دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۱۰, سه‌شنبه

آیا Battlefield 5 در دست توسعه است؟ - کلیک

[ad_1]


رسانه کلیک – بر اساس صحبت های اخیر مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتز، به نظر می رسد این شرکت بر روی ساخت و توسعه بازی Battlefield 5 مشغول به کار است.


چندی پیش مدیر ارشد بخش مالی و همچنین مدیر ارشد اجرایی شرکت الکترونیک آرتز در جدیدترین مراسم معرفی بازی Amy Hennig Star Wars، از توسعه ۱۲ بازی ویدیویی با موتور گرافیکی و قدرتمند فراست بایت خبر دادند. آقای اندرو ویلسون و بلیک جورگنسن در این رویداد اعلام کردند که هم اکنون بیش از ۱۲ عنوان ویدیویی توسط شرکت الکترونیک آرتز در حال توسعه هستند که یکی از این عناوین نسخه پنجم بازی بتلفیلد است. به علاوه، در این مراسم بازی مورد انتظار Amy Hennig Star Wars معرفی شد. این عنوان که قبلا هم توسط استودیوی سازنده آن یعنی Visceral Games تایید شده بود.


در حال حاضر هنوز خبرهای رسمی از بازی بتلفیلد ۵ منتشر نشده ولی بر هیچکس پوشیده نیست که شرکت الکترونیک آرتز هرگز به سری شوتر بتلفیلد پایان نمی دهد چرا که جدیدترین نسخه این مجموعه فروش بسیار خوبی داشته و حتی بیش از ۲۱ میلیون بازیکن در آن ثبت نام کرده اند. این عنوان هنوز پتانسیل فروش را دارد و روز به روز به تعداد بازیکنان آن افزوده می شود. پیش بینی می شود EA سیاست گذشته خود را همچنان دنبال می کند و پس از گذشت دو الی سه سال، از نسخه جدید بتلفیلد رونمایی خواهد کرد. به بیان دیگر، دیر یا زود شاهد رونمایی و عرضه نسخه پنجم بازی بتلفیلد خواهیم بود. همراه کلیک بمانید…


Battlefield 5


بهتر است بدانید در زمان انتشار بازی بتلفیلد ۱، شرکت الکترونیک آرتز رسما به طرفداران خود اعلام کرد که تا چند سال آینده منتظر عرضه نسخه جدیدی از مجموعه Battlefield نباشند و بازیکنان باید چند سالی خود را با بازی بتلفیلد ۱ مشغول کنند! استودیوی دایس با این تصمیم قصد دارد بیشتر تمرکز خود را بر روی ساخت و پشتیبانی از بازی استار وارز بتل فرانت ۲ و همچنین بسته های الحاقی بازی Battlefield 1 قرار دهد تا این دو عنوان نظر منتقدان و کاربران خود را به خوبی جلب کند. این بدان معنا نیست که ساخت بازی بتلفیلد ۵ هنوز در دستور کار نگرفته بلکه ممکن است برای ساخت نسخه بعدی به زمان بیشتری نیاز دارند و از چندی پیش ساخت و طراحی بازی را آغاز کرده اند.


بازی پرطرفدار بتلفیلد ۱ در تاریخ ۲۱ اکتبر سال میلادی ۲۰۱۶ مصادف با جمعه ۳۰ مهر ماه سال ۱۳۹۵ برای تمامی پلتفرم ها نظیر پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد که با چهار بسته الحاقی محتویات بازی گسترش خواهد یافت. تا به امروز اولین بسته الحاقی با نام They Shall Not Pass برای سه پلتفرم مذکور منتشر شده که با گذشت زمان چهار نقشه جدید، چندین اپراتور و ارتش فرانسه به بازی اضافه می شود.


به نظر شما، نسخه جدید بازی Battlefield چگونه خواهد بود؟ آیا در این عنوان بازیکنان به دوران جنگ جهانی دوم سفر خواهند کرد؟






[ad_2]

لینک منبع

عملیات احداث جاده کنار گذر شهر نوش آباد آغاز شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

علی اصغر شقایقی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این جاده به طول دو کیلومتر و با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان شهرداری نوش آباد تا پایان امسال زیرسازی و پس از آن توسط اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل آسفالت می شود.



