دنبال کننده ها

۱۳۹۶ تیر ۹, جمعه

در حال تدارک بازی با پرسپولیس در آلمان هستیم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا منصوریان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص سفر این تیم به آلمان و انجام دربی در اروپا، گفت: همه چیز در حال تدارک است. فاکتورهای زیادی برای این بازی اهمیت دارد.



وی افزود: انجام چنین بازی‌هایی برای باشگاه مهم است و می‌توانیم با این بازی‌ها برای لیگ آماده شویم. این بازی هم اهمیت خاص خودش را دارد و برای حضور بهتر در لیگ به ما کمک می‌کند.






[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

ال جی وی 30 صفحه نمایش ثانویه نخواهد داشت!

[ad_1]

در این روزها تمرکز اکثر خبرگذاری‌ها و مردم روی پرچمدار جدید سامسونگ است. اکثر خبرها مربوط به گلکسی نوت 8 می‌باشد ولی بسیاری پرچمدار جدید سری وی ال جی را فراموش کرده‌اند. سری وی کمپانی ال جی اگر چه چند سالی است که راه افتاده ولی توجه بسیاری از علاقه‌‌مندان را به خود جلب کرده و توانسته موفقیت نسبتا خوبی به دست آورد.


همانطور که می‌دانید تاکنون 2 گوشی از سری وی با نام‌های وی 10 و وی 20 عرضه شده‌اند. یکی از خاص‌ترین ویژگی‌های آن‌ها صفحه نمایش ثانویه به کار گرفته شده در این گوشی‌ها بود. در هر دو مدل این صفحه نمایش در بالای پنل اصلی گوشی قرار گرفته بود و برای بسیاری از کاربران مفید بود.


اما با توجه به جدیدترین اخبار، به نظر می‌رسد ال جی وی 30 فاقد این ویژگی باشد و در آن از صفحه نمایش اولد یک تکه استفاده خواهد شد. همچنین طراحی قاب جلویی این گوشی نیز با کمترین حاشیه خواهد بود که زیبایی آن را دوچندان می‌کند.


خبرهای زیادی در مورد مشخصات این گوشی در دسترس نیست ولی احتمالا شاهد استفاده از پردازنده اسنپدراگون 835 به همراه 4 گیگابایت رم در وی 30 خواهیم بود.



پرچمدار فعلی ال جی یعنی جی 6 نتوانست توجه علاقه‌مندان را به خود جلب نماید و همین باعث می‌شود تا ال جی، روی ساخت وی 30 با بهترین مشخصات و طراحی، تمرکز نماید. در تصاویر مفهومی، وی 30 ظاهر بسیار زیبایی دارد، باید منتظر ماند و دید طرح نهایی این گوشی چگونه می‌باشد.


خبرهای بیشتری راجع به ال جی وی 30 در دیجی‌رو بخوانید:

' );
w.anetworkParams[ ad.id ] = ad;
d.write( '


[ad_2]

لینک منبع

اهمیت به کارگیری بازاریابی متنوع در عصر بازاریابی دیجیتال

[ad_1]

اهمیت به کارگیری بازاریابی متنوع در عصر بازاریابی دیجیتال

امروزه کسب و کارها استراتژی‌های بازاریابی مختلفی را برای دستیابی به اهداف خود به کار می‌گیرند. در حقیقت می‌توان گفت هر برند یا کسب و کاری بر اساس زمینه فعالیت خود بهترین استراتژی ممکن را برای خود انتخاب می‌کند و برنامه‌های خود را طبق آن پیش می‌برد. اما نکته‌ی قابل توجهی که در عصر حاضر وجود دارد انتخاب استراتژی است که قادر باشد به صورت متمرکز تمام جنبه‌های یک کسب و کار را تحت پوشش خود قرار دهد. زیرا با توجه به گسترش کسب و کارهای اینترنتی تیم بازاریابی و تبلیغات هر برند با گروه وسیعی از مخاطبان مواجه است. به همین دلیل درک نیاز مخاطب و سعی در ارائه محصولات مرتبط با نیاز آن‌ها به یکی از چالش‌های بزرگ تبدیل شده است. در این میان بازاریابی متنوع با استفاده از تفکر طراحی، دنیای کسب و کارهای امروزی را متحول کرده است. در ادامه به بررسی دقیق‌تر نقش بازاریابی متنوع در عصر دیجیتال می‌پردازیم.

