دنبال کننده ها

۱۳۹۶ تیر ۹, جمعه

سونی احتمالا در IFA یک پرچمدار بدون حاشیه نمایشگر را معرفی خواهد کرد

[ad_1]

این­طور به­‌نظر می‌­رسد که سونی می‌­خواهد این پاییز یک سورپرایز بزرگ برای همه طرفدارانش داشته باشد. شایعاتی که اخیرا در شبکه اجتماعی Webio منتشر شده­، می‌­گویند که این غول فن­اوری می­‌خواهد یک پرچمدار 6 اینچی کاملا بدون حاشیه نمایشگر با نسبت ابعاد 18:9 را در رویداد IFA معرفی کند.


اگر این شایعات صحت داشته باشند، شاهد یک تغییر عمده در فلسفه طراحی سونی خواهیم بود. تا امروز هم بسیاری از کمپانی­‌های رقیب، دست به این­کار زده‌­اند اما روی آوردن به یک هندست بدون حاشیه نمایشگر برای سونی یک کار کاملا جدید است. از سوی دیگر فعلا نمی‌­توانیم این شایعات را زیاد جدی بگیریم، زیرا مدیر بخش بازاریابی شرکت، دان مسا، گفته بود که کمپانی واقعا از نسبت ابعاد 16:9 راضی است. به‌علاوه بخش سرگرمی سونی هم با همین ابعاد سر و کار دارد. پس احتمال اینکه شرکت بخواهد قدمی تا این حد متفاوت بردارد کمی دور از انتظار خواهد بود.


سونی


هر چند پیش از این هم شنیدیم که کمپانی‌­های سازنده صفحه نمایش­ سونی، توشیبا و هیتاچی اعلام کرده بودند که می­‌خواهند به‌­زودی روی ساخت LCD های تمام صفحه که دارای لبه­‌های بسیار باریک هستند، کار کنند و برای بخش تلفن­‌های هوشمند نیز نسبت ابعاد 18:9 را درنظر دارند. با این گفته­‌ها و با توجه به این­‌که هم اپل و هم سامسونگ می­‌خواهند برای سه‌ماهه سوم سال جاری پرچم‌دارانی بدون لبه و تمام صفحه را به بازار عرضه کنند، آنقدر هم دور از ذهن نخواهد بود که سونی هم در پی میل بازار و رقابت به تولید چنین هندست‌­هایی روی بیاورد.





سارا صریحی


خیلی خوشحالم که توانستم فرصتی پیدا کنم تا در زمینه مورد علاقه‌ام، یعنی آی‌تی بنویسم. تمام تلاش خودم را خواهم کرد که به بهترین شکل این کار را انجام دهم و سبب پیشرفت آی‌تی‌رسان در کنار دوستان شوم.







[ad_2]

لینک منبع