دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۱۹, یکشنبه

سرقت اطلاعات خصوصی و تماس در گوشی‏‌های اندروید

[ad_1]



n00052418-b

گروهی از پژوهشگران به تازگی دریافته‌اند که یک بدافزار خطرناک تحت پوشش یک آنتی ویروس تقلبی به گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید حمله کرده و به اطلاعات تماس، پیام‌ها و حریم شخصی کاربران نفوذ و دسترسی یافته است.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از ایسنا،  گروهی از پژوهشگران و محققان فعال در زمینه امنیت سایبری در موسسه تحقیقاتی سیسکو تالوس به تازگی دریافته‌اند که یک بدافزار خطرناک تحت پوشش یک آنتی ویروس تقلبی به نام ” Naver Defender ” به گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید حمله کرده و به اطلاعات تماس، پیام‌ها و حریم شخصی کاربران نفوذ و دسترسی یافته و آن‌ها را به منظور سوءاستفاده هکرها به سرقت می‌برد.
نام این بدافزار که KevDroid عنوان شده است، ابزار پیشرفته‌ای برای هکرها و مجرمان سایبری است که از این طریق می‌توانند از راه دور، به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی یابند. یکی دیگر از قابلیت‌های خطرناک این بدافزار آن است که می‌تواند تماس‌های تلفنی و صوتی کاربران با مخاطبانشان را ثبت و ضبط کند تا در صورت نیاز، هکرها از آن‌ها سوءاستفاده کنند.
این بدافزار به دنبال تروجان خطرناکی که دو هفته پیش توسط پژوهشگران یک موسسه امنیتی تحت عنوان ESTsecurity در کره جنوبی کشف شد، شناسایی و اعلام شده است.متخصصان امنیتی در موسسه سیسکو تالوس با ارائه گزارشی کامل و طولانی، به انتشار جزئیات دقیقی از فعالیت‌های این بدافزار اقدام کرده‌اند. آن‌ها بر این باورند که هر دو بدافزار کشف شده به نوعی با کره شمالی ارتباط دارند و احتمالا تحت پشتیبانی و نظارت آنهاست.این بدافزار جدید که در دو مدل و نسخه در گوشی‌های هوشمند اندرویدی منتشر شده است، قابلیت های زیر را داراست:۱.    ثبت و ضبط تماس‌های تلفنی و صوتی۲.    سرقت اطلاعات و مشاهده تاریخچه جست‌وجو در وب سایتهای مختلف۳.    سرقت اطلاعات و فایل‌های ذخیره شده در گوشی هوشمند۴.    دسترسی به نسخه خام و اصلی ( root ) گوشی هوشمند۵.    سرقت تاریخچه تماس‌های تلفنی۶.    سرقت ایمیل و پیام‌های متنی ارسالی و دریافتی۷.    جمع آوری داده‌های مرتبط با مکان جغرافیایی کاربران تنها در ۱۰ ثانیه۸.    جمع آوری و دسترسی به اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای دانلود و نصب شده توسط کاربر
به گفته تحلیلگران و بر اساس اطلاعات سایت مرکز مدیریت راهبردی افتا، تمامی این داده‌های به سرقت رفته در اختیار گروهی از هکرهای پیشرفته قرار خواهد گرفت که از راه دور قادر خواهند بود، کنترل گوشی هوشمند اندرویدی کاربران را در دست بگیرند و از اطلاعاتشان برای مقاصد شوم خود سوءاستفاده کنند.
اما به کاربران گوشی‏‌های اندروید توصیه می‏‌شود که به‏‌طور مرتب برنامه‌‏‏های نصب شده بر روی گوشی‏‌های خود را بررسی و برنامه‌‏های مخرب، ناشناخته یا غیرضروری که بدون اطلاع یا رضایت کاربر در لیست برنامه‏‌ها وجود دارد را پیدا و حذف کنند.همچنین به کاربران گوشی‏‌های هوشمند توصیه می‌‏شود مراحل زیر را برای امن ماندن در مقابل این اتفاقات رعایت کنند:۱.    هرگز اپلیکیشن‏‌ها را از فروشگاه‏‌های شخص ثالث نصب نکنند.۲.    ویژگی ‘verify apps’ را در قسمت تنظیمات فعال کنند.۳.    “unknown source” را هنگامی که از آن استفاده نمی‏‌کنند غیرفعال کنند.۴.    آنتی ویروس معتبر و شناخته شده نصب کنند.۵.    به‏‌طور منظم از گوشی خود back up بگیرند.


