دنبال کننده ها

۱۳۹۶ اردیبهشت ۱۹, سه‌شنبه

بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ چیست ؟

[ad_1]

 بازاریابی ایمیلی چیست؟


بازاریابی ایمیلی راهی برای دستیابی به مشتریان از طریق ایمیل الکترونیکی می‌‌باشد. برخلاف اسپم بازاریابی ایمیل مستقیم به کسانی که به حوزه تخصصی تجارت شما علاقه‌مندند فرستاده می‌‌شود. اطلاعاتی که فرستاده می‌‌شود بیشتر شبیه موشک لیزری می‌‌باشد تا بمب. در مقایسه با آگهی یا اشکال دیگر تبلیغ در رسانه نسبتاً هزینه کمتری می‌‌طلبد و بدون در نظر گرفتن آیتم مورد تبلیغ یا فروش، هزاران مشتری احتمالی مستقیما با قیمت کمتر به آن دسترسی پیدا می‌‌کنند. در این روش، پیام تجاری شما را با ترکیبی از تصاویر جذاب، متن‌‌ها و لینک‌‌ها به افرادی که بیزینس یا محصول شما را هرگز نشنیده‌اند اما در حوزه تخصصی تجارت شما آگاه و علاقه‌مند هستند خواهد رسید.



بعد از آگاهی از بازاریابی ایمیلی می‌‌توانید برای دسترسی به مشتری‌های بیشتر از این روش استفاده کنید.


بازاریابی ایمیلی همچنین برای شما راه آسانی را برای پیگیری میزان تاثیر آن روش به شما ارائه می‌‌دهد.  با پیگیری تعداد بازدیدهای وبسایت شما بعد از فرستادن انبوهی از ایمیل ها، سنجش اینکه آیا این روش برای شرکت شما موثر خواهد بود آسانتر خواهد شد و حتی این روش خوبی است تا مشتری‌‌ها را دوباره به تجارت خود بازگرداند. بسیاری از شرکت‌‌ها همچنین گزینه‌ی “unsubscribe” به معنای “از اشتراک خارج شدن” را ارائه می‌‌دهند تا شرکت‌‌ها بتوانند بیشتر افرادی را که واقعا به آن علاقه‌مند هستند حفظ کنند.  همچنین شرکت‌‌ها می‌‌توانند یک مکانیزم feedback به معنای”بازخورد” را برگزینند که در آن مشتری‌های احتمالی بتوانند به طور مستقیم در مورد یک فعالیت تبلیغی بازرگانی نظرات خود را اعلام کنند.


بازاریابی ایمیلی می‌‌تواند بیشتر از یک متن باشد. فرمت‌های رسانه‌ای می‌‌توانند در کنار محصول شما تصاویری را اضافه نمایند که بر بافت  وجو مکان تبلیغ محصول تاثیر بیشتری می‌‌گذارد. در بازاریابی ایمیلی توجه کامل شما بر روی مشتری احتمالی متمرکز است. آگهی‌های آنی که به صورت دفعه‌ای روی صفحه ظاهر می‌‌شوند غالبا به صورت موقت و سریع بر روی محتوایی که مشتری مشغول خواندن آن است پدیدار میگردد، در صورتی که بازاریابی ایمیلی خودش به عنوان محتوا محسوب می‌‌شود.


اینترنت محبوب‌ترین روش جمع‌آوری اطلاعات در مورد محصولات و خدماتی که فرد به آن علاقه‌مند است می‌‌باشد. بالابردن قابلیت پدیدار شدن بیزینس شما در جستجوهای اینترنتی از طریق توزیع چاپ مطبوعاتی و بازاریابی اینترنتی ابزارهای مفیدی برای جستجوی مشتری کنونی و مشتری‌های احتمالی که در مورد محصول یا خدمات شما آگاهی دارند می‌‌باشد و این روشی است که در سرتاسر دنیا در بیزینس استفاده       می گردد و به شما در رشد بیزینس کمک خواهد کرد.