وی اظهار کرد: با احداث این جاده ضمن اتصال نوش آباد به کنار گذر اصلی شهرستان، این شهر از بن بست جغرافیایی خارج می شود.



شهردار نوش آباد ایجاد شدن زمینه جذب بیشتر گردشگر به داخل شهر نوش آباد را از دیگر مزایای اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: شهر نوش آباد به عنوان برندی تاریخی و فرهنگی در کشور همواره میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی است.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

معرفی بازی پشمالو: سگ بامزه سخنگو

[ad_1]

معرفی بازی پشمالو- دیجی رو

با پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند، توسعه دهنگان اپلیکیشن‌ها با شناسایی نیازهای کاربران اپلیکیشن‌هایی را ارائه کردند تا انجام بسیاری از کارها را ساده‌تر و در دسترس تر کنند. یکی ازتجربه‌هایی که به‌واسطه پیشرفت‌های تکنولوژی به‌راحتی و رایگان در دسترس همگان قرارگرفته است امکان تجربه نگهداری از حیوانات خانگی است.


کمتر کسی یافت می‌شود که به نگهداری از حیوانات خانگی علاقه نداشته باشد. این حیوانات می‌توانند تأثیر مثبتی بر روحیات اطرافیان خود داشته باشند، اماهر کسی توانایی نگهداری از آن‌ها را ندارد. پیش از هر اقدام برای قبول سرپرستی یک حیوان خانگی نیاز است شرایط محیط زندگی خود و خانواده خود را از جهات مختلف بررسی کنید و به این نتیجه برسید که توان نگهداری و مراقبت از حیوانات را دارید یا خیر. بعد از بررسی شرایط خود باید در نظر داشته باشید که حیوانات خانگی نیاز به رسیدگی مداوم دارند و گاهی این رسیدگی‌ها نیازمند صرف هزینه نیز است.


اما بهترین راه چیست؟ در دسترسترین مکانی که می‌توانید از حیوان خانگی خود نگهداری کنید و به آن رسیدگی کنید تلفن همراه شما است که در طول شبانه‌روزدر همه‌جا از وسایل حمل‌ونقل عمومی گرفته تا دانشگاه و محل کارتان همیشه همراهتان است. دو عنوان محبوب در این سبک که امروز به شما معرفی خواهیم کرد، پشمالو 1 و پشمالو 2 هستند. این دو بازی توسط تیم مدریک کاملاً فارسی سازی شده‌اند و به‌صورت رایگان برای دانلود در کافه بازار قرار دارند. تعداد زیاد دریافت‌کنندگان این بازی‌ها به خوبی نشان‌دهنده محبوبیت آن‌ها در میان مخاطبان است.


مانند دیگر عناوین سبک شبیه‌سازی مجازی حیوانات، در این بازی‌ها نیز شما باید از یک سگ با نام چارلی نگهداری کنید. چارلی نیازهایی دارد که باید آن‌ها را برطرف کنید. اولین نیاز هر موجود زنده‌ای نیاز به تأمین انرژی است پس شما هم باید برای اینکه چارلی دچار مشکل نشود به او غذا بدهید. قرار نیست غذای مخصوصی برای او تهیه کنید، چارلی هر چیزی که فکرش را کنید می‌خورد، البته محدود به غذاهایی که تابه‌حال در درون بازی قرار داده‌شده‌اند. زمانی که چارلی گرسنه باشد به شما اعلام می‌کند که نیاز به غذا دارد و در نظر داشته باشید که با حیوان صبوری هم روبه‌رو هستید پس اگر به خاطر مشغله‌های روزمره فراموش کردید که به او غذا بدهید مشکلی پیش نخواهد آمد جز اینکه چارلی اندکی احساس نارضایتی خواهد کرد که می‌توانید با بازی کردن با او حالش را بهتر کنید.