[ad_2]

لینک منبع

داستان موفقیت واتس اپ؛ پرمخاطب ترین اپلیکیشن پیام رسان دنیا

[ad_1]


پیام رسان واتس اپ در سال 2009 میلادی توسط «یان کوم» مهندس سابق یاهو و با همکاری «برایان اکتون» آغاز به کار کرد. داستان واتس اپ یکی از بهترین نمونه های موفقیت ایده های نوآورانه در فناوری است؛ چرا که از یک اپلیکیشن پر ایراد به پرمخاطب ترین پیام رسان دنیا تبدیل شد و روند برقراری ارتباطات بین مردم را متحول کرد.


نفوذ واتس اپ در میان کاربران به اندازه ای بود که به عقیده نشریه فوربز، پیام رسان واتس اپ عامل اصلی ضرر 386 میلیارد دلاری صنعت مخابرات بین سال های 2012 تا 2018 بوده است.


موفقیت واتس اپ پس از تأسیس تا جایی پیش رفت که فیسبوک در سال 2014 این پیام رسان را به قیمت هنگفت 19 میلیارد دلار خریداری کرد و ثروت شخصی یان کوم را به 7.5 میلیارد دلار رساند. آقای کوم در همان سال رتبه 62 فهرست ثروتمندترین های آمریکا در مجله فوربز را از آن خود کرد.


مؤسس واتس اپ در طول مسیر موفقیت با شکست های بسیاری رو به رو شد و کمپانی های بزرگی از همکاری با او سر باز زدند؛ اما یان کوم از هدفش مأیوس نشد و توانست در نهایت ایده خود را به ثمر برساند.


یان کوم؛ بنیانگذار واتس اپ



یان کوم در تاریخ 24 فوریه سال 1976 در کیف اوکراین به دنیا آمد. خانواده کوم در منطقه روستایی زندگی می کردند و از امکانات اولیه ای مانند برق و آب گرم محروم بودند. به همین جهت و برای بهبود اوضاع، یان در سال 1992 به همراه مادر و مادربزرگش به آمریکا مهاجرت کرد و در منطقه مانتین ویو کالیفرنیا ساکن سد.


خانواده کوم از طریق برنامه های حمایت اجتماعی صاحب خانه کوچکی شدند؛ اما پدر یان که قرار بود پس از مدتی به آنها بپیوندد، در کشور اوکراین باقی ماند. یان کوم 16 ساله از همان ابتدای ورود به آمریکا علاقه خود به رایانه را دنبال کرد و با تهیه دفترچه های راهنما از کتاب فروشی محل زندگی اش، به مطالعه درباره شبکه های کامپیوتری پرداخت.


یان کوم طی 2 سال و به صورت خودآموز بر مبحث شبکه های کامپیوتری مسلط شد


یان در کنار یادگیری مباحث مربوط به شبکه، در یک فروشگاه به عنوان نظافتچی مشغول به کار شد تا در کنار مادرش که پرستار بچه بود، مخارج خانواده را تأمین کند. کوم توانست طی 2 سال و به صورت خودآموز بر مبحث شبکه های کامپیوتری مسلط شود و در مرحله بعدی، برای تحصیل برنامه نویسی وارد دانشگاه ایالتی سن خوزه شد.


