دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۲۸, شنبه

مقالات بازاریابی | چرا نمی‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی بفروشید؟

[ad_1]

بیانیه ماموریت و چشم انداز
نمونه‌هایی از بیانیه ماموریت و چشم‌انداز
۲۷ مرداد, ۱۳۹۶

فروش اجتماعی (Scial selling) یکی از اصطلاحاتی است که این روزها بسیار زیاد راجع به آن می‌شنوید. فروش اجتماعی به استفاده از شبکه‌های اجتماعی و منابع آنلاین برای اضافه کردن دیدگاه‌ها، اطلاعات و فرصت‌ها به قیف فروش گفته می‌شود.

بسیاری از افراد فروش از طریق شبکه‌های اجتماعی را بازاریابی رسانه‌های اجتماعی اشتباه می‌گیرند. آن‌ها فکر می‌کنند که با افزایش تعداد دنبال‌کنندگان در اینستاگرام، لینکدین و توییتر و هم‌چنین سیل محتوای تولید شده می‌توانند مردم را به سمت خرید هدایت کنند. در حالی‌که این امکان وجود دارد، اما این جنبه از شبکه‌های اجتماعی به بازاریابی شبکه‌های اجتماعی مربوط است که اغلب مقیاس‌پذیر نیست.

بسیاری از فروش اجتماعی را با بازاریابی رسانه های اجتماعی اشتباه می گیرند. آنها فکر میکنند که هزاران نفر از پیروان آنلاین، پیوندهای LinkedIn و پیروان توییتر، پیامهای انفجاری را به دست آورده و مردم را به خرید بر اساس تماس دعوت به عمل در این پیامها میبرند. در حالی که این امکان وجود دارد، این جنبه از بازاریابی رسانه های اجتماعی است – که بسیار مقیاس پذیر نیست اگر شما اتفاق می افتد که در یک شرکت با 500 فروشندگان باشید. بعید است 500 نفر از فروشندگان فردی هر کدام از متخصصان صنعت با هزاران دنبال کننده باشند. انتظار میرود که آنها را از کسب درآمد از کل غریبهها، با استفاده از قدرت صدای جادوگر قانع کننده استفاده کنید؟ خیلی واقعی نیست

مائده همت


[ad_2]

لینک منبع