خبرنامه‌های ایمیل:


خبرنامه ایمیل روش موثری در حفظ اساس  مشتری است که در مورد  محصولات و خدمات ارائه شده شرکت شما آگاهی دارد. خبرنامه ایمیل می‌‌تواند به شکل چاپ مطبوعات باشد یا می‌‌تواند شامل تصاویر و اطلاعات در مورد خرید یک محصول باشد. بعضی از خبرنامه‌های ایمیلی برای جلب مشتری سهمیه‌ای دارند که بدین وسیله مشتری بازگردد و و یا از پیشنهاد ویژه‌ای بهره ببرد و این یک روش معمول برای حفظ ارتباط با مشتری است.



تحقیقات ایمیلی


تحقیقات ایمیلی مطالبی است که برای مشتری‌های شما فرستاده می‌‌شود که در آن نظرات‌آنها و به اصطلاح فیدبک مشتریان را می‌‌خواهد و این یک روش عالی برای تست یک محصول جدید، خدمات یا ایده‌ی جدید است و همچنین روش خوبی برای نشان‌دادن این است که به مشتری هایتان نشان دهید که به  نظرات آنان اهمیت می‌‌دهید و تمایل به کار کردن با‌آنها را دارید.


اگر با خواندن این مقاله، علاقمند هست که در مورد بازاریابی ایمیلی و مزایا و امکانات آن بیشتر بدانید می‌‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.


 


 




[ad_2]

لینک منبع

حرارت مراکز داده اپل، منبع گرمایش برای خانه‌های مردم

[ad_1]


اپل در حال ساخت یک مرکز داده جدید در کشور دانمارک است که ایده جالبی برای توسعه آن مطرح شده است و شرکت مذکور می‌کوشد این مرکز داده را مبتنی بر انرژی‌های تجدیدشدنی راه‌اندازی کند و حرارت تولید شده از آن را به چرخه طبیعی برگرداند.



 



به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) حرارت و گرمایی که توسط این مرکز داده تولید می‌شود توسط دستگاه‌های ویژه ذخیره خواهد شد تا به سیستم گرمایش منطقه‌ای برگردد و خانه‌ها و مراکز اداری بتوانند برای گرمایش خود از آن استفاده کنند.



این مرکز داده در منطقه جوتلند در کشور دانمارک ساخته شده و قرار است بخشی از انرژی مورد نیاز آن از محصولات دورریختنی و بازیافتی مزارع تامین شود. اپل پروژه مشترکی را با دانشگاه Aarhus آغاز کرده است تا به کمک کارشناسان محلی سیستمی بسازد که بتوان از طریق زباله‌های کشاورزی متان به دست آورد و آن را در مرکز داده به کار گرفت.



طرح بازیافت زباله‌های کشاورزی و تبدیل آنها به مواد قابل استفاده از جمله برنامه‌های گسترده اپل محسوب می‌شود و این شرکت تصمیم دارد از این طریق همکاری‌هایی را با مزرعه‌داران آغاز کند. این طرح که سود دوطرفه را در پی دارد، یکی از برنامه‌های بزرگ اپل برای حمایت از محیط زیست محسوب می‌شود.



مرکز داده اپل در دانمارک به صورت گسترده انرژی مورد نیاز خود را از منابع تجدیدشدنی تامین می‌کند و به گفته شرکت مذکور تحت هیچ شرایطی از نیروگاه‌های محلی کمک نمی‌گیرد.









[ad_2]

لینک منبع

راهکار تبلیغات محلی (همگن) روشی جدید در کنار تبلیغات بنری برای کسب درآمد بیشتر

[ad_1]


راهکار تبلیغات محلی (همگن) روشی جدید در کنار تبلیغات بنری برای کسب درآمد بیشتر


شاید شما در مورد تبلیغات محلی یا native advertising شنیده باشید. این روش از سال های قبل و در رسانه های سنتی نیز مرسوم بوده است. مفهوم تبلیغات محلی با این دیدگاه توسعه یافته است که مخاطب یک رسانه، بدون آنکه متوجه شود محتوایی که در حال خواندن آن است محتوایی تبلیغاتی محسوب می شود، تحت تاثیر قرار گیرد و مطلب را مطالعه کند.



وقتی تبلیغات در قالب محتوای صفحه قرار می گیرد و در ظاهر، اشاره به این موضوع نمی شود که این بخش مورد نظر تبلیغاتی است، مخاطبان احساس بهتری از مطالعه یک رسانه با تبلیغات کمتر خواهند داشت و همین امر یکی از اصلی ترین مزایای تبلیغات محلی است.