تعداد زیادی بازی در هر دو نسخه پشمالو موجود است. از بازی‌هایی مانند سنگ، کاغذ، قیچی و دوز گرفته تا چارلی پرنده و له کردن ژله‌ها. شخصیت تمام اینبازی‌ها خود چارلی است و می‌توان گفت با نصب هرکدام از نسخه‌های پشمالو تعدادی از بهترین بازی‌های روز دنیا را تنها در داخل یک نسخه از پشمالو همراه خود خواهید داشت.


یکی از سرگرمی‌های موجود در پشمالو یک امکان نواختن موسیقی با استفاده ازکیبورد است که می‌تواند به‌ویژه برای کودکان جذابیت داشته باشد. چندینآهنگ در این نسخه قرار داده‌شده که با انتخاب و پخش آن‌ها چارلی برایتان خواهد رقصید. این دو مورد در پشمالو 2 وجود ندارند و در عوض در پشمالو 2 شاهد بخشی هستیم که می‌توانید نقاشی‌ها را رنگ‌آمیزی کنید. این قابلیت در کمتر بازی دیگری ارائه‌شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های پشمالو 2 امکان تغییر ظاهرچارلی و خرید لباس است اما در هر دو نسخه امکان تغییر محیط بازی با توجه به سلیقه شما و خرید وسایل وجود دارد.


نظافت چارلی هم به عهده شما است. باید زمانی که لازم است او را به دستشویی ببرید، بعد از غذا خوردن برای تمیز شدن دندان‌ها، مسواک بزنید و به‌صورتمرتب او را در حمام شستشو دهید. چارلی اتاق‌خواب بسیار زیبایی هم دارد کهدرزمانی که احساس خستگی کنید به شما می‌گوید او را به اتاق‌خواب ببرید وچراغ‌ها را خاموش‌کنید.


از ویژگی‌های مثبت دیگر بازی‌های پشمالو می‌توان صداگذاری عالی و طراحی باکیفیت تصاویر محیط بازی را نام برد. چارلی می‌تواند صدای شما را بشنود و تقلید کند. صداهای محیط بازی به خوبی صداگذاری شده‌اند. صداهایی که خود چارلی ایجاد می‌کند و همچنین صداهایی که در محیط‌های مختلف مانند حمام و سرویس بهداشتی می‌شنویم در سطح خیلی خوبی قرار دارند. طراحی شخصیتچارلی نیز به جذاب‌ترین شکل ممکن صورت گرفته و با توجه به کیفیت مناسب گرافیکی آن و همچنین محیط بازی می‌تواند برای بازه وسیعی از مخاطبان دررده‌های سنی مختلف جذاب باشد. اجرای بازی در تلفن‌های همراه پایین ردهاندروید نیز ممکن است و شما می‌توانید تجربه‌ای عالی و روان از اجرای این بازی را در اکثر دستگاه‌های اندرویدی شاهد باشید.


نام اپلیکیشن: پشمالو 2

قیمت: رایگان( با پرداخت درون برنامه ای)

سازنده: MedrickFZE

سیستم عامل: اندروید

حجم: 73 مگابایت



[ad_2]

لینک منبع

۱۳۹۶ مرداد ۹, دوشنبه

نا امیدی ابطحی و نگرانی کرباسچی از کابینه دولت دوازدهم

[ad_1]

نا امیدی ابطحی و نگرانی کرباسچی از کابینه دولت دوازدهم





در حال بارگذاری



































































دغدغه های ابطحی و کرباسچی از انتخاب کابینه دولت روحانی




























مشترک فیلیمو باش و هزاران فیلم و سریال ببین.




























شما از یک مرورگر منسوخ شده استفاده می کنید.

کاربر گرامی ؛ برای مشاهده بهتر این سایت و کارایی بهتر امکانات آن می توانید یکی از مرورگر های زیر را دانلود و نصب نمایید.

توصیه می شود برای استفاده و مشاهده وب سایت ها از این مرورگرها استفاده نمایید.
























