دنبال کننده ها

۱۳۹۶ دی ۱۰, یکشنبه

با لپ‎تاپ جیتاک S410 آشنا شوید؛ تانک قابل حمل!

[ad_1]

getac s410


شرکت Getac از بهترین و معتبرترین تولید کنندگان لپتاپ‌های نظامی در جهان است. اگر از طرفداران تماشای فیلم باشید، لپتاپ‌های جیتاک را در فیلم‌های اکشن زیادی از جمله مجموعه ترانسپورتر با بازی جیسون استاتهام دیده‌اید. تمام محصولات این شرکت دارای استاندارد‌های نظامی بوده که در مقابل ضربات شدید، شستشو، شوک، فشار، دمای بالا، پاشش اسید، سقوط از ارتفاع، گل و خاک و حتی شلیک گلوله مقاوم هستند!


جیتاک S410



جدیدترین محصول شرکت جیتاک S410 که نامش را از سامانه پیشرفته دفاع موشکی S400 روسیه گرفته، نسبت به مدل قبلی ۲۹ درصد باریکتر، ۲۳ درصد سبک‌تر و البته بسیار قدرتمند‌تر بوده که این قدرت را مدیون استفاده از چیپ‌ست‌های نسل هشتم اینتل است. قلب تپنده‌ این هیولا را کارت گرافیک GeForce GTX 950M شرکت انویدیا و ۳۲ گیگابایت رم و یک ترابایت هارد همراهی می‌کند که برای پروژ‌های سنگین مهندسی، نظامی و شبیه‌سازی اطلاعات امر خواهد کرد! البته نباید چندان نگران تمام شدن شارژ دستگاه بود چراکه دو باتری لیتیومی قدرتمند ۴۲۰۰ میلی‌آمپری آن با تکتولوژی Hot swapping این امکان را به شما می‌دهد که حتی در هنگام روشن بودن سیستم، باتری‌های آن را تعویض نمایید.


به لطف این سخت افزار قدرتمند و ارزش بالای ثانیه‌ها در نبرد، سرعت بالا آمدن سیستم شگفت انگیز است و چه سیستم عاملی می‌تواند بهتر از ویندوز ۱۰ امنیتی برای این لپتاپ نظامی که امنیت در درجه بالای اهمیت قرار دارد، باشد. به محض سلام گفتن ویندوز، شما نیاز دارید پسورد وارد کنید، یا شناسایی اثر انگشت را انجام دهید. تکنولوژی ضد جعل قدرتمند TPM 2.0 نیز این اطمینان خاطر را می‌دهد که هرگونه نشانه نفوذ به سیستم سریعا شناسایی و اعلام گردد و با کمک لایه‌های حفاظتی Absolute DDS و سخت افزار OPAL 2.0 SSD هرگونه ورود غیر مجازی را بلاک نمایید و در آخر نیز GPS اختصاصی تضمینی برای دانستن موقعیت همیشگی آن است.


مانیتور ۱۴ اینچی فول اچ‌دی ضد ضربه لمسی جیتاک S410 جای هیچ بحثی را باقی نمی‌گذارد. استفاده از تکنولوژی LumiBond 2.0 نیز این قابلیت را ایجاد کرده که شما در هر وضعیت و شرایط آب و هوایی، دمایی و نوری بتوانید بهترین تصویر را مشاهده کنید حتی اگر در بیابانی داغ با آفتابی سوزان هستید، چراکه شما در محیطی با ۱۰۰۰ نیت روشنایی هم مشکلی نخواهید داشت. همچنین حسگر لمس ده انگشتی، امکان استفاده از دستکش و وجود یک قلم نوری تسلط کاملی برای استفاده از این مانیتور را به شما خواهد داد.


قابلیت بلوتوث ۴.۲، وایرلس ۴G Sierra، وای‌فای دو بانده ۸۰۲.۱۱ac، درگاه نصب سیم‌کارت هوشمند و دوربین مادون قرمز از دیگر ویژگی‌های جیتاک S410 است. در نهایت تمامی این مجموعه دوست‌داشتنی ۲.۲ کیلوگرمی، در بدنه‌ای فولادین با تکنولوژی Getac’s durable KryptoShell 2.0 محافظت و مهر موم شده و استاندارد نظامی MIL-STD810G و گواهی IP52 برای شوک، سقوط، نشت، ارتعاش و گرد و غبار تایید این مدعاست.


این را هم به یاد داشته باشید که محدوده دمایی کارکرد S410 بین منفی ۲۰ تا مثبت ۶۰ درجه سانتی‌گراد و رطوبت ۹۵ درصد بوده و قیمت آن از ۱۰۰۰ دلار به بالا بسته به سخت افزار متغیر است!







[ad_2]

لینک منبع