دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۲۷, جمعه

رود فن نیستلروی: از رشد سریع رشفورد حیرت زده شدم؛ او باید روی فوتبال تمرکز کند

[ad_1]

طرفداری- رود فن نیستلروی مهاجمِ چهارچوب شناس پیشین منچستریونایتد، می گوید که روند رو به رشد مارکوس رشفورد او را به شگفتی وا داشته است.


به گزارش تارنمای رسمی باشگاه منچستریونایتد، رشفورد زیر نظر لوئیس فن خال به تیم اصلی شیاطین سرخ راه یافت و از آن زمان 73 بار برای این تیم در رقابت های مختلف به میدان رفته است. وی همچنین 9 بار پیراهن سه شیرها را بر تن کرده است و همه این ها در حالی است که او تنها 19 سال سن دارد. همه این ها موجب شده تا فن نیستلروی در مورد پسرکی که نخستین بار آن را در رده جوانان دید، بگوید:


بازی او را زمانی که برای تیم زیر 19 سال مقابل آیندهوون بازی کرد، دیدم. او حتی همان موقع هم استعداد شگرفی به شمار می رفت. میزان رشد او تا به کنون شگفت آور بوده است. تصور این را نمی کردم که 6 ماه پس از آن بازی، شاههد بازی کردن او در تیم اصلی باشم. همچنین قهرمانی او در لیگ اروپا هم هست! او خیلی زود این تجارب را به دست آورده و این ها نشان از توانایی های او دارند. این ویژگی خوبی برای او است. حالا که او عضوی از تیم ملی انگلیس نیز هست، نکته کلیدی این است که روی فوتبال تمرکز کند. اگر کسی بتواند همچون او به این سرعت چیزها را یاد بگیرد و ثابت قدم نیز بماند، سپس باید انتظار داشت که وی به بازیکنی عالی برای منچستریونایتد تبدیل شود.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]