دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۲۷, جمعه

خبرگزاری آريا -  موفقيت سايپا محصول جوانگرايي به سبک شهريار

[ad_1]



 موفقيت سايپا محصول جوانگرايي به سبک شهريار

خبرگزاري آريا - سايپا در حالي توانست استقلال پرستاره را ببرد که ميانگين سني اين تيم کمي بيشتر از25 سال بوده است.
به گزارش "ورزش سه"، علي دايي سرمربي سايپا بعد از پيروزي تيمش برابر استقلال گفت که بازيکنان جوانش شايسته اين برد بودند. تاکيد دايي بر روي جواني سايپا و از سوي ديگر ميانگين سن بازيکنان، سايپا را تيمي نسبتا جوان نشان مي دهد اما اگر بدانيم بهترين ستاره هاي اين تيم بازيکنان 22-23 ساله هستند آنوقت شايد حرفهاي دايي معناي بهتري پيدا کند.
در ترکيب اصلي سايپا رضا اسدي، علي قلي زاده ، مهدي ترابي به ترتيب با 22،22 و 23 سال جوانترين بازيکنان اين تيم بودند. جالب است که به غير ترابي که ستاره اي تثبيت شده در ترکيب تيم ملي ايران به شمار مي آيد سه جوان ديگر نيز نشان دادند که مي توانند در سايپا و زير نظر دايي تبديل به ستاره شوند. آرش رضاوند، رضا علياري و محمد دانشگر هم ديگر بازيکنان جوان سايپا هستند که از مرز 23 سال عبور کرده اند.مسن ترين بازيکن ترکيب ثابت سايپا روزبه شاه علي دوست با 31 سال سن بود و اين در حالي است که محمدعباس زاده زننده گل سه امتيازي 26 ساله است.
به جز يک تعويض، تعويض هاي ديگر دايي نيز بازيکناني جوان بودند، جعفري 21 ساله و کنعاني زادگان 23 ساله و البته حامد شيري 31 ساله .
سايپا چهار هفته ابتدايي را خوب آغاز کرد و اين را شايد بايد مرهون جوانگرايي نسبي علي دايي در اين دانست. دايي با سايپايي که هر هفته و هرماه با تجربه تر مي شود مي تواند مربي يکي از تيمهاي خوب ليگ هفدهم لقب بگيرد و شايد بتواند رسيدن به ليگ قهرمانان را برآورده کند.
نکته جالبي که در رابطه با کار دايي مي توان به آن اشاره کرد پيشرفتي است که او در اين سالها در بستن تيم و انتخاب بازيکن کرده است. او در اين سالهاي اخير کم بازيکن خوب تحويل فوتبال ايران نداده است. انصاريفرد، طارمي، نوراللهي، عاليشاه و ...


[ad_2]

لینک منبع