[ad_1]

اسکریپت آموزشی برای کد نویسی فرم های ورود و ثبت نام با امنیت بالا + کامنت گذاری شده


به ورژن 2.4 آپدیت شد!


Advanced Security is user registration/login system written in pure PHP. It is designed to provide very high security level of any part of you system. It can be used with existing look based on Twitter Bootstrap or it easily can be inserted into any existing PHP application and integrated with existing system.




Demo: https://codecanyon.net/item/advanced-security-php-registerlogin-system/5282621


جهت دریافت آخرین ورژن این سورس کد بصورت اورجینال و بدون باگ می توانید آنلاین پرداخت کنید و لینک دانلود را دریافت نمایید.


 


 


خرید آخرین ورژن این محصول بدون نیاز به ثبت نام در فروشگاه :






35,000 تومان – خرید و دانلود پرداخت





مورد به سبد خرید اضافه شد











نوشته دانلود اسکریپت codecanyon – Advanced Security – PHP Register/Login System اولین بار در اسکریپت باران | دانلود اسکریپت و سورس کد های اندروید پدیدار شد.



[ad_2]

لینک منبع

ایتا و آشنایی با مزایا و معایب استفاده از آن

[ad_1]


یکی از جدیدترین اپلیکیشن هایی که امروزه در خصوص آن تبلیغ می شود با نام ایتا نام دارد که گویا جایگزین خوبی برای اپلیکیشن فعلی تلگرام خواهد بود.


این روزها در رسانه های ملی ایران خبر از تعداد زیادی اپلیکیشن ها همانند سروش منتشر می شود که معمولا نسبت به تلگرام از تعداد کمتری کاربر برخوردار هستند. امیدها بر این است تا با چنین تبلیغاتی بتوان راه خوبی را برای انتقال کاربران به شبکه های اجتماعی داخلی هموار کرد تا در این راستا مشکلات امنیتی موجود نیز برطرف شود. خوشبختانه با تلاش های بسیاری از تیم های ایرانی هم اکنون اپلیکیشنی همانند تلگرام موجود می باشد که با همان کیفیت خدمت رسانی می کند و با نام ایتا در بین مردم جا افتاده است.


ایتا و آشنایی با مزایا و معایب استفاده از آن

در نظر سنجی که از کاربران ایتا داشته ایم همواره به این موضوع اشاره شده است که تمامی موارد اعم از لیست مخاطبین ، سرعت و . . . و بخش های مختلف در ایتا همانند تلگرام بوده و تنها در رنگ و برخی از مشخصات ظاهری بین این دو اپلیکیشن تفاوت هایی وجود دارد. رنگ نارنجی که برای این اپلیکیشن انتخاب شده به عنوان بزرگترین تفاوت بین رنگ آبی تلگرام و ایتا می باشد . اما طراحان اصلی این اپ اظهار دارند که برای طراحی آن زحمت بسیاری کشیده شده است و این اپلیکیشن همانند تلگرام نیست. اما آنچه که در ظاهر متوجه آن خواهید شد کپی کردن تمامی بخش ها می باشد که قطعا این کار می تواند بر روی دفع مخاطبان تأثیرگذار شد.

ایتا و آشنایی با مزایا و معایب استفاده از آن

شما  از ایتا همواره برای مقاصد تجاری خود نیز می توانید استفاده کنید. زیرا ربات هایی برای این نرم افزار وجود دارد که معمولا این ربات ها می تواند به توسعه ی کسب و کار شما نیز کمک فراوانی کند و این خود یکی از بزرگترین مواهب هر نوع اپلیکیشنی به شمار می رود.

اگر دوست دارید تا در ایتا نیز به تشکیل دادن گروه بپردازید بهتر است که هرچه سریع تر این کار را انجام دهید زیرا تا حدود ۵ کا این امکان برای شما در نظر گرفته شده است. این گروه های بزرگ می توانند به راهی برای کسب درآمد همانند تلگرام تبدیل شوند و با گرفتن تبلیغات به توسعه ی بیشتر و اطلاع رسانی های بزرگ تری پرداخته شود. هر اندازه آزادی عمل و دسترسی که در تلگرام با آن مواجه هستید در داخل ایتا هم می توانید به آن دسترسی داشته باشید و از این بابت مشکلی برای شما به وجود نمی آید.