[ad_2]

منبع لینک by [author_name]

محصول مبتنی بر هوش مصنوعی هواوی فراتر از یک دستیار صوتی است

[ad_1]






تیزری از محصول مبتنی بر هوش مصنوعی هواوی منتشر شده که بر روی آن شعار «هوش مصنوعی فراتر از یک دستیار صوتی است» نوشته شده است. این محصول در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی خواهد شد.


غول چینی هواوی تیزر تبلیغاتی را بر روی توییتر قرار داده است که نشان می‌دهد این شرکت مشغول کار بر روی یک محصول مرتبط با هوش مصنوعی است. تا به امروز هیچ اطلاع رسمی از این دستگاه هوش مصنوعی که ظاهرا قرار است در نمایشگاه IFA 2017 برلین رونمایی شود منتشر نشده است و حتی این تیزر تبلیغاتی نیز هیچ اطلاعی از جزئیات محصول مذکور نمی‌دهد.


محصول مبتنی بر هوش مصنوعی هواوی

تیزر رسمی محصول مبتنی بر هوش مصنوعی هواوی


هوش مصنوعی هواوی متفاوت از آمازون الکسا و دستیار گوگل


گزارش‌های اولیه خبر از مشغول کار بودن هواوی بر روی یک پردازنده اپلیکیشن AI می‌داد که با پردازنده، پردازشگر گرافیکی و قابلیت‌های هوش مصنوعی ترکیب می‌شود. ریچارد یو پیشتر اطلاعاتی را در مورد این برنامه در کنفرانس اینترنت چین 2017 که در شهر پکن برگزار شده بود ارائه کرد. حال این تیزر جدید به صحبت‌های ریچارد یو وزن می‌دهد و اعلام می‌کند هوش مصنوعی هواوی فراتر از یک دستیار مجازی است. بنابراین این شعار می‌تواند به معنای تولید محصولی به مراتب با عملکردهایی بیشتر از آمازون الکسا، دستیار گوگل و اسپیکر شیائومی Mi AI باشد.


در حال حاضر بازار هوش مصنوعی در سراسر جهان داغ است و اغلب کمپانی‌های فعال در حوزه تکنولوژی به دنبال ارائه محصولی مبتنی بر هوش مصنوعی هستند تا بتوانند در برابر رقبای خود پیروز از میدان رقابت خارج شوند. هواوی نیز جلو زدن از اپل در فروش گوشی های هوشمند را هدف گذاری کرده است و به نظر می‌رسد آن‌ها برای رشد درآمد خود استراتژی‌های مختلفی را در نظر گرفته‌اند. لازم به ذکر است، به تازگی انتشار درآمد‌های نیمه نخست سال جاری هواوی رقم‌های دلگرم کننده‌ای را نشان می‌دهد که می‌تواند تضمین کننده موفقیت آن‌ها و گام‌های درستی باشد که تا به حال برداشته‌اند؛ حال این که محصول مبتنی بر هوش مصنوعی هواوی چه هست و چه کمکی به آن‌ها می‌تواند بکند، چیزی است که تنها زمان می‌تواند آن را ثابت کند.













[ad_2]

لینک منبع

تبلیغات محتوا محور | لزوم استفاده از آن توسط شرکت‌ها و برندها برای موفقیت در بازار رقابت

[ad_1]

امروزه دنیای تبلیغات تغییر کرده است و اگر چه تبلیغات آنلاین سهم زیادی دارد، شرکت‌ها و برندها نباید از تاثیرات تبلیغات محتوا محور غافل شوند. بر خلاف گذشته، دیگر پرداخت هزینه در رسانه‌ها برای انجام تبلیغات نمی‌تواند توجه مشتریان را جلب کند و برندها و شرکت‌ها اگر می‌خواهند در دنیای رقابت پیروز باشند، باید به دنبال روش‌ها و استراتژی‌های جدید باشند. تبلیغات محتوا محور یکی از این روشهاست.

