دنبال کننده ها

۱۳۹۶ خرداد ۱۵, دوشنبه

تفاوت کپی رایتر با کارشناس تولید محتوا در چیست؟

[ad_1]

پیشرفت تکنولوژی و دیجیتالیزه شدن زندگی انسان در چند سال اخیر باعث شده است بازار مشاغل روز‌به‌روز تغییر کند و انواع و اقسام شغل‌های مختلف به وجود بیاید. عمده‌ترین دلیل این مسئله، همین پیشرفت تکنولوژی است که باعث ایجاد نیازهای جدیدی در بازار کار و حتی در بین مردم شده است. در این مقاله قصد داریم به دو شغلی بپردازیم که یکی از آن‌ها تقریبا از مشاغل قدیمی به شمار می‌رود و دیگری از مشاغل جدیدی‌ست که اخیراً بازار کار آن شدیداً داغ است. اگر سری به سایت‌های اینترنتی یا حتی سایت‌های کاریابی بزنید با دو عبارت کارشناس تولید محتوا و کپی رایتر مواجه می‌شوید. حال ما می‌خواهیم تفاوت کپی رایتر با کارشناس تولید محتوا را بررسی کنیم؛ دو شغلی که اخیراً با گرم شدن بازار دیجیتال مارکتینگ بیش از پیش اهمیت پیدا کرده‌اند.


کپی رایتینگ شغلی است که شاید با ظهور علم بازاریابی و تبلیغات به وجود آمده است، اما شاید بتوان گفت که کارشناسان تولید محتوای دیجیتالی تنها چند سالی است که به طور جدی برای شرکت‌ها و وب‌سایت‌ها فعالیت می‌کنند.


اولین موضوعی که باید به آن اشاره کرد این است که این دو شغل با یکدیگر فرق دارند و هدف اصلی ما در این مقاله، آشنایی با تفاوت کپی رایتر با کارشناس تولید محتوا است. قطعاً برای متوجه شدن این تفاوت باید هر یک از این مشاغل را بررسی کنیم و در نتیجه، به تفاوت آن‌ها بپردازیم. شما اینطور فکر نمی‌کنید؟


کپی رایتر کیست؟


شاید وقتی فردی برای اولین بار کلمه‌ی کپی رایتر (Copy Writer) را بشنود، یاد کپی رایت (Copy Right) یا همان قانون تکثیر مجاز محصولات بیافتد. اما خب باید گفت که این دو کلمه کاملاً با هم تفاوت دارند و به خاطر فارسی‌نویسی کلمات انگلیسی و نبود معادل فارسی برای این کلمات ممکن است چنین اشتباهی پیش بیاید.


به طور خلاصه و ساده، کپی رایتر به کسی می‌گویند که با تکیه بر فنون نویسندگی و علوم بازاریابی برای افراد، شرکت‌ها،‌ برندها (و یا به طور کلی هر مجموعه‌ای که قصد فروش کالا یا خدمات داشته باشد) مطلب می‌نویسد. به عبارت دیگر کپی‌رایتر، نویسنده‌ای است که به‌قصدِ بازاریابی مؤثرتر و فروش بیشتر محصول/خدمات، محتوای مفید (و حتی کوتاه) تولید می‌کند. این اولین قدم جهت آگاهی از تفاوت کپی رایتر با کارشناس تولید محتوا بود.


کپی رایتر چه وظایفی دارد؟


حال که قدم اول جهت متوجه شدن تفاوت کپی رایتر با کارشناس تولید محتوا را برداشته‌ایم، خوب است که به بررسی وظایف کپی رایتر بپردازیم.


به این منظور، در ابتدا باید به این موضوع فکر کنیم که وظیفه اصلی یک کپی رایتر چیست و چه کارهایی باید انجام دهد. خب، بسیاری از متخصصان بازاریابی و تبلیغات معتقدند اصلی‌ترین وظیفه یک کپی رایتر افزایش اثرگذاری تبلیغات است.


بنابراین، فردی که خود را کپی رایتر می‌نامد باید بداند برای طراحی یک تبلیغ چگونه مخاطب را تحت تاثیر بگذارد. برای این موضوع نیز باید تمامی نکاتی که می‌تواند روی ذهن مشتری اثرگذار باشد را بشناسد و با این روش، آن‌ها را به خرید محصولی خاص ترغیب کند. عمده فعالیت‌های یک کپی رایتر در طراحی متون تبلیغات رادیو و تلویزیون، طراحی متون تبلیغاتی در بازاریابی اینترنتی، تهیه بروشور برای فروش محصولات و معرفی خدمات و … خلاصه می‌شود.


مطمئناً کپی رایتینگ نیز مانند هر شغل دیگری اصولی دارد که اگر کپی رایتر به این بایدها و نبایدها توجه ویژه‌ای کند، قطعاً به نتیجه فوق‌العاده‌ای خواهد رسید.


یک کپی رابتر باید بتواند از تیترها و سرفصل‌های جذاب استفاده کند. استفاده از تیتر مناسب یکی از مولفه‌های اصلی جذب مشتری است. همچنین، باید در نظر داشته باشد از کلماتی استفاده کند که ساده و واضح هستند. استفاده از کلمات ادبی و سخت به هیچ وجه نمی‌تواند در جذب مخاطب موثر واقع باشد. جملات و کلمات به کار برده شده باید به گونه‌ای باشند که مخاطب با آن‌ها احساس نزدیکی کند و به قدری تاثیرگذار باشند که مشتری نسبت به آشنایی بیشتر با آن محصول، اقدام کند.


شعارهای تبلیغاتی و بقیه کارهای یک کپی رایتر باید به شکلی باشند که مخاطب نسبت به آن برند اعتماد کند. البته در انتقال این حس اعتماد نباید بزرگنمایی صورت گیرد، چرا که ممکن است نتیجه‌ی عکس به دنبال داشته باشد.


