دنبال کننده ها

۱۳۹۶ دی ۱۰, یکشنبه

۱۲۰۰ واحدتولیدی استان سمنان درصف دریافت تسهیلات رونق تولید هستند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اسودی شامگاه یکشنبه با اشاره به برگزاری نشست رفع موانع تولید استان سمنان، ضمن بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی استان در صف دریافت تسهیلات رونق تولید هستند، تأکید کرد: برای رونق تولید و کمک به طرح‌های نیمه‌تمام و همچنین بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی بیش از دو هزار واحد تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب شده‌اند که تا این لحظه پرونده یک هزار و ۲۰۹ واحد در جلسات کارگروه بررسی و برای عقد قرارداد و دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی‌شده‌اند.



وی اظهار داشت: از این تعداد واحد معرفی‌شده به بانک‌ها، ۳۲۷ واحد مربوط به بخش صنعت و ۸۸۲ واحد نیز مربوط به بخش کشاورزی است که درمجموع رقمی به ارزش بیش از ۹ هزار میلیارد ریال از بانک‌های عامل تسهیلات دریافت خواهند کرد از سوی دیگر باید گفت در سال جاری ۴۵۸ واحد تولیدی استان به ارزش۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید خود را از بانک‌ها دریافت کردند.



دبیر ستاد رفع رونق تولید استان سمنان گفت: تاکنون در حدود۳۰ درصد از واحدهای معرفی‌شده با بانک‌ها تسهیلات دریافت کرده‌اند که سهم صنعت حدود ۲۱۲ میلیارد تومان و سهم کشاورزی ۶۰ میلیارد تومان است.



اسودی درباره نود و یکمین نشست رفع موانع تولید در استان سمنان نیز گفت: در این جلسه با درخواست ۵۹ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان که در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کرده‌اند موافقت و برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.



وی در دیگر بخش سخنان خود، با اشاره به اشتغال‌زایی ۳۰۰ نفری طرح‌های معرفی‌شده اظهار داشت: از این تعداد طرح، ۱۵ طرح به ارزش ۵۹ میلیارد تومان مربوط به بخش صنعت و ۴۴ طرح به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد تومان مربوط به بخش کشاورزی محسوب می‌شود.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]