دنبال کننده ها

۱۳۹۶ شهریور ۹, پنجشنبه

گزارش و تحلیل لحظه به لحظه تا پایان نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۷؛ با ما همراه باشید!

[ad_1]

م.خ: بازیکنان مشهوری که تا الان انتظار داریم اخبار مهمی در موردشان بشنویم:


فیلیپه کوتینیو، کیلیان ام باپه، الکسیس سانچز، راس بارکلی



میچل لانگراک


م.خ: میچل لانگراک، دروازه بان استرالیاییِ سابق دورتموند و اشتوتگارت که این اواخر کارش به آکادمی این تیم کشیده شده بود، به لوانته پیوست! اگر واستون سوال شده، دروازه بان فعلی تیم ملی استرالیا، متئو رایان، سنگربان برایتون است.



م.خ: اگر سوالی در مورد نقل و انتقالات دارید، در کامنت بپرسید تا جواب دهیم.



روملو لوکاکو - romelu lukaku - منچستریونایتد


م.خ: در انگلیس، مطابق انتظار حجم انتقالات به صورت کلی رکورددار بود. با این حال انتظار می رود تیم های بریتانیایی در این دو روز هم فعالیت های مهمی داشته باشند. منچستریونایتد از ۴ خرید مورد نظر، ۳ خرید انجام داد که لوکاکو با انتقال ۹۰ میلیون یورویی، به یکی از بزرگترین خریدهای تاریخ تبدیل شد. نمانیا ماتیچ از رقیب مستقیم خریداری شد و لیندلوف هم برای تقویت خط دفاع به یونایتد آمد. هنوز این احتمال وجود دارد که خرید چهارم یونایتد از راه برسد. چلسی به جز ماتیچ، دیگو کوستا را هم در لیست خود قرار نداده اما هنوز موفق به فروش بازیکن هم نشده است! باید دید که آیا این انتقال در نهایت رخ می دهد یا خیر. موراتا با انتقال ۵۸ میلیون پوندی جانشین کوستا و باکایوکو جانشین ماتیچ شدند. به جز رودیگر، از طرفی انتظار می رفت که این تیم تا فرداشب، با ۴ بازیکن قرارداد امضا کند. چمبرلین شخصا پیشنهاد چلسی را رد کرده و در انتظار لیورپول است. پیشنهاد چلسی برای بارکلی و درینک واتر رد شده اما مذاکرات ادامه دارد. چلسی همچنین بر سر یورنته در حال مذاکره با سوانزی است. منچسترسیتی خریدهای نجومی خود را در خط دفاع ادامه داد و رکوردهای تاریخ فوتبال را با خریدن مندی، واکر و دنیلو جابجا کرد. از طرفی سیلوا هم به ترکیب این تیم اضافه شده است. این پایان ماجرا نیست. سیتی امیدوار است در ساعات پایانی، یکی از مهمترین انتقالات فصل، یعنی خرید الکسیس سانچز از آرسنال را رقم بزند. لیورپول همچنان در مقابل فروش کوتینیو مقاومت می کند اما قاعدتا تا لحظات پایانی از این بازیکن خبر خواهیم شنید. این تیم به جز چمبرلین، شاید برای خرید فن دایک و لمار هم اقدامات جدیدی انجام دهد. محمد صلاح، مهمترین خرید قرمزها در این تابستان بود که مطابق انتظار لیگ را هم خوب شروع کرده است. آرسنال، با خرید الکساندر لاکازت، نقل و انتقالات را عالی را شروع کرد اما به تدریج، آرسنال فعالیت مهمی در نقل و انتقالات نکرد و حتی بازیکنان این تیم به جدایی از باشگاه لینک شدند. داستان سانچز، مهمترین داستانِ آرسنال در لحظات پایانی نقل و انتقالات است. از طرفی مشخص نیست که ونگر، در این ساعت ها، برای خرید بازیکنی اقدام کند یا خیر. در مورد سایر تیم های انگلیسی هم به تدریج در این پست خواهیم نوشت.



Neymar - نیمار - پاری سن ژرمن


م.خ: در فرانسه، تابستان به داغ ترین حالت ممکن رسید و لیگ پنجم اروپا، در نقل و انتقالات، توجه جهان را به خود جلب کرد. پاری سن ژرمن در راس، با انتقال نیمار بازی را تغییر داد. آنها در دو روز آینده یک رویای بزرگ دارند و می خواهند انتقال کیلیان ام باپه را هم نهایی کنند تا دومین انتقال بزرگ تاریخ را با مبلغ ۱۵۵ میلیون یورو رقم بزنند. فابینیو هم می تواند در این لحظات به پاریس بپیوندد تا خریدهای این باشگاه، فوتبال را تغییر دهد. در آن سوی میدان، موناکو، قهرمان فرانسه، بخش مهمی از ستارگانش را مثل سیلوا، باکایوکو، مندی و احتمالا ام باپه خواهد فروخت و با خرید بازیکنان مستعدی مثل تیلمانس و کیتا بالده، امیدوار است دوباره تاریخ سازی کند. در فرانسه، مارسی همچنان ترکیبش را قوی تر کرد، نیس پایین تر از حد توقع ظاهر شد و لیل با خرید حداقل ۱۱ بازیکن، تیمش را با مارچلو بیلسا تغییر داد. از سایر تیم های فرانسه، در این پست بیشتر خواهیم گفت



