محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جدول آمار کسب و کارهای اینترنتی را به تفکیک هر استان منتشر کرد و از اهمیت این موضوع سخن گفت.
وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود نمودار کسب و کارهای اینترنتی را از منبع مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران منتشر کرد و در توضیح آن نوشت:
شور جوانان تحصیل کرده این مرز و بوم با موانه بسیاری مواجه است که اگر این موانع رفع شوند، جمهوری اسلامی ایران پرچمدار انقلاب صنعتی چهارم در منطقه خواهد بود. رفع عقبماندگی 12 ساله کشور در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مدت فشرده چهار سال اخیر، اگرچه همواره با اعتراضاتی مواجه بوده اما از دیدگاه توسعه اشتغال و رفع بیکاری که مادر اکثر مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور است، نقش بیبدیلی داشته است.
آذری جهرمی ضمن تاکید بر لزوم رفع موانع کسب و کارهای اینترنتی ، جدول زیر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. این جدول آماری از مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران به دست آمده و مقایسه رتبه تعداد کسب و کارهای اینترنتی در هر استان را به نمایش میگذارد.
جدول کسب و کارهای اینترنتی در هر استان
استان
رتبه در مرداد 96
رتبه در بهمن 95
تعداد در مرداد 96
تعداد در بهمن 95
تهران
1
1
13492
10657
خراسان رضوی
2
2
2272
1809
اصفهان
3
3
2224
1780
فارس
4
4
1529
1181
آذربایجان شرقی
5
5
1060
839
البرز
6
6
939
750
مازندران
7
7
745
579
گیلان
8
8
667
549
خوزستان
9
9
615
487
قم
10
10
575
479
آذربایجان غربی
11
11
495
410
یزد
12
12
486
384
هرمزگان
13
13
419
323
کرمان
14
14
379
300
گلستان
15
16
301
232
قزوین
16
15
290
242
مرکزی
17
18
275
215
بوشهر
18
17
255
217
اردبیل
19
19
237
199
کرمانشاه
20
21
237
186
کردستان
21
20
232
189
همدان
22
22
225
174
زنجان
23
24
215
158
سمنان
24
23
211
168
خراسان جنوبی
25
25
178
142
لرستان
26
26
132
99
چهار محال و بختیاری
27
27
116
87
خراسان شمالی
28
28
113
83
سیستان و بلوچستان
29
29
102
78
کهکیلویه و بویر احمد
30
30
53
44
ایلام
31
31
51
44
کسب و کار محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات 1396-09-10
Bitcoin mining consumes a lot of energy. Every once in a while, someone compares this to another random metric — say, the energy consumption of Ireland — and it induces a collective gasp. How can this thing be sustainable?
Well, it probably isn't. But, long-term, it might not be that big of a deal.
It's true that Bitcoin mining is an awful energy drain. Hundreds of thousands of application-specific integrated circuits or ASICs — specific hardware aimed exclusively for mining cryptocurrencies — hum in huge halls, mainly located in China, and use enormous amounts of electricity to create new bitcoins. They also power the Bitcoin transaction network, but they do it in a horribly inefficient way. The fact that a huge chunk of China's electricity comes from fossil fuels makes the situation even worse.
It just seems so wrong, and on some levels, it is.
But things aren't that simple. We don't know, exactly, how power-hungry Bitcoin really is. And whatever the figure is, Bitcoin certainly doesn't need that much energy to run. Furthermore, energy consumption issues can potentially be fixed with a future upgrade of the Bitcoin software, which is easier than, say, reducing the energy footprint of Ireland. Finally, there are other cryptocurrencies out there working on a solution to this problem.
Despite what you might've read, we don't have exact figures on Bitcoin's energy consumption. A site called Digiconomist keeps stats on how much energy Bitcoin is consuming, and it's the primary source for the stories circulating on the subject. Some of these stats look horrific: Bitcoin's current energy consumption is 30.2 terawatt-hours (TWh), which is more than 63 specific countries, and a single Bitcoin transaction consumes enough energy to power nearly 10 U.S. households for an entire day. But we shouldn't blindly trust those numbers.
Getting exact energy consumption figures for miners, many of whom are secretive and located in China, is not easy, so Digiconomist uses a very roundabout way to make its estimates. The site makes quite a few broad assumptions — for example, that miners, on average, spend 60% of their revenues on operational costs, and that for every 5 cents spent on those costs 1 kWh of electricity was consumed. It's impossible to say how accurate Digiconomist's index is, but it could be off by some measure.
Transactions don't matter
Furthermore, the energy consumption is rising because of Bitcoin's quite insane price rise, not because the network actually requires it.
