دنبال کننده ها

۱۳۹۶ اردیبهشت ۱۹, سه‌شنبه

اسکریپت آپلود سنتر FlexShare | بیست اسکریپت

[ad_1]

اسکریپت آپلود سنتر FlexShareReviewed by M J on May 9Rating: 3.5اسکریپت آپلود سنتر FlexShareاسکریپت آپلود سنتر فایل FlexShare نام یک اسکریپت تجاری برپایه PHP می باشد که توسط آن قادر خواهید بود یک آپلود سنتر شخصی یا عمومی برای کاربران و بازدید کنندگان خود راه اندازی کنید. از امکانات برجسته این سیستم می توان به امکاناتی چون سیستم عضوگیری ، ایجکس ، نصب آسان ، مدریت کامل ، امکان حذف خودکار فایل های قدیمی ، امکان طراحی آسان قالب برای سیستم و همچنین قرار دادن محدودیت برای آپلود فایل ها اشاره نمود. در ادامه به صورت کلی نیز به امکانات این سیستم اشاره می کنیم

اسکریپت آپلود سنتر فایل FlexShare نام یک اسکریپت تجاری برپایه PHP می باشد که توسط آن قادر خواهید بود یک آپلود سنتر شخصی یا عمومی برای کاربران و بازدید کنندگان خود راه اندازی کنید.  از امکانات برجسته این سیستم می توان به امکاناتی چون سیستم عضوگیری ، ایجکس ، نصب آسان ، مدریت کامل ، امکان حذف خودکار فایل های قدیمی ، امکان طراحی آسان قالب برای سیستم و همچنین قرار دادن محدودیت برای آپلود فایل ها اشاره نمود. در ادامه به صورت کلی نیز به امکانات این سیستم اشاره می کنیم


 


 




 


  • نصب خودکار

  • طراحی واکنش گرا

  • قابلیت تنظیم محدودیت آپلود

  • سیستم عضوگیری پیشرفته

  • قابلیت حذف خودکار فایل های قدیمی

  • و..

به کانال تلگرام بیست اسکریپت بپیوندید !


دانلود نسخه : 1.5.4.3

جایه ویژه تبلیغ متنی



مطلب مفیدی بود ؟


[ad_2]

لینک منبع

تعرفه خدمات شبکه مجازی موبایل سامانتل برای نخستین بار منتشر شد

[ad_1]


ایستنا: تعرفه خدمات مکالمه درون شبکه، برون شبکه، پیامک انگلیسی و فارسی، MMS، اینترنت نسل های دوم و سوم و چهارم شبکه تلفن همراه مجازی سامانتل برای نخستین بار در ایستنا منتشر شد.



 



service3-1tGSCx4oZ.jpg


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات(ایستنا)، مکالمه درون شبکه سیم کارتهای دائمی و اعتباری سامانتل به ازای هر دقیقه به ترتیب 599 و 899 ریال است.



 



تعرفه اینترنت نسل سوم و چهارم سیم کارتهای دائمی سامانتل 0/4 و سیم کارتهای اعتباری 0/6 ریال است.



 



سیم کارتهای سامانتل، اولین اپراتور مجازی تلفن همراه، با پیش شماره 099999برای سیم کارتهای دائمی و پیش شماره 09998برای سیم کارتهای اعتباری به بازار عرضه میشود.



 



 



fghg.PNG








[ad_2]

لینک منبع

۶ روش تبلیغاتی که شاید تاکنون بررسی نکرده باشید

[ad_1]


۶ روش تبلیغاتی که شاید تاکنون بررسی نکرده باشید


تبلیغات و کانال های مارکتینگ آنلاین انواع متعددی دارند که در طی تاریخچه بیست و چند ساله ی این صنعت بوجود آمده اند و رشد کردند. این روش ها دقیقا بر اساس نیازی در بین کسب و کارهای آنلاین و بعضا آفلاین وجود داشته است به تکامل رسیده اند.