نکته بعدی که یک کپی رایتر باید به آن توجه کند این است که به هیچ وجه از ضرب‌المثل‌ها و اصطلاحات نباید استفاده کند! البته نه به این معنی که از ضرب‌المثل‌ها یا دیالوگ‌های معروف الهام نگیرد. مطمئناً استفاده مداوم از ضرب‌المثل‌ها، خلاقیت را در کار کپی‌رایتر کمرنگ می‌کند.


این توضیحات، عمده وظایف و کارهایی بود که یک کپی رایتر باید انجام دهد. این وظایف تفاوت کپی رایتر با کارشناس تولید محتوا را مشخص می‌کند. در پایان، بهتر است نگاهی تیتروار به وظایف کپی رایتر داشته باشیم:


  • استفاده از تیترها و سرفصل‌های جذاب

  • به کار بردن کلمات ساده در متون تبلیغاتی

  • استفاده از جملات اثرگذار

  • ایجاد حس اعتماد با خلق متنی جذاب

  • عدم بزرگ‌نمایی و اغراق

  • عدم استفاده از ضرب‌المثل‌ها و اصطلاحات

  • دعوت کردن از مشتری برای انجام کاری

  • تبدیل مخاطب به مشتری

هدف از کپی رایتینگ چیست؟


یک کپی رایتر حرفه‌ای به سرعت می‌تواند میزان رشد موفقیت تجاری‌تان را افزایش دهد و تاثیر بسزایی در جذب مشتری بگذارد. این میزان پیشرفت به قدری فاحش و مشخص است که به تنهایی یکی از بزرگ‌ترین دلایل تفاوت کپی رایتر با کارشناس تولید محتوا به شمار می‌رود. در نتیجه می‌توان گفت، هدف از کپی رایتینگ، تبلیغات موثر و مفید در جهت جذب مخاطب است.


کپی رایتینگ تعریف گسترده و مفصلی دارد اما در تعریف ساده یعنی استفاده از کلمات برای متقاعد کردن مخاطب به خرید یک محصول یا تحقیق درباره یک برند تجاری! پس با استفاده‌ی اصولی از کپی رایتینگ می‌توانیم پیامی تاثیرگذار را به شکلی خلاقانه به مخاطب عرضه کنیم.


حالا که با کپی رایتر و کپی رایتینگ آشنا شدیم، اجازه دهید ببینیم کارشناس تولید محتوا کیست و چه وظایفی دارد.


کپی رایتر خوب می‌داند از چه کلماتی استفاده کند

کپی رایتینگ را دست کم نگیرید!


کارشناس تولید محتوا کیست؟


پیش از هر چیز باید گفت که محتوا انواع مختلفی دارد. مقاله، پست وبلاگ، اینفوگرافیک و ویدئو همگی نوعی از محتوا هستند. به همین دلیل باید در همین ابتدا بگوییم که در این مقاله، منظور ما از کارشناس تولید محتوا فردی است که با محتوای متنی سر و کار دارد. اگر بخواهیم کمی دقیق شویم باید بگوییم که همه‌ی انواع محتوای ذکر شده در جملات قبل به نوعی با کلمات و نوشتار سر و کار دارند. آیا غیر از این است که برای تولید محتوای ویدئویی، پیش از هر چیز نیاز به یک سناریو است؟


کارشناس تولید محتوا یا تولیدکننده محتوا به نوعی، مکمل کپی رایتر است. یک کارشناس تولید محتوا باید بتواند به بهترین شکل ممکن در مورد مفهوم یا محصول خاصی، مطلبی را به مخاطب عرضه کند تا جای هیچ سوال و شبهه‌ای برای او باقی نماند.


محتوای تولید شده خیلی نباید کوتاه باشد تا خواننده بتواند هم با فضای ذهنی نویسنده و هم با فضای کلی مقاله ارتباط برقرار کند. از سوی دیگر محتوای تولید شده حتماً باید غنی باشد و خط به خط آن دارای مفهوم و معنی باشد تا خواننده پس از مطالعه‌ متن، به نتیجه‌گیری درست برسد.


به علاوه باید افزود که با همه گیر شدن تجارت الکترونیک، وجود کارشناس تولید محتوا برای بیشتر شرکت‌ها (بخوانید همه!) ضروری است. البته باید گفت که تولید کننده محتوا در هر حوزه فعالیت کاملا متفاوتی دارد.


به طور خلاصه، کارشناس تولید محتوا به فراخور موضوعی که به او داده می‌شود و محیطی که در آن فعالیت می‌کند، باید محتوایی تولید کند تا مخاطبان درک درستی از آن موضوع پیدا کنند.





قصد دارید با تولید محتوا به یک برند مطرح تبدیل شوید؟


ما از برنامه ریزی و مدیریت کمپین بازاریابی محتوا تا تولید محتوای وب سایت و شبکه های اجتماعی همراه شما هستیم.


برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.


مدیریت و تولید محتوا




کارشناس تولید محتوا چه وظایفی دارد؟


اگر تصمیم دارید شغل شریف کارشناس تولید محتوا را برای خود برگزینید، باید از هر دری سخنی باشید! یعنی اینکه لازم است علاوه بر تبحر و تخصص داشتن در یک حوزه، باید در مورد موضوعات مختلف نیز اطلاعات و درک خوبی داشته باشید.


در کنار این‌ها، تسلط به فنون روزنامه‌نگاری و نویسندگی از جمله ویژگی‌های یک کارشناس تولید محتوای خبره است. در بالا اشاره کردیم که یک کپی رایتر باید به نویسندگی آشنا باشد، اما تولید کننده محتوا کاملاً باید به نویسندگی مسلط باشد تا بتواند محتوایی با ارزش تولید کند.