یان کوم در کنار تحصیل، به عنوان پایشگر امنیت شبکه در کمپانی Ernst & Young استخدام شد و شش ماه برای این شرکت کار کرد. وی سپس به یاهو پیوست و در آنجا با برایان اکتون آشنا شد. این دو مدت 9 سال در یاهو کار کردند و پس از آن برای استخدام در فیسبوک، از شغل خود استعفا دادند.


اما فیسبوک از پذیرش کوم و اکتون خودداری کرد و مهندسان پیشین یاهو تنها راه موفقیت را در کارآفرینی یافتند. درست در همین زمان بود که ایده ساخت یک اپلیکیشن پیام رسان در ذهن یان کوم شکل گرفت و داستان موفقیت واتس اپ آغاز شد.


روزهای نخست



در ژانویه سال 2009 یان کوم یک دستگاه آیفون خرید و متوجه شد اپ استور (که تنها 7 ماه از آغاز به کارش می گذشت) پتانسیل بسیار بالایی برای عرضه نرم افزارهای جدید دارد. او بلافاصله ایده اولیه خود را با یکی از دوستان دوره دانشگاه به نام «الکس فیشمن» در میان گذاشت و این دو راه های رسیدن به هدف را مورد بررسی قرار دادند.


پس از ساعت ها بحث و بررسی، کوم و فیشمن با شکل دهی کانسپت اولیه، به این نتیجه رسیدند که پیشبرد پروژه نیازمند یک توسعه دهنده iOS بوده و فیشمن برای این جایگاه یک دولوپر روس به نام «ایگور سولومنیکوف» را معرفی کرد. با حضور توسعه دهنده و اضافه شدن برایان اکتون، تیم اولیه واتس اپ شکل گرفت.


سه قانون اصلی واتس اپ: عدم وجود تبلیغات، محیط کاربرپسند و حفاظت از حریم خصوصی کاربران


از ابتدای آغاز به کار استارتاپ واتس اپ، کوم و اکتون سه قانون اصلی را برای اپلیکیشن خود تعریف کردند: عدم وجود تبلیغات، محیط کاربرپسند و عدم ذخیره پیام های ارسالی در سرورها برای حفاظت از حریم خصوصی کاربران. علاوه بر این قوانین، مؤسسان واتس اپ تصمیم گرفتند سرویس خود را بدون بخش های اضافی و با اطمینان پذیری بالا به مشتریان ارائه کنند.


پس از پایه ریزی طرح، یان اسم «WhatsApp» را برای اپلیکیشن خود برگزید و واتس اپ در ژانویه 2009 آغاز به کار کرد. البته پیام رسان مورد بحث در ابتدا با مشکلات فنی بسیاری مواجه شد که نارضایتی شدید کاربران را به همراه داشت؛ اما با پافشاری برایان اکتون پروژه به کار خود ادامه داد و چند ماه بعد با تغییراتی که اپل در پلتفرم خود ایجاد کرد، توسعه دهندگان واتس اپ توانستند بخش قابل توجهی از مشکلات اپلیکیشن را رفع کنند.


دوران شکوفایی



نسخه دوم و بهینه واتس اپ مدت کوتاهی پس از نسخه اول عرضه شد و توانست به سرعت 250 هزار کاربر فعال جذب کند. در این زمان کافه Red Rock مانتین ویو به دفتر واتس اپ تبدیل شده بود و استارتاپ مهندسان سابق یاهو نخستین سرمایه گذاری خارجی خود را در قالب 250 هزار دلار پول نقد دریافت کرد.


پیام رسان واتس اپ تا سال 2011 به فهرست 20 اپلیکیشن برتر اپ استور راه یافت و شرکت سرمایه گذاری سکویا 8 میلیون دلار به این استارتاپ تزریق کرد. پس از دو سال واتس اپ به رکورد 200 میلیون کاربر فعال رسید و 50 کارمند را در استخدام خود داشت؛ رشدی که به جذب 50 میلیون سرمایه دیگر منجر شد و موجودی نقد واتس اپ را به بیش از 8 میلیون دلار رساند.