اگر بخواهیم روند تکاملی تبلیغات آنلاین را بررسی کنیم می بینیم از ابتدا که ترویج محصولات و خدمات به شکل نمایش بنرهای تبلیغاتی و لینک های مستقیم بوده است با گذر زمان به سمت معرفی غیرمستقیم محصولات و خدمات در شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ و ایمیل اتومیشن نیل کرده است. اکنون نیز می بینیم موضوع محتوا مورد توجه شرکت های بزرگ قرار گرفته و تلاش می کنند با آموزش کاربران و انتقال محتوای ارزشمند و غنی به مشتریان بالقوه، آنها را به نحوی در تعامل مستمر و وام دار برند خود کنند.


در طول سالیان همواره روش های تبلیغات نمایشی، بنری، ویدیویی، بهینه سازی موتورهای جستجو، تبلیغات موبایلی، شبکه های اجتماعی و… مرسوم و مورد استفاده بوده است، اما امروز مفهومی به نام تبلیغات همگن یا native advertising مطرح بوده که لزوم بررسی آن محسوس و قطعی است.


در سال ۲۰۱۳ اتحادیه جهانی آی ای بی (IAB) دسته بندی زیر را برای تبلیغات محتوایی همگن ارائه داده است:


  • فید وب سایت: بهترین نمونه آن تبلیغاتی ست که فیس بوک یا توییتر در فید کاربران به صورت اسپانسر شده نمایش داده می شود.

  • نتایج جستجو: تبلیغاتی که در نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر نمایش داده می شوند و سعی شده مشابه نتایج اصلی باشد.

  • باکس های مقالات مرتبط: نمونه آن باکس هایی ست که وب سایت کانگورو در اختیار ناشران خود قرار می دهد.

  • پیشنهادهای خاص فروشگاه های اینترنتی: لیست هایی که فروشگاه هایی مثل دیجی کالا در صفحات اصلی وب سایت خود معمولا در قالب اسلایدر یا باکس های خاص به کاربران نمایش می دهد.

  • در درون تبلیغات: در این روش در فضای تبلیغاتی که در اختیار شما هست می توانید علاوه بر معرفی برند خود، محتوای دیگری را به صورت همگن معرفی کنید.

  • سفارشی: مدلی که در قالب ۵ نوع بالا نمی گنجد و ممکن است هر روش دیگری برای همسان سازی تبلیغات و محتوا باشد.







[ad_2]

لینک منبع

خط و کاربرد آن در طراحی و هنرهای تجسمی

[ad_1]

در مقاله قبلی اشکال هندسی در گرافیک را مورد بررسی قرار دادیم و در این مقاله به مهمترین عنصر بصری ، یعنی خط خواهیم پرداخت .پس با رسپیناتک همراه باشید :


مهمترین عنصر بصری در طراحی تجسمی خط است وقتی تعدادی نقطه آنقدر به‌هم نزدیک باشند که نتوان آن را تشخیص داد حس جهت و راستا پدید می‌‌آید. و رشته نقاط تبدیل به عنصر بصری دیگری می‌‌شود به نام خط . خط را به صورت نقطه در حال حرکت و سیر حرکت نقطه نیز می‌‌توان تعریف کرد.


خطوط در زندگی روزمره و در طبیعت،حضور چشمگیری دارد. در این زمینه می‌‌توان مثال‌های متفاوتی ذکر کرد. نقوش خطی روی لباس ها، ردیف صندلی‌‌ها در سلالن امتحانات،آجرهای چیده شده، سیم‌‌ها و تیرهای برق، تنه درختان در کنار خیابان‌‌ها ، شیارهای شخم …


تنوع مثال‌‌ها و نمونه‌‌ها به خودی خود نشان می‌‌دهد که منظور از خطوط تجسمی معنایی نسبی از خط است و آن نشان‌دادن یک حرکت ممتد و پیوسته بر سطح یا در فضاست. بنابراین خطوط می‌‌تواند دو بعدی یا سه بعدی باشد.