کنار هم قرار گرفتن این کارها وظایف یک کارشناس تولید محتوای موفق را شرح می‌دهد. در مجموع باید گفت کارشناس تولید محتوا وظیفه دارد با توجه به حیطه فعالیتی که دارد اقدام به نوشتن و تولید یک مطلب کند. این مطلب باید ساختار منظم خود را داشته باشد و مخاطب پس از مطالعه آن، متوجه هدف و پیام مورد نظر شود.


در پایان این بخش، بهتر است برخی از وظایف و ویژگی‌های یک کارشناس تولید محتوا را با هم مرور کنیم:


  • داشتن اطلاعات عمومی بالا

  • تسلط بر فنون روزنامه‌نگاری و نویسندگی

  • آشنا بودن به اصول سئو

  • تولید محتوای با ارزش با هدف آگاه سازی (نه تبلیغات و بازاریابی!)

  • تمرکز بر روی کمک به مخاطب، نه فروش مستقیم محصول

کارشناس تولید محتوا خوب باید پشتکار داشته باشد

کارشناس تولید محتوا باید پشتکار داشته باشد


هدف از تولید محتوا چیست؟


تولید محتوا را می‌توان به عنوان یک هنر خطاب کرد. کارشناس تولید محتوا باید محتوای تولیدی را به گونه‌ای تنظیم کند که اثرگذاری بالایی داشته باشد. حالا هدف از تولید یک متن آن هم در این سطح چیست؟


همان‌طور که ذکر شد، تولید محتوا فقط به چند موضوع خاص محدود نمی‌شود و شما می‌توانید برای هر چیزی تولید محتوا داشته باشید. همین امر باعث شده تا تمامی شرکت‌ها، کمپانی‌ها و وب‌سایت‌ها اقدام به تولید محتوا کنند.


تولید محتوا در درجه اول باعث آشنایی مخاطب با محصول و آگاه سازی وی از هدف کلی شما می‌شود و در درجه دوم (برای یک وب‌سایت)، تولید محتوای اصولی و دقت به مواردی همچون سئو، باعث رشد یک مجموعه نیز می‌شود. این دو مورد مهم‌ترین اهداف تولید محتوا هستند.


شباهت‌های کپی رایتینگ و تولید محتوا


خب، عمده‌ترین و ساده‌ترین شباهت موجود میان کپی رایتر و کارشناس تولید محتوا این است که هر دوی آن‌ها سر و کارشان با نوشتن است. هر دوی این‌ها باید به فنون نویسندگی مسلط باشند و بدانند چگونه با هنر نگارشی خود مخاطبان را به یک مشتری وفادار تبدیل کنند.


تفاوت کپی رایتر با کارشناس تولید محتوا


اما نوبت به اصلی‌ترین هدف این مقاله یعنی تفاوت کپی رایتر با کارشناس تولید محتوا می‌رسیم. با تعریف‌های فوق با هر یک از این مشاغل آشنا شدیم و مشخص شد که کپی رایتر و کارشناس تولید محتوا که هستند و چه وظایفی دارند.


با تجمیع تعاریف بالا به تفاوت این دو پی خواهیم برد. کپی رایتر از نظر محتوایی و متنی کار زیادی ندارد؛ و نهایتا کارش با چند جمله کوتاه به نتیجه می‌رسد. با این حا، همین چند جمله کوتاه باید به قدری اثرگذار باشند که مخاطب را به فکر فرو برند و به نوعی ذهن او را قلقلک دهند.


از سوی دیگر کارشناس تولید محتوا یا تولید کننده محتوا از نظر محتوایی کار بسیار سنگینی دارد و تقریبا باید توضیحات کاملی را (معمولاً) در قالب یک مقاله ارائه کند. از نظر اثرگذاری و ارزش، محتوای تولید شده توسط کارشناس تولید محتوا باید رتبه بالایی داشته باشند اما نیاز نیست در یک جمله بتواند کار را تمام کند و اثر کافی را بگذارد. یک کارشناس تولید محتوا این فضا را در اختیار دارد تا با یک متن مطلوب و حتی طولانی نظر مخاطب خود را جذب کند اما کپی رایتر موظف است با متنی کوتاه و جمله‌وار، نظر مخاطب را به سمت یک محصول جلب کند.


از دیگر تفاوت‌هایی که می‌توان ذکر کرد افرادی است که این مشاغل را انتخاب می‌کنند. فردی که می‌خواهد به عنوان یک کپی رایتر فعالیت خود را شروع کند باید این موضوع را درک کند که یک کار بسیار تخصصی را آغاز کردهاست. شاید در بیشتر موارد مطلب نهایی تولید شده به دو خط هم نرسد، اما همان دو خط از اهمیت والایی برخوردار است. بنابراین کپی رایتر نه تنها باید شناخت بسیار بالایی از عملکرد ذهنی مخاطبان داشته باشد، بلکه باید شناخت خوبی از زندگی داشته باشد تا بتواند با یک جمله کوتاه، ورق را به سمت یک کسب و کار بازگرداند.


در نقطه مقابل، کارشناس تولید محتوا هر کسی می‌تواند باشد! کارشناس تولید محتوا با اینکه باید تسلط کاملی به نوشتن داشته باشد اما لازم نیست یک نویسنده حرفه‌ای باشد. با توجه به منابع گسترده‌ای که اینترنت در اختیارمان می‌گذارد، هر کسی می‌تواند مطلب بنویسد. کارشناس تولید محتوا می‌تواند یک متخصص، دبیر نشریه، نویسنده، وبلاگ‌نویس، مهندس نرم‌افزار، مدیر عامل، صاحب برند، آشپز، نقاش و هر فرد دیگری که تصورش را کنید باشد. مهم این است که او در مورد مطلبی که می‌نویسد دانش داشته باشد و بتواند آن را به سرانجام برساند.