بازاریابی متنوع چیست؟

همانگونه که گفته شد امروزه پیدایش تجارت الکترونیک و گسترش کسب و کارهای اینترنتی، مدیران بازاریابی و صاحبان کسب و کار را با گروه متنوعی از مخاطبان مواجه کرده است. بنابراین کسب و کارها با طیف وسیعی از انتظارات، علایق، سلایق، نیازمندی‌ها، اعتقادات، فرهنگ‌ها و ارزش‌ها رو به رو هستند. که درک نیاز مخاطب و ارائه‌ی محصولات مورد نظر او از طریق شیوه‌های مناسب یکی از مهمترین چالش‌هایی است که کسب و کارها با آن مواجه هستند. از این رو کسب و کارهای امروزی نیز با کمک روش‌های ترکیبی به جمع‌آوری اطلاعات مخاطبان می‌پردازند تا بتوانند تاثیرگذاری بیشتری بر روی آن‌ها داشته باشند. برگزاری کمپین‌ها و تلفیق عکاسی و تهیه‌ی فرم پرسشنامه و … از جمله مهمترین روش‌های جمع‌آوری اطلاعات در بازاریابی متنوع است.

چگونه می‌توان به بهترین شکل ممکن شیوه‌ی بازاریابی متنوع را به کار برد؟

نکته‌ی مهمی که مدیران باید همواره به آن توجه داشته باشند این است که استفاده از شیوه‌های بازاریابی و تبلیغات تنها زمانی موثر خواهد بود که منطبق با استراتژی کلی کسب و کار باشد. زیرا در صورتی که پیام منتقل شده به مخاطب منطبق با پیام اصلی برند باشد مدیران بازاریابی به راحتی می‌توانند نگاه عقب گردی به آن داشته و مولفه فرهنگ را نیز در آن لحاظ کنند. توجه داشته باشید که شیوه‌ی بازاریابی متنوع معمولا به صورت مستقیم با مخاطبان در ارتباط است. بنابراین باید با نگاهی بی‌طرفانه به تصویر روشنی از نیازها و باورهای مخاطب دست یافت. مکالمات شخصی، انجام تحقیقات بازار، تنظیم پرسشنامه در صفحه‌ی اول سایت و تولید محتوای تعاملی از جمله مهمترین روش‌هایی هستند که در پیشبرد استراتژی بازاریابی متنوع کاربرد دارند.

بازاریابی متنوع

یکی از نکات قابل توجه در بازاریابی تعیین چشم‌انداز و حرکت به سوی آن با در نظر گرفتن مخاطبان است. اما گاهی ممکن است که در پیشبرد استراتژی بازاریابی متنوع به این نتیجه برسیم که با تغییر چشم‌انداز و انطباق آن با سلیقه مخاطب موفقیت بیشتری حاصل می‌شود. بنابراین کسب و کارهای امروزی برای موفقیت در دنیای پرتغییر امروز لازم است که از تغییر موثر استقبال کرده و از آن هراسی نداشته باشند. زیرا ایجاد تغییرات موثر وجه تمایز بین کسب و کارهای سنتی و امروزی است. با توجه به تنوع مخاطبان در دنیای تجارت الکترونیک امروز می‌توان ایجاد تغییر را احترام به نظر مخاطب و کمک به رشد آن‌ها نیز دانست.

اهمیت تنوع در بازاریابی موثر

با توجه تنوع مخاطبان در دنیای دیجیتال برای موفقیت بازاریابی متنوع لازم است که این تنوع در انتخاب اعضای تیم بازاریابی نیز اعمال شود. زیرا بازاریابی در حالت کلی مقوله‌ای فراتر از جنسیت و نژاد است. بنابراین داشتن تیمی با استعدادها، مهارت‌ها، دیدگاهها و فرهنگ‌های مختلف امکان درک و برقراری ارتباط موثر با مخاطبان را ساده‌تر می‌کند. زیرا داشتن درک درستی از نیازهای مخاطب نیازمند بینش، تجربه و دانش ویژه‌ای است که اعضای تیم می‌توانند در این زمینه‌ها مکمل یکدیگر باشند.