10 درصد از کل کاربران واتس اپ ساکن هندوستان هستند


اما راه درآمدزایی واتس اپ (که عدم انتشار تبلیغات از اصول اولیه آن بود) فروش اپلیکیشن به کاربران بود که موبایل های اندرویدی شامل پرداخت حق عضویت سالانه بودند و برای آیفون، یک بار پرداخت برای خرید پیام رسان کافی بود. روشی که علاوه بر تضمین درآمد، مورد استقبال کاربران نیز قرار گرفت.


واتس اپ خیلی سریع در دنیا به محبوبیت رسید و تا سال 2013 توانست به آمار 400 میلیون کاربر برسد. این رقم سال بعد به 500 میلیون نفر رسید و تا سال 2015 از مرز 600 میلیون کاربر فعال عبور کرد. در این بین به اعتقاد یان کوم کلمه «فعال» نقطه تمایز واتس اپ با سایر پیام رسان ها بود؛ چرا که آمار ثبت نام کاربران در سرویس به تنهایی ملاکی برای موفقیت آن نیست.


تصاحب توسط فیسبوک



رشد سریع واتس اپ توجه فیسبوک را جلب کرد و مارک زاکربرگ در سال 2012 برای نخستین بار به منظور خرید واتس اپ با یان کوم تماس گرفت. زاکربرگ با برگزاری جلسات و دیدارهای متعدد سرانجام رضایت کوم را جلب کرد و در سال 2014 قرار داد خرید واتس اپ را به یان ارائه کرد.


بر اساس قرارداد مذکور فیسبوک پلتفرم واتس اپ را به قیمت 19 میلیارد دلار شامل 4 میلیارد دلار وجه نقد، 12 میلیارد دلار سهام فیسبوک و 3 میلیارد دلار سهام تضمین شده تصاحب می کرد و البته واتس اپ با حفظ استقلال عمل، توسط یان کوم و برایان اکتون مدیریت می شد.


پس از تصاحب توسط فیسبوک، استفاده از پیام رسان واتس اپ برای کاربران کاملاً رایگان شد و در ماه های بعد سرویس هایی مانند تماس صوتی و تصویری نیز به این اپلیکیشن اضافه شدند؛ تصمیمی که در جذب کاربران بیشتر تأثیر به سزایی داشت.


گفتنی است واتس اپ هم اکنون با بیش از یک میلیارد کاربر در 180 کشور، پرمخاطب ترین پیام رسان دنیاست که تنها با 55 کارمند به کاربران خود سرویس می دهد.




[ad_2]

لینک منبع

۵ سینماگر مطرح از ۵۰ سالگی مهم‌ترین فیلم علمی-تخیلی تاریخ سینما، ۲۰۰۱: اودیسه فضایی می‌گویند

[ad_1]


فیلم منحصر به فرد استنلی کوبریک نیم قرن از عمرش گذشته است. فیلمی که باب گفت‌وگو درباره جلوه‌های ویژه را باز کرد و میراثی برای همه کارگردانان و کسانی شد که در صنعت سینما مشغول بودند. این روزها نه فقط سینماگران که اهل علم و فن هم به بحث درباره مفاهیم و جلوه‌های تکنولو‌ژیک فیلم مشغولند.


این نظرات اهل فن سینما بخصوص در حوزه تکنولوژی درباره تاثیر «۲۰۰۱: ادیسه فضایی» است.