برای افرادی که پیش از این مردد بودند که کدام یک از این مشاغل را انتخاب کنند قطعاً با بررسی تفاوت کپی رایتر با کارشناس تولید محتوا می‌توانند نتیجه بهتری بگیرند.


نتیجه‌گیری


در کنار تمامی تعاریف، تفاوت‌ها و شباهت‌ها باید بگوییم که کپی رایتینگ و تولید محتوا به نوعی مکمل همدیگر هستند. با یک مثال این موضوع را با هم بررسی می‌کنیم. فرض کنید قصد دارید یک سایت راه بیاندازید و هدف شما در این سایت ارائه مطالبی در مورد بازی‌های ویدئویی و آموزش بازی‌سازی است. اگر بخواهیم اصولی پیش برویم، به یک کپی رایتر نیازمندیم. پس حتی برای چنین سایتی باید کپی رایتر استخدام کرد تا در زمینه تبلیغات و معرفی شما با چند شعار و جمله اثرگذار، مخاطب را به سمت شما جلب کند.


حال که کپی رایتر وظیفه خود را به خوبی انجام داد، به کارشناس تولید محتوا نیاز دارید تا در راستای اهداف سایت برای شما مطلب بنویسد و آن چیزی را که کپی رایتر وعده آن را به مخاطب داده بود را به خوبی در اختیار مخاطب قرار دهد. در واقع، می‌توان گفت که کپی رایتر مخاطبان را به سمت شما روانه می‌کند، اما این کارشناس تولید محتواست که باید او را در سایت‌تان نگه دارد.


در کنار همه تفاوت‌ها می‌توان مکمل بود و در کنار همه شباهت‌ها هم می‌توان راهی جدا داشت. در این مقاله با تفاوت کپی رایتر و کارشناس تولید محتوا آشنا شدیم و متوجه شدیم بر خلاف خیلی باورها این دو شغل کاملا با یکدیگر فرق دارند و مسیر متفاوتی را طی می‌کنند.


شما درباره تفاوت کپی رایتر با کارشناس تولید محتوا چه نظری دارید؟ آیا شباهت‌ها و تفاوت‌ها دیگری را نیز می‌شناسید؟ منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.





[ad_2]

لینک منبع

Leaked docs show Fyre Fest staffers scrambling for bathrooms, housing

[ad_1]


Https%3a%2f%2fvdist.aws.mashable.com%2fcms%2f2017%2f5%2f398a6713 b681 c4d9%2fthumb%2f00001



Weeks before festival-goers departed on the disastrous misadventure that was Fyre Fest, there were already signs that it might not exactly live up to the uber-Coachella luxury vacation they were promised.


That's according to several thousand leaked emails reportedly leaked to Mic this week that show woefully underprepared executives of the embattled event company scrambling to book last-minute toilets, food, and housing to accommodate their guests. 



"We have to move fast on this or we are in a really shitty place, lol," one organizer wrote in an email after realizing that it would be much more expensive to set up toilet facilities on the remote island than they had initially thought. 


"Ultimately its your call, but please consider the backlash of nasty bathrooms and showers,” she said. 


That alarm was sounded in an email with the ominous all-caps subject line, "RED FLAG- BATHROOMS/ SHOWER SHIPPING."


It was ultimately determined that the bathrooms would cost the company upwards of $400,000 for the 2,500 people expected to visit the island.


Another employee joked that the similar lack of preparation on the dining front would render bathrooms unnecessary. 


"No one is eating so therefore no one is pooping," the staffer wrote.


The sloppy, last-minute effort was of course evident when vacationers who paid upwards of $1,500 per ticket arrived at the island to find that the luxury music experience they were promised was little more than a group of what appeared to be disaster relief tents and some bare-bones rations.


Federal law enforcement revealed last month that they had opened an investigation into the apparent scam.


Fyre Media did not immediately respond to our request for comment.





Https%3a%2f%2fblueprint api production.s3.amazonaws.com%2fuploads%2fvideo uploaders%2fdistribution thumb%2fimage%2f302%2fd5df029d ccd7 4bd4 9838 65316e91237b











[ad_2]

لینک منبع

Would-be Harvard students shipped to School of Hard Knocks after offensive memes

[ad_1]

If you're hoping to attend a university after graduating high school, you might wanna seriously think before you meme.


If you thought life within the ostensible privacy of secured Facebook pages has no bearing on the future of one's education, think again. Harvard recently rescinded the acceptances of at least 10 prospective students from the Class of 2021, for sharing controversial memes on social media, The Harvard Crimson reported.



According to the Harvard Crimson, the space for sharing the controversial memes was an offshoot of "Harvard Memes for Elitist 1% Tweens"—a Facebook group that around 100 members of the college's incoming freshman class created to connect with one another through comical photos, memes, and posts related to the school.


While meme groups are not uncommon in today's university culture—schools like and also have groups devoted to the sharing of web culture related photos—in late December a group of students reportedly created a controversial spinoff group that was at one point titled, "Harvard memes for horny bourgeois teens."


Hannah Natanson, a writer at the Crimson, explained that "students sent each other memes and other images mocking sexual assault, the Holocaust, and the deaths of children," in the group, according to screenshots that she obtained. "Some of the messages joked that abusing children was sexually arousing, while others had punchlines directed at specific ethnic or racial groups. One called the hypothetical hanging of a Mexican child “piñata time," she went on. 


In mid-April, after discovering the existence of the group and its contents, Harvard administrators revoked admissions offers of at least ten students involved in the meme-sharing.



Cassandra Luca, an incoming Harvard freshman, told the student publication that soon after it was created, several members of "Harvard Memes for Elitist 1% Tweens" suggested "a more R-rated" meme group be formed. They reportedly demanded that students post provocative memes in the larger messaging group before they would be allowed in to the smaller offshoot. "They were like, 'Oh, you have to send a meme to the original group to prove that you could get into the new one,'" Luca said. "This was a just-because-we-got-into-Harvard-doesn’t-mean-we-can’t-have-fun kind of thing."


