دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۲۷, جمعه

خبرگزاری آريا - چيني ها از خواستگاري FCA پا پس کشيدند

[ad_1]



 چيني ها از خواستگاري FCA پا پس کشيدند

خبرگزاري آريا - چيني ها اعلام کردند که به خواستگاري فيات کرايسلر نرفته و قصدي هم براي خريد اين شرکت ندارند.
به گزارش سرويس اقتصادي جام نيـوز؛ ژو مي، يکي از سخنگويان شرکت دانگ فنگ موتورز چين مستقر در اوهان، روز سه شنبه در پاسخ به پرسشي از طريق ايميل با اين مضمون که آيا دانگ فنگ به خريد همه يا بخشي از گروه فيات-کرايسر، فقط فيات، فقط کرايسلر و يا برند و يا تکنولوژي که به گروه فيات-کرايسلر تعلق داشته باشد تمايلي دارد يا نه، گفت: "در حال حاضر هيچ برنامه اي نداريم."
گروه دانگ فنگ موتورز يکي از چندين برند متعددي بود که در اخبار هفته گذشته در خصوص خواستگاران احتمالي گروه فيات-کرايسلر از آن با صفت مجهول "يک خودروساز نام آشنا" که پيشنهاد خريد به گروه فيات-کرايسلر داد از آن نام برده شده بود و همچنين بيان شد که برخي ديگر از برندهاي چيني نيز مشتاقانه منتظر پيشنهادي مشابه بودند.
دانگ فنگ در حال حاضر سهم 13.7 درصدي در گروه پژو-سيتروئن دارد که حاصل برنامه شراکت سال 2014 اين شرکت با گروه پژو-سيتروئن است. ساير شرکت هايي که در اخبار مرتبط از آن ها اسم به ميان آمده بود شامل گريت وال موتورز، هلدينگ گروه جيلي و گروه خودروساژي گوانژو است. همچنين هلدينگ خودروسازي جيلي روز چهارشنبه گفته بود که پيشنهادي براي گروه فيات-کرايسلر در جريان ندارد.
خودروکار
110


[ad_2]

لینک منبع