Leonardo Bonucci - لئوناردو بونوچی - میلان - یوونتوس


م.خ: در ایتالیا، به لطف نهایی شدن فروش میلان و انقلاب این تیم در ترکیب، بازار سری آ نسبتا داغ بود. میلان یک تیم از بازیکنان جدید خریداری کرد و رکورد تاریخ سری آ در یک پنجره نقل و انتقالاتی را شکست. اتفاقی که کمتر هواداری آن را پیش بینی می کرد. لئو بونوچی، مهمترین خرید میلان از رقیب مستقیم بود و ستاره هایی مثل کونتی، کسیه، رودریگز، چالهان اوعلو، موساکیو، بیلیا و کالینیچ هم به ترکیب تیم اضافه شدند. روسونری همچنین بخش مهمی از بازیکنان نه چندان با کیفیتش را فروخت. میلان شاید در لحظات پایانی برای خرید یک هافبک دیگر هم اقدام کند، زیرا مالک چینی باشگاه این روزها در ایتالیا است. یوونتوس هم مانند فصول گذشته با خرید چند بازیکن دیگر، ترکیب خود را قوی تر کرد. یووه به جز بونوچی، دنی آلوز را هم آزاد کرد تا به پاری سن ژرمن برود. مهمترین خریدهای یوونتوس در خط حمله بود تا این تیم بیش از هر زمان دیگری، هجومی شود. داگلاس کوستا و برناردسکی در این راه خریداری شدند. بلیس ماتویدی در خط هافبک و دی شیلیو و احتمالا هوودس، به ترکیب دفاعی یووه اضافه شدند. بیانکونری هم قطعا در روزهای پایانی فرصت ها را زیر نظر دارد. اینتر چند بازیکن را مثل بانگا یا یووتیچ و البته کوندوگبیا فروخت تا مسئله فیرپلی مالی را حل کند و با خرید اشکرینیارِ جوان، والرو و وچینو از فیورنتینا ترکیب را ساخت. اینتر بعد از سال ها، دو فول بک بزرگ خرید و دالبرت و کانسلو در مجموع با رقم ۵۵ میلیون یورو به اینتر ملحق شدند. نراتزوری همچنین پریشیچ را در ترکیب حفظ کرد. با توجه به مصدومیت کانسلو و فروش موریو، انتظار می رود اینتر در خط دفاع فعال باشد. همچنین با جدایی قریب الوقوع گابیگل، اینتر شاید یک بازیکن در خط حمله بخرد. رم با فروش صلاح و پاردس، فروش های بزرگی داشت اما مونچی، مدیر باشگاه جوانان زیادی مثل کارلسدورپ، جنگیز و پلگرینی را به ترکیب اضافه کرد. هکتور مورنو و کولاروف به خاطر تجربه خریداری شدند و پاتریک شیک، با انتقال ۴۲ میلیون یورویی، رکورد تاریخ این باشگاه را جابجا کرد. در مورد سایر تیم ها، به تدریج در این پست خواهیم نوشت.



