دنبال کننده ها

۱۳۹۶ دی ۱۰, یکشنبه

مسمومیت 8 نفر بر اثر گاز منوکسید کربن در نیاوران

[ad_1]

خبرگزاری ایلنا: ملکی از مسمویت ۸ نفر در یک ساختمان مسکونی براثر گاز منوکسید کربن خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۹:۲۴ حادثه گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی در جمال‌آباد خیابان نورافشار به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، تصریح کرد: محل حادثه یک مجتمع مسکونی ۵ طبقه ۲۶ واحدی بود. زمانی‌که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند در تعدادی از واحدها گاز منوکسید کربن منتشر شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان مشغول عملیات شده و واحدهایی که گاز در آن ها منتشر شده بود را بررسی و ساکنان آن را که حدود ۱۵ نفر بودند تخلیه کردند ۸ نفر از این افراد که شامل سه مرد و ۵ زن بودند دچار مسمومیت شده و تحویل عوامل اورژانس شدند.

ملکی با بیان اینکه بررسی آتش‌نشانان نشان داد که گاز منوکسید کربن از موتورخانه منتشر شده بود، تصریح کرد: به علت شکستگی و ترک خوردن دودکش‌ها گاز منوکسید کربن منتشر شده که از طریق رایزرها به واحدهایی که به رایزرها اشراف داشتند منتقل شده بودند.

او ادامه داد: محل ایمن‌سازی شده و موتورخانه خاموش شد و آتش‌نشانان به ساکنان این ساختمان تاکید کردند تا قبل از تعمیر اساسی حق استفاده از موتورخانه را ندارند. ساعت ۲۱ این عملیات به پایان رسید.


[ad_2]

منبع لینک by [author_name]