دنبال کننده ها

۱۳۹۶ آذر ۱۱, شنبه

فصل دوم «شکارچی ذهن» قطعی شد

[ad_1]

آی ‌سینما: سریال تحسین شده «شکارچی ذهن» (Mindhunter) که با همکاری دیوید فینچر در مقام تهیه‌کننده و کارگردان چهار قسمت به تازگی از سوی نتفلیکس منتشر شده، با تولید فصل دوم ادامه می‌یابد. این خبر در صفحه رسمی این سرویس آنلاین در توییتر منتشر شده است.

این درام جنایی با بازی جاناتان گراف، هولت مک کالانی، آنا تورو، هانا گراس و کامرون بریتن بازیگر تازه‌وارد در نقش «اد کمپر» قاتل سریالی تهیه و تولید شده است. داستان سریال در سال‌های دهه 1970 می‌گذرد و ماجرای کشف‌های روان‌شناسانه دو مامور اف بی آی را در مصاحبه با قاتلان سریالی که در حبس به سر می‌برند به تصویر کشیده است.

این سریال اکتبر گذشته منتشر شد و با واکنش تحسین‌آمیز منتقدان روبرو شد، تا جایی‌که با 96 درصد امتیاز مثبت در سایت نظرسنجی «راتن تومیتوز» نگاه‌ها را خیره کرد. جو پنهال خالق اصلی سریال «شکارچی ذهن» شمرده می‌شود. به جز فینچر، ستاره سرشناس هالیوود شارلیز ترون هم به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در تولید این محصول تلویزیونی جدید حضور داشته است.


[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

چگونه در جایی که صحبت کردن غیرممکن است، صحبت کنیم؟ – دیجی رو

[ad_1]

چطور صحبت کنیم وقتی صحبت کردن غیرممکن بنظر می‌رسد؟

گاهی اوقات ما فقط دوست داریم تنها باشیم. وقتی عصبانی، ناامید یا ناراحت هستید شاید خیلی حوصله‌ی حرف زدن راجع به آن را نداشته باشید و اگر کسی سعی کند با شما صحبت کند احتمالاً خیلی روی اعصابتان می‌رود! در این مواقع خیلی وسوسه‌کننده است که دیگران را نادیده بگیریم و حتی ممکن است از عباراتی مثل «تنهام بزار» یا «بهت احتیاج ندارم» استفاده کنید. این عبارات شاید پاسخ‌های خوبی برای افرادی که غر می‌زنند باشند اما احتمالاً بعد از گفتن آن‌ها پشیمان می‌شوید. در هرصورت در این شرایط معمولاً حس ناخوشایندی را یا برای خودتان یا دیگران بوجود می‌آورید؛ چراکه نمی‌دانید چطور باید مقصودتان را بیان کنید.


کلمات بی‌گناه قاتل می‌شوند


وقتی زوج‌ها با احساسات منفی دست و پنجه نرم می‌کنند، نمی‌توانند احساسات‌شان را به نحوی ملایم بروز دهند. این فقط به چیزی که می‌گویید بستگی ندارد، بلکه به نحوه‌ی گفتن‌تان هم بستگی دارد. حتی وقتی از دست شریک زندگی‌تان عصبانی نیستید هم ممکن است از لحنی تند برای صحبت با او استفاده کنید. این قضیه کاملاً قابل درک است چراکه وقتی آدم با احساسات منفی دست و پنجه نرم می‌کند کنترل ظاهر و تن صدا کاری دشوار است، این مانند این است که اراده‌ی شما سخت در حال تلاش برای مبارزه با احساسات منفی است و واقعاً دیگر گنجایشی برای کنارآمدن با آدم‌ها ندارد، حتی اگر آن‌ها سعی کنند خوب با شما رفتار کنند.


زوج‌ها ممکن است در منفی‌گرایی گیر بیوفتند و فراموش کنند، این نحوه‌ی رفتار با طرف مقابل اصلاً درست نیست. طرفی که مورد آزار و دلخوری قرار گرفته ممکن است دیگری را قضاوت کند و با خود بگوید «چرا با من همچین کاری می‌کنن؟» و این‌جوری می‌شود که چیزی که فقط مشکلی برای یک طرف بود، مشکلی را در رابطه برای هردو ایجاد می‌کند.