یکی از بزرگترین مزایایی که شاید بتواند کاربران بسیار زیادی را به سوی ایتا سوق دهد در رابطه با هزینه ای است که برای اینترنت خود خواهید پرداخت ، این هزینه دقیقا برابر با نصف هزینه ای است که شما معمولا برای تلگرام پرداخت می کنید. از این بابت تمامی هزینه های ماهیانه شما دقیقا با درصد زیادی کاهش خواهد یافت که خود بزرگترین موهبت از این اپلیکیشن به شمار می رود.


ایتا و آشنایی با مزایا و معایب استفاده از آن

در ایتا شما با تغییر جدیدی مواجه خواهید شد که این تغییر در خصوص ایجاد کانال هایی با خاصیت درختی می باشند یعنی شما می توانید در هر لحظه و هر جایی تعداد زیادی از کانال های مرتبط به هم را تعیین کنید و همانند شبکه ای بزرگ به اطلاع رسانی و فعالیت در هر زمینه ای بپردازید.

در رابطه با اپلیکیشن ایتا خاصیتی بسیار جدید در نظر گرفته شده است که این خاصیت می تواند امکان ارائه هر نوع فایلی را بر روی ایتا به صورت ابری پدید آورده و همچنین به شما این امکان را بدهد که پس از مدتی از این فایل ها بر روی حتی نسخه ی ویندوزی خود بهره ببرید. بارها برای شما این افتقا رخ می دهد که فایل های موجود در اپلیکیشن را بر روی دسکتاپ نیاز دارید اما راه حلی برای این انتقال وجود ندارد. بنابراین می توانید از بهترین شرایط موجود نیز بهره ببرید.




[ad_2]

لینک منبع

۵ اصل روانشناسی برای فروشندگان که حتی فروید را نیز به خرید متقاعد می کند

[ad_1]


سیگموند (یا زیگموند) فروید با وجود همه شهرتی که برای خود دست و پا کرد، امروزه دیگر آنچنان مورد توجه نیست و اقبال کمتری نسبت به وی وجود دارد. پدر روانشناسی مدرن ما تقریباً به حاشیه رانده شده است. پس فروید چه جذابیتی دارد و چرا هنوز هم هر جا که حرف از روانشناسی به میان می آید به یاد او می افتیم؟ دلیلش این است که فروید را با نگرش فوق طبیعی اش نسبت به سبک و سیاق فکر کردن انسان به یاد می آوریم. بعید می دانم کسی وجود داشته باشد که به تاثیر گذاشتن روی طرز فکر دیگران علاقه ای نداشته باشد. این اثرگذاری در دنیای کسب و کار به معنی ایجاد پتانسیل برای فروش بیشتر خواهد بود.


بر همه واضح و مبرهن است که مردم با توجه به احساسات خود خرید می کنند. در حالیکه دلیل قدم گذاشتن در جاده خرید می تواند یک نیاز برآورده نشده باشد، اما مشتریان شما تنها در صورتی خرید را به سرانجام می رسانند که احساس کنند که تصمیم خوبی گرفته اند. بله، مردم بهترین راهکار را از شما نمی خرند، آنها راهکاری را خریداری می کنند که بهترین احساس را نسبت به آن دارند. به همین دلیل هیچ بعید نیست که منطقی ترین استدلال ها را به مشتری بالقوه ارائه کنید و در نهایت باز هم نتوانید معامله مورد نظر را جوش بدهید. بنابراین، جای تعجبی ندارد که داشتن اطلاعات کافی درباره اصول روانشناسی بتواند باعث افزایش فروش شما شود. ما در این مطلب از سلسله مقالات آموزش فروش به سراغ پنج اصل روانشناسی می رویم که به عنوان فروشنده باید از آنها اطلاع و بر آنها تسلط داشته باشید:


 




  1. تأیید اجتماعی (Social Proof)




تایید اجتماعی به این معنی است که ما در هنگامی که می خواهیم تصمیم بگیریم، به دیگران نگاه می کنیم. اساساً ما حیوانات اجتماعی هستیم و هنگامی که با جمع حرکت می کنیم و به اصطلاح، همرنگ جماعت می شویم بیشتر احساس راحتی می کنیم. دقیقاً به همین دلیل است که شرکت ها لوگوی مشتریان خود را در یک مکان ثابت و مشخص از وبسایت خود قرار می دهند. آنها در واقع از این طریق به شما می گویند: «لازم نیست که نگران باشید، دیگران از ما خرید کرده اند و از تصمیم خود رضایت دارند. سرمایه گذاری روی محصولات و خدمات ما شما را متضرر نخواهد کرد.»