هزینه‌ها و مزایای تبلیغات آنلاین

جدای از این بحث که تبلیغات آنلاین چقدر می‌تواند موثر و مفید واقع شود، مبحث مهم دیگریست که باید به آن پرداخته شود. به نظر می‌رسد برندهای هوشمند و موفق برندهایی هستند که استفاده از تبلیغات در رسانه‌های قدیمی و متداول با پرداخت هزینه را رها کرده و به سراغ تاسیس رسانه مخصوص به خود رفته‌اند. این شرکت‌ها و برندها در این حالت می‌دانند باید درست بر روی چیزی تمرکز کنند که نظر مشتریانشان باشد: پیشنهاد و توصیه، ارائه اطلاعات و پیشینه برند و گاهی نیز ایجاد سرگرمی برای آنان. به عبارت دیگر، دنیای امروزی تبلیغات دیگر صحبت کردن در مورد مشتری نیست، بلکه صحبت کردن با مشتریسیت. این مفهوم، چیزی جز تبلیغات محتوا محور نیست.

جایگزین کردن رسانه‌های متداول با رسانه خصوصی توسط یک برند، از نظر اقتصادی نیز سبب می‌شود تا بودجه شرکت موثرتر و کارآمدتر صرف تبلیغات شود. علاوه بر این، انجام تبلیغات با پرداخت هزینه در رسانه‌ها چیزی بیش‌تر از صرفا اتلاف هزینه است.زیرا امروزه رسانه‌ها و وسایل ارتباط جمعی به سرعت در حال تغییر است و اگر برندی بخواهد با پرداخت هزینه از این رسانه‌ها برای تبلیغات خود استفاده کند، باید نیروی کاری و هزینه بالایی صرف کند تا خود را با این تغییرات مطابقت داده و همواره به دنبال جدیدترین تکنولوژی یا بستر ارتباطی باشد.

با این حال، علی رغم اینکه تبلیغات زیاد و پرداخت هزینه‌های گزاف برای تبلیغات در رسانه‌ها صرفا سبب موفقیت یک برند یا فروش بالای یک محصول نیست، هنوز هم شرکت‌ها و برندهای بسیاری هستند که اصرار دارند از این استراتژی برای موفقیت در بازار رقابت استفاده کنند.

 

۳ دلیل که شما را مجاب می‌کند بر روی تبلیغات محتوا محور سرمایه گذاری کنید

امروزه ارزش‌ها از سمت سرمایه گذاری و صرف هزینه در رسانه‌های عمومی به سمت تبلیغات محتوا محور و مرتبط در رسانه‌ مخصوص هر برند تغییر یافته است. اما بسیاری از شرکت‌ها و برندها هنوز با این تغییر کنار نیامده یا اهمیت آن در موفقیت را نادیده می‌گیرند.

همانند تبلیغات در رسانه‌های عمومی با صرف هزینه، تبلیغات در رسانه مخصوص یک برند و ایجاد محتواهای مرتبط نیز استراتژی‌های خاص خود را دارد تا بتواند بر روی مخاطب تاثیرگذار باشد. اما فراموش نکنید اگر شما بتوانید نیازها و سلایق مشتریان خود را به خوبی بشناسید، سپس به تولید محتوا بپردازید و اعتماد و توجه آن‌ها را جلب کنید، رقابت را در دست گرفته‌اید و می‌توانید به انتظار موفقیت باشید. اگر هنوز هم نسبت به تبلیغات محتوا محور دچار شک و تردید هستید، سه دلیل مهم زیر را حتما مرور کنید:

۱) رهبری منسجم‌تر

تبلیغات محتوا محور به شما این امکان را می‌دهد تا از همه فرصت‌هایی که برایتان پیش می‌آید، استفاده کنید. اما فراموش نکنید انتشار محتوا هدف خاص خود را دارد و اگر بدون هدف به انتشار محتوا بپردازید موفق نخواهید شد.

در این راستا، از تمامی کارمندان خود کمک بگیرید و بر اساس حوزه تخصص آنان رهبری گروه‌های مختلف را به آنان بسپارید. ببینید مشتریان چه اطلاعاتی از شما می‌خواهند، سپس به کمک تیم خود محتواهای این چنینی منتشر کنید. اگر موفق شوید اعتماد مخاطبان را جلب کنید، مشتریان وفاداری در طول زمان پرورش خواهید داد.