بازاریابی متنوع در بازاریابی اینترنتی

در صورتی که کسب و کاری بخواهد استراتژی بازاریابی خود را به صورت کاملا دیجیتالی پیش ببرد می‌تواند از روش‌های مختلفی برای این کار استفاده کند. با توجه به حضور افراد مختلفی از شهرها و فرهنگ‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی می‌توان گفت رسانه‌های اجتماعی یکی از قوی‌ترین ابزارها برای پیشبرد بازاریابی متنوع هستند. از سوی دیگر نیز امکان معرفی محصولات متنوع به طیف وسیعی از مخاطبان به راحتی از طریق شبکه‌های اجتماعی میسر می‌شود. از این رو استفاده از رسانه‌های اجتماعی و مدیریت تخصصی آن می‌تواند یکی از کم هزینه‌ترین روش‌های بازاریابی متنوع از طریق بستر اینترنت را فراهم کند. علاوه بر شبکه‌های اجتماعی وبلاگ‌ها و وب‌سایت هر کسب و کار نیز می‌توانند به عنوان یک ابزار رسانه‌ای قوی برای پیشبرد استراتژی بازاریابی اینترنتی مورد استفاده قرار گیرند.

 

منبع



[ad_2]

لینک منبع

پاتوق عطربازها؛معتبرترین و مطمئن ترین مرجع و فروشگاه اینترنتی عطر و اسانس ایران برمبنای صداقت و تخصص

[ad_1]



درود و وقت خوش؛
به پاتوق عطربازها؛معروف ترین فروشگاه اینترنتی عطر و اسانس خوش آمدین.پاتوق وارد سومین سال فعالیت خود شده است.
[​IMG]

شماره تلفن جهت سفارش (لطفا فقط از تلگرام استفاده کنید. پیامک هامو بخاطر تعداد بالای پیام های تبلیغی کامل مسدود کردم. شماره تلگرام و آدرس وبلاگ پاتوق عطربازها در امضام هست. از ابتدای سال 95 حداقل میزان خرید از هر عطر 30 گرم اسانس خالصه)

نکته مهم و بدیهی: قیمت عطرها بر حسب هر گرم اسانس خالص خدمت دوستان ارائه میشه. هیچ اجبار و اصراری برای ترکیب هیچ عطری با فیکساتور نیست. نه فقط ترکیب عطر با فیکساتور به انتخاب خریداره؛ بلکه مقدار فیکساتور رو هم در صورت تمایل به ترکیب با عطر؛ خریدار انتخاب می کنه. اگه قرار بود قیمت عطرهای پاتوق؛ در ترکیب با فیکساتور ارزون باشه؛ که هنر و افتخاری نبود!
تنها دلیل پیشنهاد فیکساتور برای اضافه شدن به اسانس برای راحتی اسپری هستش که شیلنگی نپاشه لباس رو لک کنه. عمده ی ظرفهای موجود در بازار؛ قادر به پودر کردن اسانس خالص بر روی لباس نیستند. اگر کسی مشکلی با لک شدن لباس نداره؛خالص اسپری کنه. فیکساتور با رقیق کردن عطر کمک می کنه که با پودر شدنش روی لباس یا بدن محوطه بیشتری رو پوشش بده و برای همین پخش بوی رایحه افزایش پیدا می کنه.

توجه:

دوستانی که جدید هستن و تازه با پاتوق اشنا شدن؛ ضمن عرض خیر مقدم؛ محبت کنن در مورد هر عطری اطلاعات می خوان در بالای همین صفحه سمت چپ در کادر خالی که عبارت (جستجو...) در آن نوشته شده؛ اسم عطر رو سرچ کنن؛ در مورد اکثر عطرها به ویژه عطرهای معروف نه فقط بنده؛ بلکه سایر دوستان؛ مکرر نظرشون رو نوشتن. در خصوص تشابه با اودکلن اصلی؛ پخش بو؛ ماندگاری؛کیفیت؛...
خوندن اون مطالب کلی اطلاعات در اختیارتون قرار میده . اعضای محترم پاتوق حقیقتا وقت صرف کردن و لطف کردن تجربه شون رو مکتوب در اختیار بقیه گذاشتن.
از عزیزانی که به این مطلب توجه می کنن بسیار سپاسگزارم!

