دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۲۷, جمعه

دیگر پای هیچ لنگری در میان نیست

[ad_1]



دیگر-پای-هیچ-لنگری-در-میان-نیست

بعد از نزدیک به چهل سالی که از انقلاب می گذرد این شانس به جامعه مدیریتی کشور رو آورده که یک فرد متولد بعد از انقلاب بتواند به عنوان مسوول یک حوزه در دولت انجام وظیفه کند.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از تماس نیوز، وقتی بیشتر شرکت های خصوصی، انجمن های تخصصی، جامعه ارتباطات و حتی دانشگاهیان، پشت سر آذری جهرمی درآمده اند و وی را برای پست وزیر ارتباطات تایید کرده اند، معلوم نیست چرا هنوز در یکی از فراکسیون های مجلس حرف های ضد و نقیض شنیده می شود و تعدادی از نماینده ها یا معتقدند که سوابق آذری جهرمی برای پست وزارت کافی نیست یا بخشی دیگر این سوابق را مفید برای مردم نمی دانند.
برخی آنچنان سن وی را مناسب برای وزارت نمی دانند که یادشان رفته که خود آنها وقتی به پست های مدیریتی رسیدند، چند سال داشتند. گویی جوانگرایی و دادن میدان به جوانان فقط در حرف و روی کاغذ باید باشد و در عمل موضوع وارد پیچیدگی های دیگری می شود. به یاد بیاوریم که وقتی شهید قندی به عنوان وزیر ارتباطات وقت کار خود را شروع کرد تنها ۲۴ سن داشت.
این درحالیست که بعد از نزدیک به چهل سالی که از انقلاب می گذرد این شانس به جامعه مدیریتی کشور رو آورده که یک فرد متولد بعد از انقلاب بتواند به عنوان مسوول یک حوزه در دولت انجام وظیفه کند.
از طرفی وقتی بزرگترین شرکت حوزه ICT کشور، سندیکای مخابرات، غالب شرکت های اینترنتی، اعضای متخصص شورای عالی فضای مجازی و حتی وزیر ارتباطات دولت یازدهم رسما اعلام کرده اند که سوابق، تخصص و نوع عمل آذری جهرمی حاکیست که وی صلاحیت فنی و مدیریتی برای نشستن در صندلی وزارت تکنولوژیک ارتباطات را دارد پس ان قلت ها برای چیست!
بی پرده بگویم، شجاعت رییس جمهوری این فرصت را بوجود آورده تا درهای جوانگرایی در بخش مدیریتی به روی دولت باز شود تا در آینده شاهد باشیم که جوانان متخصص، فعال و شجاع این مرز و بوم جانشینان مناسبی برای قشری از جامعه مدیریتی کشور باشند که خود از جوانی در این عرصه ورود پیدا کرده اند.
پس رای به آذری جهرمی یک فرصت برای مجلسی است که با رای میلیونی همین جوانان تشکیل شده است. اعتمادی که مردم کردند و شاهد حضور جوانان دهه شصتی بیشتری نسبت به دوره های قبل در همین مجلس هستیم.
چه خوب است یادآوری شود که در دوران آذری جهرمی بود که شرکت تحت مدیریتش از بخشی از درآمدی که سال ها برقرار بود چشم پوشی کرد تا شاهد کاهش نرخ ها برای استفاده مردم از اینترنت باشیم و آگاه باشیم که سامانه رصد آنلاین وضعیت سرویس دهی زیر ساخت توسط آذری جهرمی بود که در دولت یازدهم برای نخستین بار برای عموم در دسترس قرار گرفت تا به محض قطعی اینترنت دیگر کسی در وزارت ارتباطات نباشد که آنرا به گردن لنگر فلان کشتی بیندازد و یا فلان شرکت را مقصر آن اعلام کند.
حسین نائینیکارشناس حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT)


[ad_2]

لینک منبع