دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۲۷, جمعه

دختران ژیمناستیک کار آذربایجان غربی قهرمان مسابقات شمالغرب شدند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات هم در بخش دختران وهم در بخش پسران بنا به تفاهم نامه ادارات ورزش و جوانان منطقه شمال غرب کشور به ‌صورت همزمان در دو سالن جداگانه با رقابت تیم‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و کردستان در استان اردبیل برگزار شد.



در این رقابت ها تیم دختران آذربایجان غربی با کسب ۱۷۵.۸۵ امتیاز مقام نخست را از آن خود کرد و تیم دختران کردستان با کسب ۱۶۳.۵۲ امتیاز و تیم دختران آذربایجان شرقی با کسب ۱۵۸.۸۰ امتیاز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.



در بخش انفرادی دختران که در حرکات زمینی و رده سنی ۱۰، ۱۱ و ۱۲ سال برگزار شد، رامیلا نصری از آذربایجان غربی با کسب ۱۱.۵۵ امتیاز مقام نخست را به دست آورد و کانی ممکانی از آذربایجان غربی با کسب ۱۱.۵ امتیاز مقام دوم را از آن خود کرد و کیمیا میر کاظمی از اردبیل با کسب ۹.۵ امتیاز توانست در جایگاه سومی قرار گیرد.



در بخش انفرادی دختران و در حرکات زمینی ۱۳، ۱۴ و ۱۵ سال نیز ملیسا نجف اشرفی از آذربایجان غربی با کسب ۱۲.۲۵ امتیاز، زهرا فضل فضائل از آذربایجان شرقی با کسب ۵.۸ امتیاز و هانیه هژبری از اردبیل با کسب ۳.۳ امتیاز به ترتیب در مقام‌های نخست، دوم و سوم قرار گرفتند.



همچنین در بخش پارالل ۱۰، ۱۱ و ۱۲ سال این مسابقات، کیانا فتحی از کردستان با کسب ۱۲.۸ امتیاز جایگاه نخست را از آن خود کرد و المیرا اعظمی از آذربایجان غربی با کسب ۱۰.۶ امتیاز نیز در جایگاه دومی قرار گرفت و الناز جمال خانی از اردبیل با کسب ۷.۳ به مقام سومی دست یافت.



نتایج بخش پرش خرک ۱۳، ۱۴ و ۱۵ سال نیز به شرح ذیل است، کانی جمیانی از آذربایجان غربی با کسب ۱۰.۸۵ امتیاز، مبینا کریم زاده از آذربایجان شرقی با کسب ۱۰.۳۲ امتیاز و عسل رحیمی از کردستان با کسب ۱۰.۱۷ امتیاز به ترتیب به عنوان نفرات برتر این بخش معرفی شدند.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]