لطفا قبل از خرید لینک های این پست با دقت مطالعه شود.

آیا استفاده از فیکساتور برای سلامتی مضر است؟سند معتبر مربوط به تجزیه فیکساتور در ازمایشگاه منتشر شد و به این پست اضافه شد. کاملا مشخص است که کمترین و کوچکترین مشکلی برای پوست تولید نمی کند.

پست مهم در مورد تفاوت رایحه های هم نام از کمپانیهای مختلف و ترکیب عطرها

و همه چیز از یک دروغ شروع شد! (اسانس یا اودکلن؟ انتخاب با شماست!)

ماده خام اودکلن؟!!!

پست مهم در خصوص تفاوت استفاده از عطر روی لباس با استفاده از عطر روی پوست

پاتوق عطر بازها کجاست؟

بین این همه فروشگاه اینترنتی عطر؛ چرا پاتوق عطربازها؟

عطر فروشی و معضل عطرفروشهای دروغ گو

پاتوق عطربازها؛ افشاگری می کند: دلیل فحاشی برخی چیست؟

از عشق تا بیماری؛ قابلیت‌های حس بویایی در انسان

چند توصیه ساده به عطربازان عزیز

تفاوتهای فردی در درک عطرها

اسانس داریم تا اسانس ... چه اسانسی برای چه کسی؟

لیست عطرها


جدیدترینهای پاتوق:
Honour Man Amouage for men و Blamage Nasomatto for women and men

کامنت در خصوص بلامیج؛آنر آمواج
1- بلک افغان ؛ نسخه جدید از ابتدای خرداد 95 جایگزین شده است.
2 - رالف لورن بلو ؛ ( یکی از بهترین عطرها با بوی گل. با ماندگاری و پخش بوی رضایت بخش) لینک

3 - اسکار دلارنتا؛ ( انتهای لطافت گلهای بهاری؛ خنک و شیک؛ ماندگاری و پخش کاملا رضایت بخش)

4 - اسپرینگ ؛ ( خنک و ته بوی کمی تلخ؛ به لطافت بهار)
در مورد اودکلنش گفته شده:
"گوآوا میوه ای استواییست که در نت ابتدایی ایفوریا اسپرینگ به کار گرفته شده و طعم شیرین و لطیف آن تا پایان، شما را همراهی خواهد کرد. عطری شیرین، ملایم و هلو مانند آن با شکوفه های خیس و رقیق گلابی به خوبی آمیخته و طعم این شکوفه ها موجب شده تا از شدت شیرینی غلیظ آن کاسته شود و رطوبتی شادی بخش به آن افزوده گردد.

نت آب به خوبی در این عطر خودنمایی می کند و یادآور آبشارهای بلند و پر خروش است. عطر گلها در نت میانی لطافت دخترانه ای به اسپرینگ می بخشد و حتی اگر طرفدار بوی گلها در عطر خود نیستید نیز به خوبی می توانید این ترکیب لذت بخش از گل لیلی و فرسیا را داشته باشند. مشک، چوب صندل و کهربا در نت پایانی به کار گرفته شده اند. مشک بیشترین غلبه را پس از گوآوا و طعم های آبدار دارد و چوب صندل کمک می کند تا طعم تلخ اولین ایفوریا مجدد بازسازی شود و در نت پایانی رایحه ای رقیق شده از ایفوریا را در کنار خود داشته باشید"

5 - سی بای کلوهه ؛
در مورد اودکلنش گفته شده:
پیش رایحه ترنج و شکوفه سیب میان رایحه گل یاسمن و لانگ لانگ رایحه پایانی وانیل، مشک و چوب صندل تولید سال 2012 میلادی
اودکلن 75 میلش 250 هزار تومنه.