در فضای وب و به خصوص فضای وب فارسی ما، با این مشکل مواجه هستیم که در همه سایت هایی که روزانه با آنها سر و کار داریم حجم تبلیغات بسیار بالا و آزاردهنده هستند. صاحبان این وب سایت ها چاره ای برای حل این موضوع ندارند و مجبورند برای تامین هزینه های تولید محتوا و سایر هزینه ها، در حجم بالایی از تبلیغات بنری و بعضا آزاردهنده استفاده کنند.


عدم وجود پلتفرمی برای ارائه تبلیغات محلی که در ظاهر محتوای تبلیغاتی را با بستر آن وب سایت هماهنگ کرده و رابط کاربری وب سایت را خواناتر و کاربردپذیرتر کند، باعث شده وبمسترها نتوانند از این روش برای درآمد زایی استفاده کنند. این پلتفرم ها در دنیا کاملا جا افتاده اند و مورد استفاده قرار می گیرند.


حال یک شرکت ایرانی تحت عنوان کانگورو، وب سایتی بنا نهاده که خدمات تبلیغات محلی را برای محتوای فارسی نیز ارائه می دهد و وبمسترها می توانند با گرفتن یک کد جاوا اسکریپت و قراردادن آن در وب سایت خود، علاوه بر کاربردپذیرتر کردن وب سایت، به کسب درآمد بیشتر از محتوای تولیدی خود اقدام کنند.


حال یک شرکت ایرانی تحت عنوان کانگورو، وب سایتی بنا نهاده که خدمات تبلیغات محلی را برای محتوای فارسی نیز ارائه می دهد و وبمسترها می توانند با گرفتن یک کد جاوا اسکریپت و قراردادن آن در وب سایت خود، علاوه بر کاربردپذیرتر کردن وب سایت، به کسب درآمد بیشتر از محتوای تولیدی خود اقدام کنند.









[ad_2]

لینک منبع

اشکال هندسی در گرافیک

[ad_1]

اشکال هندسی در گرافیک


مقدمه:


ساده ترین تعریف، سطح شکلی است که دارای دو بعد طول و عرض می‌‌باشد. هر وقت نقطه از یک جهت رشد نموده و حرکت کند، خط ایجاد می‌‌شود.


حال اگر همان نقطه از تمام جهات رشد نماید، سطح ایجاد می‌‌شود. در تعریف دیگر می‌‌توانیم بگوییم که سه نقطه در سه فاصله مرتبط با‌هم مطرح شوند، فضایی را مشخص می‌‌کنند که بصورت سطح نامرئی قابل درک


می باشد. بنابراین برای ایجاد سطح، وجود حداقل سه نقطه الزامیست.


وجود سه نقطه در فضا و ارتباط‌آنها با یکدیگر اولین و ساده ترین سطح دو بعدی یعنی مثلث را به و جود می‌‌آورد. با کمک مثلث می‌‌توان به دیگر سطوح هندسی مانند مربع، مستطیل، ذوزنقه، متوازی الاضلاع، لوزی و….


دست یافت.


سطوح نیز مانند خط و نقطه از حالتهای گوناگون بوجود می‌‌آیند. به عنوان مثال هرگاه دو خط موازی در فاصله‌ای نسبت به‌هم قرار گیرند، فضای شکل گرفته بین‌آنها معرف یک سطح است.


اشکال هندسی


سطح‌های هندسی:


  • سطوح هندسی عبارتند از مثلث، مربع، دایره، مستطیل،ذوزنقه، متوازی الاضلاع، بیضی و سایر اشکال هندسی.  سطوح اصلی هندسی (مثلث، مربع، دایره) می‌‌باشند.

  • سطوح غیر هندسی نیز شامل کلیه سطوح هستند که شکل منظمی نداشته و معمولاً از قاعده خاصی پیروی نمی‌‌کنند. مانند طبیعت دور و اطراف ما که دارای کلیه سطوح می‌‌باشند.