 


بهره برداری از تایید اجتماعی در فروش


آمادگی پیدا کنید: پیش از آنکه به سمت یک شرکت یا فرد بروید، یک فهرست از آن دسته از مشتریان تان که به طرف مورد نظر شباهت دارند تهیه کنید. به این منظور، باید درک درستی از مدل کسب و کار طرف مقابل داشته باشید، در غیر اینصورت نتیجه مثبتی نخواهید گرفت. حتی ممکن است که این سوال از شما پرسیده شود که «آیا با شرکت هایی که در حوزه کاری ما فعالیت می کنند سابقه همکاری داشته اید؟» و این موقعیتی است که می توانید در آن بدرخشید. چند نمونه ذکر کنید و داستان های موفقیت شرکت های مشتری خود را ذکر کنید.


 


داستان موفقیت شرکت ها و افراد ثالث را بیان کنید: یکی از اشتباهات رایج این است که به جای آنکه به طرف مقابل نشان بدهید که چگونه به وی کمک خواهید کرد، فقط نظریه پردازی کنید. از صحبت های مبهم و گنگ که فقط حالت تئوری دارند پرهیز کنید. در عوض، از نتایج واقعی و ملموسی صحبت کنید که برای شرکت های مشابه با مشتری بالقوه جدید خود به ارمغان آورده اید. از عباراتی که امتحان خود را پس داده اند، مانند «شرکت فلانساز که احتمالاً باهاش آشنایی دارید تونست ۱۰ درصد درآمد بیشتری رو کسب کنه» استفاده کنید، یا اگر به شخص می فروشید، نظرات و بررسی های مشتریان فعلی و قبلی خود را به وی حواله بدهید. این به مشتری اطمینان می دهد که راهکار شما موثر واقع خواهد شد، چرا که قبلاً در عمل چنین اتفاقی افتاده است.


 




  1. قانون جبران




انسانها به صورت طبیعی احساس می کنند که هر لطفی را باید جبران کنند، حتی اگر طرف مقابل هیچ انتظاری از آنها نداشته باشد. این جزوی از ذات و حتی ادب و نزاکت ماست. جامعه روی محور همکاری می چرخد و ما با غریزه جبران لطف دیگران بزرگ شده ایم. در واقع، حتی اگر لطف کسی را جبران نکنیم، احساس می کنیم که باری بر دوش داریم. ما به عنوان انسان، برای برداشتن بار ناشی از زیر دِین دیگران بودن یک تشویش و اضطراب روانی را در خود احساس می کنیم و حتی چه بسا در این مسیر به سمت افراط هم روی بیاوریم.


 


فرآیند جبران کردن را آغاز کنید


به مردم لطف کنید: هنگامی می توانید تغییری به وجود بیاورید که به مردم نشان بدهید که دارید به آنها لطف می کنید و کاری که برای آنها انجام می دهید جزئی از کار روزمره شما نیست. در غیر اینصورت آنها تصور خواهند کرد که هر کاری که انجام می دهید یک کار معمولی و استاندارد است. کاملاً صادق باشید و اجازه بدهید که مشتری بداند که برای تأمین خواسته یا نیاز وی باید متحمل چه زحماتی بشوید. استفاده از عباراتی مانند «ببینید، فردا با این که تعطیله، لازمه که بشینم و با رئیس شرکت صحبت کنم» نشان دادن ارزشی که برای مشتری قائل هستید را آسانتر خواهد کرد. اگر این کار را به نحو احسن انجام بدهید، کمتر درگیر خواسته های فرعی خواهید شد و مشتریان شما بیشتر قدردان توجهی که به آنها می کنید خواهند بود. به علاوه، آنها احساس خواهند کرد که باید لطف شما را جبران کنند و همین، باعث افزایش میل به همکاری بیشتر خواهد شد.


