دنبال کننده ها

۱۳۹۶ شهریور ۹, پنجشنبه

خبرگزاری آريا - `ترزا مي`: عيدقربان گراميداشت عزم ابراهيم در ايثار براي دينش است

[ad_1]



`ترزا مي`: عيدقربان گراميداشت عزم ابراهيم در ايثار براي دينش است

خبرگزاري آريا - لندن - ايرنا - `ترزا مي` نخست‌وزير انگليس عصر پنجشنبه ضمن تبريک عيد سعيد قربان گفت که اين روز گراميداشت عزم حضرت ابراهيم (ع) در ايثار براي دينش است.

به گزارش ايرنا، `ترزا مي` با انتشار پيامي که در تارنماي دفتر نخست‌وزيري منتشر شد گفت: گرم‌ترين آرزوهايم را براي مسلمانان بريتانيا و سراسر دنيا که عيد قربان را جشن مي‌گيرند، مي‌فرستم. همچنين به آن‌هايي که امسال در مناسک حج شرکت کردند تبريک مي‌گويم.
وي افزود: در اين لحظات خاص مسلمانان بريتانيا با دوستان، اقوام و آشنايان دور يکديگر جمع شده، دعا مي‌کنند، هديه مي‌دهند و غذا ميل مي‌کنند. آن‌ها همچنين دست دوستي خود را به سمت آن‌هايي که نيازمند هستند دراز مي‌کنند.
نخست‌وزير انگليس گفت: به‌راستي‌که مسلمانان سهم بزرگي را در انگليس دارند و به دمکراسي چند قوميتي و چند مذهبي کمک مي‌کنند.
`ترزا مي` تصريح کرد: همچنان که ما در بريتانيا عيد قربان را جشن مي‌گيريم، دعا و ذهنمان همراه آن‌هايي است که اين مراسم را در مناطق ناامن و بحراني برگزار مي‌کنند.
وي بيان کرد: عيد قربان که گراميداشت عزم حضرت ابراهيم(ع)، در ايثار براي دينش است يادآور ريشه مشترک تمام اديان ابراهيمي در سراسر جهان است.
نخست‌وزير انگليس اضافه کرد: آيين عيد قربان نشان‌دهنده ارزش‌هايي است که تمام ما به اشتراک مي‌گذاريم. پس عيد بر شما مبارک و اميدوارم آن‌هايي که اين روز را جشن مي‌گيرند، لحظات خوشي داشته باشند.
اروپام ** هـ ن *شبس*1488 *انتشار دهنده: بهمن بامداد**
انتهاي پيام /*


[ad_2]

لینک منبع