۲) استفاده از نیروهای متخصص

در زمینه تولید و انتشار محتوا، معمولا کارمندان تمام وقت گزینه‌های مناسب‌تری هستند، زیرا کار سختیست اگر شما بخواهید نیروهای زیادی را مدیریت کنید و آن‌ها را آموزش دهید تا به عنوان صدای برند شما شناخته شوند. با این حال، کار انتشار محتوا اگر چه ممکن است در ابتدا کاری ساده به نظر برسد، اما کاری تخصصیست و شما نیاز به استفاده از نظرات نویسندگان، بازاریابان و ادیتورهای باتجربه دارید. لذا، شما می‌توانید از این افراد به صورت پروژه محور در تیم خود استفاده کنید.

برای این که بتوانید به بهترین نحو از نویسندگان مهمان استفاده کنید، ابتدا باید مانند یک ناشر فکر کنید. برنامه انتشاراتی شما به چه صورت است؟ آیا ترجیح می‌دهید از محتواهای کوتاه استفاده کنید یا محتواهای طولانی؟ آیا تنها به پیش نویس اولیه محتواها نیاز دارید یا از نویسندگان مهمان می‌خواهید یک کار نهایی شده به شما تحویل دهند؟ برای انتخاب نویسنده، به سراغ کسانی بروید که در حیطه کاری شما نیز دانش و معلومات کافی دارند. این افراد می‌توانند محصول شما را از زوایای جدیدی بررسی کنند و توجه مخاطبان را جلب کنند.

نکته آخر این که فراموش نکنید امتحان این راه جدید به جای روش تبلیغات مرسوم و هزینه بر قدیمی، ریسک زیادی به همراه ندارد. پس از همین امروز دست به کار شوید.

۳) هزینه‌های جانبی کم‌تر

با در نظر گرفتن استانداردها و پروتکل‌های مناسب برای انتشار محتوا، شما می‌توانید از نویسندگان جوان بسیاری که مستعد رشد و شکوفایی هستند، استفاده کنید. بررسی‌ها و تجارب نشان می‌دهد اگر شما بتوانید مسیر درست را برای نویسندگان خود مشخص کنید، نویسندگان جوان بسیار خلاق‌تر و باانگیزه‌تر از نویسندگان میانسال و باتجربه هستند. این نویسندگان همچنین می‌توانند با روحیه مثبت و خلاقی که دارند، فضای کاری شرکت شما را در جهت مثبت تغییر دهند.

اما یادتان نرود برای پرداخت چند تومان کمتر، به سراغ هر نویسنده‌ای نروید. نویسندگان جوانی به درد شما می‌خورند که انگیزه کافی برای کار و پیشرفت داشته باشند. تیمی از این نویسندگان تهیه کرده و آن‌ها را تحت نظر نویسنده باتجربه‌ای قرار دهید تا بتوانید در آن واحد هم از خلاقیت هم از تجربه در کار خود استفاده کنید.

استفاده از محتواهای مرتبط و شخصی به برندها اجازه می‌دهد از فرصت‌های منحصربه فردی که برای آن‌ها پیش می‌آید استفاده کنند. تبلیغات محتوا محور سبب می‌شود مشتریان شما هنگامی که با دیگران در مورد محصولاتتان صحبت می‌کنند، صرفا تبلیغ شما را نکنند، بلکه اطلاعات جالب و مرتبطی از شما در اختیار دیگران قرار دهند. انتشار محتوا سبب می‌شود مشتریان و مخاطبان شما را شناخته و پس از شناخت، به شما اعتماد کنند.

منبع: Hubspot

برچسب ها: انتشار محتوا, تبلیغات محتوا محور, رسانه‌های ارتباطی, پرداخت هزینه برای تبلیغات, پرورش مشتریان وفادار


[ad_2]

لینک منبع