A student whose admission offer was rescinded anonymously told The Crimson that when the offensive posts were discovered back in April, employees from the Admissions Office contacted the posters via email, asking them to "disclose every picture they sent over the group."


"Students sent each other memes and other images mocking sexual assault, the Holocaust, and the deaths of children." 


"The Admissions Committee was disappointed to learn that several students in a private group chat for the Class of 2021 were sending messages that contained offensive messages and graphics," a copy of the email obtained by the publication reportedly reads. "As we understand you were among the members contributing such material to this chat, we are asking that you submit a statement by tomorrow at noon to explain your contributions and actions for discussion with the Admissions Committee."


While it's unclear whether or not the full description for the Class of 2021's official Facebook group was added before or after the meme incident, the page—set up and maintained by the Admission and Financial Aid Offices—includes a clear disclosure to students.


A section of the group's description currently reads, "We are not responsible for any unofficial groups, chats, or the content within. As a reminder, Harvard College reserves the right to withdraw an offer of admission under various conditions including if an admitted student engages in behavior that brings into question his or her honesty, maturity, or moral character."


According to a 2015 article in The Crimson about a prospective student who was accused of sexual assault, when university officials rescind a student’s offer to attend the university, the decision is final. 


As for the original Harvard 2021 meme group, members are aware of the potential consequences that can unfold when "memes get too real," but nevertheless, continue meme-ing.



Be smart out there, teen meme lords.


Mashable reached out to Harvard College for additional comment.





Https%3a%2f%2fblueprint api production.s3.amazonaws.com%2fuploads%2fvideo uploaders%2fdistribution thumb%2fimage%2f760%2f3c1f718e 72ff 4706 b8d9 7876bf5b28ef






[ad_2]

لینک منبع

ردیاب هوشمند Magpie | ITIRAN

[ad_1]


Magpie دستگاهی جدید با هدفی ساده است: کمک در جهت یافتن گمشده‌ها. این ردیاب جی‌پی‌اس هوشمند که اندازه آن تنها یک اینج است، به اپلیکیشنی که بر روی دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید یا آی‌اواس قابل اجرا است، متصل می‌شود. این دستگاه کوچک ضد آب را می‌توان به هر وسیله‌ای از جمله دسته‌کلید، کیف پول، لپتاپ، قلاده حیوانات و حتی کیف مدرسه کودکان متصل کرد.


در حال حاضر ردیاب‌های جی‌پی‌اس متعددی در بازار وجود دارند که از نظر سایز و کارایی به Magpie شباهت زیادی دارند. اما آنچه که این دستگاه را از بقیه رقبا متمایز می‌کند، پشتیبانی از سیم‌کارت است. این یعنی در استفاده از Magpie هیچ محدودیتی وجود ندارد و هرجایی که شبکه تلفن همراه وجود داشته باشد، این دستگاه نیز عمل خواهد کرد.


در اینجا می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری از این وسیله را مشاهده کنید.


Magpie توسط چهار جوان و در حومه شهر نیویورک تولید شده است. هدف، ساخت این وسیله‌ای است که بتوان در هر موقعیتی آن را ردیابی کرد.


این دستگاه توسط استارت‌آپ نیویورکیHuman Ventures  پشتیبانی مالی می‌شود. این شرکت از زمان آغاز فروش این دستگاه (30 می) موفق به کسب 45.851 دلار سرمایه شده است. درآمد پیش‌بینی شده برای این مدت 10 هزار دلار بود.



خود دستگاه رایگان عرضه می‌شود اما برای استفاده از سرویس ردیابی این شرکت بایستی ماهانه 5 دلار پرداخت کنید. بنابراین با پرداخت 60 دلار می‌توانید به مدت 1 سال از این ردیاب استفاده کنید. شرکت اعلام کرده که علاقه‌مندان برای حمایت از پروژه تولید این محصول و با پرداخت حداقل 5 دلار در وبسایت Kickstar، می‌توانند این ردیاب هوشمند را در آینده دریافت کنند. این کمپانی اعلام کرده افرادی که برای حمایت از این پروژه مبلغی واریز کرده‌اند تا فوریه 2018 ردیاب خود را دریافت خواهند کرد.



گیره‌های طراحی شده برای این دستگاه امکان اتصال آن را به هر وسیله‌ای می‌دهد. حتی می‌توانید Magpie را به زیپ بیرونی کیف خود متصل کنید و یا به راحتی دررون چمدان قرار دهید.



Magpie را می‌توان مستقیما به قلاده سگ خود متصل کنید تا همواره از موقعیت و وضعیت او باخبر باشید.



ردیاب‌های جی‌پی‌اس که از بلوتوث استفاده می‌کنند، تنها در یک محدود‌ی به‌خصوص و نزدیک به تلفن همراه شما کار می‌کنند اما از آنجایی که این دستگاه از سیم کارت بهره می‌برد، حتی اگر در یک کشور دیگر حضور داشته باشید، بازهم می‌توانید Magpie خود را ردیابی کنید. بنابراین هنگام استفاده از این ردیاب هیچ محدوده معینی وجود نخواهد داشت.



ردیاب Magpie با اتصال به درگاه یو‌اس‌بی شارژمی‌شود اما طبق گفته‌های شرکت، هر مرتبه شارژ این دستگاه برای 3 ماه استفاده از آن کافی خواهد بود.



Magpie به سیستم شتاب سنج نیز مجهز است. بنابراین زمانی که آن را به کیف یا دوچرخه فرزندنتان متصل کنید، در صورت حرکت آنها، به‌وسیله ناتیفیکیشن‌ مطلع خواهید شد.



