[ad_1]
خبرگزاري آريا - يورگن کلوپ، سرمربي آلماني ليورپول معتقد است تيمش در تمام دقايق بازي خوب بازي نکرده است.
به گزارش "ورزش سه"، مرسي سايدي ها موفق شدند با 5 گل برايتون را مغلوب کرده و موقتا به رتبه چهارم صعود کنند اما کلوپ مدعي است آنها در ابتداي بازي با صبر در ميدان حضور پيدا کرده اند.
کلوپ گفت: "آيا از بازي لذت بردم؟ نه در تمامي دقايق. در ابتداي بازي ما مجبور بوديم برابر برايتون صبور باشيم اما موفق به زدن 2 گل فوق العاده و تماشايي در نيمه اول شديم و گل سوم ما نيز در چنين ديدارهايي لازم بود.
چند هفته پيش ما در مورد تصميمات داوري خوش شانس بوديم و امشب بهاي آن را پرداخت کرديم. گل برايتون بازي را کمي هيجان انگيز تر کرد اما در نهايت ما بازي را با شکلي فوق العاده به پايان رسانديم.
در مورد ترکيب تا ديروز هيچ نظر خاصي نداشتم و خوشحالم که بازيکنانم با ايده هايم خودشان را تطبيق دادند و ما بايد با بسياري از سيستم هاي مختلف سازگار شويم.
[ad_2]
لینک منبع