دنبال کننده ها

۱۳۹۶ تیر ۹, جمعه

ال جی وی 30 صفحه نمایش ثانویه نخواهد داشت!

[ad_1]

در این روزها تمرکز اکثر خبرگذاری‌ها و مردم روی پرچمدار جدید سامسونگ است. اکثر خبرها مربوط به گلکسی نوت 8 می‌باشد ولی بسیاری پرچمدار جدید سری وی ال جی را فراموش کرده‌اند. سری وی کمپانی ال جی اگر چه چند سالی است که راه افتاده ولی توجه بسیاری از علاقه‌‌مندان را به خود جلب کرده و توانسته موفقیت نسبتا خوبی به دست آورد.


همانطور که می‌دانید تاکنون 2 گوشی از سری وی با نام‌های وی 10 و وی 20 عرضه شده‌اند. یکی از خاص‌ترین ویژگی‌های آن‌ها صفحه نمایش ثانویه به کار گرفته شده در این گوشی‌ها بود. در هر دو مدل این صفحه نمایش در بالای پنل اصلی گوشی قرار گرفته بود و برای بسیاری از کاربران مفید بود.


اما با توجه به جدیدترین اخبار، به نظر می‌رسد ال جی وی 30 فاقد این ویژگی باشد و در آن از صفحه نمایش اولد یک تکه استفاده خواهد شد. همچنین طراحی قاب جلویی این گوشی نیز با کمترین حاشیه خواهد بود که زیبایی آن را دوچندان می‌کند.


خبرهای زیادی در مورد مشخصات این گوشی در دسترس نیست ولی احتمالا شاهد استفاده از پردازنده اسنپدراگون 835 به همراه 4 گیگابایت رم در وی 30 خواهیم بود.



پرچمدار فعلی ال جی یعنی جی 6 نتوانست توجه علاقه‌مندان را به خود جلب نماید و همین باعث می‌شود تا ال جی، روی ساخت وی 30 با بهترین مشخصات و طراحی، تمرکز نماید. در تصاویر مفهومی، وی 30 ظاهر بسیار زیبایی دارد، باید منتظر ماند و دید طرح نهایی این گوشی چگونه می‌باشد.


خبرهای بیشتری راجع به ال جی وی 30 در دیجی‌رو بخوانید:

' );
w.anetworkParams[ ad.id ] = ad;
d.write( '


[ad_2]

لینک منبع