Bitcoin's price is at $10,466 at time of writing, up more than 1,000% since the beginning of the year. This price growth is a huge incentive for miners to add even more ASICs and use up even more energy, but it doesn't really have to do much with the number of transactions on the network. In fact, the number of transactions on Bitcoin's network hasn't significantly increased in a year.
There are two reasons for this. Bitcoin's network can't handle many more transactions (though a recent software upgrade, yet to take full effect, should improve this). Furthermore, Bitcoin isn't exactly doing its job the way its creator, Satoshi Nakamoto, had intended. Due to its price rise, not many owners actually use their bitcoins to purchase goods; instead, everyone is either hoarding it or speculating with it.
This means that talking about the energy cost of one Bitcoin transaction is misleading. A figure that's thrown around often is the energy cost of one Visa transaction (also a very rough estimate), which is orders of magnitude smaller than that of one Bitcoin transaction. But for Bitcoin, the transactions are not the problem.
In fact, you could theoretically run Bitcoin's entire network on a dozen 10-year old PCs. It wouldn't be very secure from attacks, though, which is another reason why miners are constantly competing for dominance; no one wants to see any one miner control 51% of the network as that would enable them to take over Bitcoin completely.
But it's important to point out that the fact that Bitcoin is currently an enormous energy drain is not due to some irreparable flaw in Bitcoin's protocol. Bitcoin can run more efficiently; it could probably run more efficiently than Visa as it doesn't require offices, staff and other overhead energy costs.
For that to happen, though, something needs to change.
The problem already has a solution...
One project Bitcoin could take cues from is Ethereum, the second largest cryptocurrency right now. According to Digiconomist, Ethereum uses roughly three times less energy than Bitcoin; and yet there are twice as much transactions per day on Ethereum's network.
And even that could get a lot better in the near future, as Ethereum's development team plans to gradually switch to a completely different mechanism of verifying transactions. Called proof-of-stake, it replaces the current system, called proof-of-work (also used by Bitcoin). Instead of having miners solving complex math calculations, it would reward owning the coins. The concept isn't implemented in Ethereum yet (read here for a detailed explanation) but if it does work as intended, the energy costs, compared to proof-of-work, would be orders of magnitude smaller.
Bitcoin's developers aren't looking to switch to proof-of-stake very soon, but they are working on a solution called Lightning Network that would ideally vastly increase the number of transactions on the network without the need for additional hash power.
...but you never know with Bitcoin
So is Bitcoin's lust for energy just a temporary issue that will easily go away? Probably not. Ethereum's leadership has successfully implemented major changes on the network in the past without many problems. Bitcoin, on the other hand, hasn't been able to implement a far more simple upgrade for years, as any upgrade needs a consensus of nearly all users of the network or a (potentially dangerous) hard fork. And Lightning Network, as promising as it is, is just a concept at this stage.
But Bitcoin's problems aren't insurmountable. The solutions are already out there. Sooner or later, Bitcoin will have to adapt.
If it doesn't, in the long run some other cryptocoin will solve it and take its place. Bitcoin has the first-mover advantage, but that quickly wears off when everyone else is leaner, faster, and more efficient than you. And that's perfectly alright; Bitcoin and its energy woes might be forgotten some day, but cryptocurrencies are here to stay.
Disclosure: The author of this text owns, or has recently owned, a number of cryptocurrencies, including BTC and ETH.
به گزارش خبرنگار مهر، مراسم قرعه کشی این دوره از مسابقات شامگاه جمعه در کاخ کرملین مسکو برگزار شد و تیم ملی کشورمان در گروه دوم این مسابقات قرار گرفت و باید در اولین مسابقه خود به مصاف مراکش برود.
برنامه دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی به شرح زیر است:
“لارا مردیت” (ترنر) هنگامی که در یک مکان عمومی شلوغ دختر کوچولویش را گم میکند با “آنی جانسن” (مور ) رنگینپوست آشنا میشود. “آنی” مستخدمه “لارا” میشود و دختر کوچکش، “سارا جین” را نیز همراه میبرد. آنان سالها با هم زندگی میکنند و در این بین “لارا” موفق میشود به رویای بزرگش یعنی هنرپیشگی در سینما دست یابد. با این حال زندگی خصوصی او و دخترش، “سوزی” (دی) بر سر روابط عاشقانه با “استیو آرچر” (گاوین) روبه تیرگی میگذارد. در همین حال “آنی” نیز با “سارا جین” (کوهنر) که رنگینپوست بودن خود ناراضی است و میخواهد خود را همهجا سفیدپوست معرفی کند، مشکل دارد…
شایعه شده که نهایتا شرکت سونی براساس روند غالب حاکم بر جهان موبایل در سال 2017، تصمیم گرفته است که در پرچمداران ممتاز سال آینده خود اندازه حواشی اطراف نمایشگر گوشیهایش را کاهش دهد. اولین پرچمدار بدون حاشیه این کمپانی، ظاهرا دارای شماره مدل H8541 خواهد بود و ویژگیهای آن، امروز به بیرون درز کرده است.