وقتی زوج‌ها نتوانند احساسات منفی‌شان را به نحوی سازنده بیان کنند، باعث می‌شوند دیگری حس کند که دوستش ندارد. اگر یک طرف رابطه نخواهد احساساتش را درمیان بگذارد طرف دیگر ممکن است حس کند که او ارزش و اهمیتی برایش قائل نیست. کلمات می‌توانند مانند خنجر باشند. اگر یک طرف حرف‌های ناراحت‌کننده بزند، طرف دیگر ممکن است به رابطه شک کند.


صحبت کردن همیشه راه‌حل نیست


گاهی وقت‌ها در یک سری شرایط صحبت کردن گزینه‌ی خوبی بنظر نمی‌رسد. فرستادن پیام هم کار درستی نیست، چراکه نمی‌توان لحن را با آن منتقل کرده و همه‌چیز را گفت و همین باز ایجاد مشکل می‌کند. بهترین راه این است که نامه بنویسید، آن هم نه یک نامه، بلکه 2 نامه. نامه‌ی اول باید تعریفی از احساسات و دغدغه‌هایتان و شرایطی که در آن حال تجربه می‌کنید باشد و نامه‌ی دوم باید راجع به جوری که دوست دارید طرف مقابل‌تان در این شرایط با شما برخورد کند باشد. بدین ترتیب هم نیاز به حرف زدن نیست هم حرفتان را گفتید و هم دیگر طرف مقابل‌تان می‌داند که حال شما را چه چیزی بهتر می‌کند و دیگر رفتارش برای شما زننده نیست.


همیشه بگویید، حتی اگر سخت بنظر می‌رسد


اینکه دهانتان را بسته نگه دارید یک راه مطمئن برای ایجاد تنش در رابطه است اما اینکه به شیوه‌ای نادرست در مورد افکارتان صحبت کنید هم صدمه‌زننده است. بجای اینکه وقتی طرف مقابل‌تان سعی دارد به شما کمک کند از دستش عصبانی می‌شوید، از متد نوشتن نامه استفاده کننید. با نوشتن احساسات‎‌تان هم احساس تنش کمتری در رابطه‌تان می‌کنید و هم اینکه حس می‌کنید یک نفر حرف‌هایتان را شنیده. بدین ترتیب می‌توانید دوستانه‌تر باهم ارتباط برقرار کنید به جای اینکه کسانی که دوست دارید را از خودتان برانید.

نهال سهیلی فر

نهال سهیلی‌فر چندین سال زبان انگلیسی خونده و در حال حاضر در رشته‌ی مترجمی فرانسه مشغول به تحصیل است. او عاشق جان بخشی به کلمات با استفاده از ترجمه ست و از سال ۹۶ به تیم حرفه‌ای دیجی‌رو پیوست.

هرج و مرج طلبان به دنبال آشوب و فتنه هستند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالملک بدر الحوثی رهبر انصارالله یمن گفت: سخنان علی عبدالله صالح بد و غیر موفق بود که استقبال دشمن را به دنبال داشت. شبه نظامیان به منازل مردم یورش بردند و موسسات را هدف قرار دادند و سعی کردند که آنرا اشغال کند.



وی افزود: تمام توان خود را برای حفظ امنیت صنعا به کار خواهیم گرفت. از برادران کنگره ملی می خواهیم که به سوی فتنه کشیده نشوند. از نیروهای امنیتی و حامیان آن که در برقراری امنیت مناطق صنعاء تلاش کردند، تشکر می کنیم.



رهبر انصارالله یمن گفت: نیروهای هرج و مرج طلب به دنبال آشوب، قتل و جنایات در راستای طرح های خرابکارانه غیر قابل توجیه هستند.  تحرکات صورت گرفته از سوی شبه نظامیان قابل توجیه نبود زیرا تعدی به هیچ مرکز آنها صورت نگرفته است.



وی افزود: خطاب به ساکنان صنعا می گوییم که در کنار شما هستیم. همچنین نهادهای امنیتی در کنار شما هستند و تمام تلاش خود را برای تثبیت امنیت به کار می بندیم. صنعا از امنیت و ثبات برخوردا بود تا امروز که شبه نظامیان دست به اقدامات خرابکانه زدند. امنیت حاکم بر صنعا شامل همه بدون استثنا بود. از همکاری نیروهای امنیتی و ساکنان پایتخت تمجید می کنیم و امیدواریم که ادامه داشته باشد و تقویت شود.