این ردیاب امکان تعریف منطقه امن را نیز به شما می‌دهد. زمانی که فرزند شما منطقه امن را ترک کند، اپلیکیشن Magpie به شما هشدار خواهد داد.



یک ویژگی جالب دیگر اینکه در صورتی که فرزندانتان به شما نیاز داشته باشند، با فشار دادن ردیاب تلفن همراه شما شروع به زنگ زدن خواهد کرد، حتی اگر گوشیتان را بر روی حال بی‌صدا قرار داده باشید.





[ad_2]

لینک منبع

Uber is refunding passengers who used the service after the London terror attack

[ad_1]


Image: adam berry/getty images



Uber is sending a message to its passengers—use the app in times of emergency, regardless of the surge you see. 


The ride-hailing giant refunded the rides of all customers who used the service during the London terror attack on Saturday within the affected areas. That included tens of thousands of passengers, according to a statement from Uber. 


The company also said it eliminated surge pricing after finding out about the incident.


"As soon as we heard about the incident we immediately suspended dynamic pricing all around the area of the attacks—and shortly afterwards across the whole of central London—just as we did following the attacks in Manchester and Westminster," reads the statement, attributed to Tom Elvidge, general manager of Uber in London. 


Uber has previously taken heat for allowing surge pricing during terror attacks, most notably after a bomb injured dozens of people in New York City in September 2016. Other times they have canceled surge, for instance around the Paris terror attack in November 2015.


The company, which has had a rough stretch that has included accusations of deceiving local authorities, stealing another company's technology, and having a toxic workplace culture, initially eliminated the surge but then decided all rides taken in Central London during the attack were to made free and refunded all affected passengers. 


"We are also ensuring all rides from around the affected area were free of charge. Our team is also working with the Metropolitan Police to help them get any footage from drivers who were in the area at the time," the statement continued. 


Uber also donated to #OneLoveManchester, the benefit concert organized by Ariana Grande. 



Instead of coming up with a number to donate, Uber said it would match fares to and from the arena.





Https%3a%2f%2fblueprint api production.s3.amazonaws.com%2fuploads%2fvideo uploaders%2fdistribution thumb%2fimage%2f80258%2f4221fa21 3983 4480 a9c4 f30d46caa182






[ad_2]

لینک منبع

وبسایت مکس تأیید ظرفیت باتری موتو Z2 پلی توسط لنوو

[ad_1]










کمپانی لنوو به تازه گی اعلام کرده است که گوشی موتو Z2 پلی دارای باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.



یک کارمند کمپانی لنوو با نام اوکسن، به توییت کاربری در مورد اشتباه بزرگ لنوو در صورت صحت شایعات اخیر درباره‌ی دارا بودن گوشی موتو Z2 پلی به یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، جواب داد. در حالی که این پاسخ مستقیما به این انتقاد کاربر اشاره نمی‌کند، اوکسن با استفاده از حساب رسمی لنوو در توییتر اعلام کرد که گوشی موتو زد ۲ پلی مجهز به یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و هم‌چنین خبر داد که باتری این گوشی قابل تعویض توسط کاربر نخواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که آیا ارائه‌دهنده‌ی این اطلاعات خود اقدام به افشای آن‌ها کرده یا این تصمیم از طرف تیم بازاریابی کمپانی لنوو گرفته شده است؛ ولی به هر حال اعلام بخشی از مشخصات یک دستگاه معرفی نشده از طرف شرکت سازنده، اتفاقی نیست که همیشه رخ دهد.


تأیید ظرفیت باتری موتو Z2 پلی توسط لنوو


با توجه به اینکه اطلاعات همه ی دستگاه‌های موتو لنوو که برای عرضه تا اواخر سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند، چندی پیش در اینترنت منتشر شده، احتمال دارد این غول فناوری چینی تصمیم به استفاده از روش‌های نامتعارفی برای تبلیغ محصولات خود گرفته باشد. با این وجود مشخص نیست چرا این تولیدکننده ی گوشی‌های هوشمند تصمیم گرفته است با تأیید یک جنبه‌ی نسبتا منفی این دستگاه، با توجه به اینکه ظرفیت باتری آن نسبت به نمونه‌ی سال گذشته کاهش ۵۱۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد، موج تأیید شایعات در مورد آن را شروع کند. با وجود اینکه کمپانی لنوو در ادامه‌ی همین توییت با ارسال لینکی به یکی از انجمن‌های لنوو در مورد برتری‌های استفاده از باتری‌های غیرقابل تعویض توسط کاربر، سعی کرد از تصمیمات خود در این مورد دفاع کند؛ ولی این موضوع تغییری در غیرمعمول بودن اقدام لنوو در افشای اطلاعات یک گوشی معرفی نشده ایجاد نمی‌کند.


 















پست بعدیمعرفی بازی prey در مکس ؛ باری جذاب و بسیار دیدنی










[ad_2]

لینک منبع

Apple's healthcare ambitions look to take a step forward

[ad_1]

Working with Apple every day, as Apple sees it, could help keep the doctor away—or at least well informed. 


Apple's push into healthcare is readying its second gear, and this week's Worldwide Developers Conference is just the start. 


Apple started its push into healthcare when it introduced the Apple Watch in 2015. The wearable device made fitness, and then health software, and then medical research, more central to Apple's mission. 


Since then, Apple introduced ResearchKit in 2015 and CareKit in 2016. The two open-sourced platforms, both included under Apple's HealthKit category, let nontraditional developers without total coding expertise build apps for both medical research and consumer health. Projects so far have included an app from Penn Medicine for the rare disease Sarcoidosis, an app from researchers at the University of North Carolina at Chapel Hill to study postpartum depression, and even end-to-end encryption tools available to health apps on the platform. 


This year, more of them than ever could be developers working in healthcare, helping to build Apple's tools—and its growing reputation—as a platform for medical research, health management, and caregiving. 