سطح هندسی


 


 


سطوح هندسی و مفاهیم آن ها:


دایره:


دایره شکل کاملی است. نماد حرکت جاودانه و چرخش مداوم و مستمر در طبیعت که بیانگر آمد و شد شب و روز، هفته ها، ماه ها، فصل‌‌ها و سال‌‌ها می‌‌باشد. دایره نماد نرمی، لطافت، سیال بودن، رونگرایی، آرامش،معنویت و آن جهانی بودن می‌‌باشد. در هنر ایرانی به نمونه‌های زیادی برخورد می‌‌کنیم که هنرمند از کادر یا ترکیب بندی‌های دایره استفاده کرده است. دایره در تمام حالات دارای تعادل می‌‌باشد.


دایره


دایره


مربع:


یکی از شکل‌های پایه در هندسه است که متشکل از چهار زاویه و چهار ضلع مساوی و موازی است. مربع نماد صلابت، استواری و سکون است و میل به عدم تغییر وضعیت در او وجود دارد. همچنین مربع مظهر قدرت زمین


و از زیباترین اشکال هندسی است.


مربع


مربع


مثلث: (متوازی الاضلاع):


هنگامی که این شکل بر قاعده خود قرار می‌‌گیرد، از پایدارترین اشکال هندسی است و مثل یک کوه استوار به نظر می‌‌رسد. اما در مقابل چنانچه بر رأس خود قرار گیرد حالتی کاملاً ناپایدار و متزلزل دارد. مثلث به خاطر


زوایای تندی که دارد، حالتی تهاجمی و جهت‌دار دارد.مثلث


لوزی:


لوزی متوازی الاضلاعی است که چهار ضلع آن با‌هم دو به دو موازی و مساوی هستند. در لوزی قطرها برهم عمودند و نیمساز زوایای داخلی خود می‌‌باشند. لوزی دارای دو محور تقارن می‌‌باشد و از دو مثلث بوجود       می‌‌آید.


لوزی


 


ذوزنقه:


ذوزنقه دارای چهار ضلع است که دو ضلع آن با‌هم موازی هستند. دو ضلع موازی ذوزنقه را قاعده و دو ضلع غیر موازی آنرا ساق می‌‌گویند. ذوزنقه از ترکیب یک مربع و دو مثلث بوجود می‌‌آید.


ذوزنقه


بیضی:


برای رسم بیضی با قطرهای مشخص، ابتدا دو دایره متحدالمرکز، یکی به اندازه قطر بزرگ بیضی و دیگری به اندازه کوچک بیضی رسم می‌‌کنیم. یکی از دو دایره را به قسمتهای مساوی تقسیم کرده از مرکز به نقاط تقسیم روی محیط دایره وصل می‌‌کنیم. ادامه دهید تا محیط هر دو دایره را قطع کنند. حال از نقاط روی محیط دایره بزرگتر، خط عمود از نقاط روی دایره کوچتر خط افقی رسم می‌‌کنیم تا خطوط یکدیگر را قطع کنند.


 


 


بیضی


مواردی که در بالا توضیح داده شد مواردی بسیار ساده و ملموس هستند ولی از جمله نکاتی هستند که در تعیین هویت برند و برندسازی نقش بسازی دارند و مورد بررسی و بحث قرار می‌‌گیرند، اگر برای بررسی و


شناخت هویت برند مجموعه و خدمت خود، سوالی داشتید مشاوران ما برای پاسخگویی حاضرند.


 


 


 




[ad_2]

لینک منبع

فناوری جدید فیسبوک برای خواندن فکر همه مردم جهان

[ad_1]


فیسبوک کنفرانس سالانه خود را برگزار کرد و طی آن مطرح شد این شرکت در حال کار کردن روی فناوری ویژه‌ای است که به مردم امکان می‌دهد با قدرت فکر و بدون استفاده از انگشتان بتوانند متن‌های مورد نظر خود را با سرعت 100 کلمه در هر دقیقه تایپ کنند.



 



به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) گروهی متشکل از 60 دانشمند، مهندس و کارشناس در زمینه‌های مختلف در آزمایشگاه تحقیقاتی فیسبوک موسوم به Building 8 دور هم جمع شده‌اند هم‌اکنون روی این پروژه به صورت شبانه‌روزی کار می‌کنند. فیسبوک از این طرح با نام «ارتباط کلامی خاموش» یاد می‌کند. از دیگر پروژه‌هایی که در این مرکز دنبال می‌شود می‌توان به ساخت سیستمی اشاره کرد که به مردم امکان می‌دهد از طریق پوست خود صداها را بشنوند. البته فیسبوک می‌گوید برای ساخت این فناوری نیاز به سخت‌افزار و نرم‌افزار ویژه دارد.