سفینه‌های فضایی فیلم‌ها و بازی‌های علمی-تخیلی مختلف چه اندازه‌ای دارند؟



والی فیشر کارگردان برتری(Transcendence) و مدیر فیلمبرداری «اینسپشن»



«۲۰۰۱: ادیسه فضایی» در سه فاز مختلف روی زندگی من تاثیر گذاشت: پدرم مرا به تماشای فیلم برد درست وقتی که در سینماهای نیویورک به نمایش درآمده بود. من از خوره‌های واقعی فضا بودم چون پدرم اخبار مربوط به فضانوردها را برای اخبار ABC پوشش می‌داد. درنتیجه وقتی فیلم را دیدم مغزم کاملا منفجر شد. برای سال‌ها محبوب‌ترین فیلم زندگی‌ام بود. بعد از آن شروع کردم با سوپر ۸ فیلم‌های جمع‌وجور علمی-تخیلی ساختم. آنقدر تاثیرگذار بود که من وارد صنعت سینما شدم. بعد تازه فهمیدم که از لحاظ فنی چقدر فیلم قابل ستایش است۴۰ سال طول کشید تا جلوه‌های ویژه در سینما به جایی برسد که آنها در فیلم انجام داده بودند. وقتی سال ۱۹۹۸ کریستوفر نولان را دیدم واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم که کوبریک یکی از نقاط مشترک ماست. همان زمانی که مشغول کار «اینسپشن» بودیم دوباره «۲۰۰۱: ادیسه فضایی» را دیدم و راستش را بخواهید در فیلم کمی هم به آن ادای دین کردیم. و درباره اولین فیلمی که خودم کارگردانی کردم، یعنی «برتری» که کاملا مدیون فیلم کوبریک است. هوش مصنوعی نکته اصلی فیلم بود. سوال درباره اینکه هوش مصنوعی خوب است یا شیطانی؟و به این نتیجه می‌رسد تا زمانی خوب است که انسان در آن دخیل باشد.


کلر دنیس کارگردان high life


من «۲۰۰۱: اودیسه فضایی» را روی پرده بزرگ در پاریس دیدم. می‌دانستم که فیلم در فضا اتفاق می‌افتد اما انتظار نداشتم که چنین بازتاب عجیبی درباره بشریت باشد. حتی مطمئن نیستم که فلسفه اسرارآمیز فیلم را فهمیده باشم، آن یکدستی سیاه را. اما همه فیلم را پذیرفتم. امکان ندارد فقط یکی از جنبه‌های «۲۰۰۱: اودیسه فضایی» را تقلید کنید. این یک قلمروی اختصاصی است. تابوست. جلوه‌های ویژه مدرن فیلم زیبا هستند حتی شبیه به طراحی رقص. جالب است که آن تاثیر فیزیکی مشابه را ندارند. نظرم وقتی به خودم اثبات شد که برای فیلم علمی-تخیلی «high life»  خواستم همان جلوه‌ها را به کار ببرم و دیدم غیرممکن است.


جان هارلن تهیه‌کننده درخشش و هوش مصنوعی


آرتور سی.کلارک و استنلی کوبریک که با هم روی فیلم کار می‌کردند روحیه مشابهی داشتند. آنها معتقد به نوعی عرفان، کنجکاو و خیلی باهوش بودند و بی‌نهایتی جهان تحت‌تاثیرشان قرار می‌داد. اگر قرار بود فیلمی برمبنای «۲۰۰۱: اودیسه فضایی» ساخته شود قطعا آن فیلم «هوش مصنوعی» است. فیلم پایان نوع بشر را پیش‌بینی می‌کند. استنلی ما را قانع می‌کند که مهم نیست ۵۰ سال یا ۵۰۰ سال دیگر زندگی کنیم، در مقیاس بزرگ زمان، این‌ها لحظات کوتاهی است.