6 - کریستال ورساچه نویر
در مورد اودکلنش گفته شده:

رایحه اولیه : فلفل – زنجبیل - هل
رایحه میانی : شکوفه پرتقال – یاسمن – گل صد تومانی - نارگیل
رایحه پایه : مشک – کهربا – چوب صندل سفید

7 - دیور ساواج

8 - آمواج رفلکشن؛ بسیار خوش رایحه و عامه پسند! احتمالا بین آمواج ها بیشترین مقبولیت رو در پاتوق پیدا کنه!
9 - وان میلیون اینتنس ( گرم و هیجان انگیز؛ سمفونی دلنواز پاکو رابان؛ پخش و موندگاری رضایت بخش)

10 - ال هوم آیدل گرلن برنده بهترین عطر 2014 از انجمن عطر فرانسه

11 - اکلت لانوین (به لطافت و نرمی برگ گل)

12 - ورساچ برایت کریستال (خنک؛ بسیار ملایم؛ رایحه هلو)

13 - سیلور سنت بوگارت (ملایم؛ نسبتا تلخ و کمی گرم. )

14 - س ... ک س ی من 212 مردانه (تلخ دوست داشتنی! نت انتهاییش بسیار جالب توجهه برام)

15 - اکوا دی جیو
خنک و ملایم.
در مورد اودکلنش گفته شده:
این عطر بسیار خوشبو و خنک از رایحه گیاهان آبزی تولید و الهام گرفته از الهه زیبایی است. این رایحه برگرفته از حس آزادی و امتلاء بادهای بهاری همراه با بارانهای خنک و سبک است. ACQUA DI GIO در سال 1996 توسط Alberto Morillas طراحی شد.

رایحه اولیه: نارنگی سبز- لیمو- ترنج

رایحه میانی: هلو- گشنیز- سنبل- رز- بنفشه- آب دریا

رایحه اصلی: نعناع- مشک- عنبر- سدر

16 - رچاز من بای رچاز (rochas man by rochas ملایم تا کمی گرم)

17 - آکوا بولگاری ( خنک)

18 - هوگو رد هوگو باس ( رایحه ملایم ؛خنک ؛جنگلی؛نعنایی و کمی فلفلی! )

19 - ایسی میاکه بلو با پخش و ماندگاری خیلی خوب

20 - گوچی راش (ملایم و کمی تلخ) کامنت یکی از دوستان در خصوص پخش بوی بالای این عطر

21 - کرید اونتوس ( رایحه خنک و ملایم) از نیمه مهر 94 کرید اونتوس پاتوق عوض شده. کامنت برای کرید جدید در این لینک و این لینک.

22 - آیدل گرلن ( رایحه ای قوی از گل ها به ویژه یاس)
23 - آزارو کروم لجند ( خنک و شیک با رایحه بسیار دلپذیر)

24 - استیل ( نسبتا خنک و ملس)

25 - هوگو انرژی ( نسبتا گرم )

26 - این ویکتوس پاکو رابان (نسبتا خنک و ملس)

27 - د وان دیزایر دولس اند گابانا ( گرم و کمی ملس)

28 - کارتیر پاشا ( گرم و تلخ؛)

29 - ویکند باربری (ملایم و کمی شیرین با بوی گل)

30 - باربری لندن (ترکیب گل و میوه؛ لطیف و ملایم)

31 - شانل چنس (نسبتا تند و ته بوی شیرین)

32 - کوکو شانل (تند تر از شانل چنس؛ ته بوی شیرین)

33 - هی وود کرم رنگ دیسکوارد 2؛ خنک و تلخ

34 - Axe, the special one یک بوی تک و خاص! درجه حرارتش ملایم تا نسبتا گرم و طعمش شیرینه. فکر کنم از موز هم استفاده شده توش.

35 - باندراس یک عطر خنک و شیک با رایحه ای نسبتا قدرتمند.نعنای دل پذیری توش هست.

36 - Blue magic جادوی آبی! یک عطر خنک و شیرین مشترک (مردانه و زنانه) با رایحه ای جادویی. اسمش واقعا بهش میاد.