کلوچه برای قرارداد: در آخرین روز ماه، یک سینی کلوچه تازه برای مشتری بالقوه ای فرستادم که بر سر یک قرارداد با وی در حال مذاکره بودیم. تعداد آن کلوچه ها آنقدر بود که به همه کارکنان شرکت می رسید و همین باعث شد که به اتاق رئیس برسد و امضای مورد نظر دریافت شود. راز این موفقیت در قانون جبران نهفته است.





  1. اصل نسبیت




این مورد یکی از رازهای بنیادین بسیاری از مذاکرات است: ارزش، کاملاً نسبی است. به عنوان مثال، اگر به شما بگویم که این ساعت طلا یک میلیون تومان قیمت دارد، احتمالاً احساس می کنید که قیمت آن گزاف است. در عین حال، اگر به شما بگویم که این ساعت طلا ۱۰ میلیون تومان قیمت دارد، اما می توانم آن را فقط به قیمت یک میلیون و پانصد هزار تومان به شما بفروشم، احتمالاً احساس خواهید کرد که این یک فرصت تکرارنشدنی است. احتمالاً در این حالت با پرداخت بیش از مبلغی که در نظر داشتید مشکلی نخواهید داشت. در واقع، مطالعات نشان می دهند که از این خرید حس بهتری به شما دست می دهد و احتمال خرید مجدد شما بیشتر خواهد بود. بنابراین، دلیل اینکه همه مذاکره کنندگان در ابتدا خواسته های بزرگتری را مطرح می کنند همین است که در نهایت در حالی بتوانند به خواسته اصلی خود برسند که طرف مقابل هم راضی است و با منطقش جور در می آید.


شرکت های خرده فروش همیشه از این روش استفاده می کنند و ثابت شده که از این طریق، قیمت خود را تا ۲۰ درصد و بیشتر هم افزایش می دهند.


 


اولین قدم را به درستی بردارید


از اوج شروع کنید: هنگامی که می خواهید به مشتری قیمت بدهید، از ارائه قیمت اصلی لیست قیمت تان نترسید و ابتدا اجازه بدهید که مشتری آن را هضم کند. پیش از آنکه به سراغ ارائه قیمت های پایین تری بروید که احتمالاً برای مشتری خوشایندتر خواهند بود به او فرصت بدهید تا واکنش نشان بدهد. هر فروشنده ای که با تخفیف دادن شروع می کند مرتکب یک اشتباه بزرگ و فاحش شده است: در واقع، این فروشندگان با خودشان مذاکره می کنند. بنابر تجربه من، نه تنها این تخفیف اولیه زیاد به دل مشتری نمی نشیند، بلکه باعث می شود که احساس کند که این هم برایش کافی نیست. بنابراین، چه لزومی دارد که کار خودتان را سخت تر کنید؟ به مشتری اجازه بدهید که احساسات مختلفی را تجربه کرده و روی شما کار کند تا به عددی برسید که از ابتدا مد نظرتان بوده و در نهایت، هر دو راضی و خرسند باشید.


 




  1. اصل اعتبار




مردم به طور خودکار به چیزهایی که معتبر و رسمی به نظر می رسند اعتماد می کنند. آیا تا به حال برای شما پیش آمده که علیرغم اینکه با سرعت قانونی می رانده اید، ماشین پلیسی را دیده و مضطرب شده باشید. در این حالت بیشتر دقت می کنید و این حسی است که اقتدار یا آتوریته به انسان القا میکند. مردم این اعتبار را در چیزهای مختلفی می بینند: عنوان، یونیفرم، علامت ها و موارد متعدد دیگر.


یکی از انواع اعتبار و آتوریته ای که معمولاً نادیده گرفته می شود، شکل نوشتاری است. من به شخصه یک بار یک مشتری کنجکاو داشتم که می خواست از تک تک جزئیات نحوه عملکرد محصول ما با سیستم های فعلی شرکت متبوع خود اطلاع پیدا کند. پس از صرف ساعت های بیشمار برای شرح و توضیح، سرانجام از تیم بازاریابی مان خواستم که همان توضیحات را در یک نامه سربرگ دار در وبسایت مان منتشر کند. نتیجه چه شد؟ فوراً مشکل اعتبار حل شد، چرا که اکنون منبع همان کلمات یک شخصیت معتبر بود. در اینجا بود که بدون هیچ توضیح اضافی، خرید انجام شد.