 


جان گائتا مسئول جلوه‌های ویژه ماتریکس


اگر قرار باشد مسیرم را از ابتدا تا جایی که الان ایستاده‌ام دنبال کنم، مرد جوانی را بخاطر می‌آورم که به دیدن «۲۰۰۱: اودیسه فضایی» رفته بود. کوبریک به داگلاس ترامبال اجازه داده بود که درباره هر چیزی که بنظرش ضروری می‌رسید رویاپردازی کرده و آن را کشف کند. و این باعث شد شاهد سطحی از تعمق باشیم که پیش از آن روی پرده سینما ندیده بودیم. واچوفسکی‌ها(کارگردانان «ماتریکس») در مورد من تقریبا به همان شیوه‌ای عمل کردند که کوبریک در مورد ترامبال عمل کرده بود. به من گفتند فرمی پیدا کنم که به محتوا اجازه بدهد خودش را بیشتر نشان بدهد و همین باعث شد آن صحنه معروف گلوله شلیک شده به وجود بیاید. فیلم‌هایی که بعد از «۲۰۰۱: اودیسه فضایی» ساخته شدند همه از همان مفهوم هوش مصنوعی می‌آید که در فیلم کوبریک به آن اشاره شده بود. ایده فیلم درباره اینکه هوش مصنوعی می‌تواند ما را نابود کند، کاملا مدرن و امروزی است. فیلم حداقل ۲۰ سال جلوتر از زمان خودش بود.


داگلاس ترامبال متخصص جلوه‌های ویژه ۲۰۰۱: اودیسه فضایی


هر روزی که روی آن کار می‌کردم هیجان‌زده بودم. با اتفاقاتی که همزمان در حوزه هوا-فضا رخ می‌داد کاملا این احساس را داشتم که کار واقعا مهمی انجام می‌دهیم. فکر نمی‌کنم که این فیلم به صورت مستقیم روی فرود انسان به ماه تاثیر گذاشته باشد، اتفاقی که سال بعد از ساخت فیلم افتاد. اما این سال‌ها هر هفته با دانشمندان، مهندسان و اخترشناسانی دیدار داشتم که می‌گویند آنها بخاطر تماشای فیلم، وقتی که نوجوان بودند، وارد این حوزه از علم شده‌اند. فیلم به طرز عمیقی روی جامعه‌ای تاثیر گذاشت که باور داشتند چیزهایی قطعا در این جهان تغییر خواهد کرد و رویاهایی به حقیقت می‌پیوندد. یکی از مهم‌ترین جنبه‌ها هم امکان برقراری ارتباط با تمدن‌های هوشمندتر بود.


odyssey




[ad_2]

لینک منبع

✅ بزرگترین مجموعه بک لینک و رپورتاژ مرتبط با موضوع سایت شما ✅

[ad_1]



دوستان سلام
در زمینه سئو، بحث لینک سازی همیشه از جمله مهمترین مسائل و مواردی هستش که همه وبمسترها و مدیران سایت ها به دنبال انجام اون هستند
اینکه بک لینک و رپورتاژی که شما میگیرین از یک سایت همسو و هم موضوع با سایت شما باشه بسیار موثرتر خواهد بود نسبت به بک لینکهای غیر مرتبط!

ما سعی کردیم اکثر فعالیتهای اینترنتی رو موضوع بندی کنیم (حدود 30 موضوع) و برای هر موضوع , پکیجی با مطالب مرتبط با آن موضوع تشکیل بدیم

هر پکیج شامل 5 سایت (که روی 5 سرور مختلف هاست شدند) و حدود 250 وبلاگ (که روی 25 سرویس وبلاگدهی ایرانی و خارجی مختلف ایجاد شدند) میباشد

در نظر داشته باشید که برخی از سرویسهای وبلاگدهی دارای چندین دامنه پارک شده هستند که این امر باعث میشه تعداد روت دامین لینک شده به شما افزایش یابد(مثلا با زدن بک لینک توی یک پکیج, حدود 100 روت دامین به حجم بک لینکهاتون اضافه خواهد شد!)