عبدالملک الحوثی گفت: از این شبه نظامیان و رهبر آنها می خواهیم که به عقلای کنگره ملی روی آورند. سخنان رهبر شبه نظامی تعدی کننده بسیار بد بود. هدف قرار دادن مراسم گرامیداشت ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) اقدام شنیعی بود اما ما صبر کردیم و از آن چشم پوشی کردیم. حرفهای رهبر شبه نظامیان دعوت به فتنه و آشوب و درگیری و کراهت و کینه توزی، دشمنی و کذب بود.



وی افزود: ما دعوت به امنیت و ثبات و راهکارهای دوستانه و تفاهم و همکاری میان همه برای فراهم آوردن امنیت برای همه کردیم. توجه به امنیت و ثبات یمن و صنعا از اولویت های ما است در حالی که حرفهای رهبر شبه نظامیان اینگونه نبود. حرفهای رهبر شبه نظامیان ذره‌ای از تمایل برای امنیت و ارزیابی شرایط جنگ را نداشت. ما امیدواریم که وی از این موضع سلبی دست بردارد.



الحوثی خطاب به هرج و مرج طلبان گفت: دشمن در این مسیر با شماست و از تحرکات خصمانه شما حمایت می کند. صوت رسانه ای شما و نیروهای دشمن یکی است و آنچه شما می گویید را می گویند. حرفهای رهبر شبه نظامیان نشان دهنده هماهنگی کامل با دشمن بود و گام شما آشکار شده و مشکوک نیست. امروز شما در راستای خواست دشمن حرکت می کنید و این خیانت و کودتا علیه کشور است. شما سلاح های خود را به سوی ساکنان صنعا گرفته اید و به جای اینکه سلاح شما به سوی دشمن نشانه گرفته شود به مراکز حمله می کنید. شما بقیه استانهای یمن را به درگیری و خونریزی تشویق می کنید ننگ بر شما باید ای فتنه افکنان. این پیام آکنده از شر آیا ذره‌ای از وفا به کشور و حفظ جان یمنی ها دارد؟ شما به دنبال فتنه هستید و این ننگی برای شما است. خطاب به افراد آزاده در کنگره ملی می گوییم که مشکل ما با حزب کنگره نیست بلکه با آن شبه نظامیان و حامیان آنهاست. افراد شریف در حزب کنگره ملی و قبایل این افراد را به آغوش کشور و دست برداشتن از خیانت دعوت کنند.



وی افزود: از شبه نظامیان می خواهیم که به خون یمنی ها و امنیت و ثبات و مرحله تاریخی آن توجه داشته باشند. حرفهای رهبر شبه نظامیان متعفن بود. از شما می خواهم که در محاسبات خود بازنگری انجام دهید و از موضع زشت و غیرمسئولانه خود دست بردارید. در موضع شما ذره ای از وفا به صنعا نیست. بیانیه کشورهای ائتلاف ضد یمن از موضع شما استقبال کرد و این موضع گیری شما را بازگشت به مزدوری و جنایت دانست. حمایت از موضع شما از سوی متجاوزان بیانگر واقعیت است.



الحوثی گفت: چه کسی امروز در صف دشمن قرار دارد و برای چه کسی کشورهای متجاوز امروز کف می زنند؟ بیانیه ائتلاف ضد یمن بر اساس حوادث صنعا از سوی شبه نظامیان خرابکار شکل گرفت. آنچه رخ داد بسیار دردناک است. ما قبلا درباره ستون پنجم سخن گفتیم و به حزب کنگره ملی در این باره هشدار دادیم. امروز شبه نظامیان سعی کردند که امداد رسانی به برخی جبهه ها را قطع کنند اما نتوانستند و شکست خوردند. آزادگان دریمن پیروز خواهند شد. ملت یمن به حمایت از جبهه ها ادامه می دهد و نباید به خرابکاران و فتنه افکنان توجهی شود.



وی بر مخالفت با فتنه افکنی و تخریب و توجه به ثبات و حفظ جان یمنی ها تاکید کرد.



رهبر انصارالله یمن اعلام کرد: خواستار روی آوردن به تعقل و مسئولیت پذیری و همکاری به منظور حفظ امنیت و ثبات برای عبور از محنت و بلا هستم.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

تعرفه های جدید اینترنت همه شرکت‌ها از فردا (12 آذر 96) اجرایی می‌شود

[ad_1]






آذری جهرمی، وزیر ارتباطات ایران، از نهایی شدن تعرفه های جدید اینترنت همه شرکت‌ها تا پایان امروز و اجرایی شدن آن‌ها از فردا (12 آذر 96) خبر داد.


محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد تعرفه های جدید اینترنت همه شرکت‌های ارائه دهنده این سرویس تا پایان امروز (11 آذر 1396) نهایی می‌شوند و از فردا شاهد اجرایی شدن آن‌ها خواهیم بود. وی با اشاره به جلسه صبح امروز با شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت ثابت، عنوان کرد که تاخیر به وجود آمده در اجرای این مصوبه به دلیل احقاق حقوق مصرف کنندگان بوده است. در ادامه، متن مطلب منتشر شده توسط آذری جهرمی در اینستاگرام را مطالعه خواهید کرد:


تعرفه های جدید اینترنت


توضیح وزیر ارتباطات در مورد اجرای تعرفه های جدید اینترنت


بنا بر اعلام رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، صبح امروز جلسه‌ای با شرکت های ارائه کننده خدمات دسترسی ثابت برگزار شد. در این جلسه:


1. انطباق تعرفه اعلامی شرکت‌ها با مصوبه 266 کمیسیون تنظیم مقررات بررسی شد.


2. این که در مصرف منصفانه برای مشترکین، سقف‌های مجزایی برای داخل و بین الملل لحاظ شود مورد تایید نیست. صرفا در محاسبه شمارش مصرف نسبت یک به دو بایستی لحاظ شود. بدین معنا که اگر مصرف منصفانه‌ی اعلام شده برای یک شرکت 230 گیگابایت است، مشترک می‌تواند 160 گیگابایت اینترنت خالص و یا 320 گیگابایت ترافیک داخلی خالص مصرف کند. در صورت مصرف ترکیبی هم نسبت یک به دو لحاظ خواهد شد.


3. به منظور رقابت بیشتر بین شرکت‌‌ها، مخابرات ایران موظف شده است درخواست جابجایی مشترکین را ظرف یک روز انجام دهد تا مشترکین بتوانند سرویس‌دهنده خود را با کمترین دردسر جابجا کنند.


4. تعرفه های جدید اینترنت همه شرکت‌ها بر این اساس تا پایان امروز نهایی و برای فردا اجرایی خواهد شد. تاخیر حادث شده در اجرای مصوبه به دلیل احقاق حقوق مصرف‌کنندگان بوده است.


5. بنا شد که میزان سرعت مشترکان پس از رسیدن به سقف مصرف منصفانه برای همه سرویس‌ها یکسان نباشد و سقف سرعت‌های جدید در هفته جاری مجددا به کمیسیون تنظیم مقررات برای تصویب پیشنهاد شود.


از مرور تعرفه‌های اعلامی با شرایط نهایی شده فوق‌الذکر می‌توان تفاوت‌ها و بهبود قابل توجه نظام تعرفه‌ای دسترسی ثابت به نفع مشترک نهایی را ملاحظه کرد. به مرور زمان و طبیعتا بزرگ‌تر شدن حجم بازار، ضمن رقابت جدی‌تر در بازار، هزینه‌های تمام شده کاهش خواهند یافت و شرایط تعرفه‌ای ارائه شده مطلوب‌تر و نزدیک‌تر به آنچه در کشورهای توسعه یافته جاری است، خواهد شد. انجام تغییرات بزرگ همواره نیازمند همراهی مردمی است، از این روز از همراهی شما و انعکاس نظرات ارزشمندتان تشکر می‌کنم.













[ad_2]

لینک منبع

آغاز مذاکرات رسول خادم با رئیس اتحادیه جهانی کشتی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اعلام رسیدگی اتحادیه جهانی کشتی به پرونده علیرضا کریمی، فشار کمیته بین المللی المپیک برای رسیدگی به این پرونده بیشتر و جدی تر شد. بطوریکه کمیته بین المللی المپیک با جدیت بیشتری نسبت به روزهای قبل از اتحادیه جهانی خواسته تا با ورود و رسیدگی به این پرونده به نتیجه نهایی برسد و نتیجه را اعلام کند.

 از این رو فدراسیون کشتی ایران چاره ای  جز ورود سریع برای انجام مذاکرات و استفاده از قابلیت‌های دیپلماتیک چند سال اخیر خود جهت کاهش خطرات این پرونده نداشته و بر این اساس رسول خادم شخصا وارد گود مذاکرات شده است.