خط در هنر


خط در هنر تجسمی نقش بسیار مهمی ایفا می‌‌کند و بیشتر شکل‌‌ها و نقش‌‌ها با خط کامل می‌‌شود و به وجود می‌‌آید، حرکت یا شکل ممتد بصری خواه بدون ضخامت یا به صورت دو بعدی و خواه با داشتن ضخامت و برجستگی یا فرورفتگی مانند بخش‌هایی از یک نقش برجسته، حجم،و مرز پیرامون یک سطح ، محل برخورد دو سطح با دو زاویه مختلف مانند گوشه دیوار ، مرز حاصل از تباین دو سطح با دو رنگ مختلف و یا با تیرگی مختلف و یا اثر مداد، قلم مو یا شلی نوک تیز بر یک صفحه.


خط در هنرهای تجسمی


 


خطوط تجسمی بر اساس جهت حرکت مداوم در یک مسیر کلی به چهار دسته‌ی اصلی تقسیم می‌‌شوند که عبارتند از :
الف) خطوط عمودی که در طبیعت به شکل تنه درختان، تیرهای برق و ساختمان‌های مرتفع دیده می‌‌شوند. مفهوم این خطوط می‌‌تواند ایستادگی ، مقاومت و استحکام باشد.
ب) خطوط افقی که در طبیعت به صورت سطح زمین، خط افق، پهنه دریا یا یک انسان خوابیده دیده می‌‌شود. مفهوم این نوع خط می‌‌تواند آرامش ، سکون یا اعتدال باشد.


خط عمودی در طبیعت


ج) خطوط  مایل که در طبیعت به شکل کناره‌های کوه، خط رعد در آسمان و سراشیبی دیده می‌‌شوند. و در یک اثر تجسمی برای نشان‌دادن تحرک ، پویایی ، خشونت و عدم سکون و ثبات به کار می‌‌روند.


د) خطوط منحنی که معمولاً در طبیعت به شکل تپه ماهور، انتشار امواج، پستی و بلندی زمین و حرکت بعضی از جانوران دیده می‌‌شوند و در یک اثر تجسمی ممکن است برای نمایش حرکت سیال و مداوم، ملایمت و ملاطفت به کار گرفته شود.


خط مورب در طبیعت


خط دارای حالت‌های مختلفی می‌‌باشد که در زیر این حالت‌‌ها را بررسی میکنیم:


۱- ضخیم یا نازک، قوی یا ضعیف ، تیره یا روشن شوند.


۲ – به صورت خط باریک یا ضخیم یکنواخت باشند.


۳ – می‌‌توانند در جهت مسیر اصلی خود به صورت بریده بریده و یا متعدد باشند.


۴ – می‌‌توانند در جهت مسیر اصلی خود به شکل زیگزاگ، شکسته و یا موجی در می‌‌آیند.


۵ – می‌‌توانند به صورت منظم و یا نامنظم در مسیر اصلی حرکت خود تغییر جهت دهند.


 


همچنین خط‌‌ها دارای حالت‌های بی‌‌نظم و بدون قاعده‌هم می‌‌باشند مثل موارد پایین:


  • آزاد و بی‌‌قاعده

  • خود به خودی و ناگهانی

  • ظریف و لرزان یا خشن و با صلابت

  • مردد و نامطمئن وقتی که هدف صرفا کاوشگر و بصری است

خط‌های بی‌‌نظم


کاربرد‌های خطوط در طراحی متفاوت است ما از آن برای طراحی و خلق آثار کمک می‌‌گیریم، خطوط کاربردهای متفاوتی دارد که در ادامه به بررسی آن می‌‌پردازیم:


خط عنصر اصلی طراحی است، ترسیم خط پیرامونی یک شکل می‌‌تواند تصاویر اشیا را به نمایش بگذارد. همچنین خط می‌‌تواند تراکم و هاشورها، حجم و سایه روشن را نشان دهد . با ضخیم و نازک کردن خط در طراحی، قسمت‌های سایه‌دار مشخص می‌‌شوند و حالت خطوط جنسیت و بافت اشیا را از لحاظ نرمی، سختی و استحکام مشخص می‌‌کند.