براساس یک برگه مشخصات که ادعا میشود معتبر است، ما میدانیم که دستگاه آینده، اندکی بهتر از نمونههای قبلی است. ظاهرا این اسمارتفون مجهز به یک باتری 3420 میلیآمپری و یک نمایشگر لمسی 5.7 اینچی HDR با رزولوشن 4K بوده که یک لایه محافظ گوریلاگلس 5 بر روی آن قرار گرفته است.
جالب توجه است که براساس اظهارات، گوشی H8541 از پردازنده اسنپدراگون 835 ساخت شرکت کوالکام قدرت میگیرد که چیپستی ردهبالا در سال جاری بهشمار میرود؛ اما در سال 2018 با مدل 845، جایگزین خواهد شد. علت استفاده سونی از چیپست قدیمیتر، احتمالا به برخی محدودیتهای زمانی بازمیگردد. شایعه شده که اسمارتفون H8541، در طی رویداد MWC در ماه فوریه معرفی میشود و احتمالا چند ماه پس از آن، چیپست اسنپدراگون 845، در دسترس تولیدکنندگان گوشیهای هوشمند به جز شرکت سامسونگ قرار خواهد گرفت.
بررسی وضعیت سال گذشته سونی بر تصمیمگیریهای پیش روی این شرکت تاثیر گذاشته است و بهنظر میرسد که کمپانی سونی به جای تغییر برنامه زمانی عرضه گوشی، گزینه استفاده از چیپست سال 2017 را انتخاب خواهد کرد.
در ادامه، گوشی H8541 با رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی فوقسریع (UFS)، بلوتوث نسخه 5، GPS، سیستم جهانی ناوبری ماهوارهای، NFC، یک عدد درگاه USB Type-C و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار عرضه میشود. این اسمارتفون مجهز به سیستمعامل اندروید 8.0 است و ابعادی معادل 179x74x7.5 میلیمتر دارد. متاسفانه هیچ جزئیاتی پیرامون مشخصات دوربینهای این دستگاه منتشر نشده است.
اگر ایده بازاریابی محتوایی شما شامل انتشار گاه به گاه پستهای وبلاگ است و امیدوار هستید که در این راه موفقیت کسب کنید، لازم است که در استراتژی خود تجدید نظر کنید.
تبدیل کمپین بازاریابی محتوایی از خوب به عالی مستلزم این است که با دقت مخاطب هدف خود را در نظر داشته باشید و به طور مداوم روشهای خود را بازنگری کنید تا به یک ترکیب کاملی از استراتژیها و تاکتیکهایی برسید که شما را به اهدافتان برساند.
در بازاریابی محتوایی به شخصیت مشتریان خود توجه کنید
به طور کلی شما باید به شخصیت مشتریان خود توجه داشته باشید. استراتژیهای بازاریابی همیشه با نیازهای مشتری آغاز میشود که یک عنصر مهم کمپینهای بازاریابی محتوایی محسوب میشود. بدون در نظر گرفتن شخصیت مشتری، محتوای شما تنها خوب است، به جای آن که عالی باشد!
اما شخصیت مشتری چیست؟ این یک پرتره جامع و دقیق از یک مشتری هدف تخیلی است.
هنگامی که دیدگاه دقیقی از شخصیت مشتری به دست آوردید، آماده این ۵ روش برای بازاریابی محتوایی ایدهآل هستید.
۱. هر هفته با تیم خود ملاقات کنید
یک نکته جالب از تحقیقات موسسه بازاریابی محتوایی از موثرترین تیمهای بازاریابی محتوا این است که ۶ تیم از ۱۰ تیم بازاریابی محتوا هر هفته با هم ملاقات میکنند تا برنامههای بازاریابی محتوایی خود را بررسی، اصلاح و تجدید نظر کنند.
بسیاری از افراد فکر میکنند خلاقیت در تنهایی اتفاق میافتد، اما اغلب استعدادهای تکمیلی در تیم میتواند چیزی بزرگتر و بهتر از استعدادهای فردی خود ایجاد کند. جلسات هفتگی خلاقیت را افزایش میدهد، ارتباطات را تقویت میکند و بازاریابی محتوایی را برای بسیاری از شرکتها بهبود میبخشد.