نتیجه مذاکرات حضوری و  فشرده خادم و نناد لالوویچ و همچنین هماهنگی با چند عضو دیگر از اعضای هیات رئیسه اتحادیه جهانی فعلا به تشکیل کمیته انضباطی و حقوقی اتحادیه جهانی ختم شده تا این پرونده در روزهای آتی با توجه به ابعاد گسترده بحث جدی تعلیق ، با تعدیل دیپلماسی حل و فصل شود.

به هر حال رئیس فدراسیون کشتی ایران امیدوار است بتواند با استفاده از  توان تیم دیپلماتیک خود با کمترین مشکل برای کشتی ایران این معضل را دنبال و برطرف کند.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

فروش سورس فوق العاده فالو بگیر اینستا +لایک,کامنت,ویو بگیر

[ad_1]



بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوستان سورس فالور بگیر اینستاگرام رو برای فروش گذاشتم که قابلیت های فراوانی دارد.
این سورس کاملترین سورس فالور بگیر هست.

قابلیت ها:
فالور بگیر - لایک بگیر - کامنت بگیر - ویو بگیر - آنفالویاب - برنامه مدیریتی - امکان مشاهده تبلیغ و دریافت سکه رایگان - انتقال سکه و ...
همه این امکانات در یک برنامه.

توضیحاتی در مورد برنامه فالور بگیر:
داخل اپلیکیشن بازار به صفحه برترین ها/پرفروش ها بروید، در این صفحه پرفروش ترین برنامه ها (با پرداخت درون برنامه ای) نمایش داده می شود، نگاهی به این لیست بیندازید، این لیست روزانه تغییر میکند، ما 1 ماه این لیست را مورد برسی قرار دادیم، در این یک ماه اپلیکیشن های فالوئر بگیر اینستاگرام و ممبر بگیر تلگرام همیشه از رتبه سوم تا رتبه بیستم در لیست پرفروش ها حضور داشتند! این یعنی بیشترین درآمد را این اپ ها داشته اند.
میانگین درآمد روزانه اپلیکیشن های فالوئر بگیر و ممبر بگیر تلگرام که در لیست پرفروش ها و رتبه های 13 به بعد قرار دارند حداقل بالای 700 هزار تومان (در روز) هست و اگر به رتبه های بالاتر از 13 بروند خیلی بیشتر از 700 هزار تومان خواهد بود.


راه های دیگر درامد زایی:
1) کسب درآمد از طریق پرداخت های درون برنامه ای بابت خرید سکه ها داخل برنامه
2) کسب درامد با ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی بسیار حرفه ای و هدفمند
3) کسب درآمد لحظه ای از طریق سایت تپسل، که کاربران با مشاهده ویدیو تبلیغاتی داخل برنامه شما می توانند سکه رایگان بگیرند و دیدن هر ویدیو یعنی درآمد برای شما !
4) هر کاربری که اپلیکیشن فالوئر بگیر شما را نصب کند، بلافاصله پیج اختصاصی شما که از قبل خودتان آن را تایین کرده اید به صورت مخفیانه و دور از چشم کاربر فالو می شود! یعنی اگر برنامه شما فقط 50 هزار نصب بگیرد پیج اختصاصی شما در اینستاگرام هم 50k فالوئر خواهد داشت و پیجی با 50 هزار فالوئر فعال و ایرانی به تنهایی تقریبا 5 میلیون تومان ارزش دارد!

پس با راه اندازی این برنامه میتونید درامد زیادی کسب کنید.

قیمت این سورس بی نظیر:
فقط و فقط 1/500/000 میلیون تومان

که در مدت کوتاهی با تبلیغ کم درامد عالی خواهید داشت.

توجه:
این سورس در سایت های مشابه قیمتی بالای 10 میلیون دارد.

برای مدت محدود و تعداد فروش محدود به دلیل همه گیر نشدن این سورس فوق العاده.

خواهشا و خواهشا فقط اگه خریدار هستید در این تاپیک یا پ.خ یا در تلگرام پیام بدین و تاپیک رو با اسپم هاتون بهم نریزید.
تشکر


آی تلگرام:
@jikjok


 




[ad_2]

لینک منبع

اپل باگ دسترسی روت در سیستم‌عامل macOS High Sierra را برطرف کرد

[ad_1]

دیروز باگ بسیار ناخوشایندی در سیستم‌عامل macOS High Sierra اپل که آخرین نسخه محصول نرم‌افزاری این شرکت برای کامپیوترهاست، کشف شد. به‌طور خلاصه، این باگ به هر فردی اجازه می‌داد تا به عنوان کاربر ریشه‌ای وارد سیستم شما شده و به کلیه اطلاعات موجود در کامپیوترتان دسترسی داشته باشد. این مشکل بد است؛ زیرا کاربر ریشه‌ای یا مدیر سیستم، به همه چیز دسترسی دارد و دارای مجوز لازم برای خواندن و نوشتن در کلیه فایل‌های موجود در کامپیوتر مک شما، از جمله فایل‌های سیستمی است.