در آثار نقاشان طبیعت گرا که شکل‌های اشیا به دقت ترسیم می‌‌شوند، وجود خط به عنوان پایه‌ی اصلی طرح قابل مشاهده است در نقاشی ایرانی خط همواره جایگاهی پراهمیت دارد .


خط همچنین در رشته‌های دیگر هنر تجسمی نقش متناسب خود را در شکل دهی به وضوح مشهود می‌‌کند. در هنر گرافیک استفاده از خط کاربردهای متنوعی را در طراحی نشانه، در طراحی و ساخت تصویرسازی و صفحه آرایی دارد. همچنان که در طراحی لباس، نقشه کشی، طراحی صنعتی، مجسمه سازی و عکاسی نیز خط همواره پایه اصلی اجرا و ترکیب بصری اثر را به عهده دارد.


خط در نقاشی


ویژگی خاص هنر تجسمی باعث شده است که خط دارای انرژی فراوانی باشد. با بررسی یک اسکیس متوجه می‌‌شویم که خطوط آرام و قرار ندارند. و بسیار پر تحرک هستند.


بنابراین خط ابزار اصلی تجسم و وسیله‌ای مهم برای نمایش ایده‌هایی است که وجود خارجی نداشته و تنها در ذهن ما وجود دارد. خط در فرایند بصری فوق العاده سودمند است. وسیله‌ای ضروری برای به تصویر کشیدن ایده‌هایی است که قابل دیدن نیستند. ابزار مناسب سیستم‌های نشانه گذاری مانند نوشتن است.


 


خط در نقاشی




[ad_2]

لینک منبع

حل مشکل حواس پرتی رانندگان با یک فناوری

[ad_1]


محققان انگلیسی یک دستگاه مسدود کننده سیگنال موبایل ساخته اند که از حواس پرتی کاربران هنگام رانندگی جلوگیری می کند.



 



2448607.jpg


هدف از ساخت دستگاه مسدود کننده سیگنال موبایل جلوگیری از گسترش اپیدمی استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی است. جالب آنکه هدف این فناوری به طور مشخص افرادی است که نمی توانند در برابر وسوسه کنترل هر پیامک یا تماس صوتی مقاومت کنند!



 



به هرحال شرکت نیسان این دستگاه را ساخته که Signal Sheild نام دارد و با فناوری مربوط به قرن نوزدهم راه حلی ساده برای مشکل استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی فراهم می کند.



 



درحقیقت  دستگاه مسدود کننده سیگنال موبایل، یک جا موبایلی در دسته صندلی راننده است. این بخش هرگونه سیگنال بلوتوث و وای فای را نیز قطع می کند.



 



شیوه کارکرد آن نیز برپایه اصول «قفس فارادی» است که ۱۸۰ سال قبل توسط سرمایکل فارادی اختراع شد. این قفس محیط بسته ای است که با کمک مواد رسانا مانند توری آهنی حوزه های الکترومغناطیسی را مسدود می کند.



 



هنگامیکه دستگاه الکترونیکی مانند تلفن هوشمند درون قفس قرار داده می شود، هرگونه سیگنال ورودی در اطراف قفس مختل می شود.



 



شرکت نیسان نمونه Signal Sheild در انگلیس ساخته و در خودروهای اسپرت Juke به کاررفته است. پیش بینی می شود این دستگاه یکی از آپشن های خرید خودرو تبدیل شود تا میلیون ها نفر بتوانند آن را انتخاب و استفاده کنند. 