There could also be something big in store for this year's WWDC. Last month, Apple CEO Tim Cook was spotted wearing a wearable device that tracked blood sugar — a sign of Apple's continued interested in the healthcare space. 



Apple likes to talk up its developer community. The tech giant claimed last month that it had created 2 million jobs—1.5 million of which were jobs in the "App Store ecosystem," aka not exactly working for Apple. A few days ago, Apple touted that developers had earned $70 billion through the App Store.


Apple won't provide those kinds of numbers just for its HealthKit apps just yet. The company says that "millions of people" have used "hundreds of ResearchKit apps."  


But moving into healthcare certainly has an upside for Apple. Wearables and health apps give the company a foothold on a $2.8 trillion industry—and access to more data from millions of consumers. It also helps Apple sell more of Apple's core products. 


"Their participation in the market is still fringe. It's mostly about trying to make devices more attractive to people," said Andy Hargreaves, an Apple analyst at Pacific Crest Securities. 



Penn Medicine's Sarcoidosis app represents exactly how Apple hopes its platform will work. Dan O'Connor, a medical student at Penn at the time, developed the app in partnership with Misha Rosenbach, an assistant professor of dermatology at Penn Medicine. O'Connor had taught himself a few programming languages and developed apps in the healthcare space before using ResearchKit for this project. 


The app has had about 900 downloads and drawn about 500 consented participants for a study. Those numbers might sound miniscule compared to the reach of Apple, but it's already one of the largest studies ever for the rare disease, O'Connor said. Sarcoidosis is an inflammatory condition that affects the lungs, skin, eyes, heart, and brain, and is diagnosed in 11 to 36 of every 100,000 Americans each year. 


Through the app, researchers are studying both whether a digital study of a rare disease— with patients spread throughout the country and the world—can even work, as well as the disease itself. The app provides its users information about Sarcoidosis that their local doctors might not be able to give them and then asks them to take surveys about their condition and general health. 



"ResearchKit, compared to what we were envisioning initially, enabled us to do more than we ever imagined we could do," O'Connor said (in what is probably Apple's dream blurb for the ResearchKit website). "Our initial vision of the app was very simple—to do mostly mobile and web-type programming, simple pages with information and a survey or two. ResearchKit enabled us to tap into data." 


Apple hasn't revealed any of its specific healthcare plans before WWDC starts on Monday. Most of the conference probably won't focus on medical research... unless it convinces more people watching to buy a new Apple Watch. 


"The data is important, but it's not important in the way it would be to Google, Facebook, or Amazon," Hargreaves said. "The Apple business is built around making devices and software." 





Https%3a%2f%2fvdist.aws.mashable.com%2fcms%2f2017%2f6%2f9cda6663 0e79 67cb%2fthumb%2f00001











[ad_2]

لینک منبع

Stop putting 'Stories' in every friggin' app

[ad_1]

This needs to stop. Please make it stop.


I'm not just talking about Trump making idiotic moves like pulling the U.S. out of the Paris Agreement. (There seems to be no stopping Mr. Tiny Hands from flipping the bird to everything that we hold dear.)


No, I'm talking about apps shamefully ripping off Snapchat Stories.



As I've said many times before, this is all Facebook's fault.


When Instagram (a Facebook-owned company) cloned the crap out of Snapchat Stories a year ago, we all shook our heads, pointed our fingers, and laughed at how scared it must have been to copy one of Snapchat's core features.


And then everyone caved in and started using it. Whether that's because Instagram is a larger platform or Instagram Stories is easier to use than Snapchat Stories — it doesn't matter. People love Instagram Stories and it's destroying all of Snapchat.


I admit, I tried my best to resist Instagram Stories — I already used Snapchat Stories, so why would I want to use a copycat? — but I gave in a few weeks ago, and now I rarely post anything to Snapchat Stories. Like my colleague Damon Beres wrote: I'm starting to love Instagram Stories more than Snapchat because I'm incredibly thirsty. I'm glugging down what Instagram is serving and I don't care anymore.


Instagram's CEO Kevin Systrom said he doesn't think of Instagram Stories as just cloning Snapchat Stories, but considers "Stories" to be a desirable format for storytelling. It's like messaging. There are tons of messaging apps, but they're all fundamentally the same: you type out messages and they appear as bubbles.


I guess that's true, but it doesn't change the fact that Instagram ripped Snapchat off.


Nobody's hanging on Skype waiting for things to get lit.


No doubt, the success of Instagram Stories gave Facebook the confidence to paste "Stories" into its other apps. In January the Facebook app added Stories. Then, in February, Facebook-owned WhatsApp got its own Stories in the form of an updated "Status." And in March, Facebook Messenger also got Stories with "Messenger Day."


Despite seemingly nobody using Facebook Stories — WhatsApp's Status has 175 million daily users and it's not clear how many people are using Messenger Day — others are now following in Facebook's footsteps of copying Snapchat Stories.


The latest app to rip off Snapchat Stories is Skype with its "Highlights" — yeah, Skype, the app that ushered in VoIP to the masses and is about as cool as Microsoft Word. That is, they're both still widely used, but come on, nobody's hanging on Skype waiting for things to get lit. Skype is a utility, like the telephone, and you log in to chat with a person and then you log off.


Fine, Skype's trying to reinvent itself to court the youngs. There's nothing wrong with that except I fear that this is only the beginning. By the end of the year, I expect more apps to add a "Stories" feature. What's next? Twitter Stories? Uber Stories? Apple Maps Stories? Apple Music Stories? 


Product designer Rafael Conde perfectly visualized the Stories-fication of apps a few months ago:




LMFAO. Seriously, just LMFAO.


I cracked up when my colleague Stan Schroeder tweeted this last month:



He's not alone. Look at all these jokesters.