کورنتین تولیسو - Corentin Tolisso - فرانسه


م.خ: در آلمان، باشگاه های بوندسلیگا تحت تاثیر موج دیوانه کننده نقل و انتقالات در اروپا قرار نگرفته اند و ارقام خرید، خیلی بالا نرفت و باشگاه ها مثل همیشه اکثرا با تیم های داخلی وارد معامله شدند. بایرن مونیخ با خرید کورنتین تولیسو و هامس رودریگز، ۲ ستاره دیگر به ترکیبش اضافه کرده است. فیلیپ لام و ژابی آلونسو دیگر در ترکیب بایرن دیده نمی شوند اما این تیم رودی و زوله را هم از ژانویه به یادگار گذاشته است. بایرن مونیخ همچنان به ستاره های آلمانی لینک می شود اما مدیران این تیم می گویند کار خاصی انجام نخواهند داد. با این حال، بایرن همیشه شما را غافلگیر می کند. در دورتموند، انتظار می رفت که پیر امریک اوبامیانگ تیم را ترک کند اما به دلیل اینکه هیچ تیمی در نهایت حاضر نشد حقوق بازیکن یا مبلغ مورد نظر دورتموند را پرداخت کند، آقای گل بوندسلیگا در دورتموند ماندنی شد. با این حال، ستاره دیگر تیم، عثمان دمبله با مبلغ بالایی به بارسلونا رفت تا دورتموند به سرعت در بازار نقل و انتقالات فعال باشد. آنها در ابتدا آندری یارمولنکو را جایگزین وی کردند و صبح امروز هم با یرمی تولیان، ستاره جوان آلمان در خط دفاع قرارداد امضا کردند. می توانیم انتظار داشته باشیم دورتموند همچنان به خریدهای لحظات پایانی اش ادامه دهد. امره مور هم تیم را به مقصد لالیگا ترک کرد. همچنین به خاطر مصاحبه های اوبامیانگ، همچنان باید نام وی را تا لحظات پایانی بشنویم اما در واقعیت، احتمال جدایی وی کم به نظر می رسد. لایپزیش مثل سال قبل فعال نبود، زیرا ترکیب کنونی همین حالا مدعی لیگ نشان داده است. بازیکن مهمی از لایپزیش جدا نشده و آنها نبی کیتا را در تابستان ۲۰۱۸ به لیورپول می فروشند. آگوستین، خرید مهمی برای نایب قهرمان آلمان بود. در مورد سایر تیم های آلمانی به مرور صحبت خواهیم کرد.



Ousmane Dembele - عثمان دمبله - فرانسه


م.خ: از اسپانیا شروع می کنیم. لالیگا با محرومیت اتلتیکو مادرید از نقل و انتقالات و خوابِ تابستانی رئال مادرید که کم کم به آن عادت کرده ایم، شور و هیجان سابق را نتوانست القا کند اما یک بارسلونا به تنهایی کافی بود که اکثر اخبار نقل و انتقالات اسپانیا را در کاتالونیا شاهد باشیم. اتلتیکو مادرید می تواند بازیکن بفروشد و همچنان آنتوان گریزمان، به بارسلونا لینک می شود اما در واقعیت احتمال چنین انتقالی به صفر میل می کند. در اردوگاه دیگر تیم مادرید، خروجی ها بیشتر از ورودی بوده اند. هامس رودریگز، آلوارو موراتا و دنیلو، رئال مادرید را ترک کردند. رئال ترجیح داد با خرید تئو هرناندز و سبایوس، تیمش را اسپانیایی تر از همیشه به سراغ فصل جدید می فرستد. رئالی ها بازیکنی در خط حمله نخریده اندو به نظر می رسد رقابت بر سر کیلیان ام باپه را هم به پاری سن ژرمن واگذار کرده اند. شخصا فکر می کنم که نقل و انتقالات برای رئال به پایان رسیده اما نمی توان با قطعیت نظر داد. شاید آنها در لحظات پایانی مهاجمی را بخرند که انتظارش را نداریم. مدیر باشگاه فلورنتینو پرز است و هر کاری از دست او بر می آید. در نیوکمپ، هواداران بارسلونا قطعا کابوس مهمی را پشت سر گذاشته اند. کمتر کسی در کاتالونیا فکر می کرد که نیمار بخواهد تیم را ترک کند اما بزرگترین انتقال تاریخ رقم خورد و ستاره جوان برزیلی با مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو راهی پاری سن ژرمن شد. کابوسِ نیمار، بارسلونا را از نظر ذهنی در شوک فرو برده است. شاید از نظر مالی، تیم اسپانیایی ضرر نکرده باشد اما سرگیجه بزرگی که از فروش نیمار پیش آمد باعث شده که آنها برای خرید بازیکن و راضی کردن هوادارانی که پیش از فروش نیمار هم به خاطر عملکرد نه چندان خوب در اروپا و لیگ، از دست مدیریت عصبانی بودند، عجله داشته باشند و احساسی تصمیم بگیرند. بارسلونا تاکنون عثمان دمبله را با مبلغی نجومی خریده و پائولینیو را به خط هافبک اضافه کرده است. تا این لحظه، بارسا موفقیتی در انتقال سری یا کوتینیو نداشته است و نام های زیادی از طرف نشریات کاتالان به این تیم لینک می شوند. هواداران بارسلونا انتظار خرید حداقل یک یا دو بازیکن را دارند، پس احتمالا تا لحظه پایانی نقل و انتقالات، اسم بارسلونا را زیاد خواهید شنید. در مورد سایر تیم های اسپانیایی، به تدریج در این پست صحبت خواهیم کرد.



م.خ: در ابتدا نگاهی داشته باشیم به آن چه که گذشت و آن چه که در انتظارش هستیم!



م.خ: به گزارش و تحلیل زنده تا پایان نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۷ در طرفداری خوش آمدید!



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]