[ad_2]

لینک منبع

بنر تبلیغاتی چیست؟ تاریخچه بنر تبلیغاتی

[ad_1]


بنر تبلیغاتی و یا وب بنر، نوعی از تبلیغات است که در وب مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از تبلیغات آنلاین به گونه ایست که تبلیغات را در یک صفحه وب جاسازی می کند و هدف از انجام این کار نیز ترغیب کاربر به کلیک بر روی آن تبلیغات و ارجاعِ ترافیک به وب سایتِ تبلیغات دهنده است.


اگر بخواهیم کمی بیشتر درباره بنر تبلیغاتی توضیح دهیم و دقیقا توضیح دهیم که بنر تبلیغاتی چیست ، باید گفت که تصاویری ثابت و یا متحرک است که در سایت های نمایش دهنده (پابلیشر) به نمایش در می آید و به واسطه ی تعداد کلیک مخاطبان وب سایت نمایش دهنده، مقداری از ترافیک این سایت را روانه وب سایت تبلیغ دهنده (Advertiser) می کند. به این گونه تبلیغات، تبلیغات بنری و به این گونه بنرها، بنر تبلیغاتی می گویند.


(تبلیغات بنری انواع گوناگونی دارد که از جمله آن ها می توان به CPC، CPM و … اشاره کرد که در این مقال نمی گنجد. سعی می کنیم در مقالات آتی، ابتدا درباره تبلیغات بنری اشاره کرده و سپس به انواع آن بپردازیم.)


بنرهای تبلیغاتی درست همانند سیستم های سنتی تبلیغاتی، هدفشان ترغیب کاربر برای استفاده از محصول/خدمات شرکت تبلیغ دهنده است. در این بنرها همواره سعی می شود مواردی به تصویر کشیده شود که کاربران را بیش از پیش به استفاده از این محصولات یا خدمات تشویق کند. از جمله مهم ترین سنجه ای که برای میزان عملکرد و تاثیر یک بنر تبلیغاتی استفاده می شود، می توان به نرخ کلیک اشاره کرد.


به تازگی و با گسترش روز افزون بنرهای تبلیغاتی، شرکت هایی نیز بنا نهاده شدند تا از نمایش بنرهای تبلیغاتی اضافی به کاربران و مخاطبان وب سایت ها، جلوگیری نمایند که از جمله معروف ترین آن ها می توان به ادبلاک پلاس (AdBlock Plus) اشاره کرد.


تاریخچه بنر تبلیغاتی


پیشگام تبلیغات آنلاین شرکت Prodigy که از جمله شرکت های تابعه IBM و Sears به شمار می رفت، بود. Prodigy برای اولین بار در دهه ۱۹۸۰ میلادی و به منظور تشویق مردم به استفاده از محصولات Sears، دست به تبلیغات آنلاین زد و پس از آن بود که شرکت های دیگری پا به این عرصه گذاشتند که از جمله آن ها می توان به AOL اشاره کرد که رقیب جدی Prodigy در تبلیغات آنلاین به وسیله ی بنر تبلیغاتی بود.


شرکت Prodigy نمی توانست بر روی هر مزیت رقابتی که در زمینه تبلیغات آنلاین داشت، سرمایه گذاری بخصوصی نماید. اولین سرویس وب بنر قابل کلیک شدن (که بعدها به عنوان بنر تبلیغاتی شناخته شد) توسط Global Network Navigator یا GNN در سال ۱۹۹۳ به فروش رسید. GNN اولین سرویس تجاری با پیشتیبانی از سرویس های انتشار در وب و در مجموع، یکی از اولین سایت های تجاری در وب به شمار می رفت.