Stories may be the hot new thing at the moment, but you can't just force it into every app and expect people will jump onboard and lap it up. It needs to make sense. Stories, I'm sorry, Highlights, don't make any sense on Skype. Skype is not a damn social platform. It's a tunnel for connecting you to other people directly, not a nightclub like Snapchat or Instagram.


So, app developers. Look at your app. Does it need a Stories feature? The answer is probably no. OK then, stop it before I delete your app.





Https%3a%2f%2fvdist.aws.mashable.com%2fcms%2f2017%2f5%2f1c879330 be01 2409%2fthumb%2f00001






[ad_2]

لینک منبع

اسکریپت بازی آنلاین و مهیج Machine Carnage

[ad_1]

اسکریپت بازی آنلاین و مهیج Machine CarnageReviewed by M J on Jun 5Rating: 4.5اسکریپت بازی آنلاین و مهیج Machine CarnageMachine Carnage نام یک اسکریپت بازی آنلاین و مهیج تیراندازی برپایه HTML می باشد که با کیفیت فوق العاده HD ساخته شده است و دارای موزیک های حرکتی و جذاب نیز می باشد. این بازی به صورت مرحله ای می باشد که بعد از پایان هر مرحله به مرحله مهیج دیگر راه پیدا خواهید کرد. از قابلیت های این بازی جذاب می توان به طراحی واکنش گرا ، ذخیره سازی ادامه بازی ، پشتیبانی از دکمه های حرکتی و لمسی ، قابلیت لود از ادامه بازی های پیشین و همچنین زیرنویس راهنمای بازی اشاره نمود.

Machine Carnage نام یک اسکریپت بازی آنلاین و مهیج تیراندازی برپایه HTML می باشد که با کیفیت فوق العاده HD ساخته شده است و دارای موزیک های حرکتی و جذاب نیز می باشد. این بازی به صورت مرحله ای می باشد که بعد از پایان هر مرحله به مرحله مهیج دیگر راه پیدا خواهید کرد. از قابلیت های این بازی جذاب می توان به طراحی واکنش گرا ، ذخیره سازی ادامه بازی ، پشتیبانی از دکمه های حرکتی و لمسی ، قابلیت لود از ادامه بازی های پیشین و همچنین زیرنویس راهنمای بازی اشاره نمود.


 




به کانال تلگرام بیست اسکریپت بپیوندید !


جایه ویژه تبلیغ متنی


مطلب مفیدی بود ؟


[ad_2]

لینک منبع

اسکریپت کوتاه کننده لینک Advanced PHP URL Shortener

[ad_1]

اسکریپت کوتاه کننده لینک Advanced PHP URL ShortenerReviewed by M J on Jun 5Rating: 4.5اسکریپت کوتاه کننده لینک Advanced PHP URL ShortenerAdvanced PHP URL Shortener نام یک اسکریپت تجاری برپایه PHP می باشد که توسط آن قادر خواهید بود وب سایت کوتاه سازی لینک های طولانی راه اندازی کنید به طوری که کاربران می توانند در کمترین زمان لینک های بلند خود را کوتاه سازی کنند همچنین می توانند در این سیستم آدرس پیشفرض لینک کوتاه سازی شده را انتخاب نماید. از قابلیت های برجسته این سیستم می توان به طراحی واکنش گرا و تعاملی بسیار عالی آن مخصوصا در سیستم های اندروید و IOS و.. ، سیستم نمایش آمار ورودی لینک های کوتاه سازی شده ، قرار دادن آی فریم بر روی لینک ها ، پشتیبانی سیستم API برای استفاده از کوتاه کننده لینک در وب سایت های دیگر و همچنین قرار دادن تبلیغات در بخش آی فریم اشاره نمود. در ادامه به برخی دیگر از امکانات این سیستم به صورت کلی نیز اشاره می کنیم

Advanced PHP URL Shortener نام یک اسکریپت تجاری برپایه PHP می باشد که توسط آن قادر خواهید بود وب سایت کوتاه سازی لینک های طولانی راه اندازی کنید به طوری که کاربران می توانند در کمترین زمان لینک های بلند خود را کوتاه سازی کنند همچنین می توانند در این سیستم آدرس پیشفرض لینک کوتاه سازی شده را انتخاب نماید. از قابلیت های برجسته این سیستم می توان به طراحی واکنش گرا و تعاملی بسیار عالی آن مخصوصا در سیستم های اندروید و IOS و.. ، سیستم نمایش آمار ورودی لینک های کوتاه سازی شده ، قرار دادن آی فریم بر روی لینک ها ، پشتیبانی سیستم API برای استفاده از کوتاه کننده لینک در وب سایت های دیگر و همچنین قرار دادن تبلیغات در بخش آی فریم اشاره نمود. در ادامه به برخی دیگر از امکانات این سیستم به صورت کلی نیز اشاره می کنیم


 




 


  • نصب آسان

  • طراحی واکنش گرا

  • پشتیبانی از سیستم API

  • دارای صفحات تماس باما و قوانین

  • نمایش آخرین لینک های کوتاه شده

  • دارای دکمه های شبکه های اجتماعی

  • قابلیت قرار دادن کد تبلیغات در زمان آی فریم

  • قابلیت فعال و غیرفعال سازی آی فریم کردن لینک ها

  • و..

به کانال تلگرام بیست اسکریپت بپیوندید !


جایه ویژه تبلیغ متنی


نحوه استفاده

اول یک دیتابیس بسازید فایل MySQL.sql در فولدر MySQL را در آن ایمپورت نمایید


بعد به فولدر includes درون اسکریپت رفته و فایل config.php را ویرایش نمایید و مشخصات دیتابیس و آدرس محل قرار گیری اسکریپت را وارد نمایید


آدرس پیشفرض مدیریت  http://youadmin.ir/script/admin می باشد


یوزر : admin و پسورد : 20script است


مطلب مفیدی بود ؟


[ad_2]

لینک منبع