خوشبختانه اکنون اپل راه‌حلی را برای این مشکل ارائه کرده که جزئی از بسته به‌روزرسانی امنیتی جدید برای کامپیوترهای مک بوده و در حال حاضر برای دانلود و نصب در دسترس کاربران قرار دارد. از امروز به بعد، این پچ امنیتی به‌صورت خودکار بر روی دستگاه‌هایی که سیستم‌عامل macOS High Sierra را اجرا می‌کنند، قرار داده شده و نصب خواهد شد.


مطمئنا شرکت اپل در زمینه حل این آسیب‌پذیری، بسیار سریع عمل کرد. اما هنوز در مورد چگونگی مدیریت نامناسب برخی موارد قبلی، ابهامات گیج کننده‌ای وجود دارد. اما آن چیزی که ارزشمند بوده، بیانیه عذرخواهی منتشر شده از سوی اپل است:


امنیت، اولویت اول برای کلیه محصولات اپل است و متاسفانه با عرضه این نسخه از macOS، ما مرتکب خطایی سهوی شدیم. هنگامی‌که در بعدازظهر روز سه‌شنبه، مهندسین امنیتی ما از این موضوع مطلع شدند، سریعا کار بر روی یک بسته به‌روزرسانی جهت بستن حفره امنیتی مذکور را آغاز کردیم. ما شدیدا بابت این خطا متاسفیم و هم به‌خاطر عرضه سیستم‌عامل با این آسیب‌پذیری و هم نگرانی‌های ایجاد شده به‌دنبال آن، از کلیه کاربران کامپیوترهای مک عذرخواهی می‌کنیم. مشتریان ما لایق اتفاقات بهتری هستند. به‌منظور پیشگیری از وقوع مجدد اتفاقاتی مشابه، ما در حال بازنگری فرآیندهای توسعه محصولات خودمان هستیم.





امیرکیوان گوهری


از زمان تحصیل در رشته کامپیوتر، به مطالعه و تحلیل اخبار حوزه‌های فناوری‌اطلاعات، کامپیوتر، هوش‌مصنوعی و گجت‌های هوشمند علاقه ویژه‌ای پیدا کردم. همیشه به دنبال یافتن فضایی تعاملی، علمی و دوستانه بودم تا بتوانم اطلاعات خود را با سایرین به اشتراک بگذارم. از اینکه وب‌سایت آی‌تی‌رسان، این فرصت را در اختیار من قرار داد، بسیار خوشحالم.








[ad_2]

لینک منبع

خبرگزاری آريا - کلوپ: آيا از بازي لذت بردم؟ نه در تمامي دقايق!

[ad_1]



کلوپ: آيا از بازي لذت بردم؟ نه در تمامي دقايق!

خبرگزاري آريا - يورگن کلوپ، سرمربي آلماني ليورپول معتقد است تيمش در تمام دقايق بازي خوب بازي نکرده است.
به گزارش "ورزش سه"، مرسي سايدي ها موفق شدند با 5 گل برايتون را مغلوب کرده و موقتا به رتبه چهارم صعود کنند اما کلوپ مدعي است آنها در ابتداي بازي با صبر در ميدان حضور پيدا کرده اند.

کلوپ گفت: "آيا از بازي لذت بردم؟ نه در تمامي دقايق. در ابتداي بازي ما مجبور بوديم برابر برايتون صبور باشيم اما موفق به زدن 2 گل فوق العاده و تماشايي در نيمه اول شديم و گل سوم ما نيز در چنين ديدارهايي لازم بود.
چند هفته پيش ما در مورد تصميمات داوري خوش شانس بوديم و امشب بهاي آن را پرداخت کرديم. گل برايتون بازي را کمي هيجان انگيز تر کرد اما در نهايت ما بازي را با شکلي فوق العاده به پايان رسانديم.
در مورد ترکيب تا ديروز هيچ نظر خاصي نداشتم و خوشحالم که بازيکنانم با ايده هايم خودشان را تطبيق دادند و ما بايد با بسياري از سيستم هاي مختلف سازگار شويم.


[ad_2]

لینک منبع