دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۱۰, سه‌شنبه

معرفی بازی پشمالو: سگ بامزه سخنگو

[ad_1]

معرفی بازی پشمالو- دیجی رو

با پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند، توسعه دهنگان اپلیکیشن‌ها با شناسایی نیازهای کاربران اپلیکیشن‌هایی را ارائه کردند تا انجام بسیاری از کارها را ساده‌تر و در دسترس تر کنند. یکی ازتجربه‌هایی که به‌واسطه پیشرفت‌های تکنولوژی به‌راحتی و رایگان در دسترس همگان قرارگرفته است امکان تجربه نگهداری از حیوانات خانگی است.


کمتر کسی یافت می‌شود که به نگهداری از حیوانات خانگی علاقه نداشته باشد. این حیوانات می‌توانند تأثیر مثبتی بر روحیات اطرافیان خود داشته باشند، اماهر کسی توانایی نگهداری از آن‌ها را ندارد. پیش از هر اقدام برای قبول سرپرستی یک حیوان خانگی نیاز است شرایط محیط زندگی خود و خانواده خود را از جهات مختلف بررسی کنید و به این نتیجه برسید که توان نگهداری و مراقبت از حیوانات را دارید یا خیر. بعد از بررسی شرایط خود باید در نظر داشته باشید که حیوانات خانگی نیاز به رسیدگی مداوم دارند و گاهی این رسیدگی‌ها نیازمند صرف هزینه نیز است.


اما بهترین راه چیست؟ در دسترسترین مکانی که می‌توانید از حیوان خانگی خود نگهداری کنید و به آن رسیدگی کنید تلفن همراه شما است که در طول شبانه‌روزدر همه‌جا از وسایل حمل‌ونقل عمومی گرفته تا دانشگاه و محل کارتان همیشه همراهتان است. دو عنوان محبوب در این سبک که امروز به شما معرفی خواهیم کرد، پشمالو 1 و پشمالو 2 هستند. این دو بازی توسط تیم مدریک کاملاً فارسی سازی شده‌اند و به‌صورت رایگان برای دانلود در کافه بازار قرار دارند. تعداد زیاد دریافت‌کنندگان این بازی‌ها به خوبی نشان‌دهنده محبوبیت آن‌ها در میان مخاطبان است.


مانند دیگر عناوین سبک شبیه‌سازی مجازی حیوانات، در این بازی‌ها نیز شما باید از یک سگ با نام چارلی نگهداری کنید. چارلی نیازهایی دارد که باید آن‌ها را برطرف کنید. اولین نیاز هر موجود زنده‌ای نیاز به تأمین انرژی است پس شما هم باید برای اینکه چارلی دچار مشکل نشود به او غذا بدهید. قرار نیست غذای مخصوصی برای او تهیه کنید، چارلی هر چیزی که فکرش را کنید می‌خورد، البته محدود به غذاهایی که تابه‌حال در درون بازی قرار داده‌شده‌اند. زمانی که چارلی گرسنه باشد به شما اعلام می‌کند که نیاز به غذا دارد و در نظر داشته باشید که با حیوان صبوری هم روبه‌رو هستید پس اگر به خاطر مشغله‌های روزمره فراموش کردید که به او غذا بدهید مشکلی پیش نخواهد آمد جز اینکه چارلی اندکی احساس نارضایتی خواهد کرد که می‌توانید با بازی کردن با او حالش را بهتر کنید.


تعداد زیادی بازی در هر دو نسخه پشمالو موجود است. از بازی‌هایی مانند سنگ، کاغذ، قیچی و دوز گرفته تا چارلی پرنده و له کردن ژله‌ها. شخصیت تمام اینبازی‌ها خود چارلی است و می‌توان گفت با نصب هرکدام از نسخه‌های پشمالو تعدادی از بهترین بازی‌های روز دنیا را تنها در داخل یک نسخه از پشمالو همراه خود خواهید داشت.


یکی از سرگرمی‌های موجود در پشمالو یک امکان نواختن موسیقی با استفاده ازکیبورد است که می‌تواند به‌ویژه برای کودکان جذابیت داشته باشد. چندینآهنگ در این نسخه قرار داده‌شده که با انتخاب و پخش آن‌ها چارلی برایتان خواهد رقصید. این دو مورد در پشمالو 2 وجود ندارند و در عوض در پشمالو 2 شاهد بخشی هستیم که می‌توانید نقاشی‌ها را رنگ‌آمیزی کنید. این قابلیت در کمتر بازی دیگری ارائه‌شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های پشمالو 2 امکان تغییر ظاهرچارلی و خرید لباس است اما در هر دو نسخه امکان تغییر محیط بازی با توجه به سلیقه شما و خرید وسایل وجود دارد.


نظافت چارلی هم به عهده شما است. باید زمانی که لازم است او را به دستشویی ببرید، بعد از غذا خوردن برای تمیز شدن دندان‌ها، مسواک بزنید و به‌صورتمرتب او را در حمام شستشو دهید. چارلی اتاق‌خواب بسیار زیبایی هم دارد کهدرزمانی که احساس خستگی کنید به شما می‌گوید او را به اتاق‌خواب ببرید وچراغ‌ها را خاموش‌کنید.


از ویژگی‌های مثبت دیگر بازی‌های پشمالو می‌توان صداگذاری عالی و طراحی باکیفیت تصاویر محیط بازی را نام برد. چارلی می‌تواند صدای شما را بشنود و تقلید کند. صداهای محیط بازی به خوبی صداگذاری شده‌اند. صداهایی که خود چارلی ایجاد می‌کند و همچنین صداهایی که در محیط‌های مختلف مانند حمام و سرویس بهداشتی می‌شنویم در سطح خیلی خوبی قرار دارند. طراحی شخصیتچارلی نیز به جذاب‌ترین شکل ممکن صورت گرفته و با توجه به کیفیت مناسب گرافیکی آن و همچنین محیط بازی می‌تواند برای بازه وسیعی از مخاطبان دررده‌های سنی مختلف جذاب باشد. اجرای بازی در تلفن‌های همراه پایین ردهاندروید نیز ممکن است و شما می‌توانید تجربه‌ای عالی و روان از اجرای این بازی را در اکثر دستگاه‌های اندرویدی شاهد باشید.


نام اپلیکیشن: پشمالو 2

قیمت: رایگان( با پرداخت درون برنامه ای)

سازنده: MedrickFZE

سیستم عامل: اندروید

حجم: 73 مگابایت



[ad_2]

لینک منبع