دنبال کننده ها

۱۳۹۶ شهریور ۹, پنجشنبه

شرکت گارمین ساعت‌های هوشمند ورزشی سری Vivo را معرفی کرد - کلیک

[ad_1]


رسانه کلیک – شرکت گارمین (Garmin) در رویداد IFA 2017 از ساعت‌های هوشمند ورزشی سری Vivo پرده‌‌برداری کرد.


گارمین از جمله شرکت‌های فعال و پیشرویی است که در زمینه ساخت انواع گجت‌های هوشمند برای ورزشکاران، تبحر خاصی دارد. محبوب‌ترین گجت‌های هوشمند ورزشکاری این شرکت عبارتند از: vívosmart HR+, vívomove, vívofit jr و vívoactive HR.  گارمین در نمایشگاه بزرگ IFA برلین از جدید‌ترین گجت‌های هوشمند سری Vivo به نام‌های vívoactive 3، vívomove HR و vívosport رونمایی کرد. 


همه این سه دستگاه برای کاربران مختلف طراحی و ساخته شده اند. Vivo 3 یکی از ساعتهای هوشمند است که از Garmin Pay بهره می برد. vivoove HR یک ساعت هوشمند هیبریدی لمسی است، در حالی که vívosport یک ردیاب فعالیت (Activity Tracker) باریک با صفحه نمایش لمسی رنگی است.


vívoactive 3


1TH PIC


یکی از جذابترین گجت‌های هوشمند شرکت گارمین، ساعت هوشمند vivo 3 است که جزو خانواده محبوب vivoactive HR سال ۲۰۱۶ محسوب می‌شود. با وجود نام vívoactive، شما احتمالا انتظار نداشتید این گجت جزو خانواده Vivoactive HR باشد. در حالی که vívoactive HR شباهتی به پلتفرم‌های تناسب اندام دارد، vívoactive 3 به نظر می رسد با سایر ساعت های هوشمند این شرکت مانند fenix 5 و Forerunner 935 هماهنگ باشد.


اما جالبترین خبر این است که vívoactive 3 اولین دستگاهی است که از Garmin Pay (پلتفرم جدید پرداخت شرکت گارمین) پشتیبانی می‌کند. Garmin Pay از کارتهای اعتباری مانند: ویزا کارت و مسترکارت و تعدادی از بانک های بزرگ پشتیبانی می کند که بیشتر آنها هر روز به سرویس این پلتفرم اضافه می شود.


Garmin Pay همانند Android Pay، Samsung Pay و Apple Pay، برای پرداخت‌های خود یک سیستم پاداش‌دهی طراحی کرده است و بنابراین در مقایسه با پرداخت‌هایی که از طریق کارت‌های فیزیکی مستر کارت و ویزا کارت انجام می‌شود دارای مزیت‌های ویژه‌ای است. 


vívoactive 3 دارای یک نمایشگر لمسی Always-On از نوع Garmin Chroma است. همچنین کنترل های Side Swipe جدید ساعت هوشمند به شما این امکان را می دهد که به راحتی و بدون نیاز به دکمه فیزیکی، با رابط کاربری (Interface) ساعت هوشمند همیشه در ارتباط باشید.


 این گجت هوشمند مجهز به GPS، بدنه ضد آب، باتری با عمر طولانی است به گونه‌ای که وقتی GPS  فعال است، این گجت هوشمند ۱۳ ساعت شما را همراهی می‌کند. همچنین ویژگی Garmin Elevate heart rate monitor این ساعت هوشمند ضربان قلب شما را در تمامی فعالیت‌های روز‌مره‌تان اندازه‌گیری می‌کند.


این گجت هوشمند همچنین به شما اجازه می دهد تا پیام های متنی رسانه های اجتماعی، هشدارها، تماس ها، ایمیل ها و موارد دیگر را دریافت و پاسخ دهید. این یک معامله بسیار بزرگ است، چرا که سایر گجت‌های هوشمند شرکت گارمین (Garmin) این امکانات را به کاربر ارائه نمی‌دهد. 


viovoactive 3 در رنگ‌های سفید و سیاه با قیمت ۲۹۹٫۹۹ دلار به بازار‌های جهانی عرضه می‌شود. یک مدل خاص دیگر از viovoactive 3 که با قیمت ۳۲۹٫۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد. همچنین برای این ساعت هوشمند شمار زیادی لوازم جانبی و بند‌های زیبا و متنوع وجود دارد که می‌توانید از طریق وبسایت خود شرکت گارمین و وبسایت‌ BestBuy خریداری کنید.


vívomove HR


2TH PIC


ساعت هوشمند vívomove HR نسخه ارتقا یافته vívomove است که همراه با سنسور سنجش ضربان قلب و دیگر ویژگی‌های هوشمند به بازار‌های جهانی عرضه می‌شود. از لحاظ ظاهری، ساعت‌های هوشمند هیبریدی محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند. ساعت هوشمند vívomove HR، اولین ساعت هوشمندی است که به نمایشگر لمسی هیبریدی ساخته شده توسط یکی از شرکت‌های کانزاس، مجهز است.


 ساعت‌های سری Vivomove بیش‌تر شبیه ساعت‌های آنالوگ معمولی هستند و می‌توانند تعداد قدم‌ها، فعالیت‌های ورزشی، خواب و تعداد پله‌های طی‌شده را بسنجند و این اطلاعات را از طریق اتصال به اپلیکیشن Garmin Connect هم‌گام‌سازی کنند. در ساعت جدید این سری، یعنی Vivomove HR، سنسور سنجش ضربان قلب نیز افزوده شده است و می‌تواندد میزان حداکثر اکسیژن مصرفی ورزشکار، سن ورزشی و میزان استرس او را بسنجد.


در کنار همه‌ی این قابلیت‌ها، همان‌طور که گفته شد این ساعت شبیه به ساعت‌های آنالوگ معمولی است و ظاهر زیبایی دارد. طبق ادعا گارمین، عمر باتری آن در حالت هوشمند به ۵ روز و در حالت عادی به دو هفته می‌رسد. Vivomove HR در دو نسخه‌ی اسپرت ۱۹۹.۹۹ دلاری و پریمیوم ۲۹۹.۹۹ دلاری به‌فروش می‌رسد. گفتنی‌ست که نسخه‌ی پریمیوم آن دارای بدنه‌ی استیل و بند چرمی است.


vívosport


3TH PIC


vívosport دارای صفحه نمایش لمسی رنگی Always ON از نوع Garmin Chroma است. این ساعت هوشمند نیز مجهز به یک GPS پیشرفته و سنسور ضربان قلب Garmin Elevate است که به شما امکان می دهد تا VO2 max و Fitness age را ردیابی و ارزیابی کنید. صفحه نمایش رنگی vívosport بسیار چشمگیر است، اگرچه سایر گجت‌های هوشمند تناسب اندام گارمین به طور معمول با صفحه نمایش رنگی عرضه نمی‌شوند.


این برنامه همچنین دارای برنامه های ورزشی داخلی برای پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، قلب، تمرینات قدرت و دوچرخه سواری است و در تمامی سطوح استرس شما را در تمام طول روز ردیابی می کند. البته این دستگاه ضد آب است بنابراین شما قادر خواهید بود آن را در استخر و دوش استفاده کنید. Garmin می گوید که از باتری این ساعت هوشمند می توان تا ۷ روز در حالت smartwatch و هشت ساعت در حالت GPS باشد.






[ad_2]

لینک منبع