۲. استراتژی برند خود را بسازید
بهترین کمپینهای بازاریابی محتوایی بر اساس استراتژی برند بنا میشود. بدانید که برند شما چه ارزشهایی دارد و چه ارزشهایی به مخاطبان هدف خود ارائه میدهد. هر محتوایی که تولید میشود باید ارزشهای اصلی برند شما را به گونهای نشان دهد که در نگاه اول مشتریان شما بلافاصله متوجه شوند که محتوای شماست. هر ارتباطی باید ارزش برند را برای ایجاد وفاداری مشتریان افزایش دهد.
مقالات مرتبط در بلاگ دادهفیلی:
۳. یک برنامه منظم داشته باشید
این کار به نظر بسیار ساده است اما تعداد کمی از افراد آن را انجام میدهند. برنامه ریزی کنید و طبق آن برنامه پیش روید. بازاریابی محتوایی زمانی موثر است که شما به طور منظم با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. مشتریان مشتاق محتوای شما هستند و این پیش بینی تعامل را افزایش میدهد که همین عامل قانون طلایی برای یک محتوای عالی است.
برنامه محتوای خود را توسعه دهید و بدون توقف آن را دنبال کنید. از ابزارهای برنامه ریزی مانند Hootsuite برای برنامه ریزی شبکههای اجتماعی خود استفاده کنید. هر چه روال کاری شما در کمپینهای بازاریابی محتوایی منظم تر باشد، تعامل بیشتری اتفاق میافتد.
مقاله مرتبط در بلاگ دادهفیلی: برنامه بازاریابی چیست؟ ۶ مرحله مهم و اساسی ایجاد آن
۴. از رسانههای مختلف استفاده کنید
وقتی اسم محتوا را میشنوید، احتمالا پستهای وبلاگ، مطالعات موردی، کتابهای الکترونیکی رایگان و غیره را تصور میکنید. شاید به عنوان مثال “ویدئو” به ذهنتان نرسد. اما یک ایده دیگری هست که باید آن را در نظر بگیرید: طیف بازاریابی محتوایی خود را با استفاده از رسانههای مختلف گسترش دهید.
افراد مختلف ترجیح میدهند اطلاعات را در فرمتهای مختلفی دریافت کنند. برخی از زبان آموزان فایلهای صوتی را ترجیح میدهند، در حالی که افراد بصری ممکن است ترجیح دهند درباره یک مطلب مقاله بخوانند یا یک ویدئو تماشا کنند. بازاریابی محتوایی خود را در رسانههای مختلف امتحان کنید تا تمام سلایق را پوشش دهید.
از روشهای تبلیغاتی موثر استفاده کنید. یک روش موثر تبلیغاتی، تبلیغات همگن است که پلتفرم تبلیغاتی کانگورو تخصصی منحصر بفرد در این زمینه دارد. با استفاده از تبلیغات همگن از طریق کانگورو، راه جدیدی برای دستیابی به مخاطبان خود بیابید و بازدهی بالایی در این دسترسی کسب کنید.
۵. ریسک پذیر باشید
“اگر همیشه کاری را که انجام میدادید انجام دهید، همیشه آنچه را که همیشه داشتهاید را دریافت خواهید کرد.” این جمله قدیمی به همان اندازه در بازاریابی محتوایی موثر است که در بقیه موارد زندگی تاثیر دارد.
رهبران بزرگ، متفکران و هنرمندان جهان ریسک پذیر هستند. بتهوون ریسک بزرگی کرد که شکل سمفونی را به طور کامل با سمفونیهای قبلی تغییر داد. افراد دیگر در طول تاریخ پیشرفت کردهاند، زیرا ریسک کرده و مخالف جهت دیگران حرکت کردند. اگر تمامی رقبای شما وبلاگ نویسی میکنند، شما از فرمهای جدیدتری برای تولید محتوا استفاده کنید تا دیده شوید. اگر دیگران میگویند اینستاگرام یک راه موفقیت است شما توییتر را انتخاب کنید. موفقیتهای خود را آزمایش و بررسی کنید و از اشتباهات خود درس بگیرید.
اما خود را محدود به یک محیط نکنید. کارهای جدید را امتحان کنید تا بیشتر دیده شوید.
با استفاده از این روشها در بازاریابی محتوایی به خوبی از پس این روش بازاریابی برمیآیید. اما ثابت نمانید، به یادگیری ادامه دهید و ایدههای نو را استفاده کنید.