37 - مونت بلانک این دی ویژوال
به نقل از یکی از دوستان در پست 223 و 234 همین تاپیک:
اصالت خانواده مونت بلانک توش دیده میشه رایحه اش مقدار کمی، تند و تیز و فوق العاده خنک هست. حس اب نبات های نعنایی تند که موقع سرما خوردگی برای باز شدن بینی استفاده می کنم رو داشت. ازش واقعا خوشم اومد رایحه جالبی داره.
می خوام به دوستان مونت بلانک ایندیویژوال رو سفارش ویژه کنم. خیلی از اسانس ها خوب هستند ولی تعدادکمی هستند که می شه بهشون گفت یه اتفاق جدید.


38 - ترکیب شمعدانی؛لیمو؛چرم؛مشک؛یاس؛رز؛زنبق؛میخک؛سدر؛استوقدوس و... یک عطر نسبتا خنک و تلخ ساخته با بوی فوق العاده عالی. دانهیل آلفرد رو عرض می کنم. کپی برابر اصل اودکلن. من خنکی می گیرم ازش؛ اما بعضی بهم میگن گرمه!


39 - تام فورد توسکان لدر نظر عطربازان در خصوص این اسانس

این لینک رو هم حتما بخونین! کامنت جدید برای توسکان و مقایسه با اودکلن اورجینالش
40 - تام فورد بلک ارکید
این عطر از نیمه اردیبهشت 95 عوض شده و نسخه دیگری در اختیار دوستان قرار می گیرد.

41 - تام فورد توباکو وانیل ( توباکو وانیل انتخابی هم شیرینی زائدی که خیلی از توباکو وانیلها داره؛ نداره. )
از 14 آذر 95 دیگه توباکو کار نمی کنم. بجاش هرود مارلی رو پیشنهاد میدم.
42 - پگاسوس

برند مارلی که معرف حضورتون هست؟ پگاسوس رایحه ای است به لحاظ درجه حرارت نسبتا گرم و به لحاظ طعم آمیزه ای بسیار عالی از تلخی و شیرینی. بوش منو یاد جوپ قرمز میندازه (جوپ هوم قرمز بوش مرکباتی تر از اینه) و خیلی دوست دارم هر دوشون رو.
درصد بسیار پایین تلخیش از بادام میاد که خیلی خوب توی ترکیب نهایی رو به شیرینیش حس میشه. پخش بو و ماندگاری رضایت بخشی داره.

43 - دیور هوم اینتنس
با گرمی و تلخی معتدل که به تدریج و طی ساعتها از تلخی آن کاسته میشه و یک رایحه ی بسیار خوش وانیلی / شکلاتی به شامه تون می خوره.

44 -اگزریوس جیونچی Givenchy , Xeryus Rouge

اگزریوس بوی خیلی شیکی داره. درجه حرارت معتدل (به سمت گرمی) و تلخی بسیار خوش عطر پرتقال. پخش بو عالی.

45 - ال هوم
بوی خنک و ملایم . آرام بخش و خوش رایحه.

46 - تام فورد نویر با رایحه ای نسبتا تند و گرم. پخش بو و ماندگاری عالی و ته بوی فوق العاده پنکیک!

47 - تق هرمس . نزدیک ترین اسانس تق هرمس به اودکلنش. رایحه تلخ و ملایم.

48 - Blamage Nasomatto for women and men

49 - بلو شنل ( خنک و بسیار خوش رایحه) ؛کامنت

50 - Honour Man Amouage for men

51 - چمپیون دیویدف (خنک و تلخ؛ عطری ملایم)؛

52 - ورساچ عود نویر (ملایم ترین بوی عود؛ بخاطر ورساچ بودنش!)

53 - نارسیسو رودریگز بلونویر

54 -

55 - کرید سیلور مانتن رایحه خنک ؛

56 - کرید گرین آیریش خنک.

57 - The Dark تلخ با دمای معتدل به سمت گرم بویی بسیار شبیه اودکلن دریک Derrick؛موندگاریش خوبه.

58 - بلک ایکس S مردونه ؛ با رایحه ای بسیار خوش از آناناس. ترکیبش با کرید اونتوس عطر منتخب منه بین 100 عطری که دارم.موندگاری و پخش خوبی داره.

59 - ری اکشن ؛ یک ترکیب میوه ای مرکباتی خنک و خیلی کم تلخ. سیب و لیمو و هندونه خربزه با رایحه ای بسیار هوس انگیز دور هم جمع شدن.