«رجینا دوگان» مدیر مرکز نوآوری‌ Building 8 طی صحبت‌های خود در کنفرانس سالانه F8 فیسبوک گفت: «نظر شما در مورد اینکه بتوانید به صورت مستقیم با قدرت مغز خود تایپ کنید چیست؟».



فیسبوک اعلام کرد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود طی دو سال آینده این امکان را برای مردم فراهم می‌کند که بدون استفاده از دست و فقط از طریق قدرت فکر بتوانند کلمات و عبارات مورد نظر خود را تایپ کنند و سرعت این فرآیند پنج برابر از سرعت تایپ انسان روی نمایشگر لمسی بیشتر باشد.









[ad_2]

لینک منبع

مدیر پذیرش بورس تهران تشریح کرد: جزییات پذیرش و عرضه اولیه سهام ایرانسل با مدل جدید

[ad_1]


یک مقام مسئول با اشاره به آخرین جزییات پذیرش شرکت های جدید بورسی گفت: برای تامین نظر سهامداران شرکت ایرانسل راهکارهایی همچون پذیرش همزمان سهام ایرانسل در بورس تهران و ژوهانسبورگ و نیز عرضه با مدل سهام ممتاز پیشنهاد شده است.



 



بازار+بورس.jpg


مدیر پذیرش اوراق بهادار بورس تهران در گفت و گو با اقتصاد آنلاین با اشاره به زمان عرضه اولیه سهام به پرداخت گفت: سهامداران عمده به عنوان مالک شرکتها، تصمیم نهایی را برای اعلام آمادگی در مورد زمان عرضه اتخاذ می کنند. در سال جاری، هنوز بانک ملت به عنوان سهامدار عمده تصمیم خود برای عرضه سهام به پرداخت و موعد زمانی آن اعلام نکرده است.



 



اسماعیل درگاهی با بیان اینکه مقدمات عرضه اولیه سهام شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در حال است، گفت: گزارشگری شرکت طبق روال و براساس دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های بورسی در سامانه کدال در حال انتشار است، همچنین گزارش ارزشگذاری شرکت به بورس ارائه و نظرات بورس در این زمینه اخذ شده است. شرکتهای آماده عرضه در بورس فارغ از رویدادهای سیاسی، بنا به میزان آمادگی و تکمیل مراحل در برنامه عرضه قرار می گیرند.



 



به گفته وی آنچه موعد عرضه قبل یا بعد از انتخابات را تعیین می کند آمادگی شرکتها از نظر تکمیل مدارک و مستندات و اراده سهامداران عمده برای عرضه سهام شرکتهاست. فولاد کاوه جنوب کیش هم به محض تکمیل تمام اقدامات مورد نیاز، عرضه خواهد شد.



 



این مقام مسئول در برابر این پرسش اقتصاد آنلاین مبنی بر اینکه چند عرضه اولیه سهام در سال جاری از طریق بورس تهران انجام خواهد شد ، گفت: طبق هدف گذاری صورت گرفته برای سال جاری، 15 عرضه اولیه در نظر گرفته شده است که انشاله در صورت وجود شرایط مناسب و استقبال بازار، این رقم به راحتی قابل تامین است و شرکتهای بیشتر را نیز می توان در برنامه عرضه قرار داد.



 



وی افزود: در حال حاضر از شرکتزهای درج شده در سال مالی قبل و نیز شرکت هایی که امسال به مرحله درج رسیده اند، 10 شرکت به طور کامل آمادگی عرضه دارند. البته بنا به ملاحظات راهبردی و اهداف شرکت‌ها، تقدم و تاخر زمانی شرکتها برای عرضه با هم متفاوت است. پیش بینی می‌کنیم در سه ماهه اول سال جاری تعداد شرکت های واجد عرضه به 15  شرکت برسد.



