دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۲۷, جمعه

خبرگزاری آريا - پيشکسوت استقلال در گفتگو با مشرق مطرح کرد؛ سايپا تا دقيقه 90 خطرناک است/استقلال تراکتوري دايي را شکست دهد

[ad_1]



 پيشکسوت استقلال در گفتگو با مشرق مطرح کرد؛ سايپا تا دقيقه 90 خطرناک است/استقلال تراکتوري دايي را شکست دهد

خبرگزاري آريا - مجيد نامجو مطلق گفت: تيم سايپا روبه جلو، محکم و سرعتي بازي مي کند و استقلال بايد کانال هاي ورودي حريف در دو جناح را به خوبي پوشش بدهد تا اين نقطه پاشنه آشيل تيم نشود.
سرويس ورزش مشرق – استقلال در سومين ايستگاه ليگ برتر به خانه سايپا رسيد تا گرچه در زمين اصلي اين تيم به ميدان نمي رود ولي بيرون از ورزشگاه آزادي و در تختي ديداري با يکي از تيم هاي خوب اين فصل داشته باشد.
بر اساس اين گزارش، سايپا در دو بازي قبلي اش دو تيمي را شکست داده که استقلال در همين فصل مقابل آنها(صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان) ناکام مانده است.
مجيد نامجو مطلق در گفت و گو با مشرق، درباره اين بازي و شرايط هر دو تيم به ويژه استقلال حرف زد.
متن صحبت هاي وي در ادامه مي آيد:
*وضعيت استقلال براي ديدار با سايپا را چطور ارزيابي مي کنيد؟
- پس از برد خوبي که مقابل تراکتورسازي بدست آمد اين تيم از نظر اعتماد بنفس در شرايط بهتري قرار گرفته است و اگر بتواند نقاط ضعفش را بپوشاند مي تواند با تکيه بر همان سبک بازي که در نيمه اول با تراکتور ارائه داد به برتري مقابل سايپا هم اميدوار باشد.
* کدام نقطه ضعف؟
- استقلال در اواخر بازي روي دو فرار تراکتورسازي از چپ به درون 18 قدم ورود کرد و با ارسال در عرض دو خطر جدي را روي دروازه رحمتي ايجاد کرد. اين موضوع قطعا مورد توجه تيم سايپا هم قرار مي گيرد و استقلال بايد کانال هاي ورودي حريف در دو جناح را به خوبي پوشش بدهد تا اين نقطه پاشنه آشيل تيم نشود.
* شرايط دفاعي تيم که با يک گل خورده خوب است؟
- اين به دليل آمادگي بالاي رحمتي و البته کمي هم خوش شانسي استقلال بوده وگرنه در بازي اول هم بايد بيش از يک گل از صنعت نفت دريافت مي کرد. يک توپ را که گوگ از روي خط بيرون کشيد و يک توپ هم که به تير دروازه اش خورد.
* در امر بازيسازي استقلال را چطور تيمي ديديد؟
- در اين زمينه به ويژه از بازي دوم به بعد که نورافکن هم به خط هافبک اضافه شد وضعيت خوب است. چشمي پشت هافبک ها را جمع مي کند و نورافکن، جپاروف و شجاعيان در آن منطقه جلويي به خوبي حريف را تحت فشار قرار مي دهند. با اين همه وقتي استقلال تمام کننده نداشته باشد بازيسازي به درد نمي خورد. فکر مي کنم جباري در تيم راه بيافتد وضعيت از اين خيلي بهتر مي شود.
* تيم سايپا را حريفي مي بينيد که براي استقلال دردسرساز شود؟
- حتما استقلال مقابل سايپا روز سختي در پيش خواهد داشت. تيم علي دايي روبه جلو، محکم و سرعتي بازي مي کند. پر است از نيروهاي جوان و باانگيزه که بخشي از انگيزه شان را هم از خود دايي مي گيرند. آنها دو برد و يک تساوي دارند و با توجه به يارگيري که داشتند مشخص است که نگاه جدي به رسيدن به صدر جدول دارند.
* استقلال چکار کند تا برنده باشد؟
- استقلال تيم پرمهره اي است. نمي دانم فرشيد اسماعيلي به اين بازي مي رسد يا نه ولي بطور کلي غير از يکي دو بازيکن استقلال همه بازيکنانش را در اختيار دارد و دست کادر فني باز است. استقلال اگر مي خواهد امتياز بگيرد بايد از دقيقه يک با دقت بالا بازي کند. نه بي گدار به آب بزند نه خيلي حريف را دست کم بگيرد و نه خودش را خسته کند. تيم هاي علي دايي تا دقيقه 90 خطرناک هستند و حتي ممکن است در لحظه آخر به تيم مقابل ضربه بزنند.


[ad_2]

لینک منبع