دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۱۰, سه‌شنبه

آیا Battlefield 5 در دست توسعه است؟ - کلیک

[ad_1]


رسانه کلیک – بر اساس صحبت های اخیر مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتز، به نظر می رسد این شرکت بر روی ساخت و توسعه بازی Battlefield 5 مشغول به کار است.


چندی پیش مدیر ارشد بخش مالی و همچنین مدیر ارشد اجرایی شرکت الکترونیک آرتز در جدیدترین مراسم معرفی بازی Amy Hennig Star Wars، از توسعه ۱۲ بازی ویدیویی با موتور گرافیکی و قدرتمند فراست بایت خبر دادند. آقای اندرو ویلسون و بلیک جورگنسن در این رویداد اعلام کردند که هم اکنون بیش از ۱۲ عنوان ویدیویی توسط شرکت الکترونیک آرتز در حال توسعه هستند که یکی از این عناوین نسخه پنجم بازی بتلفیلد است. به علاوه، در این مراسم بازی مورد انتظار Amy Hennig Star Wars معرفی شد. این عنوان که قبلا هم توسط استودیوی سازنده آن یعنی Visceral Games تایید شده بود.


در حال حاضر هنوز خبرهای رسمی از بازی بتلفیلد ۵ منتشر نشده ولی بر هیچکس پوشیده نیست که شرکت الکترونیک آرتز هرگز به سری شوتر بتلفیلد پایان نمی دهد چرا که جدیدترین نسخه این مجموعه فروش بسیار خوبی داشته و حتی بیش از ۲۱ میلیون بازیکن در آن ثبت نام کرده اند. این عنوان هنوز پتانسیل فروش را دارد و روز به روز به تعداد بازیکنان آن افزوده می شود. پیش بینی می شود EA سیاست گذشته خود را همچنان دنبال می کند و پس از گذشت دو الی سه سال، از نسخه جدید بتلفیلد رونمایی خواهد کرد. به بیان دیگر، دیر یا زود شاهد رونمایی و عرضه نسخه پنجم بازی بتلفیلد خواهیم بود. همراه کلیک بمانید…


Battlefield 5


بهتر است بدانید در زمان انتشار بازی بتلفیلد ۱، شرکت الکترونیک آرتز رسما به طرفداران خود اعلام کرد که تا چند سال آینده منتظر عرضه نسخه جدیدی از مجموعه Battlefield نباشند و بازیکنان باید چند سالی خود را با بازی بتلفیلد ۱ مشغول کنند! استودیوی دایس با این تصمیم قصد دارد بیشتر تمرکز خود را بر روی ساخت و پشتیبانی از بازی استار وارز بتل فرانت ۲ و همچنین بسته های الحاقی بازی Battlefield 1 قرار دهد تا این دو عنوان نظر منتقدان و کاربران خود را به خوبی جلب کند. این بدان معنا نیست که ساخت بازی بتلفیلد ۵ هنوز در دستور کار نگرفته بلکه ممکن است برای ساخت نسخه بعدی به زمان بیشتری نیاز دارند و از چندی پیش ساخت و طراحی بازی را آغاز کرده اند.


بازی پرطرفدار بتلفیلد ۱ در تاریخ ۲۱ اکتبر سال میلادی ۲۰۱۶ مصادف با جمعه ۳۰ مهر ماه سال ۱۳۹۵ برای تمامی پلتفرم ها نظیر پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد که با چهار بسته الحاقی محتویات بازی گسترش خواهد یافت. تا به امروز اولین بسته الحاقی با نام They Shall Not Pass برای سه پلتفرم مذکور منتشر شده که با گذشت زمان چهار نقشه جدید، چندین اپراتور و ارتش فرانسه به بازی اضافه می شود.


به نظر شما، نسخه جدید بازی Battlefield چگونه خواهد بود؟ آیا در این عنوان بازیکنان به دوران جنگ جهانی دوم سفر خواهند کرد؟






[ad_2]

لینک منبع