دنبال کننده ها

۱۳۹۶ دی ۱۰, یکشنبه

انتقاد شدید پتر چک به عملکرد مایک دین: انتظار دارم وقتی محترمانه سوال می پرسم، به من جواب بدهند

[ad_1]

طرفداری - آرسنال در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، در آخرین دقایق با پنالتی که برای وست برومویچ گرفته شد، موفق به پیروزی نشد و در نهایت در خانه وست برومویچ به تساوی 1-1 دست یافت. پتر چک در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:


من به خاطر اینکه گفتم خطای هند پنالتی نبوده، یک کارت زرد گرفتم. ما در ابتدای هر فصل یک دیدار با داوران داریم و هر بار می گوییم که در چنین شرایطی بازیکن خیلی به توپ نزدیک بوده و کنترلی برای خوردن توپ به دستش ندارد. از او پرسیدم چرا زمانی که ملاقات داریم، شما می گویید چنین صحنه هایی پنالتی نیستند اما حالا پنالتی می گیرید؟ او به من کارت زرد داد و این واقعا نا امید کننده است زیرا می توانست به من دلیلش را بگوید. او فقط از آنجا فاصله گرفت و به من کارت زرد داد.



مایک دین در پاسخ به شما هیچ چیزی نگفت؟


هیچ چیز. من انتظار دارم زمانی که با احترام با داور صحبت می کنم و از او سوال می پرسم، به طور عادی به من پاسخ بدهد. 




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]