دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۲۷, جمعه

Prey را به صورت رایگان بازی کنید - کلیک

[ad_1]


رسانه کلیک – به لطف انتشار نسخه رایگان بازی Prey توسط شرکت بتسدا، می توانید این عنوان ویدیویی را پیش از خرید امتحان کنید و به صورت محدود به بخشی از ماموریت های آن دسترسی داشته باشید.


در حال حاضر چند ماهی از زمان انتشار بازی Prey می گذرد و به نظر شرکت بتسدا، این عنوان به فروش مورد نظر خود دست نیافته است. به همین خاطر، بتسدا به منظور افزایش فروش و تعداد بازیکنان بازی، به تازگی نسخه رایگان و صد البته محدود را در اختیار کاربران سه پلتفرم پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی قرار داد. حال اگر در این مدت شانس تجربه بازی Prey را نداشتید و یا در خرید آن مردد شدید، هم اکنون فرصت خوبی است که با دریافت نسخه رایگان بازی، به تجربه بخشی از ماموریت ها مراحل آن بپردازید و در صورت تمایل، نسخه کامل و نهایی بازی را با تخفیف ۵۰ درصدی خریداری کنید.


بنابراین هم اکنون با مراجعه به فروشگاه های استیم، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو، می توانید نسخه رایگان Prey را دریافت و بازی کنید. توجه داشته باشید که پیش از انتشار نسخه رایگان این عنوان، بتسدا نسخه دمو بازی را برای بازیکنان و علاقه مندان فراهم کرده بود که پس از انتشار این نسخه رایگان، آن را از سه فروشگاه مذکور حذف کرد. حال سوالی که در ذهن شما و گیمرها ایجاد می شود آن است که چه تفاوتی میان نسخه رایگان و دمو وجود دارد؟


شرکت بتسدا در پاسخ به این سوال اعلام کرد که نسخه رایگان در واقع همان نسخه کامل بازی است که یک سری محدودیت ها در آن اعمال شده که در صورت خرید نسخه کامل، این محدودیت ها برداشته خواهند شد. این بدان معناست که اگر نسخه کامل بازی را خریداری کنید، تمامی اچیومنت ها، پیشرفت ها و دستاوردهای شما در نسخه رایگان، به نسخه کامل منتقل خواهد شد و هیچ نگرانی ای در خصوص تجربه مجدد و تکراری شدن بازی وجود ندارد و به راحتی می توانید تجربه خود را کامل کنید. این در حالی است که محتویات نسخه دمو بازی تنها بخشی از نسخه کامل بازی بود و چنین قابلیت هایی را نداشت.


Prey


بهتر است بدانید بتسدا به مناسبت عرضه نسخه رایگان و محدود بازی Prey، تخفیف ۵۰ درصدی ای را بر روی نسخه استاندارد تمامی پلتفرم های بازی اعمال کرده که طرفداران و بازیکنان بیشتر از گذشته به خرید آن ترغیب و تشویق شوند. از این رو، نسخه استاندارد عنوان ویدیویی محبوب Prey تنها با قیمت ۳۰ دلار در فروشگاه های پلی استیشن استور، استیم و ایکس باکس لایو قابل خریداری است. شایان به ذکر است؛ این تخفیف دائمی نبوده و تا روز ۲۱ اوت امسال (۳۰ مرداد ۹۶) ادامه خواهد داشت.


همان طور که ملاحظه کردید، با وجود انتشار نسخه رایگان و ارائه تخفیف ۵۰ درصدی، هم اکنون بهترین فرصت برای تجربه جدیدترین بازی شوتر اول شخص شرکت بتسدا یعنی Prey است. لذا این فرصت را هرگز از دست ندهید!


بازی پرطرفدار Prey در تاریخ ۵ می سال میلادی جاری (۱۵ اردیبهشت ماه سال ۹۶) بر روی دو کنسول نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی ویندوزی منتشر شد. این بازی، آن طور که باید نتوانست رضایت منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند و تمامی انتظارات را برآورده نکرد؛ لیکن این بدان معنا نیست که عنوان Prey را یکی از ناامید کننده ترین بازی های سال بدانیم. در صورتی که پس از تجربه نسخه رایگان بازی، قصد خرید نسخه نهایی در سر داشتید، پیشنهاد می کنیم ابتدا «نقد و بررسی بازی Prey» در رسانه کلیک را مطالعه فرمایید. جهت مراجعه به این نقد و بررسی جامع و همه جانبه، بر روی این لینک کلیک کنید.






[ad_2]

لینک منبع