دنبال کننده ها

۱۳۹۶ دی ۱۰, یکشنبه

تصاویر لو رفته از گوشی هوشمند جدید و بی‌نام اوپو

[ad_1]

تصاویر واقعی از یک گوشی هوشمند شرکت اوپو منتشر شده است. در تصاویر منتشر شده تمام بخش‌های گوشی هوشمند به نمایش درآمده و در هیچ عکسی نامی از این اسمارت فون مشخص نیست.


اوپو مدتی است که از صفحه‌نمایش بدون حاشیه برای تولید گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند، اسمارت فون OPPO R11s در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد و یکی از نمونه‌های صفحه‌نمایش لبه به لبه این شرکت بود.


انتظار می‌رود که این ترند در سال ۲۰۱۸ هم ادامه داشته باشد و دور از انتظار نیست که اوایل سال شاهد گوشی هوشمند جدید اوپو باشیم. اوپو قصد دارد تا اولین گوشی هوشمند با اسکنر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش را عرضه کند، بدون شک برای تولید این مدل باید از صفحه‌نمایش بدون حاشیه استفاده کرد.


در این میان ممکن است برخی قابلیت‌هایی که در گوشی‌های هوشمند رایج است، حذف شوند، دوربین سلفی و فلاش دوربین سلفی ازجمله قابلیت‌هایی است که نمی‌دانیم قرار است در گوشی هوشمند جدید اوپو چه بلایی سر آن‌ها بیاید. دور از انتظار نیست که اوپو بر روی سیستم جدید تشخیص چهره کار کند و این قابلیت را در گوشی هوشمند جدیدش استفاده کند. به‌احتمال‌ زیاد دکمه‌های صدای اسمارت فون در سمت چپ و دکمه پاور و درگاه سیم‌کارت در سمت راست این گوشی هوشمند قرار می‌گیرد.


اسمارت فون OPPO R11s


تصاویری که از گوشی هوشمند جدید اوپو لو رفته، شبیه به اوپو R11S بوده و ممکن است فکر کنید این اسمارت فون در واقع R11S با کاوری محکم است، ولی با نگاه کردن به سنسورهای عجیب‌ و غریبی که در بالای صفحه‌نمایش وجود دارد، این احتمال رد می‌شود. ماژول دوربین اصلی طراحی متفاوتی از R11S دارد. هیچ خبر دقیقی در رابطه با این عکس‌های واقعی لو رفته منتشر نشده و باید منتظر خبرهای بعدی از اوپو باشیم.






[ad_2]

لینک منبع