سلام این سایت دانلود رایگان کتاب هست، با 1300 بازدیدکننده، بدون درامد، بالای 800 ورودی گوگل. برای خریدار دسترسی به افزونه آمار داده میشود. هزینه هر سه ماه: 40 هزار تومان. بیش از 1900 کتاب (PDF و ...) قیمت پایه: 800 هزارتومان پیوند: اینجا
به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آیت اللهی موسوی جمعه شب در جلسه مشترک ستاد بحران و شورای تامین استان کرمان پیرامون جمع بندی اقدامات صورت گرفته در زمینه زلزله صبح امروز هجدک، اظهار کرد:دستورات در ستاد بحران امروز صبح به خوبی اجرا شد، هشت تیم ارزیاب علوم پزشکی که به منطقه زلزله زده اعزام شده بودند طی جمع بندی انجام شده تلفاتی در منطقه اعلام نکردند.
وی افزود: ۵۱ نفر مصدوم به بیمارستان ها مراجعه کردند که ۴۱ نفر سرپایی درمان و ۱۰ نفر بستری شدند که سه نفر نیاز به جراحی داشته اند.
آیت اللهی موسوی با اشاره به اینکه ۹۶ پس لرزه در منطقه هجدک داشتیم، گفت: بزرگی ۴۰ مورد از این پس لرزه ها کمتر از سه ریشتر است.
وی عنوان کرد: چادر به صورت اردوگاهی در روستاها برپا شده است و چادر در محل برخی روستاییان غیر اردوگاهی برپا شده و برق روستاها که قطع شده بود، بلافاصله برقرار شد.
وی با بیان اینکه مسیر تردد برخی روستاها به دلیل ریزش کوه مصدود شده بود، باز شد، افزود: چهار معادن شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.
جانشین ستاد مدیریت بحران استان کرمان بیان داشت: کرمان زلزله های زیادی تجربه کرده بنابراین آمادگی لازم در این زمینه را داشتیم و مدیران بلافاصله در منطقه حضور یافتند و مدیریت به خوبی انجام شد و توصیه کردیم به مردم که از مراجعت به منطقه خودداری کنند و خوشبختانه ازدحام جمعیت نداشتیم.
وی یادآور شد: فقط در بخش کوهساران مدارس تمامی مقاطع تحصیلی دو روز تعطیل خاوهد بود.
Facebook Watch, the company's initiative for original shows, will reportedly test pre-roll video ads — a.k.a. commercials — before the actual video starts, AdAge reported Friday.
This potential change opposes Facebook's previous strategy and CEO Mark Zuckerberg's own words.
"We don't need to do pre-roll because our model is not one where you come to Facebook to watch one piece of content, you come to look at a feed," Zuckerberg said in July during the company's quarterly earnings report, AdAge noted.
But experimenting with pre-roll isn't surprising. Since the introduction of Watch, Facebook has been trying to become more of a hub for long-form video rather than just an endless feed of content to quickly scroll through.
Facebook wants its creators and viewers treating Watch as a destination like Netflix. Facebook is reportedly evaluating the success of Watch shows based on time spent and loyalty rather than just overall unique viewers.
"They're focused on repeat visits, and not just looking for a single video that goes viral and winds up in everyone's feed," an anonymous Facebook Watch partner told AdAge.
Instead of pre-roll ads, Facebook Watch videos have been running with mid-roll ads similar to commercials on television or on Hulu. But pre-roll is common on YouTube, one of Facebook's rivals in high-quality video.
The change, of course, comes less than four months into Facebook Watch rolling out to users. AdAge cited anonymous sources in the advertising industry familiar with Facebook's strategy.
Facebook did not immediately respond to a request for comment.
خبرگزاري آريا - دادگاهي در ژاپن، يک نظامي آمريکايي را به اتهام تجاوز به يک زن جوان ژاپني و قتل او به حبس ابد محکوم کرد. به گزارش جام نيوز به نقل از بيبيسي، نظامي آمريکايي به اتهام تجاوز و قتل يک زن ژاپني به حبس ابد محکوم شد. دادگاهي در ژاپن يک نظامي آمريکايي را که در پايگاه اين کشور دراوکيناواي ژاپن کار ميکرد به اتهام تجاوز و قتل يک زن جوان ژاپني به حبس ابد محکوم کرد. کنت شينزاتو، از تفنگداران سابق آمريکا، در آوريل گذشته رينا شيمابوکورو 20 ساله را هدف ضربات چاقو قرارداد و سپس او را رها کرد. زن ژاپني به دليل جراحات وارده درگذشت. اين اقدام موجي از خشم را در جزيره اوکيناوا برانگيخت. بسياري از ژاپنيهاي ساکن در اين جزيره با حضور هزاران نظامي آمريکايي در اين محل مخالف هستند. 115