دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۲۷, جمعه

بایرن مونیخ 3-1 بایر لورکوزن؛ درخشش خریدهای جدید و کمک داور ویدیویی در شب بارانی شهر مونیخ

[ad_1]

طرفداری- پس از مدت ها انتظار هفته اول بوندس لیگای 2017/18 با بازی بایرن مونیخ و بایرلورکوزن کلید خورد.


روز و تاریخ بازی: جمعه 27 مرداد (18 آگوست)


تورنمنت: هفته اول بوندس لیگا در ورزشگاه آلیانتس آرنا


گلزنان بازی: نیکلاس زوله (9)، کورنتین تولیسو (19)، لواندوفسکی (52 ) برای بایرن- ادمیر مهمدی (65) برای لورکوزن


یک دقیقه سکوت برای قربانیان حادثه شهر بارسلونا



بازی مطابق انتظار جذاب و تماشاگر پسند آغاز شد. مثل همیشه بایرن توپ و زمین را در اختیار داشت و بدون هیچ دردسری روی دروازه حریف موقعیت ایجاد می کرد. 9 دقیقه فرصت لازم بود تا مونیخی ها اولین گل شان را به ثمر برسانند. نیکلاس زوله خرید جدید بایرن در خط دفاع روی ارسال رودی دروازه لنو را فرو ریخت.


بازی با سرعت بالایی در جریان بود تا اینکه یک موقعیت ایده آل نصیب فولاند شد اما مهاجم لورکوزن نتوانست حریف اولریش شود و موقعیت گل از دست رفت. 10 دقیقه بعد از گل زوله بایرن بار دیگر به گل رسید اما این بار با کورنتین تولیسو. روی یک ضربه کرنر، توپ به ویدال رسید و این هافبک با ضربه ای خوب تولیسو را در موقعیت 100 درصد گل قرار داد. مصاف تماشایی دو تیم پر از موقعیت بود. تولیسو بار دیگر برای گلزنی تلاش کرد اما این بار ضربه اش به تیرک خورد.


دفاع آشفته لورکوزن، کار بایرن را برای موقعیت سازی مونیخی ها راحت کرده بود. اواخر نیمه اول باران شدت گرفت و روی بازی زیبای دو تیم تاثیر منفی گذاشت.



به دلیل بارش شدید باران نیمه دوم با 10 دقیقه تاخیر شروع شد. در دقیقه 52 در صحنه ای مشکوک آرانگوییز با لواندوفسکی در محوطه جریمه برخورد داشت و داور پس از هماهنگی، از طریق کمک داور ویدیویی یک پنالتی به سود بایرن اعلام کرد. خود لواندوفسکی پشت توپ قرار گرفت و گل سوم تیمش را به ثمر رساند.


پس از گل سوم بایرن، شیرها حملات خطرناکی را ترتیب دادند. در دقیقه 60، روبن به جای مولر وارد میدان شد. حملات لورکوزن سرانجام با شوت محکم ادمیر مهمدی به نتیجه رسید و آنها یکی از گل ها را جبران کردند. پس از گل مهمدی بازی کمی افت کرد.


در دقیقه 85 لواندوفسکی تک به تک به دست آمده را با ضربه ای بسیار بد، به راحتی از دست داد. تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در اواخر بازی ثمری نداشت و نتیجه 3 بر یک به نفع بایرن به اتمام یافت.



بایرن 1-0 لورکوزن؛ نیکلاس زوله (9): پشت محوطه جریمه ضربه ای آزاد برای بایرن به دست آمد. رودی ارسال کرد و زوله با ضربه سری دقیق اولین گل بایرن را در فصل جدید بوندس لیگا به ثمر ساند. این گل ماحصل همکاری دو خرید آنچلوتی از هوفنهایم بود. 


بایرن 2-0 لورکوزن؛ کورنتین تولیسو (18): دیگر خرید جدید بایرن یعنی کورنتین تولسیو گل دوم بایرن را به ثمر رساند.  روی یک ضربه کرنر، توپ به ویدال رسید و این هافبک با ضربه ای خوب تولیسو را صاحب یک دروازه خالی کرد و کار تمام شد.


بایرن 3-0 لورکوزن؛ لواندوفسکی (52): مهاجم لهستانی پنالتی به دست آمده را به راحتی تبدیل به گل کرد.


بایرن 3-1 لورکوزن؛ ادمیر مهمدی (65): پاس برانت در گوشه محوطه جریمه به مهمدی رسید و مهاجم سوئیسی با شوت محکم و سرضرب دروازه اولریش را باز کرد.


تکمیل می گردد...



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]