دنبال کننده ها

۱۳۹۶ تیر ۹, جمعه

بوفون: می خواهم بهترین نمایش ممکن را در این فصل داشته باشم؛ امیدوارم شانس بازی کردن در جام جهانی را پیدا کنم

[ad_1]

طرفداری- جانلوییجی بوفون پس از چند روز استراحت، مصاحبه کوتاهی را با اسکای اسپرت ایتالیا انجام داده است:


کاردیف این داستان را ثابت کرد. بر خلاف چیزی که مردم ۵ یا ۶ سال قبل فکر می کردند، یوونتوس تابوی اروپا ندارد. وقتی در ۳ سال اخیر، ۲ بار به فینال لیگ قهرمانان می رسید نشان می دهد که ما مشکل بزرگی در اروپا نداریم. مشکل ما این است که در فینال می بازیم و خب طبیعی است که وقتی به اینجا می رسید، باید باختن را در هم در نظر بگیرید. فکر می کنم یوونتوس اساس محکمی دارد که خیال هواداران و ما را راحت کند. بازیکنان با تجربه امسال باید همچنان به از جان مایه گذاشتن ادامه دهند. راهی که چند سال اخیر در پیش گرفتیم باعث شد که بازیکنان تازه وارد هم بتوانند خودشان را نشان دهند و به این ترتیب، ما رویاهای خود را دنبال می کنیم.



بوفون در مورد وضعیت دوناروما گفت:


من کسی را نصیحت نمی کنم چون خودم اشتباه می کنم و تنها باعث بدتر شدن این شرایط می شوم. من ۱۵ دقیقه با جیجیو صحبت کردم و قاعدتا به شما نمی توانم بگویم چه گفتم. هیچ ایده ای ندارم که دوناروما در میلان می ماند یا نه اما در پایان به او گفتم که کاری را انجام بده که خوشحالت می کند. 



اگر ایتالیا به جام جهانی صعود کند، بوفون فرصت این را دارد که برای ششمین بار در تورنمنت حاضر شود و رکوردشکنی کند:


می خواهم در این فصل بهترین نمایشم را داشته باشم زیرا باور دارم که هنوز می توانم این کار را انجام دهم. کنجکاوم ببینم این فصل چگونه پیش می رود. خاطرات خوبی از روسیه دارم. اولین بار در روسیه برای تیم ملی بازی کردم و با پارما در روسیه قهرمان شدیم.  یک فینال خوب دیگر هم در آن جا داشتم اما باختیم. در پایان می خواهم بگویم من هیچ وقت نگفتم که می خواهم در جام جهانی به فوتبالم پایان دهم بلکه گفتم که امیدوارم این فرصت را پیدا کنم که در یک جام جهانی دیگر بازی کنم.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]