 



درگاهی در ادامه از پذیرش سهام شرکت لیزینگ پارسیان در اولین جلسه هیات پذیرش امسال خبر داد و گفت: همچنین در جلسه اردیبهشت ماه با پذیرش شرکت کشت و صنعت و دامپروری که از شرکتهای بزرگ کشت و صنعت در کشور می‌باشد.



 



این مقام مسئول با اشاره به جزییات پذیرش و عرضه اولیه سهام ایرانسل در بورس تهران گفت: ایرانسل جزو شرکتهایی است که از پتانسیل بالایی برای حضور در بورس برخوردار است. این شرکت هم از لحاظ عملکرد و توسعه بازار و هم از لحاظ معیارهای راهبری واجد شرایط حضور در بورس در عالی ترین شرایط است.



 



از طرفی هم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان نهاد صدور مجوز برای فعالیت‌های ایرانسل و هم بورس اوراق بهادار تهران پیگیر ورود آن شرکت به مجموعه بورس هستند. ولی نکته ای که در مورد ایرانسل وجود دارد و احتمالا اصلی ترین دلیل کندی فرآیند حضور ایرانسل در بورس بوده، بحث وجود سهامدار خارجی MTN در ترکیب سهامداری ان است که تا حدی تصمیم گیری برای عرضه در بورس را دشوار کرده است.



 



وی افزود: بورس تهران برای تامین نظر سهامداران یاد شده یک سری راهکارها همانند پذیرش همزمان سهام ایرانسل در بورس تهران و ژوهانسبورگ و نیز عرضه با مدل سهام ممتاز پیشنهاد داده است که امید می رود مورد توجه و موافقت سهامداران ایرانسل قرار گیرد.









[ad_2]

لینک منبع

افزایش درآمد وب سایت از طریق قرار دادن بک لینک های معتبر

[ad_1]


درآمد یک وب سایت ر می شود از راه های مختلفی افزایش داد، تنها کافی است که راه های مناسب را بدانیم و بدرستی از آن ها استفاده کنیم. همچنین باید مطمئن باشیم که این راه ها به وب سایتمان ضرری نمی زند و منجر به پنالتی شدن از طرف موتور های جستجو نمی شود.


در این مطلب می خواهیم یک راه جدید را معرفی کنیم که هم راحت و ساده بوده و هم اینکه امنیت وب سایت را به مخاطره نمی اندازد.


همانطور که می دانید یکی از راهایی که برای افزایش جایگاه وب سایت ها در موتورهای جستجوگر استفاده می شود، استفاده از بک لینک های معتبر است که در یک سایت به سایت دیگر داده می شود. یعنی شما می توانید یک قسمت از فضای سایت تان را به سایت های دیگر اختصاص دهید تا آن ها بتوانند لینک هایشان را در آن قسمت قرار دهند و شما هم در قبال این مورد، مبلغی را از سایت های مذکور دریافت کنید.


اما این راه مشکلات خودش را نیز به همراه دارد، زیرا شما نمی توانید همیشه و در همه حال این لینک ها را کنترل کنید یا از سلامتشان با خبر شوید. حتی بعضی اوقات، زمان مناسب برای قرار دادن این لینک ها را نمی دانید و همین موضوع باعث می شود که مشتری های تان را از دست دهید. از جهت دیگر، ارتباط با مشتری نیز همیشه خوشایند نیست و این احتمال وجود دارد که باعث خستگی بیش از حد شما شود.


Uniplace.ir پلتفرم جدیدی است که تمام این مشکلات را از میان برمی دارد و پروسه فروش فضا برای قراردادن لینک و بررسی های مهم روی لینک ها را بصورت خودکار انجام می دهد.


مراحل راه اندازی بسیار ساده است. شما بعد از ثبت نام در وب‎سایتِ uniplace.ir کد مخصوص را دریافت و در صفحات اصلی‌ وب‎سایت خود قرار می دهید؛ به محض فعال شدنِ کد، سیستم بصورت خودکار اقدام به قرار دادن لینک در وب سایت شما خواهد کرد.


اگر بخواهیم با جزئیات بیشتری توضیح دهیم، مراحل اینگونه است که شما در این وب سایت ثبت نام می کنید و بعد از ۵ ثانیه(!) کد مخصوص براى قراردادن در وب‌سایت را دریافت خواهید کرد.