لیست موضوعات :
اخبار فناوری و تکنولوژی - معرفی گجت ها
اخبار مسکن -ویلا , باغ و منزل
اخبار و خواندنیهای خودرو-لوازم یدکی ماشین
اخبار و مطالب ورزشی-لوازم ورزشی
اسکریپت و قالب-هاستینگ,طراحی و بهینه سازی سایت
آشپزی و فست فود
آگهی‌ها -نیازمندی‌های استخدام
پایان نامه , مقاله ,کتاب الکترونیکی,اخبار کنکور و دانشگاه
پزشکی - سلامت - تجهیزات پزشکی
تفریحی-جک-اس ام اس
تور اروپا
تور تایلند
تور ترکیه
تور چین
تور دبی و امارات
تور روسیه
تور قشم
تور کیش
تور مشهد
تور هند
جراحی زیبایی و پلاستیک ,صورت,بینی-پروتز
خدمات و تشریفات مجالس
خدمات وبمستری
دانلود آهنگ
دانلود بازی و بازی آنلاین
دانلود فیلم و سریال,اخبار سینما
دانلود نرم افزار کامپیوتر و موبایل
دکوراسیون و مصالح ساختمانی
صرافی و خدمات ارز-اقامت و مهاجرت-اخبار اقتصادی
صنایع دستی ,فرش ماشینی و دستباف
صنعتی و کارگاهی
فروشگاه اینترنتی
کودک و نوزاد - اسباب بازی
گالری عکس و آتلیه
گرافیک, چاپ و هدایای تبلیغاتی
گیفت کارت و اپل آیدی
مدل لباس,آرایش ,کیف و کفش
مذهبی
نکات زندگی و همسرداری,روانشناسی و مشاوره

تعرفه قیمتها بابت هر پکیج :
بک لینک : سه ماهه به ازای هر پکیج 50.000 تومان - شش ماهه به ازای هر پکیج 80.000 تومان
رپورتاژ: ارسال یک رپورتاژ(پست تبلیغاتی شامل متن و یک عکس و حداکثر 5 لینک خروجی به سایت شما) توی هر پکیج 120.000 تومان

آدرس تاپیک قبلی ما

پرداخت آنلاین

راههای ارتباط:
انجمن پرشین تولز
ایمیل: [email protected]
آی دی تلگرام: [email protected]
موبایل: 09300034600

غلامی

 




[ad_2]

لینک منبع

شرایط فروش ویژه رنو کپچر ۲۰۱۸ اعلام شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، براین اساس شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، برای اولین بار شرایط پیش فروش کپچر جدید را به‌صورت مشارکتی اعلام کرده است. کپچر ۲۰۱۸ که در نسخه فاز ۲ و فیس لیفت به بازار ایران می‌آید، در طرح فروش مشارکتی و نقدی، از سه میلیون تومان تخفیف برخوردار است.



همچنین از ابتدای عرضه این کراس اوور کوچک شرایط فروش اقساطی نیز برای آن فراهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، می‌توانید به این لینک مراجعه فرمائید.





دانستی‌های کوتاه از کپچر



رنو کپچر ۲۰۱۸ از نظر ظاهری نسبت به گذشته بهبود پیدا کرده و همچنان پیشرانه ۱٫۲ لیتری توربو ۱۲۰ اسب بخار با گشتاور ۱۹۵ نیوتون متر بر روی آن نصب است. گیربکس کپچر دو کلاچه شش سرعته است و در به روز رسانی نرم افزاری پیشرانه این خودرو، شتاب آن تا حدی بهتر شده است.



از نظر امکانات رفاهی نسخه فاز ۲ (قابل عرضه از جانب نگین خودرو) فولتر از گذشته شده و همچنان ۵ ستاره ایمنی Euro Ncap را دارد.



با توجه به این اطلاعیه فروش پیش بینی می‌شود که ورود کپچر جدید به بازار ایران از جانب نگین خودرو در تابستان سال جاری اتفاق می‌افتد.





علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com و یا به کانال تلگرام این شرکت به آدرس https://t.me/neginkhodronews مراجعه کنند.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]