پس از آن، HotWired اولین سایتی بود که بنرهای تبلیغاتی را در تعداد زیاد و در سرتاسر جهان به فروش می رساند. اندرو انکِر اولین مدیر ارشد اجرایی HotWired بود. ریک بویس که یک خریدار رسانه ی سابق آمریکایی بود به همراه آژانس تبلیغاتی Hal Riney & Partners در سان فرانسیسکو، فروش بنر تبلیغاتی در این شرکت را رهبری می کردند.


کمپانی HotWired اولین شرکتی بود که واژه بنر تبلیغاتی را خلق کرد و همچنین اولین شرکتی بود که گزارش های مربوط به نرخ کلیک (CTR) را برای مشتریانش فراهم کرد. اولین بنر تبلیغاتی که توسط HotWired به فروش رفت، یک بنر تبلیغاتی برای AT&T Corp بود و در تاریخ ۲۷ اکتبر ۱۹۹۴ میلادی در محیط آنلاین به نمایش گذاشته شد (البته شایان ذکر است که منبع دیگری، شرکت HotWired را به عنوان اولین آژانس ارائه دهنده بنر تبلیغاتی و همچنین اکتبر ۱۹۹۴ را به عنوان تاریخ نمایش اولین بنر تبلیغاتی در محیط آنلاین تایید می کند، اما این منبع، از کمپینِ تبلیغاتی کمپانی دیگری به عنوان اولین بنر تبلیغاتی تاریخ یاد می کند).


در ماه مه سال ۱۹۹۴ میلادی، کِن مک کارتی، بویس را در گذار از تبلیغات سنتی به تبلیغات آنلاین و معرفی اولین بنر تبلیغاتی قابل کلیک راهنمایی می کند.


اهمیت بنر تبلیغاتی


بنر تبلیغاتی نقش مهمی در توسعه سریع نحوه تبلیغات پولی در اینترنت به عهده داشت. با فرمت های استاندارد برای بنرهای تبلیغاتی، عملیاتی که بنر تبلیغاتی انجام می داد (یک لینک قابل کلیک به یک مقصد) و سیستم قیمت گذاری (بر اساس تعداد نمایش)، بنر تبلیغاتی هر سایتی را قادر می ساخت که جایگاه های تبلیغاتی خود را به فروش برسانند.


همچنین بنر تبلیغاتی باعث شد شرکت هایی نیز به وجود آیند تا این نوع تبلیغات را برای نمایش دهندگان بنرهای تبلیغاتی (پابلیشرها) مدیریت کنند و از دغدغه های آن ها برای پیدا کردن تبلیغ دهنده و جابه جایی بنرهای تبلیغاتی که در جایگاه های تبلیغاتی سایت خود قرار داده اند، بکاهد. این شرکت ها، بنرهای تبلیغاتی را در انواع مختلفی به فروش می رساندند که در ابتدا مبنی بر تعداد نمایش بنرها بود و سپس به تعداد کلیک های صورت گرفته بر روی بنر تبلیغاتی و … منجر شد (از جمله اولین آژانس های تبلیغاتی در این زمینه می توان به NetGravity (دنیا) و ای نتورک (ایران) اشاره کرد).


سایزهای استاندارد بنر تبلیغاتی


سایزهای استاندارد بنر تبلیغاتی


سایز بنرهای تبلیغاتی توسط IAB استانداردسازی شد. پیش از اینکه IAB دست به ارائه سایزهای استاندارد برای بنر تبلیغاتی بزند، بیش از ۲۵۰ سایز مختلف برای بنرهای تبلیغاتی وجود داشت.


