دنبال کننده ها

۱۳۹۶ تیر ۹, جمعه

اشتفان کونتز: به بازیکنانم افتخار می کنم؛ اسپانیا حریف فوق العاده ای بود

[ad_1]

طرفداری - تیم فوتبال زیر 21 سال آلمان، موفق شد با برتری 1-0 مقابل اسپانیا در یورو لهستان، قهرمان شود. اشتفان کونتز، سرمربی آلمان پس از بازی در گفتگو با یوفا گفت:


مجبور بودیم در این بازی نقشه و برنامه خوبی داشته باشیم. با انگیزه ای بالا کار کردیم زیرا به هم زدن ساختار بازی اسپانیا، کار ساده ای نیست. شادی مربی از بازیکنان بیشتر است زیرا شما برای خودتان و 40 یا 50 نفر دیگر خوشحالید. در آغاز به دنبال یک کاپیتان بودیم. آرنولد احساس خوبی از بازی های اخیر تیم ملی زیر 21 سال نداشت. احساس کردیم او کاپیتان خوبی خواهد بود. امروز، این داستان را به خوبی تمام کردیم. 



مکس میر که با شالکه خوب کار می کند، امروز اولین جامش را گرفت. در رختکن وقتی شادی اش را می دیدم، خیلی خوشحال بودم. اما امروز فقط مربوط به امروز می شود. اگر مقابل انگلیس حذف می شدیم، من مربی بهتر یا بدتری نبودم. 



هشت یا نه بازیکن ما، همین حالا هم ستاره هستند. به آنها گفتم اگر امشب قهرمان شویم، در خاطره ها می مانیم. به آنها گفتم چیزی برای از دست دادن نداریم. همه می خواستند به خاطر سایرین، قهرمان شوند. در آن زمان رختکن کاملا ساکت بود و من می دیدم که بازیکنان چقدر مصمم هستند و احساس می کردم بازی خوبی خواهد بود. به آنها افتخار می کنم. ما یک نقشه برای این بازی داشتیم و بچه ها به خوبی به آن عمل کردند. بازی کردن در مقابل تیم ما، با انگیزه ای که داشت، ساده نبود. 



می خواهم به اسپانیا هم تبریک بگویم زیرا آنها حریف فوق العاده ای بودند. برای پیروزی مقابل آنها مجبور بودیم بهترین نمایش تکنیکی و تاکتیکی خود را انجام دهیم. از بچه ها خواستم تمرکز خود را حفظ کنند و به بازی خود توجه داشته باشند. تمام نقشه های ما را به جز 15 یا 20 دقیقه ای که اسپانیا فشار زیادی آورده بود، به خوبی عملی کردند. 



 



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]