دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۲۷, جمعه

خبرگزاری آريا - حميدرضا گرشاسبي: پرسپوليسي‌ها نبايد وارد فضاي منفي شوند/ طارمي تحت فشار قرار دارد/ داور بازي را خراب کرد

[ad_1]



 حميدرضا گرشاسبي: پرسپوليسي‌ها نبايد وارد فضاي منفي شوند/ طارمي تحت فشار قرار دارد/ داور بازي را خراب کرد

خبرگزاري آريا - عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس با تاکيد بر اينکه هواداران نبايد وارد فضاهاي منفي شوند گفت: مهدي طارمي بهترين بازيکن فصل گذشته بوده اما کمي تحت فشار قرار گرفته است.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، حميدرشا گرشاسبي درباره تساوي پرسپوليس مقابل سياه جامگان مشهد گفت: بازي خيلي خوبي انجام داديم. چندين موقعيت گلزني داشتيم. دو گل هم زديم که آفسايد گرفته شد و يکي از پنالتي هايمان را هم داور نگرفت. واقعا اگر اشتباهات داوري رخ نمي داد بدون شک نتيجه ديگري رقم مي خورد. به نظرم تصميمات داوري سبب شد جشن پيروزي نگيريم. در هر صورت چنين مسايلي در فوتبال، کاملا طبيعي است. هميشه که نمي توان برنده شد.
وي تصريح کرد: انتظارات از تيممان زياد شده است. هوادارانمان دوست دارند فقط ببريم. مطمئن باشيد بيشتر از هواداران، بازيکنان هستند که برد مي خواهند. اما گاهي نمي شود کاري کرد. به طور مثال، مقابل چنين داوري هايي چه کاري بايد مي کرديم که نکرديم؟ به نظرم يکي از بهترين بازي ها را انجام داديم. شايد کمي هم بچه هاي تيم به فکر الاهلي بوده اند و مي خواهند اين ديدار را با برد پشت سر بگذارند که در دقايق پاياني تمرکز لازم را نداشتند.
عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس درباره اينکه گفته مي شود طارمي به خاطر توهين عده اي از هواداران، اشک ريخته است گفت: مهدي طارمي با تمام وجودش براي تيم زحمت مي کشد. کافي‌است به عملکردش در بازي ها توجه کنيد. آنقدر خوب است که دو فصل متوالي، بهترين بازيکن ليگ مي شود و تا همين جاي کار هم دو گل زده است تا نشان دهد هنوز عطش دارد. تمام هواداران، طارمي را دوست دارند. اما همه هم مي خواهند که اين بازيکن در هر بازي، گل بزند. طارمي تحت فشار قرار مي گيرد و طبيعي است که شايد از هر صدايي که به گوشش برسد در آن لحظات حساس، ناراحت شود.
وي درباره اينکه بازيکنان پرسپوليس گفته اند ليدرها براي فحاشي به طارمي، خط داده اند اظهار داشت: اصلا نبايد وارد چنين فضايي شويم. من چنين ديدگاهي ندارم و فکر مي کنم تمام اين حساسيت ها به خاطر اين است که مهدي هميشه بوي گلزني مي دهد. به نظرم داور بود که بازي را خراب کرد.
گرشاسبي درباره ديدار اين تيم مقابل الاهلي عربستان در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا هم گفت: بازي خيلي سختي داريم. آنها پول زياد خرج کرده اند و ما هم بازيکنان با غيرتي داريم که جوابشان را خواهند داد. تمام ارکان باشگاه، تمرکز خود را براي موفقيت پرسپوليس در رقابت هاي آسيايي گذاشته است. هواداران نبايد فراموش کنند که حمايت آنها مي تواند ما را در همين بازي، پيروز زمين کند. مي خواهيم روياي آنها را در آسيا برآورده کنيم.
وي درباره بحث پرداخت مطالبات ژوزه و دستيارانش خاطر نشان کرد: مبلغ بدهي به دستياران ژوزه در حال فراهم شدن است اما بزرگترين دغدغه مان مربوط به شخص ژوزه است. حدس مي زنم آنها منتظرند واکنش باشگاه نسبت به پرداخت مطالبات دستيارانش را ببينند و سپس نسبت به خودش اعلام حکم کنند.
مهر
116


[ad_2]

لینک منبع