دنبال کننده ها

۱۳۹۶ تیر ۹, جمعه

واکنش پوگبا به حملات تروریستی در منچستر

[ad_1]

ورزش سه: پل پوگبا، ستاره فرانسوی شیاطین سرخ در مورد حملات تروریستی شهر منچستر و زندگی بعد از آن اتفاقات صحبت کرد.

 

 مدتی پیش حوادثی تروریستی در شهر منچستر انگلیس رخ داد و افراد زیادی جان خود را از دست دادند. حالا پوگبا در مورد دشوار شدن شرایط زندگی مسلمانان در این شهر بعد از این حوادث صحبت کرده است.

 

پوگبا گفت: "لحظات بسیار دشواری برای مسلمانان بود اما ما نباید در چنن شرایطی تسلیم می شدیم و باید برای اهدافمان تلاش می کردیم. چنین اتفاقات غم انگیزی همیشه در زندگی رخ می دهد اما نباید روند حرکت زندگی را متوقف کرد.

 

شما نمی توانید به این راحتی آدم بکشید زیرا برای کشتن یک انسان ... (پوگبا صحبت خود را قطع می کند)، این شرایط دیوانه وار است و من نمی خواهم دین و مذهب را دلیل این اتفاقات بدانم.

 

واکنش پوگبا به حملات تروریستی در منچستر

همه می دانند که این اتفاقات در اسلام جایی ندارد و من اولین کسی نیستم که در این خصوص صحبت کرده ام."

 

زمانی که در سن 16 سالگی وارد رختکن یونایتد شدم، ابتدا صحبت های فرگوسن را به علت تفاوت لهجه متوجه نمی شدم و حتی این اتفاق در مورد همبازیانم نیز رخ می داد.

 

حالا بعضی وقت ها همبازیانم با من در مورد آن مقطع که صحبت هایشان را به خوبی متوجه نمی شدم شوخی می کنند و به من می گویند در خاطرت هست که حتی نمی توانستی با ما حرف بزنی اما حالا لهجه تو همانند مردم اینجا شده است."


[ad_2]

منبع لینک by [author_name]