سپس می‌بایست کد مخصوص را در وب‌سایت قرار دهید. بعد از گذشت حداکثر ٢۴ ساعت، وب‌سایت شما بررسى و تایید شده و کسب درآمد آغاز خواهد شد. بعد از گذشت هشت ساعت، صفحه‌هاى وب‌سایت شما وارد سیستم شده و پروسه پیدا کردن خریدار آغاز خواهد شد.


شاید باورتان نشود، اما کسب درآمد آسان شده است، این طور نیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.




[ad_2]

لینک منبع

انکر تکست چیست ؟

[ad_1]

انکر تکست کلمه ایست که شاید در زمینه سئو ، زیاد به آن برخورد کرده باشید و اهمیت بسیاری در سئو و لینک سازی دارد . ما در این مقاله ، به معرفی این کلمه میپردازیم و شما را با مفهوم آن آشنا خواهیم کرد.با رسپیناتک همراه باشید…


انکر تکست ( Anchor Text ) چیست؟


انکِر ( Anchor ) در لغت به معنی لنگر است و انکر تکست در حوزه اینترنت ، یک متن قابل کلیک شدن در یک لینک میباشد.این متن یا همان Anchor Text باید به موضوعی که بهش لینک داده میشود بسیار مرتبط باشد .رنگ آبی و خط زیر متن از نشانه‌های آن در صفحه های  استاندارد وب میباشد ، اگرچه امکان تغییر این رنگ و خط زیر متن ، در کد HTML وجود دارد.


انکر تکست



کلمه کلیدی در انکر تکست یکی از بیشمار راههایی ست که به موتور‌های جستجو کمک میکند تا موضوع مقاله را در یک صفحه تشخیص دهند.

انکر تکست همچنین با نام “عنوان لینک” (Link Tiltle) نیز شناخته میشود.

کلمات موجود در انکر تکست به تعیین جایگاه در موتور‌های جستجو مانند گوگل و یاهو کمک میکند.

و موتور‌های جستجو متوجه میشوند که آن لینک به ان کلمه کلیدی که انکر تکست شده است مرتبط میباشد و آن را در نتایج خود لحاظ میکنند.
انکر تکست بک لینک

بک لینک به لینکی گفته میشود که از سایت‌های دیگر به سایت ما داده شده باشد .و انکر تکست بک لینک ،متن و یا کلمه‌ای است که با استفاده از آن کلمه به سایت ما لینک میدهند .انکر تکست این بک لینک‌‌ها به موتور‌های جستجو کمک میکند که وبسایت ما را برای آن کلمه کلیدی در نتایج جستجو قرار دهند.
انکر تکست بیهوده

انکر تکست بیهوده یک متن و یا کلمه ایست که هیچ ربطی به موضوع ندارد و به موضوع لینک شده است.استفاده از انکر تکست بی‌‌ربط بسیار مضر میباشد زیرا حتی اگر با استفاده از آن ، سایت ما و یا صفحه‌ای که بهش لینک داده شده است در نتایج جستجو نشان داده شود ، طولی نخواهد کشید که گوگل با توجه به رفتار بازدید کننده‌‌ها ، و خیلی فاکتور‌های دیگر ، متوجه بی‌‌ربط بودن انکر تکست با صفحه لینک شده میشود و سایت را از نتایج جستجو حذف خواهد کرد .پس حتما در لینک سازی و یا حتی لینک‌های درونی سایت خودتان ،  دقت لازم را در انتخاب انکر تکست داشته باشید و سعی کنید بهترین و مرتبط‌ترین کلمه به موضوع را برای انکر تکست انتخاب کنید.

سئو و لینک سازی مبحث بسیار مهمی است که دارای نکات و پیچیدگی‌های بسیاری است و کوچکترین اشتباهی ممکن است شما را با جریمه‌های سنگین از طرف گوگل مواجه کند .پس اگر در این زمینه اطلاعات و تجربه کافی ندارید ، توصیه ما این است که سئو سایت خود را به یک متخصص سئو بسپارید . برای ارتباط با مشاوران ما ، به قسمت تماس با ما ، مراجعه کنید.




[ad_2]

لینک منبع