اگرچه برخی از وب سایت ها و شبکه های تبلیغاتی (چه در ایران و چه در جای جایِ نقاط جهان)، برخی از سایزهای استاندارد بنرهای تبلیغاتی را ارائه نمی دهند، اما این سایزها در ادامه لیست شده است:


تبلیغات مستطیلی و پاپ آپ


  • مستطیل متوسط: ۳۰۰ (عرض) در ۲۰۰ (ارتفاع) با نسبت ابعاد ۱٫۲

  • پاپ آپ مربعی: ۲۵۰ در ۲۵۰ با نسبت ابعاد ۱

  • مستطیل عمودی: ۲۴۰ در ۴۰۰ با نسبت ابعاد ۰٫۶

  • مستطیل افقی: ۳۳۶ در ۲۸۰ با نسبت ابعاد ۱٫۲

  • مستطیل: ۱۸۰ در ۱۵۰ با نسبت ابعاد ۱٫۲

  • ۳:۱ مستطیل: ۳۰۰ در ۱۰۰ با نسبت ابعاد ۳

  • پاپ آندر: ۷۲۰ در ۳۰۰ با نسبت ابعاد ۲٫۴

بنرها و دکمه ها


  • بنر کامل: ۴۶۸ در ۶۰ با نسبت ابعاد ۷٫۸

  • بنر نیمه: ۲۳۴ در ۶۰ با نسبت ابعاد ۳٫۹

  • خط میکرو (میکرو بار): ۸۸ در ۳۱ با نسبت ابعاد ۲٫۸۴

  • دکمه ۱: ۱۲۰ در ۹۰ با نسبت ابعاد ۱٫۳۳

  • دکمه ۲: ۱۲۰ در ۶۰ با نسبت ابعاد ۲

  • بنر عمودی: ۱۲۰ در ۲۴۰ با نسبت ابعاد ۰٫۵

  • دکمه مربعی: ۱۲۵ در ۱۲۵ با نسبت بعاد ۱

  • LeaderBoard (لیدر بورد): ۷۲۸ در ۹۰ با نسبت ابعاد ۸٫۰۹

آسمان خراش (Skyscraper)


  • آسمان خراش عریض: ۱۶۰ در ۶۰۰ با نسبت ابعاد ۳٫۷۵

  • آسمان خراش: ۱۲۰ در ۶۰۰ با نسبت ابعاد ۵

  • تبلیغ نصف صفحه: ۳۰۰ در ۶۰۰ با نسبت ابعاد ۲

همان طور که اشاره کردیم، این سایزهای استاندارد بنرهای تبلیغاتی تقریبا توسط اکثر آژانس های تبلیغاتی دنیا مورد استفاده قرار می گیرند. البته سایزهای غیر استاندارد دیگری هستند که بسته به سلیقه و تجربه متفکران آژانس های تبلیغاتی دنیا، برای مشتریانشان ارائه می شود.


استفاده غیر تبلیغاتی


استفاده از بنر تبلیغاتی و یا وب بنر تنها به تبلیغات آنلاین محدود نمی شود. تصاویر شاخص و یا ویترین هایی که در سایت های مختلف به چشم می خورد، استفاده های غیر تبلیغاتی از این بنرهای تبلیغاتی و یا وب بنرهاست. این گونه بنرها، جزئی از طراحی یک وب سایت بوده و بنا به یک سری از دلایل زیبایی شناسی در وب سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد.


نتیجه گیری


در این مقاله سعی داشتیم تا شما را تمام و کمال با بنر تبلیغاتی آشنا کنیم و با دقت تمام به شما بگوییم که بنر تبلیغاتی چیست؟


همچنین تلاش شد تا تاریخچه بنر تبلیغاتی را بیان کرده و بگوییم که واژه بنر تبلیغاتی از کجا سر بر آورده است. در از اهمیت بنرهای تبلیغاتی گفتیم و به سایزهای استاندارد بنرهای تبلیغاتی اشاره مختصری داشتیم.


در انتها نیز فهمیدیم که این بنرهای تبلیغاتی تنها جنبه تبلیغات نداشته و از این گونه بنرها (وب بنرها) می توان استفاده های غیر تبلیغاتی نیز داشت.


آیا فکر می کنید چیزی از قلم افتاده است؟ آن را با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.




[ad_2]

لینک منبع