60 - جوپ هوم؛ کپی برابر اصل اودکلن!

61 - تامی تی ؛ رایحه ای نسبتا خنک با طعم میوه و مرکبات؛ ته بوی کمی تلخ؛

62 - بلک کد آرمانی؛ به لحاظ حرارت معتدل به سمت گرمی؛ طعم کمی تلخ

63 - ال هوم اسپرت ایف سن لورن؛ رایحه ای نسبتا قدرتمند به لحاظ حرارت معتدل و ته بوی کمی تلخ؛

64 - گوچی گیلتی مردونه؛ کمی گرم و تلخ؛

65 - بوس من ؛خنک و تلخ؛ سبز و جنگلی.

66 - جگوار بلک رایحه ای قدرتمند ته بوی کمی تلخ / کمی شیرین!

67 -

68 - پلو بلو با رایحه خنک و کمی شیرین

69 - لاگوست اسنشیال

70 -

71 - پرستیژ رایحه ای قدرتمند و به لحاظ دما نسبتا معتدل؛ به لحاظ طعم کمی تلخ

72 - قهوه تلخ COFFEE با قدرت مناسب در پخش و موندگاری! ترکیبش با تافی چاکلت رو حتما تست کنید اگه شکلات قهوه دوست دارین. اگه بوی تلخ دوست دارین با توباکو وانیل یا کاپیتان بلک ترکیبشو تست کنید.

73 - PASSION نت اولیه اش برای من تداعی کننده یک لیوان اب پرتقال خنکه که تلخی خاص پوست پرتقال هم توشه! بعد یه سبد میوه است که مهم ترینش هلو است. یک هلوی درشت و آبدار! برخی افراد که بو کردن بهم گفتن توش بوی شلیل و گلابی هم به مشام شون می خوره ... فرداش فقط بوی لطیف و بسیار دلپذیر هلو به مشام میرسه. پخش بو و موندگاری بسیار رضایت بخش.از این عطر فقط خاطراتش مونده با من و عطربازها!

74 -این شماره عطر متعلق به بلوآیس؛ یخ آبی بود که تو عطرای خنک ؛ پخش و موندگاریش مثال زدنی بود. نت نهاییش یه رز خنک داشت که خیلی حال می داد. حیف.دیگه وارد نمیشه عطرش.

75 - کاپیتان بلک ؛ ترکیبش رو با یکی دو قطره قهوه بسیار توصیه می کنم به تلخ پسندها. لطفا این پست رو بخونین برای اطلاعات بیشتر.

76 - در مورد اودکلنش گفته شده: هل و دارچین و وانیل در کنار سیب و لیمو و گل رز و گل یاس با مشک و عنبر یک رایحه فوق العاده رو رقم زده به اسم فراری بلک!
پخش بو و موندگاری رضایت بخش در کنار تلخی و شیرینی که به ظرافت کنار هم نشستن و بوی دلچسب و خاطره سازی رو ساختن دلیل کافی میده برای تست این عطر دل انگیز.

77 - کول واتر وایت دیویدوف ؛ خنک و شیرین با پخش و موندگاری مناسب.

78 - تام فورد گری وتیور ؛ موندگاری خیلی خوب؛ رایحه خنک و تلخ؛ کامنت دیگر؛ میزان شباهت حدود 95 درصد به قول این دوست مون در این کامنت

79 - اینترلود آمواج : در خصوص اودکلنش گفتن: این عطر با بوی پونه کوهی، ترنج و فلفل آغاز می‌شود و در ادامه با اوپوپوناکس، عنبر، لادن و بخور ترکیب شده و رایحه‌ای دوست داشتنی ارائه می‌کند، و سپس نوبت به چرم می‌رسد تا در کنار عود، چوب صندل و نعناع هندی رایحه پر بار این ادکلن را تکمیل کند.
کامنت در خصوص اینترلود پاتوق در آبان 95؛ خوش بوتر از نسخه قبلی؛ با شباهت حدود 100 درصد رایحه به اودکلن
نظر دوستان در خصوص استفاده همزمان از اینترلود و گری وتیور. کامنت جدید.
کامنت خرداد 95 در خصوص اینترلود از اهواز!

