دنبال کننده ها

۱۳۹۶ دی ۱۰, یکشنبه

عکس های برتر مسابقه هواوی در میدان تایمز به نمایش گذاشته می شوند

[ad_1]






عکس های برتر مسابقه هواوی که ابتدای سال 2017 توسط این شرکت راه اندازی شده بود، در میدان تایمز نیویورک به نمایش گذاشته می شوند. این تصاویر بهترین عکس های گرفته شده با گوشی های هواوی هستند


در اوایل سال 2017، هواوی یک مسابقه جدید به نام پروژه Emergent را به عنوان بخشی از انجمن عکاسی آنلاین گوشی های هوشمند موزه هواوی راه‌اندازی کرد. در اوایل ماه جاری، برندگان مسابقه معرفی، و عکس هابی برتر مسابقه هواوی در بیلبورد عظیم الکترونیکی در میدان تایمز نیویورک قرار گرفت.


اگر به یاد داشته باشید، عکس هایی که واجد شرایط این مسابقه بودند، می‌بایست با دوربین گوشی هوشمند هواوی یا گوشی هوشمند آنر ، از جمله میت 10، P10 لایت ، آنر 9 و حتی آنر 7 ایکس جدید گرفته شود. افرادی که در این رقابت شرکت کردند حتی می‌توانستند از دوربین Nexus 6P نیز استفاده کند، همانطور که می‌دانید این تلفن در سال 2015 با نام تجاری گوگل توسط  هواوی ساخته شده است. اعضای انجمن موزه هواوی می توانند عکس هایی را که در گروه فیس بوک آپلود می‌شوند انتخاب کنند تا در صفحات رسانه‌های اجتماعی هواوی به نمایش درآیند.


این شرکت ،انجمن موزه هوآوی را برای کمک به ترویج سخت‌افزار و تکنولوژی دوربین گوشی های هوشمند خود، که برخی از آن‌ها با همکاری Leica برای تلفن های  پرچمدار خود ساخته شده بود، ایجاد کرد. آن‌ها ویژگی هایی مانند زوم، PDAF و فوکوس خودکار لیزر و توسعه های OIS را برای کمک به گرفتن تصاویر بهتر ارائه می دهند. البته، همیشه تنها سخت‌افزار خوب باعث تولید عکس زیبا نمی‌شود؛ این جایزه مربوط به عکاسانی است که مشتاق بوده و سعی کرده‌اند تا بهترین و ماندگارترین تصاویر را از طریق گوشی های هواوی بسازند.


در حساب کاربر فیس بوک شرکت ، عکس های برتر مسابقه هواوی در طی پروژه Emergent قرار داده شده‌اند که در زیر این تصاویر آورده شده است.


عکس های برتر مسابقه هواوی


عکس های برتر مسابقه هواوی


تصویر یک ماهیگیر گرفته شده توسط راما دنی


عکس های برتر مسابقه هواوی


تصویر غروب خورشید دریا، گرفته شده توسط محفوظ سیسی


عکس های برتر مسابقه هواوی


تصویر گرفته شده توسط استیون ریا


عکس های برتر مسابقه هواوی


تصویر ساحل، گرفته شده توسط جیمز نالنشنیک


عکس های برتر مسابقه هواوی


تصویر تابش زیبای نور خورشید، گرفته شده توسط ارنست پاپرا


عکس های برتر مسابقه هواوی


تصویر برگ های پاییزی، گرفته شده توسط مت امبروز


عکس های برتر مسابقه هواوی


تصویر غروب دریا، گرفته شده توسط محمود شیکات


عکس های برتر مسابقه هواوی


تصویر اثر انتظار، گرفته شده توسط هردوگان کشکین


برندگان، علاوه بر اینکه تصاویرشان برای میلیون ها نفر از بازدیدکنندگان میدان تایمز  به نمایش گذاشته می شود، آن ها را گالری های فروشگاه Leica در نیویورک و لس آنجلس معرفی خواهند کرد.













[ad_2]

لینک منبع