 


فرمان را در دست بگیرید


با نوشتن و مستند و مکتوب کردن، اعتبار خود را تقویت کنید: هنگامی که آیتم های بازاریابی و بروشورهای شما چیزی که به مشتری بالقوه می گویید را تأیید می کنند، از طریق قدرت نوشتار برای اعتبار خود پشتوانه ای را دست و پا کرده اید. اگر می خواهید وارد بازارها و فضاهای تازه ای شوید، برای تولید مقالات و پست های وبلاگی که بتوان به آنها رفرنس داد با تیم بازاریابی تان همکاری کنید.


رئیس را وارد داستان کنید: گاهی مردم فقط می خواهند اطمینان داشته باشند که یک فرد معتبر و مقتدر بر فرآیند کار نظارت دارد. در این شرایط فقط کافی است که رئیس را هم وارد داستان کنید تا همان تضمین هایی که شما می دهید را ارائه کند تا دغدغه ها برطرف شود.


 




  1. اصل کمیابی




هنگامی که چیزی کمیاب است یا احتمالاً کمیاب خواهد شد، بیشتر برای آن ارزش قائل می شویم. نمونه های این مورد را به کرّات می توانید در جامعه مشاهده کنید. هر چیزی که با محدودیت مواجه می شود بیشتر مورد اقبال قرار می گیرد. حتی اگر بچگی تان را به یاد بیاورید، حتماً به خاطر خواهید آورد که وقتی به شما می گفتند که نباید به چیزی دست بزنید چقدر علاقه شما به لمس کردن آن افزایش پیدا می کرد. این همان چیزی است که هر روز در دنیای کسب و کار شاهد آن هستیم: هنگامی که یک کالا با عناوینی مانند آخرین موجودی یا موجودی محدود تبلیغ می شود، اقبال مشتریان نسبت به آن افزایش پیدا می کند. آیا تا به حال فروشگاه های آنلاینی را دیده اید که در بالا یا کنار محصول تعداد موجودی باقیمانده آن را می نویسند؟ این برای کمک به شما نیست، بلکه یک تاکتیک فروش است که انصافاً موثر هم هست.


 


از اصل کمیابی استفاده کنید


با قراردادن محدودیت زمانی، فوریت و اضطرار ایجاد کنید: محدودیت های زمانی متنوعی قابل اعمال هستند، مثلاً قیمت مخصوص حراج پایان سال، فروش ویژه به مناسبت عرضه اولیه محصول، شرایط خاص قرارداد به مناسبت سالروز آغاز به کار شرکت و مواردی از این قبیل. روی موثرترین آنها تمرکز کنید و به مشتری کمک کنید تا به این درک برسد که فقط همین الآن باید دست به کار شود، چرا که این پیشنهادات برای همیشه ماندگار نخواهند بود.


دانش روانشناسی می تواند به شما قدرت لازم برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بالقوه تان را ارزانی کند. به خاطر داشته باشید که با وجود اینکه این موارد، جادویی و فرازمینی نیستند، اما به شدت موثر هستند، امتحان خود را پس داده اند و می توانند مشتری بالقوه را به ادامه خرید متقاعد کنند.


به نظر شما چه اصول روانشاسی دیگری وجود دارند که می توان از آنها در فروش بهره برداری کرد؟ لطفاً نظرات خود درباره این مطلب از مجموعه مقالات آموزش فروش مجله گویا آی تی را با ما در میان بگذارید.


 


نویسنده اصلی این مطلب که با کمی جرح و تعدیل برای بخش آموزش فروش مجله گویا آی تی ترجمه شده، آقای کریس گیلِسپای است. آقای گیلسپای یک نویسنده فریلنسر و بنیانگذار شرکتی است که به رشد استارتاپ ها، شرکت های تکنولوژی محور و موسسات غیرانتفاعی کمک می کند.


 


 



[ad_2]

لینک منبع