80 - اپیک آمواج: روایح دودی و عود و چرم و ... یک معجون عجیب ساختن که بوی نهاییش به شامه ی من از نظر درجه حرارت معتدل و به لحاظ طعم؛ کمی تلخ میاد.

81 -
82 -

83 -
84 -

85 - اسپایس بمب

86 - عطر ملس و خنک پورش دیزاین؛ بسیار شیک! در ترکیب با گری وتیور و کرید اونتوس بویی بسیار مجلسی می سازه.

87-

88 - تام فورد عود وود

کامنتی دیگر برای عود وود

89 - Azzaro Pour Homme Elixir Azzaro for men

90 - آلور هوم اسپرت شنل

91 - هرود د مارلی

92 - کاپیتان بلک

93 - ویاج هرمس
Voyage d`Hermes Hermes for women and men
کلاس تام فورد رو اضافه کنید به شکوه کرید؛ میشه ویاج هرمس
.

94 - اورنج هرمس Aroma d`Orange Verte Hermes
با اختلاف قابل توجه از هر عطر دیگه ای که تا حالا بوی پرتقال ازش استشمام کردین! چقدر فرش و چقدر طبیعی!

95- تام فورد ماندارینو Mandarino di Amalfi Tom Ford
احتمالا علاقمندان نرولی پورتوفینو بعد استشمام این عطر؛ نرولی رو فراموش می کنن! نرولی پیش این؛ حرفی برای گفتن نداره. تام فورد سه سال بعد از نرولی؛ اینو به بازار داده و از اونجایی که حتی شیشه اودکلن هم شبیه نرولیه ؛ به نظر من همین پیام رو القا می کنه: به نسخه ی 2014 نرولی؛ خوش آمد بگین!

96 - تام فورد ساحارا نویر
عطری که اصلا زنانه نیست! نظرات دوستان را در لینک بالا مطالعه بفرمایید.

97 - الهوم لانویت ایوسنت لورن La Nuit de l`Homme Yves Saint Laurent
شبیه ترین اسانسی که به اصل اودکلنش تا به حال دیدم! رایحه ای بسیار دوست داشتنی و آرامش بخش؛ ترکیبی از لوندر و هل و ...

98 - بلک ایکس اس لکسس
Black XS L'Excès
طعم خوش آناناس ... یک عطر میوه ای بسیار با کلاس! اسپری همزمانش با اورنج هرمس ترکیب مرکباتی معرکه ای رو رقم میزنه.

99 - آلور هوم ادیشن بلانچ

100 - کرید وتیور Original Vetiver Creed

وتیور به روایت کرید!

101 - لاوی است بل لانکوم La Vie Est Belle Lancome

چرا این اسانس رو آوردم؟ دوستانی که از ابتدای تاسیس پاتوق همراه من بودن؛ تافی چاکلت رو به یاد دارن. دقیقا شکلات تافی بود. متاسفانه اسانس تافی چاکلت (توسط سازنده یا وارد کننده؟!) تغییر رایحه داد و من دیگه نمیارم. این اسانس در نت نهایی بوی خوش شکلات رو براتون تداعی می کنه منتهی خیلی با شکوه و اودکلنی. الان حدود سی ساعت بعد یک بوی خوشی ازش دارم که توش وانیل رو میتونم تشخیص بدم فقط. در یک کلام "عالی" از نظر من.
102 - هی وود راکی مانتین؛ رایحه ای محجوب و در عین حال مشهور! موندگاریش بهتر از پخششه.

103 - فارنهایت؛ فارنهایت رو با این اسانس از نو تجربه کنین و قدرتشو ببینین! معتدل و تلخ.

104 - نارسیسو رودریگز مردونه Narciso Rodriguez for Him به شامه ی من نسبتا معتدل و کمی تلخه

105 - اپن Open by Roger & Gallet گرم و ترکیبی از تلخی و شیرینی. بمب پخش بو و موندگاری. ترکیبش با الور اسپرت شنل به نسبت 6 الور و یک گرم اپن بسیار پیشنهاد میشه! ترکیب حاصله خنکه.

106 - وی آی پی رز عطری 4 فصل تقریبا خنک با نت اول میوه ای



ll.jpg

 




[ad_2]

لینک منبع